folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder League Of Legends Ana Konu



League Of Legends Ana Konu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    sürekli konu açmaktansa bir tane konu altından gelişmeleri,haberleri,patch notlarını,indirimleri,oyun ve karakterler hakkında görüüşleri falan götürmek istedim.

    ek olarak tbt deki lol oyuncularını yeni bölünmüş haliyle(us,eu west,eu east) şeklinde tutalım. birbirimizle custom yapıp hatta ranked team kuralım.

    zamanla konunun içi güzel bir hal alır die düşünüyorum lol oyuncularının sayısı artsın :D

    lol oynamak için :

    http://www.leagueoflegends.com adresinden üye olduktan sonra clientı indirip oynamayabilrisiniz.

    üye olurken hangi bölgede oynayacagınızı seçmeyi unutmayın. (us,eu west,eu east)

    refli link:  Tıkla  ( isterseniz banada hayrınız dokunabilir )


    Follow me : http://twitter.com/TheFCN
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    Oyuncu Listesi


    North America (US)
    ----------------------------------
    1-  FCN (FCN)


    WEST EU
    ----------------------------------

    1- Chan Chan (Holyzone)
    2-  LegendDevil (Drkdvl)
    3-  ChaosTr(halfdevil) 
    4- STodd (sweeneytodd) 
    5-styricon (ibadeth) 

    EAST EU
    -----------------------------------
    1-
    2- panxer (maxel)
    3- verpacino
    4- Sgunow
    5- OzanEmre
    6- apokontek 
    7- hayriabi(ugur0) 

     


    Yazılar
    -------------------------------

    Skin ve Champ Geri Vermek

    Detaylı Jungle Rehberi

    Oyun içindeki terimler ve kısaltmalar


    Tavsiye Linkler :

    http://www.mobafire.com lol hakkında güzel bilgiler bulabileceginiz ve karakterinizin build ini en iyi şekilde kafanızda oturtabileceginiz bir site diyebilirim.


    Follow me : http://twitter.com/TheFCN
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxeL
    MaxeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    oyunda nick panxer 30 lw  come vs :d


    Break Dance Bboy MaxeL
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    Skin ve Champ Geri Vermek

    

    http://support.leagueoflegends.com/home

    adresine girip SUBMIT A REQUEST yazısına tıklıyoruz





    karşımıza bu ekrak gelecek gerekli bilgileri dolduruyoruz

    kısa ve öz champion geri verme isteği şu şekilde olabilir

    Hello ,

    Recently I bought a new champion named ....... with ip.Unfortunately I'm not satisfied with my new champion.I heard from my friends that I can refund my ip back for once.

    My account id :

    My game nick :

    doldurduktan sonra en son captcha yı da girip submit e tıklıyoruz ticket ımız gönderilmiştir 

    daha sonra signup tan kendimize bi support hesabı açıyoruz

    DİKKAT: açılan hesaptaki E mailin verilen e maille aynı olması gerekmektedir.

    2-3 gün sonra aslında bu işlemi yapmadıklarını fakat 1 kereye mahsus yaabileceklerini içeren bi cevap gelecektir. Aşağıda bulabilirsiniz

    GÜNCELL Greetings Summoner,

    Thanks for contacting me. I apologize for the delayed response; we are doubling our team in order to reach you in a more timely manner. While this ticket remains Open/Pending, I will be able to return to your issue more quickly so don't worry about another long delay! I appreciate your patience in this matter.

    We normally do not provide refunds for items such as skins, champions, runes or even champion/skin price reductions. However, I can make a one-time exception for you and refund up to 3 purchases that have been made in the last 30 days of submitting your request. Because this is a one-time exception, we encourage you to include all 3 purchases in your request as we will not make any additional refund exceptions once the refund has been completed.

