folder Tahribat.com Forumları
linefolder Programlama Genel
linefolder Neden Alternatif Web Site Dili Yok?



Neden Alternatif Web Site Dili Yok?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    EOF bunu yazdı:
    -----------------------------

    cahil caihl konuşmayın ya ne dll editlemesinden bahsediyosunuz. cevap.yaz diye yaz sen en sonunda replace all yap öyle kaydet daha mantıklı.

    uzantısnı dll istiyosun bunu iis den  giriş dizininde uygulama yapılandırmaısndna ayarlarsın istersen ama gereksiz iş önce adam gibi kodunu yaz hatim olursun işi bitirirsin sonra cambazlık yapmaya başarsın SEO'ya uygun kod yazarsın


    -----------------------------
    Şu hayatta en nefret ettiğim şey; Diyecek bir şey bulamayınca, karşısındaki insanı cahillikle suçlarlar. Tamam hacım büyüklük bende kalsın sen haklısın, ne günlere kaldık ya.

    http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    haci web programlama ile 1defa ciddi ciddi isim oldu , hoca web tabanli bir ajanda yapin dedi oturdum asp.net + C# ile catir catir yaptim.eksiksiz uye kayit sisteminden,eksiksiz ajandanin yapacagi islemlere kadar,dosya deposu,sozluk,cart curt...belki php falan ogrenmeye kalkip yapmaya calissam zittin sene yapamazdim...ama el C# a asina , asp.net te basli basina bir programlama dili gibi ,yani yillardir uzerinde durdugum noktaya cok benzer...simdi bana 10satir html ile birsey yaz desen yazamam html ile :D , ayrica asp.net te gordugun karmasik gelen kodlar %80 c# kodlaridir...valla birkac yil icinde amacim,uzerinde calistigim masaustu uygulamlarini web e entegre etmek , adam web uzerinden kopegine ait kayitlari pat pat gorebilecek , asi durumu vs ...tabi bunlar aspx ile olack...

    ayrica sorun kolaylik zorluk degil hoca , gotunu ne kadar teflon tava yaptigin , gotunu teflon tava yapmakta yetmiyor , oturdugun ocagin atesini ne kadar actigin , iste ciddi ciddi birseyler ogrenmek istiyorsan atesi korukleyeceksin hoca , 3-4 gundur kucucuk bir sorun icin gecem gunduzum mahvoldu , uykularim kacti , oturdum arastirdimkurcaladim , sorunu cozdum ,bi rahatladim bi rahatladim anlatamam :D , yani got ateste yanacak , ben ugrasayim ama sorunla karsilasmayayimolmaz , sirf su 3-4 gunluk sorun surecinde binbircesit yeni method ogrendim ...yani sorun cozmeyi kendine oyun bulmaca gibi gostereceksin,zevk alacaksin ,zaten dunya kaynak var nette...hele hele .net microsft teknolojileri ile ilgileniyorsan msdn yetiyor artiyor bile...bu arada microsoft a bok atmayida birak  , adam zorlami diyor sana asp.net ogren diye , adam zorlami windows kullandiriyor ,git linx kullan free biseler kullan ama ms me laf atma...zaten bastan kural hatasi yaptigin nokta farkli teknolojilerin nimetlerinden yararlanmak yerine bok atman :D


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    Compi çok dogru söylemiş ama birşeyi atlamış .NET öyle bir teknolojidirki tek bil dil ögrenip herşeyi yapabilmenize olanak saglar sadece yeni bir dala gecerken(Desktoptan-Web,Mobil,robotik) o çalışma alanına has kütüphaneyi,fonksiyonlar kümesi yada artık ne diyorlarsa onu kullanır.Aslında yeni bir bileşen kullanmaktan farksızdır bu olay.Ben her zaman bilgisayarla daha az ilgili insanlara C# öneririm çünkü bir çok şey için başın agrımıyor.Ama ben kasıcam Linuxta ögrenicem diyen arkadaşlara Python-Qt iki plartformunda avantaj dez avantajları var ama bence çag mobil ve web dönemi.

