folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Komünistler Hakkında..



Komünistler Hakkında..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    en basitinden şöyle bahsediyim;

    sosyalizme inananlar yani komunistlere göre pkk lıda insandır ve yaşamaya hakkı vardır bu nedenle sawaşa karşı olurlar gerekirse onların hakkını savunurlar..

    ülkücülere göre ülke sadece kendi vatandaşına aittir başkasının yaşamasına izin yoktur yaşarsa bile hainlik yapamaz kurallarına uymak zorundadır aksi taktirde zorluk çıkar.. tabi şuan böyle bi durum söz konusu değildir ülkücülük bitmiştir aynen yapılamamaktadır..

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anisiz59
    anisiz59's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek
    mesela merak ettiğim bişey var benim bu ülkede solculara her türlü zulmü yapan ülkücü gençlik neden PKK ve yandaşlarına karşı sessiz kalıyor.. anlamyıyorum anlayamıyorum!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    dtp komünisttir amaçları farklı devlet kurmak

    komünistlerde Türkiye yi ileri götürmenin komünizmden geçtiğini snaıyor..

    Aradaki fark biri ülkeyi bölecek biri rejimi değiştirerek Türkiye yi ileri taşıyacak.

    Fakat rejim değiştirmek darbeyi gerektireceğinden Türkiyenin mna koyulur..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NovalgiN
    NovalgiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    anisiz59 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ""dtp yaşasın halkların kardeşliği diye slogan attı bu slogana katılmıyoruz arkadaşlar demek biraz garip olurdu doğrusu.""""

     

    işte olay burda başlıyor önce dediler ki türk halkı--- kürt halkı,,,

    dtp liler hangi halklarla kardeştir söylüyorum ,i ermenileri çok severler ,, ama mesela azerileri sevmezler,,

     


    -----------------------------

     

     hocam verdiğin bilgiler bilimsel değil duygusal bir yorum olmuş seninkisi. ben azeriyim ve en harbi dostlarım da kürtlerden çıkmıştır.  senin bir diğer ırkı sevip sevmemen kendi kişisel sorunundur ama bu sorunu sanki ulusal bir sorunmuş gibi gösteremezsin. 

     

    Bugün sen amerikan halkını mı sevmiyorsun yoksa amerikan politikalarını mı?

     


    Yağmur dindi, yağmura inandık.|www.birboluiki.net
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anisiz59
    anisiz59's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    yazdıklarım benim 7 yılda ODTÜ de gördüklerim yaşadıklarım...

    burada çok fazla azeri arkadaşım var ve onların adına da yazdım, tabii ki halklarla değil o halkı yöneten insanların politikaları ile ilgileniriz yoksa benim gözümde finlandiyalı da amerikalı da insandır...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    Quetzalcoatl bunu yazdı:
    -----------------------------
    en basitinden şöyle bahsediyim;

    sosyalizme inananlar yani komunistlere göre pkk lıda insandır ve yaşamaya hakkı vardır bu nedenle sawaşa karşı olurlar gerekirse onların hakkını savunurlar..

    ülkücülere göre ülke sadece kendi vatandaşına aittir başkasının yaşamasına izin yoktur yaşarsa bile hainlik yapamaz kurallarına uymak zorundadır aksi taktirde zorluk çıkar.. tabi şuan böyle bi durum söz konusu değildir ülkücülük bitmiştir aynen yapılamamaktadır..
    -----------------------------

     

    ya arkadaslar hic mi tarih dersiniz yok sizin nerenizden uyduruyorsunuz bunlari :) hangi sosyalist ulkenin savasa karsi oldugunu gordunuz ? Soyalist ulkelerinin nedenr askeri donanimlari dunyaya kafa tutar bir konumda o zaman ? lutfen emolasmayin :))))

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    anisiz59 bunu yazdı:
    -----------------------------
    mesela merak ettiğim bişey var benim bu ülkede solculara her türlü zulmü yapan ülkücü gençlik neden PKK ve yandaşlarına karşı sessiz kalıyor.. anlamyıyorum anlayamıyorum!!
    -----------------------------

     

    Onlarda zaten bildikleri icin yapmiyorlarki. Adamlar icgudusel saldiriyorlar :) cehalet bunun adi arkadasim. Cahil insanlar her zaman aydinliktan korkarlar. 

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    alacakaranlik bunu yazdı:
    -----------------------------
    Komünizm: İki ineğiniz varsa, devlet ikisini de alır size süt verir.



    Faşizm: İki ineğiniz varsa, devlet ikisini de alır size süt satar.



    Nazizm: İki ineğiniz varsa, devlet ikisini de alır sizi kurşuna dizer.



    Bürokrasi: İki ineğiniz varsa, devlet ikisini de alır, birini öldürür, sütü satar, kovayı da devirir.



    Demokrasi: İki ineğiniz varsa, ikisi de greve girer.



    Türkiye senaryoları



    Türkiye 1: İki ineğiniz varsa ikisini de satar, parasını dövize veya bir başka getiriye bağlarsınız ve geliriyle süpermarketten pastörize süt alırsınız...



