Lenovo Garanti Servisi Kepazeliği
-
lalada bunu yazdıSoloTurk bunu yazdı
lalada bunu yazdı
lenovonun değil bdh ın problemidir çok büyük sorunlar yaşamışsın saygı duyarım ama lenovo ya bok atma hocam servisin piçliği.lenovo türkiyeye ulaştınmı bunla ilgili? ürünün thinkpad olsaydı bunla ilgili çok ciddi yardımım dokunabilirdi
derdini lenovoya anlat çözüceklerdir, lenovo servisine ihtiyacınız olduğundada destek.as yi tercih edebilirsiniz, daha önce çalıştığım sağlam bi firma
yalnız benim anlamadığım sen niye para ödedinki amnk?3 ay laptopun gelmemiş yerinde olsam o 150 lirayı adamlara vermem bilet alır istanbula giderim
Lenovo Türkiye Ofisi
Üner Plaza. Eski Üsküdar Yolu,
Erkut sokak, No:4/1 Kat:3
Kozyatağı / İstanbul
Tel: +90 216 570 01 00
Fax: +90 216 577 01 00
Hocam birincisi durum bizzat Lenovo ile alakalı çünkü yetkili servisinin hatası kurumsal olarak Lenovo'nun imajını zedeler. Bu işi bilmeyen sahtekarları yetkili yapmayacaklar. Bu irtibat telefonlarını bilmiyordum. Direk Lenovo Türkiye irtibat no'ları bu ise Pazartesi günü arayacağım. Bilgisayar yok, işlerim çok, biz de üstüne gidemiyoruz durumun işte hocam.
anladım hocam, ama hala senin çok cahil olduğunu düşünüyorum.lenovo nun imajı ne kadar zedelenirse zedelensin sen sorun yaşamışsın bunla ilgili biraz araştırman gerekirdi bence.bide garantiye giden alete 150 lira ödemen çok saçma olmuş harbi diyorum saçmalamışsın
İlk defa bir ürünümü garantiye yolluyorum hocam. Olayın bir tarafı bu. Diğer tarafı, bilgisayar önemli bir parça. Bir süre sonra müşteri hizmetlerinin yapamayız, edemeyiz, biz bilmiyoruz tavrı beni iyi ödüyüm de bir an önce gelsin bilgisayar psikolojisine soktu. Çaresizlik anlayacağın. Ama iyice kepaze olduk. -
oliWeR bunu yazdı
bendede lenovo s10 var şahsen memnunum zerre kadar ısınma problemi yok ve 2-3 yıllık leptop olmasına rağmen halen 1-1,5 saat şarjı gidiyor. yeni alacağım pc içinde lenovolara bakıyordum. ama bu yazdığın tecrübenden dolayı bir daha düşünmeye karar verdim. bence 150 lirayı boşuna ödemişsin direkt tüketici mahkemesine git garantiye gönderdiğine dair belgelerini gönder durumu anlat en azından sen uğraşma onlar uğraşsın.
koca koca firmalar markalarına böyle basit şeylerden dolayı nasıl zarar veriyorlar anlamıyorum. %100'ün üzerinde kar ediyorlar, yetkili servisler arızalı parçayı direkt yurt tışındaki üretici firmaya iade edebiliyorlar. tek masrafları işçilikleri bunuda zaten satışını yaparken üzerine garanti ücreti olarak ekliyorlar genede müşterilerini mağdur ediyorlar.
he sözüm meclisten dışarı bilgisayar çöktü diye garantiye gönderen dangalaklarda var orası ayrı
Hocam eğri oturup doğru konuşmak lazım. Bilgisayarımın ısınma probleminden başka hiçbir problemi yoktu. Yani performans ve verimlilik olarak çok memnundum. Hani garanti servisiyle yüzleşene kadar herkese gözüm kapalı Lenovo diyordum. Ama dediğim gibi birebir aynı özelliklerde bir arkadaşımda da var birlikte aldık. Onda hiç sorun yok ama ben dizime alıp birşeylerle uğraşamıyordum. Gürültülüydü, sessiz bir ortamda insanları rahatsız ediyordu ve masanın üstünde çalışırken sıcaktan dolayı kapanıyordu. Sorunluydu anlayacağın. Arkadaşımın da şarj etmesiyle alakalı bir problemi var; ama benim mağduriyetimi gördüğü için korkusundan gönderemiyor garantiye. İdare etmeye çalışıyor. Bir yetkili servisinin lüzumsuzluğu benim ve çevremin Lenovo markasına olan güvenini tamamen yok etti. Sonuçta bir sürü para sayıyoruz alırken. Markaya güveniyoruz, garantiye güveniyoruz da alıyoruz. Onun dışında bütün markaların bilgisayarları aynı şeyleri aynı performansla zaten yapıyor. -
aynı şeyi bana da yaptılar. tahribata da yazdım. Allah belasını versin. ne diyim. lenovo en sonunda bi mail attı memnun musun diye. gayet açık bir dilde onlara da yazdım hiçbir cevap yok.