    Compi gel beraber yazalım abi.Zaten bu aralar kod yazamıyorum iyi olur.


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    compi bugun tatile cikiyor abi :D ama haftaya geldigimde senle su mobile programlama isini konusacagim :D danismanlik ucreti hesabida kabardi.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    hacı php harbiden çok karışık :) daha basit bişi olsa iyi olur :D

    BU ALANA REKLAM ALINIR . her hakkım saklıdır®™ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    abi bahsettiğiniz işler farklı.Yani sizin durumunuzda biri için bu işi yapan

    c bilirsin, linuxla çalışırsın php bilirsin..Yani hepsi birlikte gider.

    Yada c# ,delphi vs.. uğraşırsın asp.net kolay gelir.

    Fakat benim için farklı bir dile bağlılığım yok.Bir dili tam anlamıyla öğrenmiş değilim.Hepsinden azar azar otlandım.Hangisinin kolay oalbileceğini görmekti fakt olmuyor.Windows u istememin nedeni dediğim gibi kapitalist düzeni andırıyor.Linux ise komünist.Yani bir şirkete bağlı olmaktansa halk hizmetindekini kullanırım diyorum.

    Linuxa geçiyorum sonra bakıyorum bam..Olmuyor.Windows bu işi görselleştiriyor buda çok yarar sağlıyor.Yani sizde kaubl edersiniz ki localhostu bile kuramadım daha bunu yapamıyorsam phpde uğraşmanın anlamı yok.Güzel bir dil vardı aslında asp fakat onunda geleceği yok diyorlar yani asp.net çıktı.İyide ben düzenleri değiştiremiyorum.Windowsla bşaladım hala onla devam ediyorum.

    Şimdi asp.net e başlasam yanında c# vs.. bilmem lazım.Altı üstü istediğim güzel, kolay ve performans açısından yüksek bir site dili.

    Bunun için javascripti adam akıllı öğrenirim.Mantığını vs.., ajax için sornası gelir, dhtml tamam.Fakat istediğim altı üstü içinde bir kaç özellik barındıran site.Bunun için ne c öğrenirim ne c# yani programlama dili bilmedne web sitesi yapamayacak mıyız ??İşte bu kafadam ki  site dili değil.Sorunlar üst üste biniyor sonuc ortada.

    Fakat büyük ihtimalle çoğunluğu javascript ile dolu olan asp tabanlı bir site yapıcam.Yani cookiedir şudur budur js ile kontrol edilsin.ASp sadece veritabanı için olacak.Belki bu şekilde yükün altından kalkabilirm.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    hoca biraz C# bilsen asp.net ile neler yapabilecegni gordugun zaman dudagin ucaklar...baskad birsey demiyorum :D

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    abi bahsettiğiniz işler farklı.Yani sizin durumunuzda biri için bu işi yapan

    c bilirsin, linuxla çalışırsın php bilirsin..Yani hepsi birlikte gider.

    Yada c# ,delphi vs.. uğraşırsın asp.net kolay gelir.

    Fakat benim için farklı bir dile bağlılığım yok.Bir dili tam anlamıyla öğrenmiş değilim.Hepsinden azar azar otlandım.Hangisinin kolay oalbileceğini görmekti fakt olmuyor.Windows u istememin nedeni dediğim gibi kapitalist düzeni andırıyor.Linux ise komünist.Yani bir şirkete bağlı olmaktansa halk hizmetindekini kullanırım diyorum.

    Linuxa geçiyorum sonra bakıyorum bam..Olmuyor.Windows bu işi görselleştiriyor buda çok yarar sağlıyor.Yani sizde kaubl edersiniz ki localhostu bile kuramadım daha bunu yapamıyorsam phpde uğraşmanın anlamı yok.Güzel bir dil vardı aslında asp fakat onunda geleceği yok diyorlar yani asp.net çıktı.İyide ben düzenleri değiştiremiyorum.Windowsla bşaladım hala onla devam ediyorum.

