Lenovo Garanti Servisi Kepazeliği

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek
    lalada bunu yazdı
    SoloTurk bunu yazdı

    lalada bunu yazdı

    lenovonun değil bdh ın problemidir çok büyük sorunlar yaşamışsın saygı duyarım ama lenovo ya bok atma hocam servisin piçliği.lenovo türkiyeye ulaştınmı bunla ilgili? ürünün thinkpad olsaydı bunla ilgili çok ciddi yardımım dokunabilirdi




    derdini lenovoya anlat çözüceklerdir, lenovo servisine ihtiyacınız olduğundada destek.as yi tercih edebilirsiniz, daha önce çalıştığım sağlam bi firma




    yalnız benim anlamadığım sen niye para ödedinki amnk?3 ay laptopun gelmemiş yerinde olsam o 150 lirayı adamlara vermem bilet alır istanbula giderim




    Lenovo Türkiye Ofisi
    Üner Plaza. Eski Üsküdar Yolu,
    Erkut sokak, No:4/1 Kat:3
    Kozyatağı / İstanbul
    Tel: +90 216 570 01 00
    Fax: +90 216 577 01 00






    Hocam birincisi durum bizzat Lenovo ile alakalı çünkü yetkili servisinin hatası kurumsal olarak Lenovo'nun imajını zedeler. Bu işi bilmeyen sahtekarları yetkili yapmayacaklar. Bu irtibat telefonlarını bilmiyordum. Direk Lenovo Türkiye irtibat no'ları bu ise Pazartesi günü arayacağım. Bilgisayar yok, işlerim çok, biz de üstüne gidemiyoruz durumun işte hocam.


    anladım hocam, ama hala senin çok cahil olduğunu düşünüyorum.lenovo nun imajı ne kadar zedelenirse zedelensin sen sorun yaşamışsın bunla ilgili biraz araştırman gerekirdi bence.bide garantiye giden alete 150 lira ödemen çok saçma olmuş harbi diyorum saçmalamışsın



    İlk defa bir ürünümü garantiye yolluyorum hocam. Olayın bir tarafı bu. Diğer tarafı, bilgisayar önemli bir parça. Bir süre sonra müşteri hizmetlerinin yapamayız, edemeyiz, biz bilmiyoruz tavrı beni iyi ödüyüm de bir an önce gelsin bilgisayar psikolojisine soktu. Çaresizlik anlayacağın. Ama iyice kepaze olduk.

    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek
    oliWeR bunu yazdı

    bendede lenovo s10 var şahsen memnunum zerre kadar ısınma problemi yok ve 2-3 yıllık leptop olmasına rağmen halen 1-1,5 saat şarjı gidiyor. yeni alacağım pc içinde lenovolara bakıyordum. ama bu yazdığın tecrübenden dolayı bir daha düşünmeye karar verdim. bence 150 lirayı boşuna ödemişsin direkt tüketici mahkemesine git garantiye gönderdiğine dair belgelerini gönder durumu anlat en azından sen uğraşma onlar uğraşsın.


    koca koca firmalar markalarına böyle basit şeylerden dolayı nasıl zarar veriyorlar anlamıyorum. %100'ün üzerinde kar ediyorlar, yetkili servisler arızalı parçayı direkt yurt tışındaki üretici firmaya iade edebiliyorlar. tek masrafları işçilikleri bunuda zaten satışını yaparken üzerine garanti ücreti olarak ekliyorlar genede müşterilerini mağdur ediyorlar.


    he sözüm meclisten dışarı bilgisayar çöktü diye garantiye gönderen dangalaklarda var orası ayrı



    Hocam eğri oturup doğru konuşmak lazım. Bilgisayarımın ısınma probleminden başka hiçbir problemi yoktu. Yani performans ve verimlilik olarak çok memnundum. Hani garanti servisiyle yüzleşene kadar herkese gözüm kapalı Lenovo diyordum. Ama dediğim gibi birebir aynı özelliklerde bir arkadaşımda da var birlikte aldık. Onda hiç sorun yok ama ben dizime alıp birşeylerle uğraşamıyordum. Gürültülüydü, sessiz bir ortamda insanları rahatsız ediyordu ve masanın üstünde çalışırken sıcaktan dolayı kapanıyordu. Sorunluydu anlayacağın. Arkadaşımın da şarj etmesiyle alakalı bir problemi var; ama benim mağduriyetimi gördüğü için korkusundan gönderemiyor garantiye. İdare etmeye çalışıyor. Bir yetkili servisinin lüzumsuzluğu benim ve çevremin Lenovo markasına olan güvenini tamamen yok etti. Sonuçta bir sürü para sayıyoruz alırken. Markaya güveniyoruz, garantiye güveniyoruz da alıyoruz. Onun dışında bütün markaların bilgisayarları aynı şeyleri aynı performansla zaten yapıyor.

