Türknet'i Mahkemeye Veriyorum
-
acikistihbarat bunu yazdı
son durum ne ? mahkemeye verdin mi turkneti ? büyük ihtimalle haksız çıkaracaklar seni. neden dersen anlatıyım benim de başımdan benzeri geçti.
turktelekomdan taahhüt bitince yeniletmedim ve turknete taşıdım geçen sene. turktelekomdan geçiş için onay verilmesi vs 1 haftadan uzun sürdü ama sonuçta turknete geçtim. ilk 2-3 gün sorunsuz bir internet vardı. 3.günde sabah 10 gibi internet kesildi. arıza kaydı açtım sesli yanıt sistemi üzerinden ve internet sitesinde online işlemlerden de arıza kaydı açtım. tam 10 gün evde internet kesik durdu. hep aynı cevap teknik ekiplere iletilmişmiş vs vs vs. ev arkadaşları ağzıma sçacaktı artık ben de mecbur turktelekomu aradım yeni taahhüt ile abone oldum. telekom saha ekibi yeni bağlantıyı yapmak için binaya geldi ve ankastreden bağlantı yaptılar eve gelip internet geldi mi dediler beraber bi pc nin başına geçtik ve gelmiş olduğunu gördük ben hemen bi hız testi yapayım bakalım birlikte dedim. speedteste girdim anam o da ne ! turknet yazıyor. dedim niye böyle oldu geri gittiler ankastreye ve başka kablo bağladılar eve geri geldiler bu sefer turktelekom yazıyordu. yani bu amuna koduklarım ben ilk sefer turknete geçtiğimde bina ankastresinden de sökmüşler kabloyu halbuki telekom internetimi iptal ettirmedim türknete taşıdım dokunmamaları gerekiyordu. velhasıl kelam turktelekom ekipleri ya cahillikten ya da piçlikten böyle yapıyorlar. internetim kesildi diye turkneti veya turktelekomu mahkemeye verseydim bana şöyle bir cevap vereceklerdi ki aynısını söylediler zaten: telekom sadece binaya kadar sorumlu bina ankastresinden daireye kadar abone sorumlu.
muhtemelen bendeki de aynı durum. bir kaç gün daha gelmezse internet mecburen türk telekoma geçicem ve gelip hemen kabloyu bağlayacaklar. Yokmu bunu düzeltmenin bir çözümü. şikayet konusunda yapmadığım kalmadı.
-
legendary bunu yazdıacikistihbarat bunu yazdı
son durum ne ? mahkemeye verdin mi turkneti ? büyük ihtimalle haksız çıkaracaklar seni. neden dersen anlatıyım benim de başımdan benzeri geçti.
turktelekomdan taahhüt bitince yeniletmedim ve turknete taşıdım geçen sene. turktelekomdan geçiş için onay verilmesi vs 1 haftadan uzun sürdü ama sonuçta turknete geçtim. ilk 2-3 gün sorunsuz bir internet vardı. 3.günde sabah 10 gibi internet kesildi. arıza kaydı açtım sesli yanıt sistemi üzerinden ve internet sitesinde online işlemlerden de arıza kaydı açtım. tam 10 gün evde internet kesik durdu. hep aynı cevap teknik ekiplere iletilmişmiş vs vs vs. ev arkadaşları ağzıma sçacaktı artık ben de mecbur turktelekomu aradım yeni taahhüt ile abone oldum. telekom saha ekibi yeni bağlantıyı yapmak için binaya geldi ve ankastreden bağlantı yaptılar eve gelip internet geldi mi dediler beraber bi pc nin başına geçtik ve gelmiş olduğunu gördük ben hemen bi hız testi yapayım bakalım birlikte dedim. speedteste girdim anam o da ne ! turknet yazıyor. dedim niye böyle oldu geri gittiler ankastreye ve başka kablo bağladılar eve geri geldiler bu sefer turktelekom yazıyordu. yani bu amuna koduklarım ben ilk sefer turknete geçtiğimde bina ankastresinden de sökmüşler kabloyu halbuki telekom internetimi iptal ettirmedim türknete taşıdım dokunmamaları gerekiyordu. velhasıl kelam turktelekom ekipleri ya cahillikten ya da piçlikten böyle yapıyorlar. internetim kesildi diye turkneti veya turktelekomu mahkemeye verseydim bana şöyle bir cevap vereceklerdi ki aynısını söylediler zaten: telekom sadece binaya kadar sorumlu bina ankastresinden daireye kadar abone sorumlu.
