Samsung S3 Mü? - İphone5 Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    rakkoc
    rakkoc's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo
    SharpShooter bunu yazdı
    rakkoc bunu yazdı
    SharpShooter bunu yazdı
    rakkoc bunu yazdı

    ornegin : http://phandroid.com/2012/06/19/samsung-releases-samsung-galaxy-s3-source-code-for-att-and-t-mobile-variants-let-the-roms-hit-our-phones/

    indir kendine gore duzenleme yap. Samsung for developers serisinden ROM icin sourcelara erisip istedigin gibi derliye bilirsin.

    Ornegin ben telefonu calisanlarima vereceksem marketi kapatip oyle derliye bilirim.

    bu ornek ilk aklima gelen; android mi iphone mu degil mevzu. eger oyle ise ios ile bir halt yiyemezsin sadece o donanima ozel bir sey. APPLE seni zukcem dese bir halt diyemezsin.

    örnek çok yanlış olmuş,

    ios da default geliyor o özellik :P

    beyler eğer programcılığa girecekseniz girelim.

    girmiyorsanız da sorularıma cevap please

    Iphone'da kendine ozel rom dizayn edebiliyormusun anlamadim bunu ? Marketin yetkisini kapatmaktan bahsetmiyorum; jailbreak yapip geri acarsin onu. Tamamen sistemden kaldirmaktan bahsediyorum. bir daha yuklenmiyecek sekilde.

    ki dedigim gibi bu sadece bir ornek aklina ne gelirse. istersen sadece SMS alsin sms atamasin :) istersen belli bir lokasyonun disina ciktiginda tel calismasin; yada ofis icinde isen wireless'den voip'den ciksin telefon konusmalarina ve bunlari root sifresi ile gomulu yapacaksin bir daha her dondurulunup icerigi degistirilemeyecek.

    Kendi istegine gore sekillendirdigin bir heykel ile ustune sticker yapistirabildigin bir celik kasayi karsilastiriyorun

    hocam dediğin şeye bak, jailbreak yapıp açarmış. o zaman senin aletede başka rom yükler yine açar sonu mu var bu işin :)

    bu arada jb yapıp içine dediğin her şeyi koyabilirsin. yani custom yapabilirsin rahat bir şekilde :)

    1. Rom yukleyememesini sagliya biliyorsun.

    2. Jb yasal mi ?


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. || Kişisel : Http://blog.rakkoc.com // Kurumsal : http://www.Yoroca.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek
    SharpShooter bunu yazdı
    VBDream bunu yazdı

    Teknik muhabbete bile kompleks katıp sikip atmışsınız. Şurada iOS ve Android geliştiricilerini bi okuyalım, kişisel benchmarklarını feedbacklerini bir görelim dedik okuduk konuyu baştan sona, vakit kaybettik. Çok alıngan olmayın ayrıca rica ediyorum tamamen teknik ayrıntılar verin.

    ben teknik muhabbet anlattığım halde anlamıyor hocam insanlar.

    ios çift çekirdek - stabil

    android 4 çekirdek - stabil

    ios uygulamalar kaliteli - standart telefonlar ve donanımlar

    android dandik uygulamalar - zilyon tane donanım ve ekran çözünürlüğü

    ios uygulamalara karşı kişisel bilgi güvenliğini koruyor

    android - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.xianqing.game.Parking3D&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS54aWFucWluZy5nYW1lLlBhcmtpbmczRCJd - izinler tabına bakın

    ios - daima öncelikli apps

    android - ios app tutarsa android versiyonu yazılır

    iphone - mükemmel dokunmatik

    samsung,htc vs - iphone a göre vasat dokunmatik

    onlarca şey yazabilirim..

    ahaha :D sen şimdi bu yorumu (App Store Fatihi) olarak mı yapıyorsun ? 

    ios çift çekirdek stabil android 4 demek nedir ya ? 

    SIII çift çekirdek çıksa ios tek çekirdek android çift çekirdek mi diyicektin ? 

    SIII den önce kaç tane quad core işlemcili telefon vardıda androidi stabilite ettiler onda ? 

    Bundan önce milletin o kadar kullandığı telefonların hiç biri stabil değilmiydi quad core olmadığı için ? 

    BMW araca daha yüksek beygir/torklu bi motor koyunca ağır hantal bi araç mı oluyor ? Yerine koy cümleni.

