folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder League Of Legends - Ana Konu #2



League Of Legends - Ana Konu #2

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    Ana accountumu weste geçirdim. smurf accountuda tr ye aldım. 

    ranked maçlar kolaymış falan hikaye söylim ben size.sırf onun için trde oynamayın. takımınız yoksa yine trde oynamayın.

    -leaver ve afk sayısı fazla

    -küfürler hakaretler vs.. zaten almış başını gitmiş durumda

    -matchmaking hala adam akıllı oturmuş değil.

     

    oyüzden ben trye geçerim chalangera cıkarım mevzuyu biraz hikaye öyle maçlar geliyorki carryleyemiyorsunuz.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaki
    manyaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek

    SupportWithBoobs EUW


    since 2005 // tbt
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    Varmı gececi beyler oyunda. Ranked takılıyom tek başıma :D

    Abi şu tflerde adc atak yaptırmayı bi öğretemedim adamlara :S 5 kere falan tf girdik oyunda adc dalın diyom nasusa dalıyolar direk. Lan dalmayın nasusa küfür edicem diyom. Alistar focus :D Olum daşşak mı geçiyosunuz diyorum. Fidle dalıyolar. Yine bi cebelleşme derken bu seferde syndra atak :D En son tfde adc daldılar ondada tfyi aldık. Bu seferde inhibitörü kesmeye kimse gelmiyo :D Yemin ediyorum hasta ederler adamı hasta :D


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    casey
    casey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2010
    Erkek

    TR TayyarAbi 


    Zamanı durduramazsın.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _karantina_
    _karantina_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2009
    Erkek
    interfector bunu yazdı

    Varmı gececi beyler oyunda. Ranked takılıyom tek başıma :D

    Abi şu tflerde adc atak yaptırmayı bi öğretemedim adamlara :S 5 kere falan tf girdik oyunda adc dalın diyom nasusa dalıyolar direk. Lan dalmayın nasusa küfür edicem diyom. Alistar focus :D Olum daşşak mı geçiyosunuz diyorum. Fidle dalıyolar. Yine bi cebelleşme derken bu seferde syndra atak :D En son tfde adc daldılar ondada tfyi aldık. Bu seferde inhibitörü kesmeye kimse gelmiyo :D Yemin ediyorum hasta ederler adamı hasta :D

     

    _karantina_ tarafından 24/Ara/13 11:23 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    tr server

    demirqan nick

     

    daha yeni sayilirim level 17 :))


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OdiN
    OdiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2008
    Erkek

    Sohbet odasına gelin hocalar oradan ekleşiriz şimdi derse gidiyom akşama gelicem :))

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Schwarz
    Schwarz's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2012
    Erkek

    west oynayan varmı arkadaşlar bugun geçtim weste westin bronzu trnin gümüşünden daha zor win alamadım 5 maçtır :D


    Ignorance is bliss.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lepusmorris
    lepusmorris's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    tr'ye geçme salaklığını bnde yaptım -,-

    nickim "forkiforki" (farkı farkedin :P)


    troll
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo

    la ben tr de gümüşteydim westtede bi hesap açayım dedimde ilk leveller diyemidir nedir girdiğim her maçta patoz ettik adamları yanlız westte bi oynayan tr de daha oynamaz adam 5. dakikada 8 kill vermişti midte sorry falan diyor bizim takımın tamamı önemli değil eğlenelim falan diyor, tr de olsa sövmedikleri akraban kalmaz lan öyle bi akraba var mı dersin

Toplam Hit: 22906 Toplam Mesaj: 297