muhtemelen bendeki de aynı durum. bir kaç gün daha gelmezse internet mecburen türk telekoma geçicem ve gelip hemen kabloyu bağlayacaklar. Yokmu bunu düzeltmenin bir çözümü. şikayet konusunda yapmadığım kalmadı.
turknette internetin yoksa önce binadaki ankastreden daire bağlantısı yapılmış mı ona bakman lazım. kendin de yapabilirsin ama ceryancıya yaptırmak daha iyi. kablo bağlıysa santralden sinyal var mı kontrol ettirmen lazım gerçi turktelekomun sorumluluğu ama turknet abonesi olunca pek ilgilenmiyorlar gibi. forumda diğer arkadaşların da dediği görüşe katılıyorum. turknette arıza yaşamadığın sürece iyidir ama arıza olunca sçtın :D
-
acikistihbarat bunu yazdılegendary bunu yazdıacikistihbarat bunu yazdı
son durum ne ? mahkemeye verdin mi turkneti ? büyük ihtimalle haksız çıkaracaklar seni. neden dersen anlatıyım benim de başımdan benzeri geçti.
turktelekomdan taahhüt bitince yeniletmedim ve turknete taşıdım geçen sene. turktelekomdan geçiş için onay verilmesi vs 1 haftadan uzun sürdü ama sonuçta turknete geçtim. ilk 2-3 gün sorunsuz bir internet vardı. 3.günde sabah 10 gibi internet kesildi. arıza kaydı açtım sesli yanıt sistemi üzerinden ve internet sitesinde online işlemlerden de arıza kaydı açtım. tam 10 gün evde internet kesik durdu. hep aynı cevap teknik ekiplere iletilmişmiş vs vs vs. ev arkadaşları ağzıma sçacaktı artık ben de mecbur turktelekomu aradım yeni taahhüt ile abone oldum. telekom saha ekibi yeni bağlantıyı yapmak için binaya geldi ve ankastreden bağlantı yaptılar eve gelip internet geldi mi dediler beraber bi pc nin başına geçtik ve gelmiş olduğunu gördük ben hemen bi hız testi yapayım bakalım birlikte dedim. speedteste girdim anam o da ne ! turknet yazıyor. dedim niye böyle oldu geri gittiler ankastreye ve başka kablo bağladılar eve geri geldiler bu sefer turktelekom yazıyordu. yani bu amuna koduklarım ben ilk sefer turknete geçtiğimde bina ankastresinden de sökmüşler kabloyu halbuki telekom internetimi iptal ettirmedim türknete taşıdım dokunmamaları gerekiyordu. velhasıl kelam turktelekom ekipleri ya cahillikten ya da piçlikten böyle yapıyorlar. internetim kesildi diye turkneti veya turktelekomu mahkemeye verseydim bana şöyle bir cevap vereceklerdi ki aynısını söylediler zaten: telekom sadece binaya kadar sorumlu bina ankastresinden daireye kadar abone sorumlu.
muhtemelen bendeki de aynı durum. bir kaç gün daha gelmezse internet mecburen türk telekoma geçicem ve gelip hemen kabloyu bağlayacaklar. Yokmu bunu düzeltmenin bir çözümü. şikayet konusunda yapmadığım kalmadı.
turknette internetin yoksa önce binadaki ankastreden daire bağlantısı yapılmış mı ona bakman lazım. kendin de yapabilirsin ama ceryancıya yaptırmak daha iyi. kablo bağlıysa santralden sinyal var mı kontrol ettirmen lazım gerçi turktelekomun sorumluluğu ama turknet abonesi olunca pek ilgilenmiyorlar gibi. forumda diğer arkadaşların da dediği görüşe katılıyorum. turknette arıza yaşamadığın sürece iyidir ama arıza olunca sçtın :D
binadaki ankastrede bağlantı var hocam. hatta ev telefonu çalışıyor. türk telekom türkneti sallamadığı için hiç bir yaptırım olmuyor. türk telekoma da ben başvurunca bize türknet ulaşacak diyorlar. türknete söyleyince biz başvurduk türk telekom işlem yapacak diyorlar. okadar boktan bir durum ki.
