Sendemi Kezban

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    Nasıl bir kafan var senin? İnsanın ne demek istediğini anlamıyorsun. Her çıktığına veriyorsa o orospudur. Fakat sevdiğine, güvendiğine veriyorsa ben ona orospu demem ki zaten orospu değildir. Ve öyle bir kişi ile de evlenebilirim. Zaten karakterinden anlaşılıyor. Sanki kapalı bakireler yarrak yalamıyor amk. Evlendiğin kadın tamam bakire peki yarrak yalamadığını nerden bileceksin? Herşey kişilikte bitiyor. Kişilik sağlamsa isterse bakire olsun problem yok benim için. Ama senin gibiler için vardır tabi.

    Yoo ben anlamadım anllattıkların çok saçma geliyo çünkü.Her çıktığı ile vermesi ile evli olmadan sevdiğinede verse o kişi benim gözümde orospudur ben bunu anlatmaya çalışıyorum bence sen anlamıyorsun.Dediğin gibi karakterden anlaşılıyor zaten.Evlendiğim kadının yalayıp yalamadığını bilemezsin göremediğin için ama anlarsın biraz da olsa.Gerçekten bakire olan bi kızın o işdeki amatörlüğü hiçbir şeye değişilmez.Bide şu ağzını düzelt bence ilerde bazı konularda karşılaşağız aynı fikirde olup , veya zıt fikir olunca bir birimizle tartışmaya yüzümüz olsun.

    Olamazmı seversin hemde çok seversin beraberde olmuşsundur ancak sonradan bazı nedenlerden dolayı ayrılmışsındır ama bu önceden birbirinize güvenmediğiniz anlamına gelmez . Ve bu aynı zamanda tekrar başka birini sevemiceğin anlamınada gelmez . Ve aynı zamanda orospu olduğun anlamına da gelmez çünkü sevmişindir. Ve sevgi bitebilir tekrar başkasını da sevebilirsin . Başkasıyla yatıp kalkması mı cahillik yobazlık demişsin burda bence yanlış demişin başkası dediğin insanı sevmiştir güvenmiştir . Eğer kadın erkek eşitliğine inanıyorsan ozaman erkek de erkek orospusu oluyor . Bir kadın sevdiği biriyle birlikte olup ayrıldıktan sonra başka birini sevdiği zaman o kişinin önceki birlikteliyinden dolayı onu orospu ilan etmesi tam bi cahillik yobazlık umarım anlamışsındır .Hatta böyle insanlara daha kötüde konuşurumda neyse .

    Öncelikle anlamadım çünkü hiç bi güç beni saçma inandığım bi konuya inanmamı bekleyemez.bi söz var bilirmisin? erkek 5 dakikada yıkanıp çıkar ama kız o lekeyi ömür boyu taşır diye.Ha bende tam ondan bahsediyorum.Sevsin yatsın , ayrılsın , ha tekrar sevsin bidaha yatıp ayrılsın hiç umurumda olmaz kimin ne yapıp yapmayacağı ama ben öyle biriyi iyi günde kötü günde deyipte evlenmem.Zaten kaç gündür de onu tartışıyoruz burda.Umarım sen anlamışsındır şimdi.İstediğin kadar kötü konuşabilirsin hocam sen konuşursun ben cevap vermem:) olay bundan ibaret olur çünkü senin seviyene inmem ben merak etme:)

     

    tolgaStain tarafından 18/May/13 11:15 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    Senin şansına değil :) 

    Bekarken ve biraz da fırlama agzın laf yapan ve iyi bağlama yapan biriysen :)

    Daldan dala atlıyor zıplıyorsan , yerınde duramıyorsan :D

    SİSTEM %99.9 Dediğin şekilde işliyor :)

    Yani : 

    ''1 hafta takıl gezme tozma alkol ,
      2 hafta pompa ,
      3 hafta aşkım bana şunu al
      4 hafta hamileyim
      5 hafta annem hasta para lazım
      6 hafta ben siktir ediyorum...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dangerboy
    Dangerboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Şubat/2005
    Erkek

    ooo sistemden bahsediyonuz ben size sistem yazim mi.

    eger hatunu netten ayarlaniyo isen

    ilk otuz dakkada hatun ayarlanir sonraki otuz dakkada gidip onu alirsin sonraki bi iki sate ver coskuyu ver coskuyu cogu zaman ismini bile sormazsin. sonra gitmesi icin binbir bahane hop paket. bir daha teline bile bakmassin...

    yok yolda orada sura da bura ayarlio isen

    ilk gun goturme sansin yuzde elli

    ikinci gun yuzde yetmis

    ucuncu gun yuzde 99 

    dorduncu gun goturemedin mi o kiz sana vermez.

    sonra yine tellere bakmassin ismini sormussan zaten ilk on dakkada unutuyon ohh mis gibi. varmi bunulari yapabilen aranizda kimse.

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    hay senin sistemine ne hortlatıosun amk konuyu :|

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek
    Dangerboy bunu yazdı

    ooo sistemden bahsediyonuz ben size sistem yazim mi.

    eger hatunu netten ayarlaniyo isen

    ilk otuz dakkada hatun ayarlanir sonraki otuz dakkada gidip onu alirsin sonraki bi iki sate ver coskuyu ver coskuyu cogu zaman ismini bile sormazsin. sonra gitmesi icin binbir bahane hop paket. bir daha teline bile bakmassin...

    yok yolda orada sura da bura ayarlio isen

    ilk gun goturme sansin yuzde elli

    ikinci gun yuzde yetmis

    ucuncu gun yuzde 99 

    dorduncu gun goturemedin mi o kiz sana vermez.

    sonra yine tellere bakmassin ismini sormussan zaten ilk on dakkada unutuyon ohh mis gibi. varmi bunulari yapabilen aranizda kimse.

     

    hacı böyle bir sistem en "orospu" avrupa ülkesinde bile yok ya sen bunu türkiyede yapıyorsan önünde saygıyla eğilirim :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    KaRaKuLe bunu yazdı
    Dangerboy bunu yazdı

    hacı böyle bir sistem en "orospu" avrupa ülkesinde bile yok ya sen bunu türkiyede yapıyorsan önünde saygıyla eğilirim :)

    bence egilmeden once bi daha dusun :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek
    mataramasuko bunu yazdı
    KaRaKuLe bunu yazdı
    Dangerboy bunu yazdı

    hacı böyle bir sistem en "orospu" avrupa ülkesinde bile yok ya sen bunu türkiyede yapıyorsan önünde saygıyla eğilirim :)

    bence egilmeden once bi daha dusun :)

    yok hocam yapabiliyosa eğilim valla feda olsun :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mavitutku
    mavitutku's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2011
    Erkek

    kardeşim imkansız hamile olman ben kısırım de, hediye istediğinde de ben karşıyım öyle ufak tefek hediyelere bekle sana büyük bişey alcam de. 6 ay garantili pompa nın formülü.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mavitutku
    mavitutku's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2011
    Erkek
    mataramasuko bunu yazdı
    KaRaKuLe bunu yazdı
    Dangerboy bunu yazdı

    hacı böyle bir sistem en "orospu" avrupa ülkesinde bile yok ya sen bunu türkiyede yapıyorsan önünde saygıyla eğilirim :)

    bence egilmeden once bi daha dusun :)

    adamın nicki danger boy zaten :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dangerboy
    Dangerboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Şubat/2005
    Erkek

    az show yapmadim msn de echolla aha burda sorun desin. arkadasim egilme bi kaza cikar simdi.

Toplam Hit: 7774 Toplam Mesaj: 104