folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder İlk Tahribat"Inız ?



İlk Tahribat"Inız ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jezreel
    jezreel's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2003
    Erkek
    4cü sınıftaydım sanırım elemanın tekiyle laf kavgasına girişmişim tamda tahtanın önünde küfürleşiyoruz aradan vakit geçti laflı kavga ciddi kavgaya dönüştü eleman aldı ön sıradan rotring kalemi bir salladı suratım boydan boya çizildi ( az kalsın gözüm çıkıomuş amk ) kanın damladığını gördüm gözüm kararmış devamını arkadaşlar anlattı almışım çocuğun kafasını vurmuşum taş duvara bakmışım bişi yok bir daha vurmuşum kendime geldiğimde elemanın kafasından kanlar akıyordu aldılar götürdüler dikiş attılar bende iz kalmadı adamın kafada iz kaldı frankeştayn gibi bu olayın dışında bir kere ev bir kerede araba uçurmuştuk ( kazaydı )
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    sene geçen sene okuldayız...biz 4 arkadaş okul dağıldığı zamanlar hep sınıfta yarım saat yada 1 saat dururduk..son ders coğrafyaydı coğrafya hocamız bir baaayaan :D derse elinde bi poşetle geldi..sonra o poşeti öğretmen masasının altına koydu derse başladı..neyse ders bittikten sonra herkes dağıldı ewine gitti biz 4 arkadaş yine kaldık sınıfta...sonra bi farkettik masanın altında bişey var :D ama o an o şeyin bizim coğrafyacının olduğunu unuttuk :D sonra aldık koyduk masanın üstüne boşaltsak mı boşaltmasak mı diye bakıoz birbirimize :D sonra ben dayanamadım aldım poşeti ters çevirdim :Diçinden birsürü el yapımı kolye falan olurya böyle bonculardan falan işte onlardan vardı ama böyle özenle yerleştirilmiş ve poşetlenmişti :D ben yine dayanamadım ve bütün poşetleri açıp hepsini masanın üstüne yaydım:D inanırmısının yüzlerce vardı :D ama hala bu poşetin bizim hocaya ait olduğunu anlayan yok a.q neyse biz baya bi karıştırdık baya bi dağııtıktan sonra bizim arkadaşın aklına gelmezmi a.q "bu bizim hocanın a.q" dedi :D hepimiz donduk kaldık özellikle ben :D sonra ne yapalım diye düşündük ben o arada inci boncuk kolyeleri,küpeleri falan poşete tepiyom:D ama ellemeden önceki halinden eser yoq tabe:D sonra hepsini poşete doldurup tam yerine koyup hocaya götürcektik hani maksat iyilik olsun ama poşetin darmadağın olduğunu görüp anlıcağını düşünemiyoz tabi:Dneyse poşeti aldık tam sınıftan çıkıcaz hoca geldi...bizi kapıda gördü biz hemen hocam bunu unutmuşsunuz diyebildik.. hoca ilkten bişe anlamadı ewine gidince anlamış işin bokluğunu..biz yırttık zannediyoz...ertesi gün hoca sınıfa çıkışta yine geldi bizi yine aynı yerimizde buldu yani sınıfta :Dne yaptınız dedi..biz bişe yapmadık falan desekte inanmadı ki haklı yani :Dneyse işin kötüsü içindeki ıvır zıvır sayılıymış ve eksik çıkmış hemde epey bi eksik:D sonra aklımıza geldi biz onlardan bi kısmını alıp çöpe falan atmıştık sonra kırmıştık falan filan :D sonra hocayla 2-3 gün boyunca olayı konuştuk niye derseniz hoca bizi disipline verceğini falan söyledi..hemen o kayıp şeyleri geri getirin falan diye konuşuyodu..ama nerden bulalım a.q :Dneyse sonra dedik hocam bu kaybolanların fiyatını çıkarın biz onu ödeyelim dedik yoksa disipline gitçez oradanda okuldan bile atılırız bizim okul çok fena böle vukaatlarda :D neyse hoca ertesi gün geldi fiyatı söyledi tam 63 milyon dedi :D a.q nerden bulucaz o parayı :D okulda yemek yicek para bulamıyoz 63 milyon verip hocaya vercez :D neyse düşün düşün olmuyo a.q sonra aklımıza bişe geldi dedik a.q okuldan toplayak parayı :D hoca demiştiki cuma ya kadar parayı buldunuz buldunuz bulamadınız disiplin demişti günlerden salı günü demişti bu sözünü :D a.q başladık okuldaki ark.ları gezmeye..hepsinden 1 er 2 şer milyon para alıyoduk borç olarak tabi :D okulda arkadaş kalmayınca başkalarından istedik en sonunda son gün parayı tam olarak topladık böle birsürü bozuk para :Dgittik hocanın yanına alın dedik hocam tam 63 milyon..döktük hocanın önüne parayı böle yığınlar bozuk para a.q :Dsonra anlaştık ve olay kapandı..ama o 4 gün içinde neler çektik bi bilseniz :D zil çalar çalmaz sınıftan çıkıp para topluyoduk ama topladıkta yani :D sonra bi daha hocanın getirdiği bişeye bakamaz olduk a.q :D ama iyi bi tahribat tı :D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ercag
    ercag's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek
    Bidenede Ben Sölücem :D