lenovo teknik servisine bizzat gittim
oto sanayide bildiğin kaportacıyı teknik servise dönüştürmüşler. -
Benzeri bir durumu ben de Toshiba ile yaşadım.Peşini bırakma derim,gerekirse genel merkezlerine yaz.
-
garantiye verdiğin cihaz için neden para ödedin ki?
yaptığın iş baştan hatalı. birde lenovo'ya bok atıyorsun.
---
İş bu mesaj yazılırken aynı masada lenovo laptop çatır çatır çalışmaktadır :)
-
Amma lenovo avukatı varmış :)
-
Ben de sana Lenovo'yla alakalı olan bir hikayemi anlatayım
C-M-D tarafından 16/Eyl/12 16:34 tarihinde düzenlenmiştir
Bir gece yarısı uyumak üzere bilgisayarımı kapattım, her neyse sabah oldu ve bilgisayarımın başına gittim ve bilgisayarım açılmadı. Ekran kartı vs vs hepsi ölmüştü. Ben de öğrenciyim sonuçta napayım diye düşünürken, bizim şirketin bilgisayarcısına verdim o da yapılır ama 250 lira masrafın olur dedi.
Her neyse benim de aklıma bilgisayarın garantisi geldi. Bir baktım garantinin bitmesine 17 gün var, hemen aceleyle Lenovo'yu aradım ve durumu izah ettim. Onlar da bilgisayarı onlara göndermemi istediler ve ben de gönderdim.
Neyse, aradan 3 hafta falan geçti ( tabi bu süre zarfında 3 günde bir arayıp bilgisayar hakkında durum bildirisi yapıyorlar) ve bi telefon daha geldi. Telefondaki eleman "Lenovo G555 olan bilgisayarınızın bir parçası çok geç geleceği için size bu modelin bir üstünü yani G560'ı hediye etmek istiyoruz. Bu durumu onaymıyor musunuz?" falan dedi. Tabi ben de mutlu oldumve onayladım hemen. Neyse ıvır zıvırları halledip gönderdim. Aradan 4 gün sonra adamlar fıstık gibi bir bilgisayarı gönderdi. Ben de bu olay üzerine bilgisayar almak isteyenlerin hepsine Lenovo'yu öneriyorum. Gerçekten çok güzel bilgisayarları + hizmetleri var
Bilgisayar masrafı: 250 TL
Eski Bilgisayar: 750 TL
Yeni Bilgisayar: 1,200 TL
Kargo: 50 TL
Var, adamların göz yumduğu bu zarara bak :) -
C-M-D bunu yazdı
Ben de sana Lenovo'yla alakalı olan bir hikayemi anlatayım
Bir gece yarısı uyumak üzere bilgisayarımı kapattım, her neyse sabah oldu ve bilgisayarımın başına gittim ve bilgisayarım açılmadı. Ekran kartı vs vs hepsi ölmüştü. Ben de öğrenciyim sonuçta napayım diye düşünürken, bizim şirketin bilgisayarcısına verdim o da yapılır ama 250 lira masrafın olur dedi.
Her neyse benim de aklıma bilgisayarın garantisi geldi. Bir baktım garantinin bitmesine 17 gün var, hemen aceleyle Lenovo'yu aradım ve durumu izah ettim. Onlar da bilgisayarı onlara göndermemi istediler ve ben de gönderdim.
