folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Devlet Akarsulari Satisa Cikariyor



Devlet Akarsulari Satisa Cikariyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    bu tartışmalar  ii ce  siyasete  kaçmaya  başladı  siyaset  yasaq  beyler  arada  bi  kaç  kişi  ban  yiyebilir... bence bitirelim bu muhabbeti

    matyardim.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karahanx
    karahanx's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    amk ulkeyı satıolar zukcm ya   ..

     

    YAKINDA BİZİ DE SATAR BU O LAR AQ YA FUCK OFF 


    Hayat Bizi 61 kenara...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek
    beni ne zmn satılığa çıkarcaklar kaç para isticekler ve hangi şanslı ülke alıcak çok merak ediom:D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    FireX
    FireX's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    nickimyok bunu yazdı:
    -----------------------------
    beni ne zmn satılığa çıkarcaklar kaç para isticekler ve hangi şanslı ülke alıcak çok merak ediom:D
    -----------------------------

    Vatandaşı promosyon verir bu ipneler :D

    λ
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    la para toplayalım millette para olmadığını biliyoruz bu durumda bi 10 milyon toplaşalım para katalım yakında tayyip anasını kızını ve karısını satılığa çıkarır.Hemen bir tanesini alalım.

    Kızı falan pahallıdır belki ama acilen para toplarsak alırız bi tanesini.Satmadığı onlar kaldı sanırım?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ibosoft
    ibosoft's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    la para toplayalım millette para olmadığını biliyoruz bu durumda bi 10 milyon toplaşalım para katalım yakında tayyip anasını kızını ve karısını satılığa çıkarır.Hemen bir tanesini alalım.

    Kızı falan pahallıdır belki ama acilen para toplarsak alırız bi tanesini.Satmadığı onlar kaldı sanırım?


    -----------------------------

    Konuşmayayım dedim ama sizin gibiler olduktna sonra ne hacet ...

    Adamın anasına bacısına laf atma bi gün seninde ananı bacısın düz yolda kaçırırlar ne ettimde ne buldum dersin kişiliksiz herif, ne biçim konuşuyosun sen öyle cibiliyetsiz.. 


    dizi dizi incisin danalıkta birincisin
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    Doğru akm party geldi ya artık terör iice co$ar sokaklarımızda kol gezerler polislerin eli kolu baalı zaten. AB saçmalıkları yüzünden.  Akm adamlar hızını alamayıp akarsuları bile özelle$tircakler xD %46 küsür ak sizin :S
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    la para toplayalım millette para olmadığını biliyoruz bu durumda bi 10 milyon toplaşalım para katalım yakında tayyip anasını kızını ve karısını satılığa çıkarır.Hemen bir tanesini alalım.

    Kızı falan pahallıdır belki ama acilen para toplarsak alırız bi tanesini.Satmadığı onlar kaldı sanırım?


    -----------------------------
    aynı şeyi annene, bacına söylemek isterdim. bakalım tepkin ne oluyor.

    insan olmayı dener misin? her ne kadar sevmesende o tipi. hala ısrarcıysan bu cümlelerinde tayyibin satmaya başlayacağı kişi senin ailenden olabilir dikkat et sürekli muhalefet yap. her postunda o şahsiyetin anasını bacısını sülalesinden sikilmedik adam bırakma devam et.

    her ne kadar sevmesekte bu lafları söylemek bize yakışmıyor gibi geldi. sizi ne denli rahatsız etti bilemem.


    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek

    akm adam tayyip e dioda size ne oluo xD Siz dennis bycall a  söverken adam bişiy diomuydu :D Bide aq Kur$un falan sıksalar tayyip e  önüne atlucaxiniz nerdeyse : D Sıradan bi b0$bakan ak xD

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dunyahali
    dunyahali's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek

    hee onlarıda satalım da gevurlar ii ce yelrşesin amk yaa :@


    DiBe VuRmAyA bİrAz DaHa Az KaLdI..
Toplam Hit: 7546 Toplam Mesaj: 78