RED! Filmi Sinemaya Gidemeyenler İçin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hydr
    hydr's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2010
    Erkek

    An itibariyle RedHack Twitter hesabından paylaşılmıştır... Gösterimlere gidemeyenler için Red Filmi artık internette...

    http://www.youtube.com/watch?v=nf-24WuN--Y


    herneyse....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    ben de izliyorum şu an. güzel başladı.

    ekleme: izledim. beğendim. tahminimden iyi çıktı. bırakırım diyordum ama neredeyse hiç sıkmadı. maskeli elemanları çok fazla konuşturmamışlar , bu iyi olmuş.

    RockZs tarafından 11/Mar/13 04:52 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnableTurk
    EnableTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    İzliyorum, yorum buraya gelecek.

    edit 2 : uykum geldi, yorumlar gecikebilir.

    EnableTurk tarafından 11/Mar/13 05:06 tarihinde düzenlenmiştir

    Samimiyetimizin, laubaliliğimizin sebebi maphus yatmamış olmamız değil. ᵉᶰᵃᵇˡᵉᵗᵘʳᵏ
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    Ne olur ne olmaz indiriyorum sonra izliyicem

    çünkü alltaki bazı yorumlar filmin kaldırılmasına sebep verebilir


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    S0KR4T3S
    S0KR4T3S's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2014
    Erkek

    Cizik aksama izleyip yorumluycam

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mettoman
    mettoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek
    indirip upload edebilecek mürit var mı?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    Bende şu an bakıyorum, İndirmede sorun verdi, tekrar indirmeyi deneyecem.

    Giriş kısmı güzel olmuş. Stalinden dem yakmışlar. Eli Kanlı Liderlerden ve İnsanlara yapılanlardan söz etmiş. Bence giriş başarılı olmuş.


    Estetik olan her şey çekicidir.. Güzel huyda ise estetik, hüner ister..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    siktiringidin amk pkklılarının filmini izleyip onların düsünce tarzını aliyorsunuz. buna amk.


    İmzalar Kaldırılsın!!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    BosphorusPasha bunu yazdı

    siktiringidin amk pkklılarının filmini izleyip onların düsünce tarzını aliyorsunuz. buna amk.

    Hoca az sakin olsana, Bilgilenmekten korkuyormusun yoksa.? 

    Hayırdır Pkk lı adı altında olmayan Sen ve benden olup, Akıl almaz Şerefsizlikler yapan İnsanlar var, Bunların bir kısmı Lider. İnsanlığın uyanması namına Boş Irkçılığın Seni yükseltmeyeceği Namına bakmanı öneririm. Yükselmek istiyorsan, İnsanların Tüm dünyada hakkı olan rahata ermesini istemelisin. Bu rahat bir kısmını Yumarta kırar gibi kırıp Tavada Omlet yapmayı gerektirmeyecek Ölçülerde gerçekleştirilebilir pekala...

    İnsanlığa hayince bakmıyorsan tabiki.!

    Adamların Pkk lı olduğu kanısına nereden vardın onuda anlamış değilim o ayrı.?  Aralarında Pkk propagandası yapanlar vardır, bu hepsini pkk lı etmez... Merak etme Türkiyeyi Millet bir olduğu sürece kimse bölemez, Tırsak bakışlardan uzak durun yeter. Yanlış anlamayasın Tırsak bakışlar dediğim Bilgiden Tırsma anlamındadır... 

    Propaganda bile olsa seyret. Belkide Senin Lider sandıkların Liderin değildir. Bilemezsin.?


    Estetik olan her şey çekicidir.. Güzel huyda ise estetik, hüner ister..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpyBreaK
    SpyBreaK's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    indirdim müsait bi vakitte izleyeceğim. bakalım ne diyorlar. 


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Bu filmde baskıya hayır falan demişler PKK propagandası çok az bu filmde PKK propagandası yapacakları gelecek çalışmaların yolunu yapıyorlar.Halkın bilinç altına yavaşdan "PKK özgürlük savaşcısıdır" mesajı bırakmaya calısıyorlar.

    Siktirsin gitsinler.


    İyi ki varsın Eren.
Toplam Hit: 8207 Toplam Mesaj: 82