Neyse, aradan 3 hafta falan geçti ( tabi bu süre zarfında 3 günde bir arayıp bilgisayar hakkında durum bildirisi yapıyorlar) ve bi telefon daha geldi. Telefondaki eleman "Lenovo G555 olan bilgisayarınızın bir parçası çok geç geleceği için size bu modelin bir üstünü yani G560'ı hediye etmek istiyoruz. Bu durumu onaymıyor musunuz?" falan dedi. Tabi ben de mutlu oldumve onayladım hemen. Neyse ıvır zıvırları halledip gönderdim. Aradan 4 gün sonra adamlar fıstık gibi bir bilgisayarı gönderdi. Ben de bu olay üzerine bilgisayar almak isteyenlerin hepsine Lenovo'yu öneriyorum. Gerçekten çok güzel bilgisayarları + hizmetleri var
Bilgisayar masrafı: 250 TL
Eski Bilgisayar: 750 TL
Yeni Bilgisayar: 1,200 TL
Kargo: 50 TL
Var, adamların göz yumduğu bu zarara bak :)hocam bu tamamen şans meselesi işte :) örneğin tbt de bir kişi bulamazsın casper'ı öven. çünkü haakten genelde işini düzgün yapmıyolar, ama ben yıllardır casper kullanıyorum. kasa da bi parça patlıyo gidiyorum götürüyorum yenisi takıp yolluyolar. kaç yıldır casper laptop ım var , 1 kere patladı, gittim götürdüm temizce geri verdiler :) 5 kuruşta para ödemedim :D ama benden başkada casper dan memnun olanı görmedim açıkçası :D
-
MaviGozluDev bunu yazdıC-M-D bunu yazdı
Ben de sana Lenovo'yla alakalı olan bir hikayemi anlatayım
Bir gece yarısı uyumak üzere bilgisayarımı kapattım, her neyse sabah oldu ve bilgisayarımın başına gittim ve bilgisayarım açılmadı. Ekran kartı vs vs hepsi ölmüştü. Ben de öğrenciyim sonuçta napayım diye düşünürken, bizim şirketin bilgisayarcısına verdim o da yapılır ama 250 lira masrafın olur dedi.
Her neyse benim de aklıma bilgisayarın garantisi geldi. Bir baktım garantinin bitmesine 17 gün var, hemen aceleyle Lenovo'yu aradım ve durumu izah ettim. Onlar da bilgisayarı onlara göndermemi istediler ve ben de gönderdim.
Neyse, aradan 3 hafta falan geçti ( tabi bu süre zarfında 3 günde bir arayıp bilgisayar hakkında durum bildirisi yapıyorlar) ve bi telefon daha geldi. Telefondaki eleman "Lenovo G555 olan bilgisayarınızın bir parçası çok geç geleceği için size bu modelin bir üstünü yani G560'ı hediye etmek istiyoruz. Bu durumu onaymıyor musunuz?" falan dedi. Tabi ben de mutlu oldumve onayladım hemen. Neyse ıvır zıvırları halledip gönderdim. Aradan 4 gün sonra adamlar fıstık gibi bir bilgisayarı gönderdi. Ben de bu olay üzerine bilgisayar almak isteyenlerin hepsine Lenovo'yu öneriyorum. Gerçekten çok güzel bilgisayarları + hizmetleri var
Bilgisayar masrafı: 250 TL
Eski Bilgisayar: 750 TL
Yeni Bilgisayar: 1,200 TL
Kargo: 50 TL
Var, adamların göz yumduğu bu zarara bak :)hocam bu tamamen şans meselesi işte :) örneğin tbt de bir kişi bulamazsın casper'ı öven. çünkü haakten genelde işini düzgün yapmıyolar, ama ben yıllardır casper kullanıyorum. kasa da bi parça patlıyo gidiyorum götürüyorum yenisi takıp yolluyolar. kaç yıldır casper laptop ım var , 1 kere patladı, gittim götürdüm temizce geri verdiler :) 5 kuruşta para ödemedim :D ama benden başkada casper dan memnun olanı görmedim açıkçası :D
goturdugun servisle alakali hocam hatta servisteki adamin senden hoslanmasi ile bile alakali.misal adam gicigina gider para talep eder yoksa etmez zamaninda staj yaparken dvd player getirmisti 3 tane genc kiz servise normalde servis ucreti o zaman 15 di ki patronda normalde hic affetmezdi o kizlardan para almadi mesela...
-
ben lenovodan çok soğudum.
bir gün açtım makineyi bozuk hard disk'i çıkardım yenisini takıcaktım...
değiştirdikten sonra makine açıldı şlank diye kara bi ekran " donanım değişikliği için parola " !!!
ebenin....
Bilmeyenler için söylüyorum lenovo IBM'i devir aldı yıl 2012 hala aynı kasa tasarımı!!!