INTRALASIK Lazer Ameliyatı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    metalkolik
    metalkolik's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar,

    2000 yılından beri gözlük, son 5 senedir lens kullanıyordum. son 5 senedir hergün sabah lesnleri takıp akşam çıkarıyordum. Uzun bi düşünce aşamasından sonra lazer ameliyatı olmaya karar verdim ve FDA onaylı olan intralasik(bıçaksız) lazer ameliyatını dün sabah 9:30 da oldum. Düşünce aşamam neden uzun sürdü, çünkü bu ameliyatla ilgili zilyon tane şehir efsanesi var, hatta son zamanlarda ameliyat tarihini aldıktan sonra yakın çevreme ameliyat olacam dediğimde, aldığım ilk tepki "olm manyakmısın son durak 5 i izlemedinmi" :)

    Ameliyata ihtiyacı olan ve parasıda olan kişilere bu ameliyatı kesinlikle önerebilirim dün ameliyatı olduktan sonra hastanenin lobisinde 20 dk bekledim ve ardından minibüsle ewe kendi başıma döndüm ik gün biraz yanma batma sulanma oluyor oda en fazla 3 4 saat sürüyor.

    olaya parasal açıcan bakarsak şole; bnim yıllık lens masrafım 400 tl idi bu ameliyatı ben 990 euro (2400 TL) yaptırdım. e ben bu lens i 15 20 sene daha kullancak olursam zaten parasını 6 senede çıkarmış olacam, ben dünya göz hastanesinde yaptırdım, daha ucuza yapanlar var ama onların yaptıkları intralasik deildir büyük ihtimalle ona dikkat etmek gerekir.

    Bu konuyu açtım çünkü lazer ameliyatı ile ilgili çok fazla laf var ve bi çok arkadaşım cesaret edemediği için ameliyat olmuyor. ameliyattan önce doktorla 40 dk ameliyat ve sonrası, lazer yöntemi ile ilgili konuştuk beni bilgilendirdi. bende elimden geldiğince sizi bilgilendirebilirim, aklınıza takılan bi soru varsa cevaplamaya çalışırım, doktorumunda numarası var bnde, ben cevapmayamazsam arar doktora sorarım o cevaplar

     

     


    metal, bir müzik türü değildir bir yaşam tarzıdır, bırak seni yönlendirsin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BiUyeOlamadim
    BiUyeOlamadim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek

    Benim gözlerim de aşırı derecede bozuk, doktora gitmeye korkuyorum gözlük verecek diye. Açıkçası parayı denk getirip direk lazer ameliyatı düşünüyordum fakat gördüğüm, duyduğum laflar şunlar: 20 senelik göz doktoruyum ben bile gözlük takıyorum, zararlı bir şey olmasa önce ben gider yatarım lazerin altına diyen doktorlarla karşılaştım. Savunmaları ise şu; lazer ameliyat ile kornea kesildikten sonra, ileriki yıllarda gözün tekrar bozulursa çok daha büyük sıkıntılara yok açıyormuş. Benim duyduklarım bunlar, sen canlı şahit olarak bilgi verirsen sevinirim.


    The tip of the tongue taking a trip of three steps down the palate to tap, at three, on the teeth. Lo. Lee. Ta.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Ameliyatı 2004 yılları civarında oldum. Sol3 sağ 3.25 idi.

    Başlarda gayet güzeldi. Ameliyatın ardından göz numaram 0.25'e düşmüştü.

    1.5 sene içersinde göz numaram sol 1.0 sağ 1.25 e geri çıktı.

    Üstelik gece görüşümde azalma var.

    Geceleri Gündüz gördüğüm kadar iyi göremiyorum.

    Bir süre sonra yeniden gözlük takmaya başlamıştım, askerde cıkarttım.

    Şimdi yanımda ince bir gözlüğüm var sadece geceleri araba kullanırken takıyorum.

    Diyeceğim şu ki; ameliyattan çıkalı daha 2 gün olmuş, ameliyattan sonra dolmuşa binip eve gitmen değil 5 sene içinde gözünde neler olacağı önemli :)

    Geçmiş olsun.

     


    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Bu arada, doktorumun bilgisayarcısıyım aynı zamanda, devamlı iletişim halindeyiz görüşüyoruz, adam türkiyenin en büyük 3-4 üniversite hastanesinden birisinin göz bölümü başkanı...

    Ben kendime yaptırmam diyor :|

    Keşke yaptırmasaymışım

     


    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    peki niye goz bozulmus

    buyumeye devam mı etmiş ki oyle soyluyolar

    bu buyume vucudun buyumesi gibi mi acaba

    yani 20 yasında amelayat olmakla 25 yasında olmak yine aynıı mı


    Aslında hepimiz eksiğiz biraz Leylası olmayan mecnunlarız Ne sıcacık bir ismail abimiz var. Nede kötü zamanda Yanımızda olan İskender babamız Ne mahellemizi mahalle yapan Erdal bakkalımız ne her kapıyı açan yavuz abimiz nede bize doğru yolu gösteren dedemiz.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yasin_55
    yasin_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ameliyatı 2004 yılları civarında oldum. Sol3 sağ 3.25 idi.