    So I can easily research the transaction(s) and assist you with this refund, please provide me with the following information for each of the three items you would like refunded:

    - Type:
    - Description:
    - Currency Type (IP/RP):
    - Amount:
    - Date Purchased:

    You can view your purchase history in the ‘Purchases’ tab of the store to find all this information.
    Please also make sure you provide me with the correct account information:

    - Your account name (What you log in to the game with)
    - Your summoner name (What other players see in game)
    - Which server you play on (NA, EU West, or EU Nordic & East)

    If you did not provide me with all of this information, your purchases were made more than 30 days ago, or you have received a refund before we will be unable to process your refund request. I'm sorry for the inconvenience.

    Please let me know if you have any further questions or feedback. Good luck on the Fields of Justice!

    - Type: Skin/champ
    - Description: hangi champ veya hangi skin
    - Currency Type (IP/RP): ip i le mi rp ile mi aldık
    - Amount: ne kadara aldık
    - Date Purchased: ne zaman aldık

    yazıyoruz
    acc name, summoner name ve server ı da yazdıktan sonra gnderiyoruz






    alıntıdır. 


    Follow me : http://twitter.com/TheFCN
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    DETAYLI JUNGLE REHBERİ

    Öncelikle jungle neden yapılır?

    Jungle daha fazla exp için yapılmaz. Jungle'daki amaç, bir tane daha solo lane açıp ordaki adamın 1v1 lane gibi kasmasını ummak değildir.
    Jungle'ın amacı, daha fazla gank, daha rahat warding ve dolayısıyla hem daha avantajlı mid/duo lane, hem de daha iyi görselin verdiği rahatlığa bağlı olarak daha rahat adamların üstüne baskı kurabilmektir.
    yani çoğu DH'linin düşündüğünün aksine jungle 1v2 lane için avantaj sağlamaktan çok, diğer 2 lane için avantaj sağlar. Düz mantıkla, 4 leveldayken adamlar 3 level olucak, 2 tane 4 level vs 2 tane 3 level olur gank gidiceksiniz. Onun yerine daha sağlam bir lane yapıp deny yaparsanız 4 level olduğunuzda adamlara daha exp verirsiniz.

    --------------------------------------------------------------------------------
    İyi bir Jungle Champion'ında olması gereken özellikler
    Maddeler halinde söylemek gerekirse,
    -İlk tur için Mana golem ihtiyac duymaması:Ne işe yarıcağını söylemeye gerek yok sanırım. Karşı takım daha iyi bir level 1 takımı picklerse veya güvenli olsun diye wraith başlarken blue giderse çok çok zorlanmıcak bi karakter olması diyebiliriz. -Bkz. Warwic-
    -Yüksek HP ile Jungle yapabilmek:Her ne kadar blue başlıyan karakterler için başlangıçta ne kadar yardım aldığına göre çok değişcek olsa da, Yüksek hp ile ilerliyen ve yüksek hp ile bitiren bi champion kullanırken, karşınıza biraz daha kırılgan bi ilk tur jungler'ı gelirse çok rahat bi şekilde gidip ufak golem ya da wraith çalabilirsiniz. Wraith çalarken dikkat edilcek nokta ise, eğerki isterseniz, ufak wraithlerden tekini kesmeden bırakabilirsiniz, böylece o kampın spawn alma süresi adamın kesmesine bağlı olarak uzucaktır.
    -Earky Gank yapabilmesi:Level 4 gank'i idare eder olup, level 3 de hiç bişey yapamayan karakterler var, mesela Amumu'yu ele alalım, 3 Level'da E veren amumu, Bandage(Q) olmadan pek iyi gank yapan bi karakter değil. Bu örnek öylesine bir örnek tabi ki, normal bi oyunda 3 levelda geriye dönse, geriye gelene kadar ufak wolflar spawn alır ve ordan yeterince exp tamamlıyıp jungle devam edebilir. Ama extreme bir örnek gerekirse, 4 level olup yardım ediceği bi lane'e yardım götüremez. Umarım anlatabilmişimdir. Bundan az etkilencek champlere gelirsek, Nunu en büyük örnek olucaktır. Nerfden sonra bile çok güçlü bi level 2-3 gank'ine sahip yani.
    -Mid/Late Game Performansı:Bunu aslında ikiye ayırmak lazım, işler iyi gittiğinde ve kötü gittiğinde diye, ama early iyi geçerse çoğu bilindik jungler zaten gayet iyi bi lategame potansiyeline sahip. Ama tabiki belli başlı junglerlar var ki, onlar belli bi yerden sonra çok yavaş kasmış olsalar bile bi şekil asist/kill alıp ortalama düzeye gelip iş yapabilcek karakter. Buna en büyük örnek Amumu diyebiliriz. Hiç bişey yapmadığı bir oyunda bile güzel bi bandage veya ulti ile takımına çok çok iyi katkı verebilir. Ya da Warwick diyebiliriz, her ne kadar warwick ile kasamamak kasmaktan daha zor olsa da birşekil level 6 olup herangi birini savunmasız yakalıyabilirsiniz. Kötüsüne örnek vermek gerekirse, Olaf, Xin vb. şu sıralar çok aşırı picklenmeyen junglerları verebiliriz.