    şimdi köydeyiz bursada inekleri dağa çıkarttık inekleri döndürüyoz baktık çalılıar var dedik bi yakalım yanındada kavak ağaçları var yaktım çalıyı kibritle sonra inekleri eve götürdük geldik baktık sönmüş ben bitanedaha çaktım sonra yeğen dediki öyle olmaz böle olur dedi bi tutuşturdu biz kaçtık sonra kaçarken bi karı gördü bizi neyse biz aldırış etmedik daha sonra gittik oraya bakmaya bi baktık a.q. ağaçlar yanıyor bi baktım laaap tam sırtımın dibinden bi kavak ağacı geçti ağaç devrildi eğer 1 adım geride olsaydım şimdiye bu yazıyı yazamıyacaktım:D ama daha sonra orayı bizim yaktığımız bizi gören kadın sayesinde ortaya çıktı ama bi s.kim olmadı:D


    he bide köyde traktöre binmiştik tabi ufaktık ben direksiyondaydım yanımdada yeğen var gene o vites lerle oynuyo baktım a.q. traktör geri geri gidiyo neyse bu yeğenin annesi koştu hemen aldı yeğeni bende direksiyonu döndürmeye başladım oyun olsun diye sağa sola direksiyonu döndürünce traktör ağaca çarpmaktan kurtulmuş istemeden iyi bişe yapmışım:D



    önce okulda kavga etmiştim çocuğu dövmüştüm çocuk ağlaya ağlaya tuvalete gitmişti daha sonra bende tuvalete girdim baktım çocuk ağlıyo 1 kere daha dövmüştüm ağlamasın diye:D


    Aklıma geldikçe yazarım
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek
    hehe hepimiz piçmiyiz lan :)
    benim hatırladığım en eskisi cam süt şişeleri vardı eskiden onun içine torpili yakıp fırlatırdık parça teshirli olurdu neyse günlerden bi gün bizim üst mahalledeyiz abilerimiz war yanımızda onlardan baya gaz alırdık hertürlü piçliği yapardık o gazla kadının teki balkonda otururken atmışdık balkona onu kadın çok fena bağırmışdı camlar falan aşağı inmişdi anarşistleeer teröristler evimi bombalıyolar diye bağırmışdı bütün mahalle ayağa kalkmışdı kovalamışlardı bizi baya sonra örendik kadına bişey olmamış
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    Ben genelde kari kiz pesinde kosan bi bebe oldugum icin cok fazla manyakligim olmadi acikcasi.