-
Kardeş Turknet Türk Telekom'un altyapısını kullanıyor. Turknet sadece internet servis sağlayıcı. İnternete erişimde problem varsa ve altyapıdan kaynaklanıyorsa zaten kayıt alıp direkt Türk Telekom'a bildiriyorlar. Sonrasında top Türk Telekom teknisyenlerinde, onların çözmesi gerek sorunu.
-
legendary bunu yazdıacikistihbarat bunu yazdılegendary bunu yazdıacikistihbarat bunu yazdı
son durum ne ? mahkemeye verdin mi turkneti ? büyük ihtimalle haksız çıkaracaklar seni. neden dersen anlatıyım benim de başımdan benzeri geçti.
turktelekomdan taahhüt bitince yeniletmedim ve turknete taşıdım geçen sene. turktelekomdan geçiş için onay verilmesi vs 1 haftadan uzun sürdü ama sonuçta turknete geçtim. ilk 2-3 gün sorunsuz bir internet vardı. 3.günde sabah 10 gibi internet kesildi. arıza kaydı açtım sesli yanıt sistemi üzerinden ve internet sitesinde online işlemlerden de arıza kaydı açtım. tam 10 gün evde internet kesik durdu. hep aynı cevap teknik ekiplere iletilmişmiş vs vs vs. ev arkadaşları ağzıma sçacaktı artık ben de mecbur turktelekomu aradım yeni taahhüt ile abone oldum. telekom saha ekibi yeni bağlantıyı yapmak için binaya geldi ve ankastreden bağlantı yaptılar eve gelip internet geldi mi dediler beraber bi pc nin başına geçtik ve gelmiş olduğunu gördük ben hemen bi hız testi yapayım bakalım birlikte dedim. speedteste girdim anam o da ne ! turknet yazıyor. dedim niye böyle oldu geri gittiler ankastreye ve başka kablo bağladılar eve geri geldiler bu sefer turktelekom yazıyordu. yani bu amuna koduklarım ben ilk sefer turknete geçtiğimde bina ankastresinden de sökmüşler kabloyu halbuki telekom internetimi iptal ettirmedim türknete taşıdım dokunmamaları gerekiyordu. velhasıl kelam turktelekom ekipleri ya cahillikten ya da piçlikten böyle yapıyorlar. internetim kesildi diye turkneti veya turktelekomu mahkemeye verseydim bana şöyle bir cevap vereceklerdi ki aynısını söylediler zaten: telekom sadece binaya kadar sorumlu bina ankastresinden daireye kadar abone sorumlu.
muhtemelen bendeki de aynı durum. bir kaç gün daha gelmezse internet mecburen türk telekoma geçicem ve gelip hemen kabloyu bağlayacaklar. Yokmu bunu düzeltmenin bir çözümü. şikayet konusunda yapmadığım kalmadı.
turknette internetin yoksa önce binadaki ankastreden daire bağlantısı yapılmış mı ona bakman lazım. kendin de yapabilirsin ama ceryancıya yaptırmak daha iyi. kablo bağlıysa santralden sinyal var mı kontrol ettirmen lazım gerçi turktelekomun sorumluluğu ama turknet abonesi olunca pek ilgilenmiyorlar gibi. forumda diğer arkadaşların da dediği görüşe katılıyorum. turknette arıza yaşamadığın sürece iyidir ama arıza olunca sçtın :D
binadaki ankastrede bağlantı var hocam. hatta ev telefonu çalışıyor. türk telekom türkneti sallamadığı için hiç bir yaptırım olmuyor. türk telekoma da ben başvurunca bize türknet ulaşacak diyorlar. türknete söyleyince biz başvurduk türk telekom işlem yapacak diyorlar. okadar boktan bir durum ki.