    Son olarak oyunun şu an ki durumu (2 solo carry, AD+Support bottom) için Tanky Junglerlar her zaman bir adım önde durucaktır ama genel olarak bir junglerın sahip olması gereken özellikler bunlardır diyebilirim

    --------------------------------------------------------------------------------
    Out Jungle yapmak ve Counter Jungle Kavramı

    Basit olarak jungle karakteri kullanan adamın eline çok aşırı para geçmez, özellikle ilk levellarda baya sınırda giden bir olaydır çoğu champ için. Gidip 2 hit atsanız base gitmek zorunda kalcak olanlar falan vardır hatta.
    Out jungle yapmak ve Counter jungle yapmak baya yakın şeyler olsa da birinde takımda 2 tane jungler olur. Bunlardan 1 tanesinin işi sadece rakip junglerı tırtıklamak olur. bence pek uğraşılmaması gereken bişey olması bir yana, rakip carrylerin gelip kesme riski çok fazladır. Yani counter jungle için 5v5 olup ciddi anlamda koordine bir takım gerekir. Tek kişi yapamaz mı bunu? yapar. Bunu tek başına yapabilcek pek champ olmasada, Nunu falan biraz da Ward alırsa takımdakiler bunları tek başına yapabiliir.

    Out jungle yapmak ise, kendi jungle'ınızın yanında adamın jungleını da tırtıklamaktır. Counter jungle'a kıyasla daha az risk taşır, adamın daha az exp'ini çalar. Yapması izlemekten daha zordur, özellikle early game'de yapmak ciddi anlamda hesap gerektirir ve Warwick gibi 6 öncesi aktif gank gezemeyen champlere karşı yapılırsa da tüm oyunu zehir eder adama.

    Basit olarak counter jungle yapan adam, adamın jungle'ında gezen Smite Eve'dir. Out jungle yapan adam ise, Kendine bir buff alıp, adamın diğer buffını çalan, sonra carry'sine early buff veren Nunu'dur. Adamı bulup HP düşüren, belki buff ya da yan campleri çalan Warwick'dir.


    Olay aslında her 2 taraf içinde exp kaybı olurken (kill almazsanız en azından) adamın kaybı, sizinkinden fazla olduğu için düzgün yapıldığında baya mantıklı bişeydir. Yapması öyle kolay değildir, yani jungle gir gez bulursun mantığıyla yapılmaz. CV olursa takımınızda, çok daha kolaylaştığı bir yana, red de CV yiyip devam eden adama gitmekten çok, ufak wolf ya da ufak golem çalmaya gitmek daha mantıklıdır. (CV sadece Red vision vercek şekilde atılmaz genelde zaten, Ufak golem görürsünüz.)

