folder Tahribat.com Forumları
linefolder E-Book
linefolder Osmanlı‘Da Sex - Prof. Murat Bardakçı



Osmanlı‘Da Sex - Prof. Murat Bardakçı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Kitaba göre Nasreddin Hoca tam bir ibne. Hem camiide vaaz veriyor hemde yol kenarındaki kadınlar ile ilişkiye giriyor ki nasıl hocadır ya da nasıl ibnedir anlamış değilim. (Yine belirteyim kitaba göre.)


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala taş arar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zodiac
    Zodiac's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    konuda tartışma çıkarmak için demiyorum sadece merak ediorum bu konuda bilgisi olan war mı diye

    türkler osmanlıdan beri bu zina namus wb kawramlara çok önem weren bi millet ki hala o şekilde dewam ediyo e bi erkekte en fazla 4 kadına dini nikah kıyabiliosa we zamanında haremdeki bayanların sayısıda 400 e kadar çıkabiliosa o zaman nerde kaldı yasak olan zina nerde kaldı dini kuralları


    -----------------------------

    Göktürkler döneminde nikahsız ilişkiye giren ordu mensuplarının erkeklik organlarını kılıçla biçtiklerini biliyormuydun? Osmanlıyla vs alakası yok.


    mantığın korkunu yenemiyorsa kendini düşünenden sayma,
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    sex ne arar la osmanlıda

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Harem olayını belliki bilmiyorsunuz. Son zamanlar için söylemiyorum sona doğru sapıttığımız için zaten imparatorluğumuz yıkıldı orası ayrı mesele de önceleri padişahlarda öyle 400 hatun olaı yoktu. Yani eş dediği sayısı abartılacak kadar değildir lakin 1 de değildir. Harem olayı şöyledir ki haremde bulunan her cariye padişahın cinsel zevklerini tatmin etmekle yükümlü değildir ki padişah isterse olur ama öyle değildir. Oradaki cariyeler dul, sahipsiz kimselerdir yani padişahın köleleri değildir. Çok örnek veriyorsanız harem diye ben de size örnek vereyim. Tam olarak kaçıncısı olduğunu bilmiyorum ama sanırım II. Murat'dı ki haremin önünden geçerken ayaklarını yere sert vuruyormuş ki kapı önünde cariye varsa içeri kaçsınlar. Yine çoğu osmanlı padişahının alim olduğunu da sanırım bilmiyorsunuz yani alim adam zevk sefa peşinde değildir. Savaşta başkomutan camiide de imamdır padişahlar. Kısacası kulaktan dolma bilgiler ile konuşmayalım sızlar kemik. Birileri iyi bir tarihçi olabilir lakin ben hâlen üsteliyorum Nasreddin Hoca eğer Hoca ünvanını almış ise ibne bir kişilik olamaz.


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala taş arar.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    meco
    meco's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2003
    Erkek
    Caliber bunu yazdı:
    -----------------------------

    ................................................ Yine çoğu osmanlı padişahının alim olduğunu da sanırım bilmiyorsunuz yani alim adam zevk sefa peşinde değildir. Savaşta başkomutan camiide de imamdır padişahlar. Kısacası kulaktan dolma bilgiler ile konuşmayalım sızlar kemik....................


    -----------------------------
    sırf celiski dolu.. sarayda yasayıp altın ve zümrüt bardaklardan su icmek zevk ve sefa degilse bu adamlar baya cile cekmis walla, üzüldüm simdi :) imamlık ise ayrı bir vaka hic girmeyeyim bu konuya zira forumda din mevzuları yasaklandı bildiginiz üzere.. bizim imamların resmi eşlerinin oldugu bir liste buldum http://osmanlivetarih.blogcu.com/padisah-esleri/3512646

    PORTABLE programları tercih edin... isletim sistemi sismez, nereye atarsan orada calısır ve en önemlisi serial-key derdinden kurtulursunuz...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kartalkethuda
    kartalkethuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    kartalkethuda bunu yazdı:
    -----------------------------

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    konuda tartışma çıkarmak için demiyorum sadece merak ediorum bu konuda bilgisi olan war mı diye

    türkler osmanlıdan beri bu zina namus wb kawramlara çok önem weren bi millet ki hala o şekilde dewam ediyo e bi erkekte en fazla 4 kadına dini nikah kıyabiliosa we zamanında haremdeki bayanların sayısıda 400 e kadar çıkabiliosa o zaman nerde kaldı yasak olan zina nerde kaldı dini kuralları