    Uygulama yorumuna hiç birşey demiyeceğim bile.. Dandikmiş kaliteliymiş :) ahaha

    Kaç model iphone var kaç androidli telefon var ? Hafif bi sayıyı karşılaştır. Donanım olayınada cevap bulabilirsin. 

    O kadar para veriyorsun bırakta korusun :) En kült örneği bulup koymussun.. Bütün programlar böyle zaten androidde.. hatta bi süre sonra telefonu sen dğil program kullanıyor filan.

    samsung htc ye vasat dokunmatik ? ciddi misin ? 

    kullandın mı hiç samsung ? ve ya iphone içini açıp kaç tane samsung logosu olduğunu saydın mı ? 

    htc yi bilmem ama samsungun üretti her telefonun dokunmatiği Synaptics.. nasıl vasat dedin onuda anlamadım..

    onlarca şey yazabilirim. Lakin kahvaltı edicem.



    http://www.leyladansonra.com/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    rakkoc
    rakkoc's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo
    BarisYigit bunu yazdı
    SharpShooter bunu yazdı
    VBDream bunu yazdı

    Teknik muhabbete bile kompleks katıp sikip atmışsınız. Şurada iOS ve Android geliştiricilerini bi okuyalım, kişisel benchmarklarını feedbacklerini bir görelim dedik okuduk konuyu baştan sona, vakit kaybettik. Çok alıngan olmayın ayrıca rica ediyorum tamamen teknik ayrıntılar verin.

    ben teknik muhabbet anlattığım halde anlamıyor hocam insanlar.

    ios çift çekirdek - stabil

    android 4 çekirdek - stabil

    ios uygulamalar kaliteli - standart telefonlar ve donanımlar

    android dandik uygulamalar - zilyon tane donanım ve ekran çözünürlüğü

    ios uygulamalara karşı kişisel bilgi güvenliğini koruyor

    android - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.xianqing.game.Parking3D&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS54aWFucWluZy5nYW1lLlBhcmtpbmczRCJd - izinler tabına bakın

    ios - daima öncelikli apps

    android - ios app tutarsa android versiyonu yazılır

    iphone - mükemmel dokunmatik

    samsung,htc vs - iphone a göre vasat dokunmatik

    onlarca şey yazabilirim..

    ahaha :D sen şimdi bu yorumu (App Store Fatihi) olarak mı yapıyorsun ? 

    ios çift çekirdek stabil android 4 demek nedir ya ? 

    SIII çift çekirdek çıksa ios tek çekirdek android çift çekirdek mi diyicektin ? 

    SIII den önce kaç tane quad core işlemcili telefon vardıda androidi stabilite ettiler onda ? 

    Bundan önce milletin o kadar kullandığı telefonların hiç biri stabil değilmiydi quad core olmadığı için ? 

    BMW araca daha yüksek beygir/torklu bi motor koyunca ağır hantal bi araç mı oluyor ? Yerine koy cümleni.

    Uygulama yorumuna hiç birşey demiyeceğim bile.. Dandikmiş kaliteliymiş :) ahaha

    Kaç model iphone var kaç androidli telefon var ? Hafif bi sayıyı karşılaştır. Donanım olayınada cevap bulabilirsin. 

    O kadar para veriyorsun bırakta korusun :) En kült örneği bulup koymussun.. Bütün programlar böyle zaten androidde.. hatta bi süre sonra telefonu sen dğil program kullanıyor filan.

    samsung htc ye vasat dokunmatik ? ciddi misin ? 

    kullandın mı hiç samsung ? ve ya iphone içini açıp kaç tane samsung logosu olduğunu saydın mı ? 

    htc yi bilmem ama samsungun üretti her telefonun dokunmatiği Synaptics.. nasıl vasat dedin onuda anlamadım..

    onlarca şey yazabilirim. Lakin kahvaltı edicem.