    En basit olan örneği muhtemelen blue başlıyan bi chample blue aldıktan sonra adamın wraithleri alıp sonra wolf camp gitmektir. Adamın gelip sizin jungleınızdan ufak golem çalmaması durumunda adam 3 levelken 4 leveldan baya exp kasmış olursunuz ki jungle champlerin bazısı level 4 öncesi gank yapamaz. -Amumu gibi-

    --------------------------------------------------------------------------------
    Warding

    İlk base'imizi level 4'de yaptığımızı varsayarsak, DPS champler için genelde ufak razorlar bütün paramızı yicektir. Ufak razor ihtiyac duymadıysak, bot, pot, ward alıp önce ward sonra gank gideriz. Peki Ward nereye?
    İlk ward için belirli bir yer olmasada, karşınızdaki champ early game'i blue üstüne kurulu Amumu tarzında bişeyse kesinlikle adamın blue wardlayın, takıma daha önceden söylerseniz muhtemelen hem blue alır hem adamı kesersiniz. (Jungle bitirir bitirmez gidip dikerseniz, adam jungle bitirirken blue aldıysa 3 dk içinde göremezsiniz.)
    İlk ward nereye dikilceği baya önemli olan bi warddur. Saçma sapan bi yere dikmek istemezsiniz (75g ilk geri gidince gayet iyi bi gold miktarı). Yani adamın blue veya red başladığını bilmiyosak, 2 solo lane ortası ya da adamın jungle'daki 3 yol gayet iyi yerlerdir diyebilirim. Eğerki duo giriyosanız seçim biraz daha çok kendi arkadaşınızı korumak üstüne yapılabilir tabi ki.

    İşin biraz daha picklere bağlı olduğu nokta bu diyebilirim. Mavi ihtiyacı olmayan bi junglerdan mavi çalmak bize pek bişey kazandırmaz (Takımda anivia gibi, mavi olmadan pasif kalan mavi olunca domine eden tipler varsa iş başka tabi.)

    --------------------------------------------------------------------------------
    Spawnlar

    Büyük campler -Ancient Golem ve Lizard Elder- ilk spawn 1:55'de alır ve 5 dakikada bir spawn alır.
    Ufak campler ise ilk spawn'ı 1:40'da alır ve 1 dakika 40 saniyede (100sn) bir spawn alır
    Dragon 2:30 da spawn alır, 6 dakikada bir respawn alır.
    Baron spawn saatini hatırlamıyorum ne yalan söyliyeyim 15:00 falan olması lazım. Ama 7 dakikada bir spawn alıyo.

    Spawn saatlerini bilmek neye yarar? Basit olarak level 1de blue almak yaklaşık 10~30 saniye sürer. Dolayısıyla 1:50+20+5:00 dersek adam 7:10'da tekrar gelip onu almak isticektir. 7:10 ideal zamandır, önce gitmeye pek gerek olmaması bi yana, adamın golem tankliyo olması da iyi bişeydir yani.

    --------------------------------------------------------------------------------
    Ganking

    Gank gitmenin jungle'ın esas amaçlarından birisi olduğunu söyledik. Peki gank gitmek ne işe yarar?
    Öncelikle gank gitmemizin sebebi adamı öldürmek değildir. Hatta solo lane'de stun/snare yoksa muhtemelende karşı taraf ölmez. Fakat, (Solonun ve karşı daki solonun eşit seviyede oynadığını varsayıyorum) adamı geriye yollamak bile orda bizim solomuzun karşı tarafı domine etmesine yarar. Etrafına da vision verince, zaten o lane ile işiniz bitmiş olur. Tek yapcağımız şey 3 dakikada bi ward dikmek olur ki geri dönüşü pek kolay olmayan bişeydir early base yapmak.

    Peki bizim solomuz ezikse? O zaman diğer lanelere bakarız. Hepsi rahat tutabilicek mi? tutabilicek gibilerse, ezik arkadaşımızın lane'inde kamp kurarız. Sürekli onu gankleriz. Elimize kill geçmese bile, feedlemeyen/az feedleyen/taşınabilir bir solo ve morali gittikçe düşen bir rakip geçer. (Başınıza gelmeden ne kadar sinir bozucu olduğunu anlatması imkansız olan bişey bu.)

