Sendemi Kezban

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Schwarz
    Schwarz's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2012
    Erkek
    HoRbY bunu yazdı

    Yazmıyım yazmıyım diyorum da yazmadan edemiyorum. Sanki siz çok namuslusunuz da namuslu kız arıyorsunuz. Hiç mi biriniz zina yapmadınız ? Bir kızla çıkarken başka kızla hiç mi görüşmediniz yatmadınız ? Bob amcanın bi lafı var ya parmagınla beni göstermeden önce ellerinin temiz oldugundan emin ol diye bu konu için yeterli bi örnek.  Her zaman desteklerim namus 2 bacak arasında degildir. Ne namuslular tanıdım evlenene kadar elletmeyen evlendikden sonra kocası haric herkese veren.  Burda yok 2 gun alkol 3.gun araba vs bilmem ne diyen kişiler eminim suratlarına bakılmıcak tipler ki cebine bakıyorlar. Konuşmasını gezmesini tozmasını bilmeyen kişiler olduguna eminim. 

     

    Değer yitirmek biri ile sevişmekle olmuyor.  Bana am düşkünü olmayan bir erkek göster ben sana tüm dünyanın ibne oldugunu gösteriyim. Bırakın bu 2 yüzlülüğü.  Namus insanın vicdanıdır. Vicdanı susmuş insanda ahlak kaybolur.

     

    "Dünyanın en namussuz insanları namus bekçileridir, çünkü bekçiler sahip olduğu şeyin değil, başkalarının sahip olduğu şeylerin başında beklerler" Robert BOCSH


    Bakireysen namuslusun. Ot beyinli insanlara göre namus bu şekilde ölçülüyor. Namus haysiyet ve şereftir. Bununda cinsiyeti olmaz. Namusu olmayan insanlar namusu cinselliğe baglar. En kolay örnek HZ. YUSUF. Bırakın geri kafalılığı.

     

    Gülünü koklayana koklanmış gül verirler. Şüphesiz zina eden zina edenle evlenir. 

    Haya on kısımdır; dokuzu kadında, biri erkektedir. Onlar 1 akılları ile 9 nefsini idare edebiliyorken bizler 9 aklımızla 1 nefsimizi idare edemiyoruz aradaki farkı görün artık. Herkes sevdiği ile yaptığı şeyin ilk olmasının verdiği mutluluğu yaşamayı ister.  

     

    Sinirlendim.

    Hocam ne yazmışsın yaw bravo bob amcanın sözünüde bi txt kaydettim :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek
    DevilRullz bunu yazdı
    tolgastain bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı

    Şu evlendiğim kız bakire olacak kafasını da anlamıyorum amk. Evlenmeden önce orospu olmasında o yeter. Artık herkes birbirine vurduruyor bu devirde bakire bulmak zor. Seninkisi de şans işte hoca :)

    Bakire olacak tabiki niye ben başkasının altında yatmış birisini karım olarak kabul edeyim ki? ikincisi kadın, kız herneyse artık namusunu korumakla mecburdur.Ha namus dediğin sadece bacak arasında mı?-Hayır tabiki.
    Sen o iradene sahip olamazsan namuslu kızda aramayacaksın olay bu sadece:) Önemli olan da işte vurmamamak,vurulmamak:)

    Ben vurmasam ve vurulmuş fakat sevdiğim bir kızla evlenmişsem sorun yok. O sebeple orospu olmasın dedim. Sevgilisi ile yapmasında bir sakınca yok. Fakat ona buna verip üniversitenin orospusu olmuşsa işte o zaman evlenmem. Ha amk evlenmekte kolaydı zaten. Kız evlenene kadar o isteğini içinde mi tutacaktı? Asıl böyle yaparsa işler daha kötüye gidebilir. Mesela senin vurmayınca vahşi bir abazan olman gibi. Benim gördüğüme göre böyle kişiler genelde sex için evleniyor. Zaten evlenmek=sex büyük çoğunluğuna göre. Heves geçincede karşındakinden sıkılıyorsun.