    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kroo
    kroo's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2006
    Erkek

    aynı şeyi bana da yaptılar. tahribata da yazdım. Allah belasını versin. ne diyim. lenovo en sonunda bi mail attı memnun musun diye. gayet açık bir dilde onlara da yazdım hiçbir cevap yok.

    lenovo teknik servisine bizzat gittim

    oto sanayide bildiğin kaportacıyı teknik servise dönüştürmüşler.

     


    bu dünyada da öbür dünyada da yanmanın yolu plajdan geçer
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esrardede
    esrardede's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek
    Benzeri bir durumu ben de Toshiba ile yaşadım.Peşini bırakma derim,gerekirse genel merkezlerine yaz.

    Yakınınızdan geçerken tıslayan kaç şey sayabilirsiniz?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    garantiye verdiğin cihaz için neden para ödedin ki?

    yaptığın iş baştan hatalı. birde lenovo'ya bok atıyorsun.

    ---

    İş bu mesaj yazılırken aynı masada lenovo laptop çatır çatır çalışmaktadır :)


    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Amma lenovo avukatı varmış :)


    Gel bili bili gates
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C-M-D
    C-M-D's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2008
    Erkek

    Ben de sana Lenovo'yla alakalı olan bir hikayemi anlatayım
    Bir gece yarısı uyumak üzere bilgisayarımı kapattım, her neyse sabah oldu ve bilgisayarımın başına gittim ve bilgisayarım açılmadı. Ekran kartı vs vs hepsi ölmüştü. Ben de öğrenciyim sonuçta napayım diye düşünürken, bizim şirketin bilgisayarcısına verdim o da yapılır ama 250 lira masrafın olur dedi. 

    Her neyse benim de aklıma bilgisayarın garantisi geldi. Bir baktım garantinin bitmesine 17 gün var, hemen aceleyle Lenovo'yu aradım ve durumu izah ettim. Onlar da bilgisayarı onlara göndermemi istediler ve ben de gönderdim.

    Neyse, aradan 3 hafta falan geçti ( tabi bu süre zarfında 3 günde bir arayıp bilgisayar hakkında durum bildirisi yapıyorlar) ve bi telefon daha geldi. Telefondaki eleman "Lenovo G555 olan bilgisayarınızın bir parçası çok geç geleceği için size bu modelin bir üstünü yani G560'ı hediye etmek istiyoruz. Bu durumu onaymıyor musunuz?" falan dedi. Tabi ben de mutlu oldumve onayladım hemen. Neyse ıvır zıvırları halledip gönderdim. Aradan 4 gün sonra adamlar fıstık gibi bir bilgisayarı gönderdi. Ben de bu olay üzerine bilgisayar almak isteyenlerin hepsine Lenovo'yu öneriyorum. Gerçekten çok güzel bilgisayarları + hizmetleri var

    Bilgisayar masrafı: 250 TL
    Eski Bilgisayar: 750 TL
    Yeni Bilgisayar: 1,200 TL
    Kargo: 50 TL

    Var, adamların göz yumduğu bu zarara bak :)

    C-M-D tarafından 16/Eyl/12 16:34 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    C-M-D bunu yazdı

    Ben de sana Lenovo'yla alakalı olan bir hikayemi anlatayım
    Bir gece yarısı uyumak üzere bilgisayarımı kapattım, her neyse sabah oldu ve bilgisayarımın başına gittim ve bilgisayarım açılmadı. Ekran kartı vs vs hepsi ölmüştü. Ben de öğrenciyim sonuçta napayım diye düşünürken, bizim şirketin bilgisayarcısına verdim o da yapılır ama 250 lira masrafın olur dedi. 

    Her neyse benim de aklıma bilgisayarın garantisi geldi. Bir baktım garantinin bitmesine 17 gün var, hemen aceleyle Lenovo'yu aradım ve durumu izah ettim. Onlar da bilgisayarı onlara göndermemi istediler ve ben de gönderdim.