Bende de internet var, telefon yok. Geçenlerde Türk Telekom'a gittim telefonum çalışmıyor diye, Turknet aracılığı ile bize arıza bildirimi gelmesi gerek dediler.
-
Bugün itibari ile DSL sinyalini gönderdiler. Türk Telekom saha ekibi geldi verdi sinyali, internet açıldı.
Bu süre içerisinde çok fazla uğraştım. Görüşmediğim konuşmadığım yer kalmadı diyebilirim. Evet sorun türk telekomda ama türknetinde bir noktada açığını yakaladım.
arkadaşlar siz türknete arıza bildirimi yaptığınızda türknet bunu uzaktan çözmeye çalışıyor sanki. yok adsl sinyali, yok splitter ıvır zıvır. en son türk telekom ilgilenecek diyor ama bunu türk telekoma bildirmiyor.
sebebi de her teknik problem için elitt hizmet aldığında türk telekoma ekstra ücret ödemesi. ben türk telekom tarafında arıza bildirim tarihlerine ulaştım. benim talep açtığım tarih 11.01.2019, türk telekoma bunu bildirdikleri tarih 17.01.2019. türk telekomun önüne düştüğünde de 18.01.2019'de gelip hallettiler.
türknetin şöyle bir numarası var. sanırım şirket numarası bu 0 (212) 355 17 00.
ben psikopata bağlayıp bu numaranın sonunu 01, 02, 03....25'e kadar aradım. çoğu cevap vermedi. cevap verip yardımcı olamam dediklerini de 5 dakikada bir arayıp resmen rahatsız ettim. en son yetkili bir abinin dahilisine denk geldim. adam baya bir uğraştı ve sonunda elitt hizmet kapsamında türk telekoma gönderdi benim arızayı.
sonuç olarak eğer türknette türk telekom ile alakalı bir problem yaşarsanız verdiğim numara üzerinden gitmeye çalışıyın derim.
100 Mbit vdsl fiyatı şuan türk telekom, süperonline veya vodafone da 300 TL'nin üzerinde. aynı kablodan, aynı internet türknette 80 TL. bu kadar eziyet, sinir harbi çekmemin tek sebebi bu
-
İlk başta avukat vasitasıyla onların avukatıyla görüşülmüştür mahkemeden vazgeçildi yatırdığım 2 fatura vardı ikisini de iade ettiler , bende kablonete abone oldum kafam rahat uğraşsak bayağı sürerdi mahkeme , türk telekom ekipleriyle o zaman ki görüşmelerimiz de hic arıza kaydı olmadığını türknet arıza kaydı açarsa hemen sorunu çözeceklerini söylediler ama ne yazıkki kimseyle irtibata geçememek delirtti beni
-
legendary bunu yazdı
Bugün itibari ile DSL sinyalini gönderdiler. Türk Telekom saha ekibi geldi verdi sinyali, internet açıldı.
Bu süre içerisinde çok fazla uğraştım. Görüşmediğim konuşmadığım yer kalmadı diyebilirim. Evet sorun türk telekomda ama türknetinde bir noktada açığını yakaladım.
arkadaşlar siz türknete arıza bildirimi yaptığınızda türknet bunu uzaktan çözmeye çalışıyor sanki. yok adsl sinyali, yok splitter ıvır zıvır. en son türk telekom ilgilenecek diyor ama bunu türk telekoma bildirmiyor.
sebebi de her teknik problem için elitt hizmet aldığında türk telekoma ekstra ücret ödemesi. ben türk telekom tarafında arıza bildirim tarihlerine ulaştım. benim talep açtığım tarih 11.01.2019, türk telekoma bunu bildirdikleri tarih 17.01.2019. türk telekomun önüne düştüğünde de 18.01.2019'de gelip hallettiler.