    Şimdi sendeki anlayış olaylarında biraz problemler var hocam önce onları düzelt.Ha bir kişiyle yatmış ha bir çok kişiyle arasında bi fark var mı?Sen bir kişiyle yatmış birine orospu demiyorsun ama bi çok kişiyle yatmış birine diyorsan sen hiç yaşama bile sana nefes almak bile haram.Bu senin abaza diye tabir ettiğin kişiler tamamen iradesiz kişiler bunları herkeze söyleyemez , benzetemezsin.Olay vurup yada vurmamak değil.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sabunsuz
    Sabunsuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2009
    Erkek
    tolgastain bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı
    tolgastain bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı

    Şu evlendiğim kız bakire olacak kafasını da anlamıyorum amk. Evlenmeden önce orospu olmasında o yeter. Artık herkes birbirine vurduruyor bu devirde bakire bulmak zor. Seninkisi de şans işte hoca :)

    Bakire olacak tabiki niye ben başkasının altında yatmış birisini karım olarak kabul edeyim ki? ikincisi kadın, kız herneyse artık namusunu korumakla mecburdur.Ha namus dediğin sadece bacak arasında mı?-Hayır tabiki.
    Sen o iradene sahip olamazsan namuslu kızda aramayacaksın olay bu sadece:) Önemli olan da işte vurmamamak,vurulmamak:)

    Ben vurmasam ve vurulmuş fakat sevdiğim bir kızla evlenmişsem sorun yok. O sebeple orospu olmasın dedim. Sevgilisi ile yapmasında bir sakınca yok. Fakat ona buna verip üniversitenin orospusu olmuşsa işte o zaman evlenmem. Ha amk evlenmekte kolaydı zaten. Kız evlenene kadar o isteğini içinde mi tutacaktı? Asıl böyle yaparsa işler daha kötüye gidebilir. Mesela senin vurmayınca vahşi bir abazan olman gibi. Benim gördüğüme göre böyle kişiler genelde sex için evleniyor. Zaten evlenmek=sex büyük çoğunluğuna göre. Heves geçincede karşındakinden sıkılıyorsun.

    Şimdi sendeki anlayış olaylarında biraz problemler var hocam önce onları düzelt.Ha bir kişiyle yatmış ha bir çok kişiyle arasında bi fark var mı?Sen bir kişiyle yatmış birine orospu demiyorsun ama bi çok kişiyle yatmış birine diyorsan sen hiç yaşama bile sana nefes almak bile haram.Bu senin abaza diye tabir ettiğin kişiler tamamen iradesiz kişiler bunları herkeze söyleyemez , benzetemezsin.Olay vurup yada vurmamak değil.

    Sevdiği bir insanla güvenip ilişkiye girmek var her arkadaşlık kurduğuyla gözüne kestirdiğiyle girmek var sevdiğiyle girmesinden daha doğal birşey olamaz . Durumlar olmaz ayrılırlarsa başkasını sevmesinden daha doğal birşey de olamaz . ilk sevdigiyle ilişkiye girdi olmadı araları ayrıldılar bir daha aşık olduğu zaman o kişinin orospu damgasını alması tam bi yobazlık ve cahilliktir.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    HoRbY bunu yazdı

    Yazmıyım yazmıyım diyorum da yazmadan edemiyorum. Sanki siz çok namuslusunuz da namuslu kız arıyorsunuz. Hiç mi biriniz zina yapmadınız ? Bir kızla çıkarken başka kızla hiç mi görüşmediniz yatmadınız ? Bob amcanın bi lafı var ya parmagınla beni göstermeden önce ellerinin temiz oldugundan emin ol diye bu konu için yeterli bi örnek.  Her zaman desteklerim namus 2 bacak arasında degildir. Ne namuslular tanıdım evlenene kadar elletmeyen evlendikden sonra kocası haric herkese veren.  Burda yok 2 gun alkol 3.gun araba vs bilmem ne diyen kişiler eminim suratlarına bakılmıcak tipler ki cebine bakıyorlar. Konuşmasını gezmesini tozmasını bilmeyen kişiler olduguna eminim. 

     

    Değer yitirmek biri ile sevişmekle olmuyor.  Bana am düşkünü olmayan bir erkek göster ben sana tüm dünyanın ibne oldugunu gösteriyim. Bırakın bu 2 yüzlülüğü.  Namus insanın vicdanıdır. Vicdanı susmuş insanda ahlak kaybolur.

