folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Nefes Egzersizleri/Akciğer Kanseri/Koah Hastalığı/Sigara Hakkında Sorular.



Nefes Egzersizleri/Akciğer Kanseri/Koah Hastalığı/Sigara Hakkında Sorular.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Suan yapabildigim 2 saatte bi sigara icmek oldu :) sabah beri 2 sigara ictim. Hafta ici de hastaneye gogus hastaliklarina gidicem bakalim ne cikacak. Saolun oneriler icin.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    Buda masum gibi duran bir bağımlılık

    Hazır kafana biraz dank etmîşken hiç zaman kaybetme doktora git. Sigara bırakmak için özel birimler var. Artık sana uygun birşey yapsınlar

    3 paket nedir ya. Yemek ye onun yerine .

    hiç olmasa bir damak zevkin olur. Bir lokanta yemek kültürü oluşur ilerde meslek bile edinebilirsiniz.

    Afedersin eşşek gibi çalış gece gündüz . mesleğin kolay mı. 

    maaşının yarısını sigraya ver. Üstelik seni uzun vadede hasta yapsın öldürdün ve yine Çevremdekilerin sağlığıyla oyna . üstelik yine çevre pis koksun . şu lanetin tek güzel bir şeyini söyleyin

     


    Sanmasınlar yıkıldık, sanmasınlar çöktük. Bir başka bahar için sadece yaprak döktük. (Mevlana)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ummeti_bela
    ummeti_bela's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    14 umde basladim.. 20 yil. Bil fiil durmadan zevk ala ala kahvaltidan sonra keyifle her daim ictim.. Taki dostum beni arkadan vuruncaya kadar. Dedim hop orda duracan haci.. Sen yoluna ben yoluma.. Ayirdik yollari


    yok biSi
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    12 yıl gunde 1 yada 1,5 paket sigara içtim. Sigarayı mutlu oldugumda yada moralim bozulunca yada bi problem cozerken hemen içiyordum. Birgun spora basladim hem spor hem sigara bir arada gitmez diyerek pat diye bir daha azima sürmedim. Zamanla özgüvenim arttı. İştahim düzeldi. yemek lezzetti muhabettleri felan yapmaya başladım. Bu 3.5 yıl sürdü bir kez bile azıma sürmedim. Bir gün bi arkadaşla dışarı çıktık bira içiyorduk 1 tane yaktim ne de olsa 3-4 sene oldu içmem dedim. O yaktiğim sigara bana acayip heyecan verdi çok lezzetli geldi.. Sonra arabaya 1 paket attım öğlenleri felan gizliden içiyordum. Şimdi gunde 1 paket içmeye devam ediyorum.


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NewwarrioR
    NewwarrioR's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2015
    Erkek

    Hocam harbiden bokunu çıkarıyomuşsun , ben 3,5 günde felan ortalama 1 paket bitiriyorum. Hiç bir sorunum yok. İçmen gerektiğini düşündüğün için içme canın çekince iç azaltırsın.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tayga
    Tayga's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2015
    Erkek

    Elektronik sigaraya başla her türlü nikotin ihtiyacını giderir aroma alternatifleri de cabası .)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maserati
    maserati's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2006
    Homo
    DrKill bunu yazdı

    16 mayın 2012 : 7 yıllık tiryakiliğimin son günü idi. Nazar değmesin gram sigara içmedim o zamandan beri. Nargilenin bokunu çıkardığım oldu onuda 1.5 senedir içmiyorum çok.

     

    Bırakmak istiyorsan elan kerr yöntemi var onu dene. Müthiş bir yöntem felan değil bunu aklına sok ama iyi motive ediyor adamı.

     

    Uzun zamandır sigara içmediğim için sorularına cevap veremeyeceğim ama bıraktığımdan beri burundan nefes almam daha kaliteli hale geldi diyebilirim. Çok büyük bir fark yok ama zira burnumda et var yıllardır ondan olabilir.

    Birde iştah ve sportif yanım arttı bıraktığımdan beri. Bir ara 100 kilo olmuştum. Şu an 75 kiloyum. Yemek olayıda bir dönemli oluyor emin ol. Çünkü boşluktan yemeğe abanıyorsun. Ama olsun kilo al ama sigara içme daha iyi.