    Başlarda gayet güzeldi. Ameliyatın ardından göz numaram 0.25'e düşmüştü.

    1.5 sene içersinde göz numaram sol 1.0 sağ 1.25 e geri çıktı.

    Üstelik gece görüşümde azalma var.

    Geceleri Gündüz gördüğüm kadar iyi göremiyorum.

    Bir süre sonra yeniden gözlük takmaya başlamıştım, askerde cıkarttım.

    Şimdi yanımda ince bir gözlüğüm var sadece geceleri araba kullanırken takıyorum.

    Diyeceğim şu ki; ameliyattan çıkalı daha 2 gün olmuş, ameliyattan sonra dolmuşa binip eve gitmen değil 5 sene içinde gözünde neler olacağı önemli :)

    Geçmiş olsun.

     


    -----------------------------

    rene ta 2004 te ne die atlamışın abicim sen de lazere

    yeni değil miydi daha o sıralar ? yani neden o kadar gözünü karartmışsın o süreçte acaba..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    metalkolik
    metalkolik's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    şimdi  rene hocam olay şu intralasik lazer ameliyatı son 9 aydır kullanılan bi teknoloji, bnim doktrumda 20 yıllık doktormuş 20 yılda 10 000 in üzerinde ameliyat yapmış çok sorunla karşılaşmış ama intralasik te bıcak hiç kullanılmadığı için replikasyonlar en aza iniyor. korneadan kesilen flep lazerle kesildiği için daha keskin oluyo ve kaynaması çok kısa sürede gerçekleşiyor. ilerde göz derecesinin tekrar artması kişinin göz yapısı ile alakalı oluyormuş. her insanda da aynı etkiyi yapmazmış, bnim gözüm ameliyata çok uygunmuş ve başarı oranıda %95 idi ki buda verilen en yüksek başarı oranıydı. ilerde de büyük ihtimal bi problem yaşamayacaksın dedi. zaten ameliyat 10 dk sürüyo ama ameliyat öncesi muayene 2 saat ten fazla sürüyo gözün herşeyine bakıyolar,

    @BiUyeOlamadim


    hocam ilerde çok büyük problemler olmuyomuş, eğer göz derecenin büyümesi durmamışsa aöeliyat olduktan sonra yükselme ihtimali varmış bnim gözlerim son 3 senedir aynıydı hiç değişmemişti, he burda demiyorumki sende de olmaz diye, gidip lazer muayeneni olacan zaten ondan sonra başına gelecek senaryoları baştan sana söylüyolar. işine gelirse ameliyat oluyosun 



    metal, bir müzik türü değildir bir yaşam tarzıdır, bırak seni yönlendirsin.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    metalkolik
    metalkolik's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Mx0TBT bunu yazdı:
    -----------------------------

    peki niye goz bozulmus

    buyumeye devam mı etmiş ki oyle soyluyolar

    bu buyume vucudun buyumesi gibi mi acaba

    yani 20 yasında amelayat olmakla 25 yasında olmak yine aynıı mı


    -----------------------------

    aynı değil hocam göz derecesinin büyümesi vücudun büyümesi ile doğru orantılı büyümen drmadan ameliyat olursan göz derecesi yine artabilir.


    metal, bir müzik türü değildir bir yaşam tarzıdır, bırak seni yönlendirsin.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Yukardaki kelimelerin aynısı banada söylenmişti :)

    Gözüm cok uygun, sorun cıkmaz, problem olma ihtimali cok düşük vs vs vs

    Şimdi baktım 2005 yılında olmuşum

    21 yaşındaydım olduğumda...


    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    metalkolik
    metalkolik's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yukardaki kelimelerin aynısı banada söylenmişti :)

    Gözüm cok uygun, sorun cıkmaz, problem olma ihtimali cok düşük vs vs vs

    Şimdi baktım 2005 yılında olmuşum

    21 yaşındaydım olduğumda...


    -----------------------------

    hocam sen çok erken olmuşun ameliyatı yaa :) oldun yer para kırmaya çalışmış belli  :) ben 24,5 yaşındayım :) e dünyagöz hastaneside bu işin piri biliosun dünyada isim yapmış bi hastane


    metal, bir müzik türü değildir bir yaşam tarzıdır, bırak seni yönlendirsin.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maserati
    maserati's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2006
    Homo

    haha benim hocamada gozun cok uygun sana bir sey olmaz demisler dunyagozde (yanlsi hatirliyoda olabilir ama cok buyuk ihtimal dunyagozdu) yanlis hatirlamiyosam 2 3 sene sonra tekrar gozluk kullanmak zorunda kalmis

    bende adamlara bok atmayin hocam yasliliktandir demistim bayagi bir azar isitmistim oc dan

     

     


    Türkiyede kim sevdiği işi yapıyor ki?
Toplam Hit: 3681 Toplam Mesaj: 31