folder Tahribat.com Forumları
linefolder E-Book
linefolder Osmanlı‘Da Sex - Prof. Murat Bardakçı



Osmanlı‘Da Sex - Prof. Murat Bardakçı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serdar905
    serdar905's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2010
    Erkek

    gkhn759 bunu yazdı:
    -----------------------------

    haremde 400 kadar hatun olduğu bile olmuş zamanında.

    Padişahların gerçekten bir yediklerinin bir de si*tiklerinin haddi hesabı yokmuş gerçekten


    -----------------------------

    hoca baksana farelere bile goz dikmisler..hele bak kitap sayfasina..la oglum ne isi var farenin orda yav..tututugunu duzmusler bunlar yav..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    kitabı dün okudum, ilginçti doğrusu biraz iğrençti aynı zamanda; kaynaklar doğru ise sübyancılık ve oğlancılık da tescillenmiş oluyor, fakat şüpheyle bakmak lazım neticede tarih mevzu bahis :| son tahlilde hep şunu söylerim: erkek erkek gibi olmalı kadın da kadın gibi...


    Görmezden gelmek vicdanı olanların tavrı olamaz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zodiac
    Zodiac's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    kitabı dün okudum, ilginçti doğrusu biraz iğrençti aynı zamanda; kaynaklar doğru ise sübyancılık ve oğlancılık da tescillenmiş oluyor, fakat şüpheyle bakmak lazım neticede tarih mevzu bahis :| son tahlilde hep şunu söylerim: erkek erkek gibi olmalı kadın da kadın gibi...


    -----------------------------

    Yunanistan'dan, Kırım'dan vs küçük yaşta saraya alınıp iç oğlan olarak yetiştirilen devşirmelerde bi kısım erkek çocuklarının sakalları çıkıncaya kadar dans yada başka iğrenç şeylerde kullanıldığını okumuştum Lamartine'nin Osmanlı İmparatorluğu ansiklopedisinde. Ne kadar doğru bilmiyorum ama bu tür alışkanlıkları devşirilmiş Rumların saraya soktuğunu yazıyor gene.


    mantığın korkunu yenemiyorsa kendini düşünenden sayma,
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kukunku
    kukunku's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    eğer kaynaklar doğruysa cidden bu oğlanlara olan ilgi beni derinden  sarstı mk :(

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebJas
    WebJas's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2009
    Erkek

    işi olmayan prof.  + işi olmayan mürid = bu konu .

    saçmalık sanane osmanlının sexinden işine bak.


    bilmediklerimi ayaklarımın altına alsam başım göğe ererdi..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gkhn
    gkhn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2007
    Erkek

    seadog bunu yazdı:
    -----------------------------

    Osmanlının o kadar çok araştırmaya gerçekten değer özelliği varken sex yaşantısını mı araştırmış ?

    Birde şu var arkadaşlar haremde bulunan sadece padişahın hanımları değil.

    Harem dediğiniz yer tüm saray ahalisinin karılarının bulunduğu bölüm.


    -----------------------------

    ha oldu amk, zaten swing partileri de osmanlı hareminde icad oldu. Hocam ya çok cahilsin ki eğer böyleyse ahkam kesmemelisin ya da bişeyleri savunacam diye kendinizi aptal yerine koymaktan çekinmiyorsun ki bence bunu da yapmamalısın


    I am free of all prejudice. I hate everyone equally
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Efendi
    Efendi's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2006
    Erkek

    Kitaba Şöyle Bir Göz Attım. İlginç Olmuş. Ayrıca Bardakçı Bu Yazılar Belgeli Diyor. Vay Bea :|

    Lale Devri Çicoklarıyız Biz :)


    Harabat ehlini hor görme Zakir, defineye malik viraneler var...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacktorx
    hacktorx's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek

    boraks bunu yazdı:
    -----------------------------

    Çok sıkı araştırmacıdır ama akademik kimliği yok.Prof değil hocam bilginize.


    -----------------------------

    sistemin atıklarından steril demektir :D


    artık hiçkimse beni yaşamıyor!! aşklarımı büyük kemanlarla çizdiler...içime belalar doğuyor.. yüzün parmaklarımın arasından kayıp yokoluyor...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek


    boraks bunu yazdı:
    -----------------------------

    Çok sıkı araştırmacıdır ama akademik kimliği yok.Prof değil hocam bilginize.


    -----------------------------

     

    Hefite prof.  tipi  var ama :D


    dizi izlemekte hayır yok!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    FireX
    FireX's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Adam araştırmacı. Tarih bilimine katkı yapmış. Bunda garipsenecek birşey yok. Bu her türlü konu üzerine olabilir. Varolan birşeyi saçma diyerek elinin tersiyle itmek hiç bilimsel değil. Türkiye bu yüzden bu halde zaten. Adamın işi tarih ve layıkıyla işini yapıyor. Bu eser diğer tarihçilere kaynak olabilir, çeşitli ayrıntıları gün yüzüne çıkartabilir.


    λ
Toplam Hit: 13239 Toplam Mesaj: 67