    Şimdi asp.net e başlasam yanında c# vs.. bilmem lazım.Altı üstü istediğim güzel, kolay ve performans açısından yüksek bir site dili.

    Bunun için javascripti adam akıllı öğrenirim.Mantığını vs.., ajax için sornası gelir, dhtml tamam.Fakat istediğim altı üstü içinde bir kaç özellik barındıran site.Bunun için ne c öğrenirim ne c# yani programlama dili bilmedne web sitesi yapamayacak mıyız ??İşte bu kafadam ki  site dili değil.Sorunlar üst üste biniyor sonuc ortada.

    Fakat büyük ihtimalle çoğunluğu javascript ile dolu olan asp tabanlı bir site yapıcam.Yani cookiedir şudur budur js ile kontrol edilsin.ASp sadece veritabanı için olacak.Belki bu şekilde yükün altından kalkabilirm.


    -----------------------------

    Her ülke kapitalizmi yaşadıktan sonra sosyalizme, proleter devrim ile geçecektir. Boşver, öğren gitsin. Küçük çaplı internet sitesi veya büyük siteler için asp ile yapılamaz diye bir şey yok. Yeter ki yolunu yordamını oturtturun.

    http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    Kimseye bu diller ve bilgiler gökten zembille inmedi.Herkes aynı sorunları yaşıyor.Abi şunun sormam lazım sen Vbscript yada Jscript bilmeden Asp yazabiliyormusun hayır.Asp.net'te aynı ondada Response var bunda da sadece döngüleri felan farklı hatta Vb.net ve Asp.net beraber kullanırsan daha da benzer olurlar.Bunun haricinde insanların cookie şudur budur için server-side dilleri kullanmalarının bir sebebi vardır.Sen javascript ile yaptırırsan bunları güvenlik+performans kaybı yaşarsın. Düşün Ajax dedigimiz teknoloji bile JavaScriptinin daha server tarflı dillere entegre olması ihtiyacından kaynaklıdır.Sen bu işi yapmak istiyormusun istemiyormusun onu düşün önce.İstiyorsan böyle mırın kırın etme,istemiyorsanda hiç vakit kaybetme.Benden sana tavsiye hacım.

    Birde abicim şu işe politik bakmayın bilim kardeşim bu.


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EOF
    EOF's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2008
    Erkek
    programlama mantığını bilen adam her dilde yazar. tek fark syntax. ben rubyonrails hayatımda yazmadım arkadaş yolladı al debug et diye dilin manual ına baktım sadece syntaxı öğrendim şimdi oturup ror ile üyelik sistemi yaz desinler yazarım hiç bir dil bir diğerinden "karışık" değldir bu kişiden kişiye değişir şahsen asp nin sadece adodb objelerini kullanan adam oturupta asp yetersiz bi bok yapılmıyo derse ağzını yüzünü kırmak mübahtır. sen hiçbir arrayı redim yaparken içindeki veriler kaybolmasın die preserve komutu kullandınmı yada classını yazarken class içi yönergeleri private functionlara tek tek byref yada byval şeklinde gönderdinmi? sadece ram'de bir string daha fazla yer kaplamasın diye byref'leri hayvan gibi looplar'ın içine push ettin mi? yada four dimmensional array kullandınmı asp de? dictionary nesnesine atadınmı multi dimmensional arrayını? "ne dediğini anlamıyorum ama asp çok yetersiz" cevabı yazmayın bana nolur. çünki asp bir programlama dili değildir scripting dili'dir ve visual basic ile birlikte kullanılsın diye yaratılmıştır zaten. tıkandığı yerde vb ile sonsuz özgürlüğe sahipsin.

    end of file.
Toplam Hit: 3980 Toplam Mesaj: 43