    Bizim taraf eziyorsa? işimizi baya baya kolaylaştırır. Yapcağımız tek şey vision vermek. Gank atmaya gerek bile duymayın yani. Sadece adama gerekli vision verin bırakın rahat rahat ezsin. Karşı junglerı oraya çeksin. Siz gidip adamın jungleını bozun, buff falan çalın, diğer laneleri gankleyin.

    --------------------------------------------------------------------------------
    Rune, Mastery

    Sabit bir page falan vermicem de, genel olarak daha hızlı jungle bitirmek ve late game daha aktif olmak konusunda biraz seçim yapmamız gereken nokta oluyo bu.
    Daha hızlı jungle bitirmek için gerekenleri söyliyeyim, Armor Pen, Attack Speed, Armor. Bu 3'ü jungle ı hızlı bitirmek için en gerekli şeylerdir diyebilirim. Benim 2 tane kullandığım page var jungle için,
    1- Arp Quint, AS Kırmızı, Armor Sarı, MR/level Mavi
    2- HP Regen Quint, ARP Kırmızı, Armor Sarı, CDR Mavi
    Çoğu junglerla 4 dakika'da bitirirsiniz jungle'ı bu 2siyle. Tabi farklı şeyler kullanılabilir, Dodge olsun, HP per level'lar olsun.

    --------------------------------------------------------------------------------
    Hız
    ~4 dakika ilk tur için standarttır. yani 4:30'da bitiriyosanız, biraz yavaş kalmıştır. Build/Rune değiştirmeyi falan deneyin derim.
    Tabi yavaş junglerlar da var, ama ganking de yazdım. İlk gank giden oyunu döndürtebilir.

    alıntıdır.


    Follow me : http://twitter.com/TheFCN
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holyzone
    Holyzone's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    EU West'de oynuyorum ben de. Chan Chan summoner name'im.


    twitter.com/Selimonder
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    Oyun içindeki terimler ve kısaltmalar