    Win 2008 server 32 core stabil

    Win 2008 server 16 core stabil

    Win 2008 server 12 core stabil

    Win 2008 server 8 core stabil

    Win 2008 server 4 core stabil

    Win 2008 server 2 core stabil

    Iphonecular bunuda aciklayin :)

     

    Abi madem 2 core'dada stabil nie adamlar 32 core'lu sisteme gore hazirliyorlar :s geri zekalilar tabi 2 core'da stabil iken kim 12 core ister.

    pc'de 4 gb ram ile calisiyor ESX server, nie 32 gb ram takiyorum ben server'a bende geri zekaliyim bosuna masraf

    rakkoc tarafından 02/Eki/12 12:39 tarihinde düzenlenmiştir

    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. || Kişisel : Http://blog.rakkoc.com // Kurumsal : http://www.Yoroca.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek
    BarisYigit bunu yazdı
    SharpShooter bunu yazdı
    VBDream bunu yazdı

    Teknik muhabbete bile kompleks katıp sikip atmışsınız. Şurada iOS ve Android geliştiricilerini bi okuyalım, kişisel benchmarklarını feedbacklerini bir görelim dedik okuduk konuyu baştan sona, vakit kaybettik. Çok alıngan olmayın ayrıca rica ediyorum tamamen teknik ayrıntılar verin.

    ben teknik muhabbet anlattığım halde anlamıyor hocam insanlar.

    ios çift çekirdek - stabil

    android 4 çekirdek - stabil

    ios uygulamalar kaliteli - standart telefonlar ve donanımlar

    android dandik uygulamalar - zilyon tane donanım ve ekran çözünürlüğü

    ios uygulamalara karşı kişisel bilgi güvenliğini koruyor

    android - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.xianqing.game.Parking3D&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS54aWFucWluZy5nYW1lLlBhcmtpbmczRCJd - izinler tabına bakın

    ios - daima öncelikli apps

    android - ios app tutarsa android versiyonu yazılır

    iphone - mükemmel dokunmatik

    samsung,htc vs - iphone a göre vasat dokunmatik

    onlarca şey yazabilirim..

    ahaha :D sen şimdi bu yorumu (App Store Fatihi) olarak mı yapıyorsun ? 

    ios çift çekirdek stabil android 4 demek nedir ya ? 

    SIII çift çekirdek çıksa ios tek çekirdek android çift çekirdek mi diyicektin ? 

    SIII den önce kaç tane quad core işlemcili telefon vardıda androidi stabilite ettiler onda ? 

    Bundan önce milletin o kadar kullandığı telefonların hiç biri stabil değilmiydi quad core olmadığı için ? 

    BMW araca daha yüksek beygir/torklu bi motor koyunca ağır hantal bi araç mı oluyor ? Yerine koy cümleni.

    Uygulama yorumuna hiç birşey demiyeceğim bile.. Dandikmiş kaliteliymiş :) ahaha

    Kaç model iphone var kaç androidli telefon var ? Hafif bi sayıyı karşılaştır. Donanım olayınada cevap bulabilirsin. 

    O kadar para veriyorsun bırakta korusun :) En kült örneği bulup koymussun.. Bütün programlar böyle zaten androidde.. hatta bi süre sonra telefonu sen dğil program kullanıyor filan.

    samsung htc ye vasat dokunmatik ? ciddi misin ? 

    kullandın mı hiç samsung ? ve ya iphone içini açıp kaç tane samsung logosu olduğunu saydın mı ? 

    htc yi bilmem ama samsungun üretti her telefonun dokunmatiği Synaptics.. nasıl vasat dedin onuda anlamadım..

    onlarca şey yazabilirim. Lakin kahvaltı edicem.


    ios un 2 çekirdek ile yaptığını, android 4 çekirdekle ancak yapabiliyor.

    o kadar para veriyorsun bırakta korusun nedir allesen? para verdikçe korumamı artıyor :D

    samsung s3 ü dokunmatik olarak iyi olabilir ama önceki nesiller değil. android derken zilyon tane telefon modeli var onları göz önüne alın :) samsung s3 ün iyi olması tüm android ailesini iyi yapmaz sizin anlamadığınız bu.

    akıllı telefonların tek olayı app zaten o konuya girmemen ayrı bi güzel olmuş.

    bundan sonra biraz bilgili adamlar yazsın. rakkoc gibi

    @edit:

    rakkoc sende yazma hacı, pc ile smartphone kıyasladın daha bişi demiyorum

    edit2:

    http://www.kickstarter.com/discover/categories/technology?ref=home_spotlight

    şurada kaç projenin tanıtımında android kullanıldığını söyler misiniz? sebebini biliyorsunuz zaten :)