    Türkiye 2: Devlet memurusunuzdur, haliyle ineğiniz yoktur... Hep inek alma hayaliyle çalışırsınız. Emekli ikramiyenizle, parasını dövize yatırmak üzere ineklerini satan birinin ineklerinden ancak birisini satın alabilirsiniz. İnek bir ay sonra ölür..



    Türkiye 3: Devlet memurusunuzdur, haliyle ineğiniz yoktur... Hep inek alma hayaliyle çalışırsınız. Emekli ikramiyenizle, parasını dövize yatırmak üzere ineklerini satan birinin ineklerinden ancak birisini alabilirsiniz. Siz ineğin sütünü satarak bir inek daha almak için yırtınırken, parasını ona katlayan dövizsever, süt çiftliği kurar. Ve ineğinizi yarı fiyatına satın almak ister. Siz satmazsınız. İneğinizi bir bacağından vurdurur. İneğinizden sosis yapar..



    Türkiye 4: Devlet memurusunuzdur, haliyle ineğiniz yoktur... Hep inek alma hayaliyle çalışırsınız. Emekli ikramiyenizle, parasını dövize yatırmak üzere ineklerini satan birinin ineklerinden ancak birisini satın alabilirsiniz. Siz ineğin sütünü satarak bir inek daha almak için yırtınırken, parasını ona katlayan dövizsever, süt çiftliği kurar. İneğinizi yarı fiyatına satın almak ister. Siz satmazsınız. İneğinizi bir bacağından vurdurur. Reha Muhtar, sizi ve topal ineğinizi üç gün birer saat haber yapar. Siz gazinolarda Kahtalı Mıçı ile şarkı söyler, köşe olur, kazandığınız paralarla inek alırsınız, topal inek de dövizseverin boğasına kaçar..
    -----------------------------

    nazizimin ne olduğunu bilmeden böyle yorum yapan adamların yazılarını alıp buraya çokta marifetmiş gibi koyuyosunuzya deli oluyorum..!
    gidip iyice araştırın neymiş nazizim kimi kurşuna dizmiş iyice öğrenin yada şöyle yapın şu vidyoyu izleyin bakalım nazizim halkını kurşuna mı diziyomuş..!

    http://www.youtube.com/watch?v=yLV--_D3YpM&feature=related

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    NowalgiN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Senin dediğin olay fraksiyon meselesidir..

     

    dtp li ya da pkk li   ney ne ise  bulunduğu fraksiyon içinde komünist olamaz diye birşey yok.   dtp lilerin de içinde komünist insan vardır..

     

    ha gerçekten komünist ideolojiye sahip kişinin ne kürdistan umrundadır ne de başka bir devlet.. yani kısaca sınırlar..   sınırları olmayan bir dünya savunulur çünkü..

     

    slogan meselesine gelince her ne kadar komünizmle  dtp nin yaptıkları hiç bağdaşmasa da ya da komünist biriyle dtp li biri aynı ideolojiye sahip değilse de sen adamlara "bu bizim sloganımız bunu sen atamazsın" diyemezsin. 

     

    Deniz gezmiş halk adamıydı devrimciydi. mezarıma kürtler gelmesin o gelmesin şu gelmesin diye birşey demedi. ki mezarı başına gelen adamı da sen oradan kovamazsın buna komünistlerin değil hiç kimsenin hakkı yoktur..

    atılan sloganlara tekrar dönersek..  "yaşasın halkların kardeşliği" diye bi slogan attılar diyelim.. bu slogan komünizmde var ve komünizm bunu savunur fraksiyondan kastım budur.   ama apo lehine slogan atıldığı zaman komünizm apo yu devrimci bir insan olarak görmez.  bu slogana katılan insanlar komünist kimliğinden arınmış insandır.

     

    dtp yaşasın halkların kardeşliği diye slogan attı bu slogana katılmıyoruz arkadaşlar demek biraz garip olurdu doğrusu. 

     

    dtp hırsızlık yapmayı etik bulmuyor  biz bulalım arkadaşlar demek gibi birşey (:


    -----------------------------

     

    iyide hocam ben zaten türk kürt kardeşliği slogannına ortak oldular demedim ki ben ilk mesajımda yazdım bölücü içerikli slogan diye.

    deniz gezmiş halk adamıydı adam ayırmazdı diyosunda ben zaten deniz gezmiş kürtleride istemiyo demedim ki. sadece bölücü niyeti olan adamın orda hep beraber olmalarına şaşırdım diyorum. 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dreammaker
    dreammaker's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek

    anisiz59 bunu yazdı:
    -----------------------------
    mesela merak ettiğim bişey var benim bu ülkede solculara her türlü zulmü yapan ülkücü gençlik neden PKK ve yandaşlarına karşı sessiz kalıyor.. anlamyıyorum anlayamıyorum!!
    -----------------------------

    sessiz kaldıklarını nerden çıkardın ya da nerden biliyorsun içlerinde misin ki neler yaptıklarını bilesin ??? emin ol ki üstlerine düşen bişi varsa onu yapıyorlar...

Toplam Hit: 11756 Toplam Mesaj: 130