    AA - Archangel's Staff (Item)
    Ace - Bir takımdaki tüm champlerin o anda ölü olması durumu
    AD - Attack Damage (Stat)
    AoE - Efekt Alanı, Alan Skill'leri için kullanılan bir kısaltma diyebiliriz.
    AP - Abilty Power (Stat)
    ArP - Armor Penetration (Stat)
    Arpen - Armor Penetration (Stat)
    AS - Attack Speed (Stat)
    ASPD - Attack Speed (Stat)
    Aura - Genelde etrafındaki karakterleri etkileyen pasif özellik
    b - Geri çekilmek
    Bait - Yem atmak diyebiliriz, Adamları tuzağa çekmek.
    Baron - Genel'de baron buff'ı için kullanılır. Baron Summoner's Rift'de ki Kırmızı kurukafayla gösterilen Creepdir.
    BC - Black Cleaver (Item)
    BD - Backdoor, Dotadaki anlamı sanırsam yazan, Creepler olmadan kule vurmak diye geçmiş. ben daha çok adamlar başka yerdeyken kulelerine saldırmak diyebilirim.
    BF - B.F. Sword (Item)
    BG - Bad Game, Kötü oyun. Yani kötü derken, sıkıcı, eşit olmayan falan oyunlar denebilir.
    Blink - Işınlanma özelliği diyebiliriz. Flash skill'inden başka bu tarz skill olan champler var oyunda sonuçta
    Blue - Ancient Golem (NC)
    bot - bottom, bottom/lower lane. Alt koridor
    BP - Blue pill, Recall, Base gitmek.
    Brb - Be right back. hemen dönücem
    Brush - Champlerin içinde görünmez olduğu Çalılar
    BT - The Bloodthirster (Item)
    buff - Champion'a uygulanan olumlu efekt.
    BV - Banshee's Veil (Item)
    Care - Dikkatli ol, Sana geliyolar anlamı taşır genelde
    CC - Crowd Control, Karşı tarafın savaşa girmesini engelleyen skill vs.
    Champion - Kullanılan karakterler
    CD - Cooldown
    CDR - Cooldown Reduction, Cooldown sürelerini azaltma diyebiliriz.
    Creeps - Minimap'de bulunan çeşitli yaratıklar
    CS - Creeps Slain/Creep score, Kaçtane minion ve creep kestiğimizi gösteren sayaç
    CV - Clairvoyance (Summoner Skill)
    d - belli bi yeri adamlara atlamadan savunmak, defend
    dc - disconnect, bağlıntı kopması
    DC - Rabadon's Deathcap (Item)
    Debuff - Buff'ın tam tersi
    dd - Çift damage
    Disable - Champion'ın belirli özelliklerini kullanmasını engelleyen debuff.
    Dive - Turret altına hızlıca girip çıkmak.
    DoT - Damage over Time, zaman içinde damage atan skill ler için kullanılan terim diyebilirim.
    DPS - Damage Per Second, Saniyedeki Damage
    EC - Executioner's Calling (Item)
    Executed - Kule ya da Creep'e etrafta champion olmadan ölmek
    Face Check - Adamların nerde olduğunu bam güm yürüyerek kontrol etmek
    Farm - Creep kovalayıp exp, gold kasmak
    FB - First blood, oyunun ilk kill'i
    Fear - Hedef seçilen champion'ı etrafta mal mal yürümeye iten debuff
    Fed - Rakip kesip baya güçlü hale gelen champion
    Feed - Tekrar tekrar ölüp, para ve exp hediye etmek
    FM - Frozen Mallet (Item)
    Focus - Belirli bi champion'ı hedef almak
    FoN - Force of Nature (Item)
    Fountain - Başlangıç yerimiz
    GA - Guardian Angel
    Gank - 1 ya da daha fazla champion'ın sis içinden gelip hedef kişiye çullanması.
    Global - Mapde herangi bi yerden kullanılan skill, Efekt alanı tüm map olan skill.
    GG - Good game, iyi oyun. Güzel oyun.
    GL - Bol şans
    Harass - Rakip champion'a baskı kurmak, Damage atmak deny atmak vb.
    HF - Have fun, eğlenin, keyfine bak.
    HP - Health Points (Stat)
    iAS - increased Attack Speed. artmış atak hızı? hiç kullanan görmedim gereksiz gibi
    IE - Infinity Edge (Item)
    Inc - Incoming, kelime anlamı olarak gelen olup, belirli bir adama söylenince, birisinin ona doğru gittiğini ifade eder.
    Juke - Takip eden adamları kekleyip farklı yöne gitceğinizi düşünmelerini sağlamak.
    Jungle - NC dolu olan ve lane arasında kalan alan
    Jungler - Jungle'da kasan kişi
    Jungling - Jungle'da kasma eylemi
    Kite - Sürekli kaçarak adama vurmak, damage almadan adamı dürtmek
    Lane - Minionların izlediği patikalar
    Laning - Minionların patikalarında takılıp exp, gold kasmak.
    Last Hit - Creep minion ya da champion'a son vuruşu yapmak
    LoL - League of Legends
    lol - laughing out loud, sesli gülmek, haha