    SharpShooter tarafından 02/Eki/12 12:40 tarihinde düzenlenmiştir

    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    kullanma amacına göre değişir

    ama bence ayfon5

    malzeme kalitesi daha iyi farklı tknolojiler kullanılarak üretilmiş şakaya almamak lazım


  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    rakkoc
    rakkoc's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo
    SharpShooter bunu yazdı

    ios un 2 çekirdek ile yaptığını, android 4 çekirdekle ancak yapabiliyor.

    o kadar para veriyorsun bırakta korusun nedir allesen? para verdikçe korumamı artıyor :D

    samsung s3 ü dokunmatik olarak iyi olabilir ama önceki nesiller değil. android derken zilyon tane telefon modeli var onları göz önüne alın :) samsung s3 ün iyi olması tüm android ailesini iyi yapmaz sizin anlamadığınız bu.

    akıllı telefonların tek olayı app zaten o konuya girmemen ayrı bi güzel olmuş.

    bundan sonra biraz bilgili adamlar yazsın. rakkoc gibi

    @edit:

    rakkoc sende yazma hacı, pc ile smartphone kıyasladın daha bişi demiyorum

    Aga mantik ayni daha fazla is icin daha fazla sistem ozelligi.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. || Kişisel : Http://blog.rakkoc.com // Kurumsal : http://www.Yoroca.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    Çocukken çok kullanırdık. Yine de bi denicem;

    "konuşanın ağzına yılan girsin" desem tartışma biter mi ki :)


    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek
    rakkoc bunu yazdı
    SharpShooter bunu yazdı

    ios un 2 çekirdek ile yaptığını, android 4 çekirdekle ancak yapabiliyor.

    o kadar para veriyorsun bırakta korusun nedir allesen? para verdikçe korumamı artıyor :D

    samsung s3 ü dokunmatik olarak iyi olabilir ama önceki nesiller değil. android derken zilyon tane telefon modeli var onları göz önüne alın :) samsung s3 ün iyi olması tüm android ailesini iyi yapmaz sizin anlamadığınız bu.

    akıllı telefonların tek olayı app zaten o konuya girmemen ayrı bi güzel olmuş.

    bundan sonra biraz bilgili adamlar yazsın. rakkoc gibi

    @edit:

    rakkoc sende yazma hacı, pc ile smartphone kıyasladın daha bişi demiyorum

    Aga mantik ayni daha fazla is icin daha fazla sistem ozelligi.

    abi daha fazla ne yapıyorsun? smartphoneların mantığı belli zaten kullanmadığın uygulama yaşamaz, hayatına devam etmez yani.

    android performans sorunları yüzünden telefonları 4 çekirdeğe çıkardılar. yoksa samsung salak mı 4 çekirdek koysun :)

    neyse beyler tartışmıyorum daha fazla ağzı olan konuşuyor


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek
    BarisYigit bunu yazdı

     


    iphone içini açıp kaç tane samsung logosu olduğunu saydın mı ? 

    hemen çürütelim iphone 5te 1 tane bile kullanılmadı

    http://www.iphones.ru/ifixit-iphone-5


    Ey kul, etme dünya nazı, kıl namazını, sonra kılarız diyenin dün kıldık namazını. - msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com - Ttnet internet problemleriniz halledilir: http://tinyurl.com/5u657py
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek
    rakkoc bunu yazdı

    2. Jb yasal mi ?

    cevap veriyorum: evet, yasal

    Unlike rooting an Android device, jailbreaking is necessary if the user intends to run software not authorized by Apple. Under the Digital Millennium Copyright Act, jailbreaking iPhones is legal in the United States, although Apple has announced that the practice "can violate the warranty".

    wikipedia

    sadece garanti dışı oluyor ama sonradan jbyi istersen kaldırabiliyorsun

    http://en.wikipedia.org/wiki/IOS_jailbreaking

     

    başka çürütmemi istediğiniz samsung android efsaneleri var mı?

    ya da iphone kötülemeleri?

    nolanded tarafından 02/Eki/12 13:05 tarihinde düzenlenmiştir

    Ey kul, etme dünya nazı, kıl namazını, sonra kılarız diyenin dün kıldık namazını. - msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com - Ttnet internet problemleriniz halledilir: http://tinyurl.com/5u657py
Toplam Hit: 10191 Toplam Mesaj: 136