    Sportif yanımda, eskiden iki merdiven çıksam iki koşsam nefesim kesiliyordu. Şimdi çok rahatım.

    Kutikula bunu yazdı

    sen bu şekilde sigara içmeye devam edersen nefes tekniği vs. hiç birşey kar etmeyecek.

     

    Ben 5 aydır sigara içmiyorum bırakmak biraz zorladı belki ilk 1 ay evet biraz zorlandım , gidip bir kafede arkadaşlarımla otururken içtiğim kahvenin yanında sigaramın olmadığını beynime anlatabilmem biraz zamanımı aldı.

    2.ay geldiğinde daha rahat hissediyordum. 10 günde bir aklıma yine sigara geliyordu ama o zaman da ''bu kadar zaman içmedin oğlum geçicek'' diyerek kendi kendimi motive ediyordum. Ayrıca artık tat ve koklama duyularım açılmış, rahatça burnumdan nefes alır duruma gelmiştim.

    3. aya geldiğimde zaten artık bitmişti sigara isteği. Yanımda içen arkadaşların sigara kokularından vs. deli gibi iğrenmeye başladım. '' ulan neden içiyomuşum ki ben bunu amk'' seviyesine geldim ve şu an 5. ayımdayım inanır mısın sigara bir an olsun aklıma gelmiyor karşımda içen olsa bile. Sanki hiç hayatıma girmemiş gibi.

    Yani sana söylemek istediğim bırakamam deme ve kendine daha büyük zararlar vermeden bırakmayı dene. Emin ol bıraktıktan 10 gün sonra daha mutlu ve sağlıklı olduğunu hissetmeye başlayacaksın.

     

     

     

     

     

     

    Hacılar beni yanınıza alıp eğitir misiniz bende sizin gibi olmak istiyorum. En fazla 2 aylık bıraktım geri başladım sonra...


    Türkiyede kim sevdiği işi yapıyor ki?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    salihgs
    salihgs's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek
    siyahbereli bunu yazdı

    12 yıl gunde 1 yada 1,5 paket sigara içtim. Sigarayı mutlu oldugumda yada moralim bozulunca yada bi problem cozerken hemen içiyordum. Birgun spora basladim hem spor hem sigara bir arada gitmez diyerek pat diye bir daha azima sürmedim. Zamanla özgüvenim arttı. İştahim düzeldi. yemek lezzetti muhabettleri felan yapmaya başladım. Bu 3.5 yıl sürdü bir kez bile azıma sürmedim. Bir gün bi arkadaşla dışarı çıktık bira içiyorduk 1 tane yaktim ne de olsa 3-4 sene oldu içmem dedim. O yaktiğim sigara bana acayip heyecan verdi çok lezzetli geldi.. Sonra arabaya 1 paket attım öğlenleri felan gizliden içiyordum. Şimdi gunde 1 paket içmeye devam ediyorum.

    aynı son beni de buldu hocam. 12-13 yıl günde 1,5 paket sonra bir ilham doğdu içime bırakma isteği geldi 1,2 aylık bir mücadeleden sonra bıraktım. 4 sene hiç içmedim o kadar rahatlamıştım ki bıraktığım ilk anlarda. Ne kadar berbat bir şey yapıyormuşum ben diyordum rüyalarımda kabus olarak sigaraya başladığımı bile görüyordum. Namaza başladım sabah erken kalkar erken yatardım hayatım tam tıkırında düzeninde gidiyordu  4 sene sonra ne mi oldu ? Hani her erkeğin hayatını siken bir kız vardır denir . 2 aydır yeniden başladım günde 2 paket.

    Ama bırakmayı düşünüyorum 12 senedir içerken de hep düşünüyordum 12 sene sürdü bırakmam.

    Bakalım bu sefer ne kadar sürecek... 