    ama bunun yaninda ufak tefek ibneliklerim olmadi degil... Sanirim 8 - 9 yasinda fln dim o zaman. Bigun canim s1k1ld1, arkadasim bizdeydi, yaz zaten hava sicak, arkadasim da elinde su tabancasi paso "vuriyim mi lan" fln gibi geyiklerde bulunuyo, hic islanasim yok... Neyse balkona ciktim soyle bakiniyim disarda kim var fln diye, bi baktim assagida yan apartmanin gorevlisinin kizi var, kiz acaip cirkin acaip de meymeletsiz bisey, oldum olasi sevmemisimdir ( hala da sevmem ) lan dedim, su bicimsizi biraz islatiyim. Once biraz islattik, morondan ses bile cikmadi, sonra salak anladi islandigini bagira bagira eve gitti agladi mi ne bok yedi anlamadim zaten. Lan dedim bu orospu bu kadar aksiyon yaptiysa 2 damla suya bi ibnelik yapmak lazim. O zamanlar abim benim yaslarimdaydi, ( herhalde bu yaslarda alkolik olmak bizim aileye mahsus ) dolapta hep bira olurdu az cok.. abim hayatta saymaz amk die bi tane arakladim, once kizin kafasina firlaticaktim, sonra lan dedim acip iciyim biraz ne menem bisemis bu bira, gittim acacagi buldum fln, kari cikmis sagi solu kaziyo.. biraz ictim icmedim, arkadasinda gaziyla tam karinin kazdigi cukurun icine firlattim bira sisesini. Hala nasil oldugunu anlamasamda once dustu, patlamadi kari moron moron bakiyodu hala sonra bi anda patladi amk duumun sisesi, bi baktim hertarafa parcalar yayildi, ben moron oldugum icin iceri girip saklanmayi da akledemedim, kari resmen gozlerimin icine bakti, sonra aglaya aglaya iceri gitti. Sonra annesi disarda sicicakti carkima ama bisey yapmamaya karar verdiler. Sonra kendi kendime pisman oldum, cunku benim durumum daha iyi oldugu icin bana dokunmamislardi. Yani kadin ( anne ) ekmek parasi icin kizinin sagina soluna cam parcasi girmesini kabullenmisti...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Z-CHAN
    Z-CHAN's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    beyler Z-CHAN olarak bütün müridleri selamlarım. Biraz çömez sayılırım da aslında forumu uzun süredir takip ediyom.. Neyse yaf kankiler ben hiç sizin gibi olamadım biliomusunuz :D Ben hep şu dalga geçtiğiniz ezik kesimde kaldım. Walla benim tahribatım ya kendime olurdu ya da PC ye :). Kendime tahribatlarım şöle olmuştu bi keresinde 2. veya 3. sınıftayken Ankaradaydım metrolar daha yeni yapılmıştı. Metro tam geldiğinde işte bebe aklı aksiyon olsun die bacağımı metro ile insanların metroya binmek için üzerinde durduğu betonun arasındaki boşluğa sokmuştum :D. Amk bi yusuf yusuf oldum ben yanımda dedem var bide kalpten gidecek adam millet ne oluyo die bana bakıp çığlık atıyodu. Tam böle metro kalkacakken son çırpınışta çıkarmıştım bacağımı o delikten. bisiklet yolu filan açardım amk. çocukluğum öle geçti kimseye zqarar vermezdim ne küçüklerimi döverdim ne de büyüklere küfrederdim. Hatta bi ara kendime tahribat sınırlarını zorlayıp ilkokul 3 de Sofinin dünyasını babamla inatlaşmıştım zar zor bitirmiştim kitabı ilkokul 3 de :D:D:D Heralde bu yapılabilecek en büyük tahribattır bir insanın kendisine :D
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    in-faz
    in-faz's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2006
    Erkek
    Ben de anlatçam..

    Nezaman olduğunu hatırlamıyorum. Mahallemizde bi apartman da kış için gazete biriktiriyorlardı sanırım. Ben de kibrit meraklısıydım. Aldım elimi 1 kutu kibriti ve 1 adet saf arkadaşı gittik apartmanın altına. Gazeteleri koyduk üst üste başladım yakmaya. Onlar yandıkça bizde üstünden atlıyoz bi b*k varmış gibi. Neyse sonra bi teyze geldi gördü bizi bağırmaya başladı a.q.q. (a*ına koydukça koyayım) bi adam geldi bana bi güzel OSMANLI tokadı attı. Sonra saf arkadaşım eline demir aldı peşimden geldi. "Ulen b*k, senin yüzünden oldu bunlar" dedi. Ben de psikodeliye bağlandım arkadaşa bi uçan tekme... Çocuğun burnu kanıyo. Kaçtım a.q. eve. Annesiyle eve geldiler şikayete. Hemen saklandım... Offf of ne günlerdi..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PARLIAMENT
    PARLIAMENT's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Dişi
    Küçük bir ördeğim vardı,kedi öldürmüştü onu :(
    Kediye zehirli et verdim,öldü..
    Ohh olsun ona.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    in-faz
    in-faz's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2006
    Erkek
    Birgün bi kızla bayağı bi bakışmıştık. Evini öğrendim. Ertesi hafta evine gittim. Zili çaldım. (A.q. cesaret gelince geliyo) Annesi açtı buyrun dedim. (Kızın adı Sedef ti) "Sedefle görüşebilirmiyim teyze?" diye sordum. "Sen kimsin yavrum" dedi. Arkadaşıyım dedim. Neyse Kız çıktı tam konuşuyodum konuya girdim. a.q.'un kapıcısı ekmek dağıtmaya geldi o anda ve muhabbetin içine etmişti. (Bu da öylesine bi anı. Tahribat falan olmadığı için bunu anlattım)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CRASH
    CRASH's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    5 yaşındayken kedilere karşı bi uyuzluğum vardı (hala vardır biraz) bi kedi benim yanıma gelmişti dibimde dolanıodu ben de sinirlendim bastım 2 tane tekme. ama çok acımıştır yaw :D
Toplam Hit: 10340 Toplam Mesaj: 103