folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Oy Pusulalarına "Esma" Yazıyoruz!



Oy Pusulalarına "Esma" Yazıyoruz!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    beyler belirteyim troll'dür. ekşi sözlükten çıkan bi uygulama :D twitter'da gündem olmuş durumda. yiyen o kadar var ki asdhkfsjdkfdm :D 

    pek bi sik olacak değil de. 

    ---------------

    ak partili kardeşlerim, içinden geçtiğimiz bu zor günlerde. dinimize küfürler edilirken !! peygamberimiz hz muhammed'e (sav) küfredilirken ülkeyi ateist komünistlere gezi zekalılara bırakmamak için oyları islam'ın türkiyedeki neferi ak parti'de birleştirmeliyiz.

    ve bunu yaparken her oy pusulasına esma kardeşimizin adını yazarken onu anmalı ve ne kadar güçlü olduğumuzu göstermeliyiz.

    ayrıca isteyen mümin ve mümine kardeşlerim fatiha suresini de yazabilir.

    allah'ın selameti üzerimizde olsun

    edit: http://youtu.be/y-jijqm5sck?t=3m40s

    bu gözyaşlarını karşılıksız bırakmayacağız uzun adam !

    her oy bir fatiha, lütfen yazalım.

    #oypusulasınaesmayaz

    https://eksisozluk.com/oy-pusulalarin-ustune-esmanin-adini-yaziyoruz--4282178?p=1

     


    ne diyon?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Ekşi sözlüktekilerin alayı mal zaten.


    Ben aslında yoğum.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    oy otomatikman geçersiz sayılır

    ama yiyen kişi sayısı az olur çok etkilememez amk 1 milyon kişi yese bile %2ye gelir 

    1 milyon kişi yemez bile


    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SüperSperm.
    evsiz
    evsiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2009
    Erkek

    akmasa damlar


    Bazı İnsanLar AnıLarıyLa AnıLıR Bazı İnsanLar AnaLarıyLa...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CosTeR
    CosTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2009
    Erkek

    abi nedir anlamıyorum ya akp gelsin bizi .... diye ugrasıyorsunuz ben anlayamıyorum arkadaş bu işi yapmayın etmeyin taşak geçicez akp nin sömürüsünü insanları öldürmesini kabulleniyorsanız e buyrun yapın o zaman

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi

    Trollük falan değildir yav. Bilal'in fikridir garanti.


    Bu sitede birçok özgürlük vardır, örneğin ceset fotoğrafı paylaşabilir, hack konusu açabilir, warez arayabilir, muhatapsız küfredebilir, türlü çeşitli işler kovalarken yardım isteyebilirsiniz. Ama istediğiniz avatarı kullanamazsınız. Çünkü insanlar ekranlarındaki 2x2 cm ölçülerinde bir heykel fotoğrafından ölümüne rahatsız olur, başka yerde yasakçı zihniyetin kötülüğünden dem vururken kendi hassasiyetleri sözkonusu olunca yasaklatmaya çalışır, birbirlerine küfrederler. Olay çıkar.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    bazı akp liler gerçekten yer bunu :D

    biraz face gruplarında gezinin ıq seviyesi yerlerde :(

    ha chp de mhp de çokmu yüksek ıq yok değil ama o kadar da düşük değil eminin


    destination@tahribat.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek
    izzmarit bunu yazdı

    Trollük falan değildir yav. Bilal'in fikridir garanti.

    :DD

    bunlarla ugrasacaginiza

    herkes ustune dusen gorevi yapsin. sandik gorevlisi olsun. sayim sirasinda okulda olsun yada.

     


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    Yermi yerler :)

    https://www.youtube.com/watch?v=YOCxk4-rdDQ

     


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ReyiZ
    ReyiZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2012
    Erkek
    evsiz bunu yazdı

    akmasa damlar

    inşallah .d.d.d

    ReyiZ tarafından 13/Mar/14 16:29 tarihinde düzenlenmiştir

    Aşağıdan yukarıdan yolun sonu görünüyor...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    abi çok iyi ya. bence tarikat olarak bunu desteklemeyiliz :F 


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma. 24373 15 haziran 2020
Toplam Hit: 7866 Toplam Mesaj: 96