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek
    salihgs bunu yazdı
    siyahbereli bunu yazdı

    12 yıl gunde 1 yada 1,5 paket sigara içtim. Sigarayı mutlu oldugumda yada moralim bozulunca yada bi problem cozerken hemen içiyordum. Birgun spora basladim hem spor hem sigara bir arada gitmez diyerek pat diye bir daha azima sürmedim. Zamanla özgüvenim arttı. İştahim düzeldi. yemek lezzetti muhabettleri felan yapmaya başladım. Bu 3.5 yıl sürdü bir kez bile azıma sürmedim. Bir gün bi arkadaşla dışarı çıktık bira içiyorduk 1 tane yaktim ne de olsa 3-4 sene oldu içmem dedim. O yaktiğim sigara bana acayip heyecan verdi çok lezzetli geldi.. Sonra arabaya 1 paket attım öğlenleri felan gizliden içiyordum. Şimdi gunde 1 paket içmeye devam ediyorum.

    aynı son beni de buldu hocam. 12-13 yıl günde 1,5 paket sonra bir ilham doğdu içime bırakma isteği geldi 1,2 aylık bir mücadeleden sonra bıraktım. 4 sene hiç içmedim o kadar rahatlamıştım ki bıraktığım ilk anlarda. Ne kadar berbat bir şey yapıyormuşum ben diyordum rüyalarımda kabus olarak sigaraya başladığımı bile görüyordum. Namaza başladım sabah erken kalkar erken yatardım hayatım tam tıkırında düzeninde gidiyordu  4 sene sonra ne mi oldu ? Hani her erkeğin hayatını siken bir kız vardır denir . 2 aydır yeniden başladım günde 2 paket.

    Ama bırakmayı düşünüyorum 12 senedir içerken de hep düşünüyordum 12 sene sürdü bırakmam.

    Bakalım bu sefer ne kadar sürecek... 

     

    Ne zaman yeniden başlasam bendede aynı şey oluyor (dur biraz içeyim, dur biraz tadını alayım, dur bıracak vs.vs.) derken bi bakıyorsun gene 6 ay, 1 sene geçmiş :D


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Ben de zamanında günde 3 paket içiyordum. Babam koah hastası. Bilmem kaç yıldır çekiyor adam bu illeti. Geceleri hırıltı yüzünden uyuyamaz olmuştum. Götten nefes alır hale gelmiştim. Doktora gittim dedim; doktor ben çok çabuk yoruluyor, götten nefes hale gelir oluyorum. 10 merdiven çıkayım pert oluyorum dedim. Babam da koah var, acaba ben de mi koah oldum dedim? Doktur; koah öyle basit bir şey değil dedi. Bi nefes testine tabii tutturdu. Hemşire bi aleti ağzına veriyor :D üfle diyor ben dur diyene kadar durma diyor. Nefesini tut diyor, ben bırak diyene kadar bırakma diyor. Neyse sonuçları alıp doktora götürdüm; sen de bi bok yok yedi. Bi iki ilaç verdi yallah. Aradan birkaç ay geçti bi' gün nefes alamamaya başladım. Dedim beni acile atın. Öldüm ölecem o derece nefes alamıyorum. Oksijeni verdiler bana zoraki açıldım.

    Sonra dedim ben bu mereti bırakacağım yoksa nalları diktirecek bana. Netden araştırma sonucu bi ilaç adı adına araştırma yaptım. (Ben ki ilaçla sittin sene sigara bırakılmaz düşüncesine sahiptim) İlacı o zamanın parasıyla 200 TL gibi bir şeye almıştım eczaneden. Doktor kontrolünde almadım. Bu büyük bi hataydı siz siz olun doktor kontrolsüz almayın böyle ilaçları.

    Prospektüsü bi okudum. Yan etkilerinde yok yok amk. İntihara teşebbüs, aklına gelebilecek korku senaryolarının hepsi vardı ilaçta. Hatta ilk ilacı içtikten sonra korktum amk acile mi gitsem diye paranoya yaptım felaket. :D Sözün özü bu ilacın kullanım testine uyarak 15 gün kullanıp 12-13 yıllık sigara serüvenime son vermiştim. 

    12-13 yıllık serüveni 15 gün de bitirdim. Ben bile irademe şaştım o derece yani. Olay ciğer yada bağımlıklıkta değil. Tamamen kafa da abi. Zaten ilaç da direk beyine oynuyor. Bunu da uygulamalı öğrenmiş oldum.

    Şimdi yanımda sigara bile içseler canım zerre çekmiyor. Sen de ben gibi yol yakınken dön zararından. 

    Hem kesene, hem sağlığına, hem de yediğin içtiğin şeylerin tadını tuzunu tekrar duymaya başladığın ana şükredeceksin :D 

    V6GOln.png (392×374)

     

Toplam Hit: 2979 Toplam Mesaj: 35
sigara antrenman maskesi