folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Oy Pusulalarına "Esma" Yazıyoruz!



Oy Pusulalarına "Esma" Yazıyoruz!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Yess, yes. Come to the dark side.

    http://gundem.milliyet.com.tr/eskisehir-de-2-ayri-yuruyus/gundem/detay/1851537/default.htm

     

    @sokoban 

    Çıt çıkmasın diyordu hahahah. Ya ceplerinde bıçak ve silah var. Sonra 50 kişi daldı, nasıl delikanlısınız falan diyor ŞEREFSİZ. Bunlar daha başlangıç. İyice karışıyor, ölümler olacak.

    krypt tarafından 14/Mar/14 12:20 tarihinde düzenlenmiştir

    while (1<2)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    KrypT bunu yazdı

    Yess, yes. Come to the dark side.

    http://gundem.milliyet.com.tr/eskisehir-de-2-ayri-yuruyus/gundem/detay/1851537/default.htm

     

    @sokoban 

    Çıt çıkmasın diyordu hahahah. Ya ceplerinde bıçak ve silah var. Sonra 50 kişi daldı, nasıl delikanlısınız falan diyor ŞEREFSİZ. Bunlar daha başlangıç. İyice karışıyor, ölümler olacak.

    Adam kendini hala askerde sanıyo :D sdklfsfsdf üst devre sanki , "bu koğuşta çıt çıkmayacak uleyn" diye geziniyo metroda.

    sokoban tarafından 14/Mar/14 12:31 tarihinde düzenlenmiştir

    No. Not even in the face of Armageddon. Never compromise. - Walter Kovacs (Rorschach)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
    sokoban bunu yazdı
    KrypT bunu yazdı

    Yess, yes. Come to the dark side.

    http://gundem.milliyet.com.tr/eskisehir-de-2-ayri-yuruyus/gundem/detay/1851537/default.htm

     

    @sokoban 

    Çıt çıkmasın diyordu hahahah. Ya ceplerinde bıçak ve silah var. Sonra 50 kişi daldı, nasıl delikanlısınız falan diyor ŞEREFSİZ. Bunlar daha başlangıç. İyice karışıyor, ölümler olacak.

    Adam kendini hala askerde sanıyo :D sdklfsfsdf üst devre sanki , "bu koğuşta çıt çıkmayacak uleyn" diye geziniyo metroda.

    https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/10014547_631979770172149_648929380_n.jpg

     


    while (1<2)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    bu zihniyeti ömür boyu tıkacaksın içeri.


    Sanmasınlar yıkıldık, sanmasınlar çöktük. Bir başka bahar için sadece yaprak döktük. (Mevlana)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    olayı anlayamadım hocam.bi beyazlı çocuk var bide sarılı.sarılı elinde bıçak var beyazlıyı oturtmaya çalışıo susun fln dio.sonra bir grup insan 2snide dövüo anlamadım :Dnie 2side dayak yiyo


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    beyaban
    beyaban's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    yeeah beybi :D iyi dövemeişler ama bıçak silah çeken adamın ağız ile burun kısmının ayırt edilmemesi lazımdı :)


    Türkçülük dün bir kaynaktı, bugün bir çaydır. Yarın coşkun bir ırmak olacak ve önünde ki bütün engelleri yıkacaktır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    RTE' de farkında hitap ettiği kitleyi biliyor ve eğitimini veriyor. AÖRTE' den müdahale geldi :D

    http://www.59saniye.com/recep-tayyip-erdogan-oy-pusulalarinin-uzerine-esma-yazmayin/

     

    BaD_BoYs tarafından 14/Mar/14 17:01 tarihinde düzenlenmiştir

    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek

    bu kitle her tongaya düşüo da oy verme kısmında mükemmeller adeta. bence yemez. yaptıkları en başarılı şey oy vermek bile olabilir.


    black implies white, self implies other, life implies death.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ReyiZ
    ReyiZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2012
    Erkek
    BaD_BoYs bunu yazdı

    RTE' de farkında hitap ettiği kitleyi biliyor ve eğitimini veriyor. AÖRTE' den müdahale geldi :D

    http://www.59saniye.com/recep-tayyip-erdogan-oy-pusulalarinin-uzerine-esma-yazmayin/

     

    adam bu oyunuda bozmuş hocam :D:D:dq


    Aşağıdan yukarıdan yolun sonu görünüyor...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    Sayın akpartili din kardeşlerim,

    Öncelikle sizleri selamlıyorum, 30 mart yerel seçimlerde AK partiye vereceğiniz oy için pusulaya bastığınız oy okunmaya bilir ve geçersiz sayılabilir. Bunun önüne geçmek için 5 veya 6 kez mührü ard arda basın ve oyunuz garanti olsun.

     

Toplam Hit: 7867 Toplam Mesaj: 96