     

    "Dünyanın en namussuz insanları namus bekçileridir, çünkü bekçiler sahip olduğu şeyin değil, başkalarının sahip olduğu şeylerin başında beklerler" Robert BOCSH


    Bakireysen namuslusun. Ot beyinli insanlara göre namus bu şekilde ölçülüyor. Namus haysiyet ve şereftir. Bununda cinsiyeti olmaz. Namusu olmayan insanlar namusu cinselliğe baglar. En kolay örnek HZ. YUSUF. Bırakın geri kafalılığı.

     

    Gülünü koklayana koklanmış gül verirler. Şüphesiz zina eden zina edenle evlenir. 

    Haya on kısımdır; dokuzu kadında, biri erkektedir. Onlar 1 akılları ile 9 nefsini idare edebiliyorken bizler 9 aklımızla 1 nefsimizi idare edemiyoruz aradaki farkı görün artık. Herkes sevdiği ile yaptığı şeyin ilk olmasının verdiği mutluluğu yaşamayı ister.  

     

    Sinirlendim.

    bazı dediklerine katılmıyorum hocam.

    - biri varken hayatımda başkasıyla yatmadım

    - .m düşkünü de değilim

    - Hz.Yusuf'u hele hiç karıştırma. hatta önceden yaşayan insanlarla şimdiyi hiç karıştırma. o zamanki dünya görüşüyle şimdiikini bir tutamazsın.

    ha şu dediğin doğru namus bacak raasında değil, ruhu patlak olmasın yeter..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek
    UNKN0WN bunu yazdı
    tolgastain bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı
    tolgastain bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı

    Şu evlendiğim kız bakire olacak kafasını da anlamıyorum amk. Evlenmeden önce orospu olmasında o yeter. Artık herkes birbirine vurduruyor bu devirde bakire bulmak zor. Seninkisi de şans işte hoca :)

    Bakire olacak tabiki niye ben başkasının altında yatmış birisini karım olarak kabul edeyim ki? ikincisi kadın, kız herneyse artık namusunu korumakla mecburdur.Ha namus dediğin sadece bacak arasında mı?-Hayır tabiki.
    Sen o iradene sahip olamazsan namuslu kızda aramayacaksın olay bu sadece:) Önemli olan da işte vurmamamak,vurulmamak:)

    Ben vurmasam ve vurulmuş fakat sevdiğim bir kızla evlenmişsem sorun yok. O sebeple orospu olmasın dedim. Sevgilisi ile yapmasında bir sakınca yok. Fakat ona buna verip üniversitenin orospusu olmuşsa işte o zaman evlenmem. Ha amk evlenmekte kolaydı zaten. Kız evlenene kadar o isteğini içinde mi tutacaktı? Asıl böyle yaparsa işler daha kötüye gidebilir. Mesela senin vurmayınca vahşi bir abazan olman gibi. Benim gördüğüme göre böyle kişiler genelde sex için evleniyor. Zaten evlenmek=sex büyük çoğunluğuna göre. Heves geçincede karşındakinden sıkılıyorsun.

    Şimdi sendeki anlayış olaylarında biraz problemler var hocam önce onları düzelt.Ha bir kişiyle yatmış ha bir çok kişiyle arasında bi fark var mı?Sen bir kişiyle yatmış birine orospu demiyorsun ama bi çok kişiyle yatmış birine diyorsan sen hiç yaşama bile sana nefes almak bile haram.Bu senin abaza diye tabir ettiğin kişiler tamamen iradesiz kişiler bunları herkeze söyleyemez , benzetemezsin.Olay vurup yada vurmamak değil.

    Sevdiği bir insanla güvenip ilişkiye girmek var her arkadaşlık kurduğuyla gözüne kestirdiğiyle girmek var sevdiğiyle girmesinden daha doğal birşey olamaz . Durumlar olmaz ayrılırlarsa başkasını sevmesinden daha doğal birşey de olamaz . ilk sevdigiyle ilişkiye girdi olmadı araları ayrıldılar bir daha aşık olduğu zaman o kişinin orospu damgasını alması tam bi yobazlık ve cahilliktir.

