folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Ttnet Netlimitsiz"E Geçip Hızı Kasıtlı Düşürülen ?



Ttnet Netlimitsiz"E Geçip Hızı Kasıtlı Düşürülen ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FienDisHMan
    FienDisHMan's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek

    schizophrenictr bunu yazdı:
    -----------------------------

    Merhaba arkadaşlar , temmuz gibi falan netlimitsize (8mbite kadar 15gblık) geçmiştim , 3 hafta önce falan kopma problemleri başladı

    2 hafta önce telefon açtım arıza kaydı yaptım hallettik dediler değişme olmadı. sonra 3-4 gün sonra tekrar aradım , geçen hafta falan hızım 2mbite kadar oldu ! 2048den yukarı çıkmıyor yani. 

    MH'yi aradım , adam mal yerine koydu , biliyorum dedim 2mbitle limitlendirdiniz 8mbite kadar diyorsunuz dedim , o tarife 1mbiti de kapsıyor falan laf oyunlarına girdi. Neyse zorla anlattım adama , anlamak istemedi ibne. Napsın para alıyo haklı o da . Bölge müdürlüğüne başvuracaksınız dedi buradan birşey yapamayız.

    Bre ttnet , MH arayınca sorunu gidermek için hızı düşürüyorsun , tarife değişikliğini de yapıyorsun bunun için neden bölge müdürlüğüne gitmem gereksin ? telefon açayım dedim olmaz dediler.. Küfür istiyo ibneler daha ben napıyım ya..

    Bu sorunla karşılaşan başka arkadaşlar var mı ? boyun mu eğdiler ? arada aklınıza estikçe uplayıverin konuyu da , herkes bilinçlensin.

    Aman diyim kopma probleminiz varsa , saat başı kopuyorsa 8mbit hızınız varsa arıza kaydı yapmayın :D

    Benimle aynı sorunu yaşayan bazı insanlardan linkler..

     

    http://www.mobil-forum.com/internet-dunyasindan-son-haberler/21461-8mbit-yalani.html

    http://forum.shiftdelete.net/internet-teknolojileri/93747-8-mb-kopma-yasayanlar-cozum.html

    http://forum.shiftdelete.net/internet-teknolojileri/94622-net-limitsiz-kullanicisiyim-hattima-2-mbit-sinir-koydular.html

    http://www.teakolik.com/ttnet-8-mbit-maceram-bugun-son-buldu-is-yerimdeki/comment-page-1/

    http://forum.donanimhaber.com/m_35117596/mpage_1/fromTicket_/key_//tm.htm#35119030

     

    Karttan santralden mantralden bahsedilmiş nedir bu ?


    -----------------------------

     

    Aynı durumu bende yaşadım salla 1g sınırsıza gectim geri


    DiKKaT KöPeK VaR..!!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    santralın telefonu almak yasal bişey :) internette bile vardı sanırsam size yakın olan bölge satnralin :)

    ben hatta tek tek denedim telefonda santraldeki elemanla :) 8 den 2 ye tek tek denedik sinyal alıyo mu diye :) 8 de hiç sinyal gelmedi sonra 4 yaptı sinyal geldi hemen koptu :) sonra 2 yi denedi sinyal geldi biraz kullandım 2-3 saatte bir kopma oldu :)

    en son aradım 1 mb sınırsız yap dedim :) müşteri hizmetlerini de aradım sınırsız 1 mbye dönüşe çewirin dedim santral bize çok uzak diye :)

    ama yawaş yawaş yeni lokasyon çalışmaları var tellcom da baya bi kablo döşedi merkezi sokaklara falan

    az sabredin hızlar düzelecek 1-2 yıl içinde :)


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Addict bunu yazdı:
    -----------------------------

    santralın telefonu almak yasal bişey :) internette bile vardı sanırsam size yakın olan bölge satnralin :)

    ben hatta tek tek denedim telefonda santraldeki elemanla :) 8 den 2 ye tek tek denedik sinyal alıyo mu diye :) 8 de hiç sinyal gelmedi sonra 4 yaptı sinyal geldi hemen koptu :) sonra 2 yi denedi sinyal geldi biraz kullandım 2-3 saatte bir kopma oldu :)

    en son aradım 1 mb sınırsız yap dedim :) müşteri hizmetlerini de aradım sınırsız 1 mbye dönüşe çewirin dedim santral bize çok uzak diye :)

    ama yawaş yawaş yeni lokasyon çalışmaları var tellcom da baya bi kablo döşedi merkezi sokaklara falan

    az sabredin hızlar düzelecek 1-2 yıl içinde :)


    -----------------------------

    nerden bulabişirim santralin numarasını?


    ...said addicted.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    can498
    can498's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2009
    Erkek

    ben gördüğüm herkese söylüyorum " ttnet arar böle böle tarifemiz var 8mps yapalım derlerse kabul etmeyin " die :D

    şimdiye kadar hiçde 8mps ye geçip memnun olan görmedim.


    Bir bulutun aya ulaşma mücadelesiydi hayat...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naacal
    Naacal's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    can498 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben gördüğüm herkese söylüyorum " ttnet arar böle böle tarifemiz var 8mps yapalım derlerse kabul etmeyin " die :D

    şimdiye kadar hiçde 8mps ye geçip memnun olan görmedim.


    -----------------------------

     

    8mbps'tenim. Aylık sanırım 40 50 gb  download yapıyorum,modeme res atmıyorum kotayı geçtigim zaman, hız düşmüyor haliyle.Kısacası; mutluyum.

    edit: ha elektrik kesilir vs. bişe olur. o zaman babalar ugrar işte :|

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    yok mu ya hızı düşürüldükten sonra tekrar yükseltebilen ? yada tanıdığı falan olan.. 

    TTnette çalışan bi arktan yardım lazım bana :B


    ...said addicted.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    schizophrenictr bunu yazdı:
    -----------------------------

    yok mu ya hızı düşürüldükten sonra tekrar yükseltebilen ? yada tanıdığı falan olan.. 

    TTnette çalışan bi arktan yardım lazım bana :B


    -----------------------------

    sana en yakın ttnet bayisine git :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugraok
    bugraok's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2009
    Erkek

    hocam aynı sorunu bende yaşadım ilk aradığımda salak yerine koydular beni.. ertesi gün tekrar aradım ve biraz daha sert bir dille konuştum arıza kaydını aldılar ve 15 dakika içinde yeniden 8mbte çıktı...

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    SUPERBICO bunu yazdı:
    -----------------------------

    schizophrenictr bunu yazdı:
    -----------------------------

    yok mu ya hızı düşürüldükten sonra tekrar yükseltebilen ? yada tanıdığı falan olan.. 

    TTnette çalışan bi arktan yardım lazım bana :B


    -----------------------------

     

    sana en yakın ttnet bayisine git :)


    -----------------------------

    yok bölge müdürlüğü diyolar


    ...said addicted.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    bugraok bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam aynı sorunu bende yaşadım ilk aradığımda salak yerine koydular beni.. ertesi gün tekrar aradım ve biraz daha sert bir dille konuştum arıza kaydını aldılar ve 15 dakika içinde yeniden 8mbte çıktı...

     


    -----------------------------

    ne dedin


    ...said addicted.
Toplam Hit: 6032 Toplam Mesaj: 44