türknetin şöyle bir numarası var. sanırım şirket numarası bu 0 (212) 355 17 00.
ben psikopata bağlayıp bu numaranın sonunu 01, 02, 03....25'e kadar aradım. çoğu cevap vermedi. cevap verip yardımcı olamam dediklerini de 5 dakikada bir arayıp resmen rahatsız ettim. en son yetkili bir abinin dahilisine denk geldim. adam baya bir uğraştı ve sonunda elitt hizmet kapsamında türk telekoma gönderdi benim arızayı.
sonuç olarak eğer türknette türk telekom ile alakalı bir problem yaşarsanız verdiğim numara üzerinden gitmeye çalışıyın derim.
100 Mbit vdsl fiyatı şuan türk telekom, süperonline veya vodafone da 300 TL'nin üzerinde. aynı kablodan, aynı internet türknette 80 TL. bu kadar eziyet, sinir harbi çekmemin tek sebebi bu
Cuma günü adsl sinyalı gitti (yanıp sönüyor) adamların eline düştük. Türk telekom saha ekibine bilgi verildi dediler senin paylşatığın numarayı arayayım en iyisi hocam.
Bu arada ben ısrarla siz telekomun altyapısını kullanmıyor musunuz dediğimde yok bizim o diyorlar, gelen ekip türk telekom :S
-
Cesnist bunu yazdılegendary bunu yazdı
Bugün itibari ile DSL sinyalini gönderdiler. Türk Telekom saha ekibi geldi verdi sinyali, internet açıldı.
Bu süre içerisinde çok fazla uğraştım. Görüşmediğim konuşmadığım yer kalmadı diyebilirim. Evet sorun türk telekomda ama türknetinde bir noktada açığını yakaladım.
arkadaşlar siz türknete arıza bildirimi yaptığınızda türknet bunu uzaktan çözmeye çalışıyor sanki. yok adsl sinyali, yok splitter ıvır zıvır. en son türk telekom ilgilenecek diyor ama bunu türk telekoma bildirmiyor.
sebebi de her teknik problem için elitt hizmet aldığında türk telekoma ekstra ücret ödemesi. ben türk telekom tarafında arıza bildirim tarihlerine ulaştım. benim talep açtığım tarih 11.01.2019, türk telekoma bunu bildirdikleri tarih 17.01.2019. türk telekomun önüne düştüğünde de 18.01.2019'de gelip hallettiler.
türknetin şöyle bir numarası var. sanırım şirket numarası bu 0 (212) 355 17 00.
ben psikopata bağlayıp bu numaranın sonunu 01, 02, 03....25'e kadar aradım. çoğu cevap vermedi. cevap verip yardımcı olamam dediklerini de 5 dakikada bir arayıp resmen rahatsız ettim. en son yetkili bir abinin dahilisine denk geldim. adam baya bir uğraştı ve sonunda elitt hizmet kapsamında türk telekoma gönderdi benim arızayı.
sonuç olarak eğer türknette türk telekom ile alakalı bir problem yaşarsanız verdiğim numara üzerinden gitmeye çalışıyın derim.
100 Mbit vdsl fiyatı şuan türk telekom, süperonline veya vodafone da 300 TL'nin üzerinde. aynı kablodan, aynı internet türknette 80 TL. bu kadar eziyet, sinir harbi çekmemin tek sebebi bu
Cuma günü adsl sinyalı gitti (yanıp sönüyor) adamların eline düştük. Türk telekom saha ekibine bilgi verildi dediler senin paylşatığın numarayı arayayım en iyisi hocam.
Bu arada ben ısrarla siz telekomun altyapısını kullanmıyor musunuz dediğimde yok bizim o diyorlar, gelen ekip türk telekom :S
çare: işin gücün yoksa bölgedeki telekom santraline gitmen senin port türk telekom olmadığı için değiştiriyorlar
santrali bi güzelce birbirine katman lazım
-
hocam benim tespit ettiğim türknet arıza kaydını 1 hafta sonra açtı. Açtığı günde gelip halletti türk telekom. ondan türknete baskı yapmanda fayda var