    +1

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EcHoLL
    EcHoLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2008
    Erkek

    yaa arkadaş namus bacak arasında değil diyenlere tutuluyorum iyi amına koyim karı 50bin yarak yesin sonra seninle evlensin çevrendekiler kanka bak giden karı yokmu ben ona kaydım desin sende koluna tak yosmayı gez ee senle evlenince vermiycekmiş orospunun yemini yarra görene kadardır bunu unutmayın

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek
    EcHoLL bunu yazdı

    yaa arkadaş namus bacak arasında değil diyenlere tutuluyorum iyi amına koyim karı 50bin yarak yesin sonra seninle evlensin çevrendekiler kanka bak giden karı yokmu ben ona kaydım desin sende koluna tak yosmayı gez ee senle evlenince vermiycekmiş orospunun yemini yarra görene kadardır bunu unutmayın

    Kadının namusu bacak arasındaysa eğer erkeğin namusu nerede amk. Tek düze bakmakla olmaz bu işler. Sen istediğini sik at sonra karı sikişmiş olunca "orospu" olsun.  Senin yarrağın onun amı var diye sen namuslu o orospu mu oluyor? Erkeğin orospusunun tanımı yapılamaz o zaman.

    Senin elinden geçenleri gene "Senin gibi!" birileri elden geçirmiş oluyor. Vermeseler vermedi diyorsunuz. Sonra milleti ağzınızla orospu ediyorsunuz. Önce kendinizi eleştirin sonra başkasına bakın ; Daha ne istediğini bile bilmiyorsun.

    "1 hafta takıl gezme tozma alkol 2 hafta pompa"

    " ev kızı diyorum ev kızlarıda dizilerde ne görürse onu yapıyor arkadaş"

     

    He yok, kendi bacak arana sahip çıkmışsındır, kendine hakim olmuşsundur yıllardır, kendin gibi bir kız arıyorsundur işte bu senin hakkındır. Karşı tarafında kendin gibi, kendine hakim olmuş ortalık malı olmamış biri olmasını istemen çok normal.

    DrKill tarafından 17/May/13 07:28 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    Namus kavramı kişiden kişiye değişir. Neymiş; namus iki bacak arasında değilmiş. Tabiki sadece iki bacak arasında değildir ama o da namustur. En azından bana ve birçok anadolu çocuğuna göre bu böyledir. Bana göre açık saçık giyinen bir kadın namussuzdur, en azından onursuzdur çünkü karşıdakini bedeniyle etkilemeye çalışır karakteriyle, iç güzelliğiyle değil. Çalıştığım iş yerinde evli, nişanlı olupta dostu olan bir sürü kadın var ve artık hiç çekinmiyorlar bile, öyle ya namus iki bacak arasında değil, ufak kaçmaklar aldatma sayılmaz!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek
    UNKN0WN bunu yazdı
    tolgastain bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı
    tolgastain bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı

    Şu evlendiğim kız bakire olacak kafasını da anlamıyorum amk. Evlenmeden önce orospu olmasında o yeter. Artık herkes birbirine vurduruyor bu devirde bakire bulmak zor. Seninkisi de şans işte hoca :)

    Bakire olacak tabiki niye ben başkasının altında yatmış birisini karım olarak kabul edeyim ki? ikincisi kadın, kız herneyse artık namusunu korumakla mecburdur.Ha namus dediğin sadece bacak arasında mı?-Hayır tabiki.
    Sen o iradene sahip olamazsan namuslu kızda aramayacaksın olay bu sadece:) Önemli olan da işte vurmamamak,vurulmamak:)

    Ben vurmasam ve vurulmuş fakat sevdiğim bir kızla evlenmişsem sorun yok. O sebeple orospu olmasın dedim. Sevgilisi ile yapmasında bir sakınca yok. Fakat ona buna verip üniversitenin orospusu olmuşsa işte o zaman evlenmem. Ha amk evlenmekte kolaydı zaten. Kız evlenene kadar o isteğini içinde mi tutacaktı? Asıl böyle yaparsa işler daha kötüye gidebilir. Mesela senin vurmayınca vahşi bir abazan olman gibi. Benim gördüğüme göre böyle kişiler genelde sex için evleniyor. Zaten evlenmek=sex büyük çoğunluğuna göre. Heves geçincede karşındakinden sıkılıyorsun.