    Neyse, aradan 3 hafta falan geçti ( tabi bu süre zarfında 3 günde bir arayıp bilgisayar hakkında durum bildirisi yapıyorlar) ve bi telefon daha geldi. Telefondaki eleman "Lenovo G555 olan bilgisayarınızın bir parçası çok geç geleceği için size bu modelin bir üstünü yani G560'ı hediye etmek istiyoruz. Bu durumu onaymıyor musunuz?" falan dedi. Tabi ben de mutlu oldumve onayladım hemen. Neyse ıvır zıvırları halledip gönderdim. Aradan 4 gün sonra adamlar fıstık gibi bir bilgisayarı gönderdi. Ben de bu olay üzerine bilgisayar almak isteyenlerin hepsine Lenovo'yu öneriyorum. Gerçekten çok güzel bilgisayarları + hizmetleri var

    Bilgisayar masrafı: 250 TL
    Eski Bilgisayar: 750 TL
    Yeni Bilgisayar: 1,200 TL
    Kargo: 50 TL

    Var, adamların göz yumduğu bu zarara bak :)

    hocam bu tamamen şans meselesi işte :) örneğin tbt de bir kişi bulamazsın casper'ı öven. çünkü haakten genelde işini düzgün yapmıyolar, ama ben yıllardır casper kullanıyorum. kasa da bi parça patlıyo gidiyorum götürüyorum yenisi takıp yolluyolar. kaç yıldır casper laptop ım var , 1 kere patladı, gittim götürdüm temizce geri verdiler :) 5 kuruşta para ödemedim :D ama benden başkada casper dan memnun olanı görmedim açıkçası :D


    .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    MaviGozluDev bunu yazdı
    C-M-D bunu yazdı

    Ben de sana Lenovo'yla alakalı olan bir hikayemi anlatayım
    Bir gece yarısı uyumak üzere bilgisayarımı kapattım, her neyse sabah oldu ve bilgisayarımın başına gittim ve bilgisayarım açılmadı. Ekran kartı vs vs hepsi ölmüştü. Ben de öğrenciyim sonuçta napayım diye düşünürken, bizim şirketin bilgisayarcısına verdim o da yapılır ama 250 lira masrafın olur dedi. 

    Her neyse benim de aklıma bilgisayarın garantisi geldi. Bir baktım garantinin bitmesine 17 gün var, hemen aceleyle Lenovo'yu aradım ve durumu izah ettim. Onlar da bilgisayarı onlara göndermemi istediler ve ben de gönderdim.

    Neyse, aradan 3 hafta falan geçti ( tabi bu süre zarfında 3 günde bir arayıp bilgisayar hakkında durum bildirisi yapıyorlar) ve bi telefon daha geldi. Telefondaki eleman "Lenovo G555 olan bilgisayarınızın bir parçası çok geç geleceği için size bu modelin bir üstünü yani G560'ı hediye etmek istiyoruz. Bu durumu onaymıyor musunuz?" falan dedi. Tabi ben de mutlu oldumve onayladım hemen. Neyse ıvır zıvırları halledip gönderdim. Aradan 4 gün sonra adamlar fıstık gibi bir bilgisayarı gönderdi. Ben de bu olay üzerine bilgisayar almak isteyenlerin hepsine Lenovo'yu öneriyorum. Gerçekten çok güzel bilgisayarları + hizmetleri var

    Bilgisayar masrafı: 250 TL
    Eski Bilgisayar: 750 TL
    Yeni Bilgisayar: 1,200 TL
    Kargo: 50 TL

    Var, adamların göz yumduğu bu zarara bak :)

    hocam bu tamamen şans meselesi işte :) örneğin tbt de bir kişi bulamazsın casper'ı öven. çünkü haakten genelde işini düzgün yapmıyolar, ama ben yıllardır casper kullanıyorum. kasa da bi parça patlıyo gidiyorum götürüyorum yenisi takıp yolluyolar. kaç yıldır casper laptop ım var , 1 kere patladı, gittim götürdüm temizce geri verdiler :) 5 kuruşta para ödemedim :D ama benden başkada casper dan memnun olanı görmedim açıkçası :D

    goturdugun servisle alakali hocam hatta servisteki adamin senden hoslanmasi ile bile alakali.misal adam gicigina gider para talep eder yoksa etmez zamaninda staj yaparken dvd player getirmisti 3 tane genc kiz servise normalde servis ucreti o zaman 15 di ki patronda normalde hic affetmezdi o kizlardan para almadi mesela...

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Noyan
    Noyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2003
    Erkek

    ben lenovodan çok soğudum.

     

    bir gün açtım makineyi bozuk hard disk'i çıkardım yenisini takıcaktım...

    değiştirdikten sonra makine açıldı şlank diye kara bi ekran " donanım değişikliği için parola " !!!

     

    ebenin....

     

    Bilmeyenler için söylüyorum lenovo IBM'i devir aldı yıl 2012 hala aynı kasa tasarımı!!!


    Akıllı insan her düşündüğünü söylemez ama her söylediğini düşünür.
Toplam Hit: 3629 Toplam Mesaj: 29