    lom - low on mana, mana stoğunun az kalması
    LW - Last Whisper (Item)
    Mia - Missing in Action, o an çarpışmada olmayan insanları anlatmak için kullanılan kısaltma.
    Mid - Orta lane ya da Orta lane'deki champion
    Miss - Rakip champion'ın o anda kayıp olması
    MK - Minion Kills
    MPen - Magic Penetration (Stat)
    MP - Mana Points, Mana Pool (stat)
    MR - Magic Resistance (Stat)
    MS - Movement Speed (Stat)
    NPC - Non-player character, insan olmayan karakterler
    omw - on my way, yolumda. Bi yere gitmekte olduğunuzu anlatırsınız diyim.
    Oom - Out of mana, mana bitmesi durumu
    PD - Phantom Dancer (Item)
    ping - alt+sol click ile minimap'e tüm takımınızın gördüğü sinyal vermek
    Poke - uzak mesafeden az damage atarak rakip adamı zayıflatmak
    pot - Potions (Item)
    Proc - Programmed Random Occurance, Programlanmış gelişigüzel ortaya çıkan efektlere verilen genel isim.
    Push - Lane'i ileriye ittirmek, creep ve turretlardan temizlemek
    Quints - Quintessence (Summoner Item)
    QQ - Ağlayan gözlere benzemeyen surat, karşıdaki adamın zırladığını ifade eder
    QSS - Quicksilver Sash (Item)
    Ragequit - Üzülüp oyundan çıkma eylemi
    Razors - Madred's Bloodrazor (Item)
    re - reappear'ın kısası. Tekrardan ortaya çıkmak, rakip karakterin artık MIA olmadığı anlamına gelir.
    Red - Lizard Elder (Creep/Buff)
    River - Summoner's Rift'de ortadan geçen su birikintileri
    RoA - Rod of Ages (Item)
    Rofl - Rolling on the floor laughing, gülmekten yere serilmek diyebiliriz
    Root - hedef karakteri yürümekten alıkoyan debuff
    shop - Base dönüp item almak
    Silence - hedef champion'ın skill kullanmasını engelleyen debuff
    Skill shot - manuel hedef alma gerektiren, ıskalandığında etkilemeyen skill
    snare - hedef karakteri yürümekten alıkoyan debuff
    Snowball - Adam kestikçe/Asist aldıkça güçlenen itemlar
    Solo - Bi lane'i tek başına koruyan champion
    SotO - Sword of the Occult (Item)
    ss - miss'in kısaltması
    Steroid - base stat yükselten skill
    stun - hedef champion'ın yürümesini ve skill kullanmasını engelleyen debuff
    Summoner - Oyuncunun oyundaki rolü, champion kontrol etme işini yürüyen kimse.
    SV - Spirit Visage
    taunt - hedef champion'ın kaynağa saldırmasını sağlıyan debuff
    top - Üst lane
    TP - teleport (summoner skill)
    ult - champion'ın ultimate skill'ini kullanmak
    Unique - Benzerleriyle stacklenmeyen aura ya da bonus efekt
    WotA - Will of the Ancients
    WP - Well played, iyi oynadın(ız)
    Zone - Champion'ımızla kontrol edebildiğimiz alan.
    Zoning - Rakip champion'ın alanını kontrol etme eylemi / alanımıza girmeye korkmasını sağlamak Paylaş:  


    Follow me : http://twitter.com/TheFCN
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuzZz
    BuzZz's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    Güzel oyuna benziyor.. bir ara bakalım


    her tırtılın göz yaşında bir kelebeğin mutluluğu saklanır..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    yararlı yazılar ve haberleri falan eklemeye devam edicem 2. mesajdada düzenli şekilde toplicam


    bu arada aniva hakkında ne düşünüosunuz indirime girdim aldım ama oyun tarzıma göre değilmiş.acaba gerimi versem yoksa oynayıp geliştirmeyemi calıssam. çünkü herkesin ağzında bi anivadır gidio.iyidir şöyledir böyledir.  ben sağlam score yapamayınca kendimi garip hissediorum :D 


    Follow me : http://twitter.com/TheFCN
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holyzone
    Holyzone's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    Ben de yakın tarihte oyun içerisindeki buildlerimi paylaşabilirim:P


    twitter.com/Selimonder
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    la gelin benim cafede oynayım :D bir çocuk gelip benden bu oyun için bi ürün aldı euro ile:D ney bilmiyom dedim yükleyim belkim oynayan olur öylece duruyo oyun :D


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
Toplam Hit: 73493 Toplam Mesaj: 597