    Şimdi sendeki anlayış olaylarında biraz problemler var hocam önce onları düzelt.Ha bir kişiyle yatmış ha bir çok kişiyle arasında bi fark var mı?Sen bir kişiyle yatmış birine orospu demiyorsun ama bi çok kişiyle yatmış birine diyorsan sen hiç yaşama bile sana nefes almak bile haram.Bu senin abaza diye tabir ettiğin kişiler tamamen iradesiz kişiler bunları herkeze söyleyemez , benzetemezsin.Olay vurup yada vurmamak değil.

    Sevdiği bir insanla güvenip ilişkiye girmek var her arkadaşlık kurduğuyla gözüne kestirdiğiyle girmek var sevdiğiyle girmesinden daha doğal birşey olamaz . Durumlar olmaz ayrılırlarsa başkasını sevmesinden daha doğal birşey de olamaz . ilk sevdigiyle ilişkiye girdi olmadı araları ayrıldılar bir daha aşık olduğu zaman o kişinin orospu damgasını alması tam bi yobazlık ve cahilliktir.

    Sevdiğin ve güvendiğin bir kişiyle aran nasıl olmaz bende onu anlamıyorum.Bu senin ayrımın seni bu saatten sonra düzeltememde ki öyle bi çabamda yok,onun için bu konuda pekte fazla konuşmaya ,tartışmayada gerek yok. benim gözümde ikiside aynıdır.Çok merak ediyorum ya başkasıyla yatıp kalkması mı? cahillik+yobazlık oluyor yoksa damgayı vuran mı ? bence senin en önce kafanda bu soruyu cevaplaman gerekir.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saatci
    muaythaist
    muaythaist's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2012
    Erkek

    erkekleri kategorize edersek son yargı çıkar bence. çünkü karakterler net olarak bilinmeden şahıslar birbiriyle tartışmış. bence ve bence hepinizce de;

    genel doğru: cinsel arzu herkeste vardır, ahlak, namus, helal-haram gibi kişiden kişiye değişen bağlayıcı kavramlarla yönlendirilmeye-sınırlandırılmaya çalışılır ya da serbest bırakılır.

    1. tip erkek kategorisi: imkan bulduğu ile ilişkiye girer, kısıtlayıcı değer yargıları yoktur, "olm iki tarafında zevk aldığı bişe ne var amk" der, evleneceği hatununda kafasına göre onla bunla yatıp kalkmışlığı enterese menziline girmez. 

    yorum: şahsi değer yargılarınıza uyar uymaz bilinmez ama normal bir durum

     

    2. tip erkek kategorisi: imkan bulduğu ile ilişkiye girer, evleneceği hatunu bakire ister. büyük ihtimal aileden gelen kısıtlayıcı değer yargıları vardır, kendi iradesizliği ile onların dışına taşmıştır, ama kafanın bi köşesi hala hatun sıfır olmalı der.

    yorum: "amk sen önüne gelene çak hatun bakire olsun, neyin kafasını yaşıyorsun" gibisinden yorumlarınızı hakeden kategori budur.

     

    3. tip erkek kategorisi: hoşlandığı ile ilişkiye girer, evleneceği hatunun da önceden hoşlandıkları ile ilişkiye girmiş olmasında sorun yoktur.

    yorum: şahsi değer yargılarınıza uyar uymaz bilinmez ama normal bir durum

     

    4. tip erkek kategorisi: inandığı ahlak, namus, helal-haram konseptince evlenene kadar ilişkiye girmekten kendini uzak tutar, evleneceği hatunu da aynı şekil ister.

    yorum: hakkıdır. zaten aynı inanç sistemi ve prensipleri taşımayan bir hatunla senkronize olup huzurlu bir aile hayatı süremez.

     

     

    He normal dediğim herbişeyi tasdik ettiğim söylenemez, yanlış yönlendirme olmasın.

    Ben 4. kategoride bir insanım. Şahsi değer yargılarım ve islam üzerine inanç sistemim 1. 2. 3. kategoriye doğrudur tabi diyemez.

    Ama benle aynı değer yargılarını taşımayan, farklı inanç sistemlerine mensup olan ya da hiçbir inanç sistemine mensup olmayan insan için normaldir. 

    fakat 2. kategori her halükarda şerefsizdir :)

     

    not: herkes kendine yakışanı yaşar, herkes layığını bulur.

    hepinize huzurlu bir aile atmosferi edinebileceğiniz taş gibi hatunlar diliyorum :D

Toplam Hit: 7779 Toplam Mesaj: 104