    -----------------------------

     

     

    400 e kadar hatun nasıl olur, lütfen mantık. osmanlı soy ağacını açıp bi bakarsan padişahların kaç hanımı olduğunu görürsün. her zaman 1 olmamış olabilir çünkü bir şehzadeye ihtiyaç vardır devletin bekası için. ama 3-4 ten fazla değildir. böyle sözler o insanlara yakıştırılamaz. haremde akıllı kızlar eğitime alınır. görgü kuralları, dikiş nakış, vb. bir sürü eğitim verilir. enderundan çıkan rütbeli asker ve devlet adamları haremden evlendirilir. harem padişahın 100lerce karısının bulunduğu bir oda değildir. sarayın bu bayanlara ait büyükçe bir bölümüdür.


    -----------------------------

     

    hayır konuda gördüm zaten 400 e kadar oluomuş haremde die ama 10 bile olsa harem diye bi kawram war dimi yani bu dine aykırı bişe deilmi ben onu demeye çalışıyorum we öğrenmeye çalışıorum yani mantık diosunda bende zaten bu olayı anlamaya çalıştığım için soruyorum 


    -----------------------------

    yanlış anlıyorsun işte. harem padişah hanımlarına ait biyer değil. orası bir eğitim kurumu. güzel ahlak, din kuralları, görgü kuralları öğretiliyor. ve enderunda yetişmiş alimler, rütbesi yüksek askerler, devlet adamları buradan evleniyor.  hiç bir padişah 10 kere evlenmemiştir. 3 yada 4 kere evlenmiştir. o da erkek çocuk sahibi olabilmek için. osmanlıda babadan oğula geçiyordu saltanat taht kavgası çıkmaması için kardeşler arasında(amca).


    maşiyi görüyon mu maşiyi?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    kartalkethuda'ya katılıyorum ki meco sana katılmıyorum. Ben burada abdest böyle alınır gibisinden vaazda vermiyorum ben sadece alim olan her bir atamı savunuyorum ki çok anektod vardır. Ha eğer ben camii dedim diye yasaklanırım sex dedim diye yasaklanmazsam o da yönetimin ayıbı olur. ;) Öyleki Fatih Sultan Mehmed'in çok camiide geçen anektodları vardır bi araştır. Senin o bahsettiğin zümrüt zımbırtılarının da ne zaman geldiğini iyi biliyorsun ki zaten Osmanlı o yüzden yıkıldı. ;)


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala taş arar.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tutkun
    tutkun's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2010
    Erkek

    gkhn759 bunu yazdı:
    -----------------------------

    haremde 400 kadar hatun olduğu bile olmuş zamanında.

    Padişahların gerçekten bir yediklerinin bir de si*tiklerinin haddi hesabı yokmuş gerçekten


    -----------------------------

    Sen peçete tutanlardan mı dinledin bunları amua aparkat çekiiim?


    Bilen konuşmuyor, konuşan bilmiyor...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tutkun
    tutkun's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2010
    Erkek

    seadog bunu yazdı:
    -----------------------------

    Osmanlının o kadar çok araştırmaya gerçekten değer özelliği varken sex yaşantısını mı araştırmış ?

    Birde şu var arkadaşlar haremde bulunan sadece padişahın hanımları değil.

    Harem dediğiniz yer tüm saray ahalisinin karılarının bulunduğu bölüm.


    -----------------------------

    Zaten bu yüzden Harem(haram/yasak yer) deniliyor. Ama bizimkiler özel zik-kuş alanı sanıyorlar hemen... :)


    Bilen konuşmuyor, konuşan bilmiyor...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tutkun
    tutkun's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2010
    Erkek

    kukunku bunu yazdı:
    -----------------------------

    eğer kaynaklar doğruysa cidden bu oğlanlara olan ilgi beni derinden  sarstı mk :(


    -----------------------------

    Zaten böyle asparagas şeyler bu yüzden var. Oğlancılar, karıcılar bilemem nelerle memleket yönetilmez. Siyasete girmeyek şimcik :)


    Bilen konuşmuyor, konuşan bilmiyor...
Toplam Hit: 13244 Toplam Mesaj: 67