Vatan Bilgisayar Pişmanlıktır
-
Teshir urunu getirsinler incele temizse degerlendir.
-
az önce tekrar konuştum bu ürünün aynısı topkapı şubesinde olduğunu ve taaaa sivasa kadar gitmenin mantığı olmadığını söyledim.
O zaman gel al parçalarını git topkapı şubesine onlar sana yardımcı olsun dediler resmen esnaf ağızı yapıyorlar kafayı yicem
-
Schwarz bunu yazdı
az önce tekrar konuştum bu ürünün aynısı topkapı şubesinde olduğunu ve taaaa sivasa kadar gitmenin mantığı olmadığını söyledim.
O zaman gel al parçalarını git topkapı şubesine onlar sana yardımcı olsun dediler resmen esnaf ağızı yapıyorlar kafayı yicem
Ne bekliyodunki kardesim, bizim burda adam dayanamadi kamyonla girdi vatana :)
-
Schwarz bunu yazdıAr0fer bunu yazdı
Hocam para iadesi yapıyorlarsa neden pişmanlık olsun ?
hocam para iadesi eski aldığım fiyata göre yapıyorlar yani 900 tl , ben şuan aynı ekran kartını 1700 tl alabiliyorum 800 tl neden boş yere vereyim ?
Sadece şu tezini çürütmek için girdim konuya.
900TL aldığın kart bugün 500 Tl olsaydı? Ne düşünecektin? Tüketici kanununda da bu böyledir. Fatura bedeli gözükür. Konunun vatanla da alakası yok. Aldığın kartların üreticisi ile alakalı. Yani asus sana iade imkanı tanıdıysa yine şanslısın. Boşuna yaygara koparma derim.
-
5 6 ay bekletmeseler vereceksin tüketici heyetine birde üzerine tebligat masrafı ödeyecekler.
Bunlara bu müstahak.
-
Kara_Mc bunu yazdıSchwarz bunu yazdıAr0fer bunu yazdı
Hocam para iadesi yapıyorlarsa neden pişmanlık olsun ?
hocam para iadesi eski aldığım fiyata göre yapıyorlar yani 900 tl , ben şuan aynı ekran kartını 1700 tl alabiliyorum 800 tl neden boş yere vereyim ?
Sadece şu tezini çürütmek için girdim konuya.
900TL aldığın kart bugün 500 Tl olsaydı? Ne düşünecektin? Tüketici kanununda da bu böyledir. Fatura bedeli gözükür. Konunun vatanla da alakası yok. Aldığın kartların üreticisi ile alakalı. Yani asus sana iade imkanı tanıdıysa yine şanslısın. Boşuna yaygara koparma derim.
Senin dediğin gibi olsaydı emin ol hiç ikiletmeden değişim yapacaklardı.
Yani onlarda zarar etmemek için böyle yapıyorlar.
-
Kara_Mc bunu yazdıSchwarz bunu yazdıAr0fer bunu yazdı
Hocam para iadesi yapıyorlarsa neden pişmanlık olsun ?
hocam para iadesi eski aldığım fiyata göre yapıyorlar yani 900 tl , ben şuan aynı ekran kartını 1700 tl alabiliyorum 800 tl neden boş yere vereyim ?
Sadece şu tezini çürütmek için girdim konuya.
900TL aldığın kart bugün 500 Tl olsaydı? Ne düşünecektin? Tüketici kanununda da bu böyledir. Fatura bedeli gözükür. Konunun vatanla da alakası yok. Aldığın kartların üreticisi ile alakalı. Yani asus sana iade imkanı tanıdıysa yine şanslısın. Boşuna yaygara koparma derim.
ya hoca senin anlamadığın nokta ben aynı eski ürünümü istiyorum para iadesi falan istemiyorum aldığım ürünü temin edin bana kardeşim sorun bu adamlar diyor ki ya teşhir ürünlerinden bi tanesini alacaksın ya da üstüne vereceksin extra para alacaksın farklı model , normal olarak benim eski ürünü alma hakkına sahibim değil mi ? vatan pc de olup olmaması benim sorunum mu ?
siberturq hoca vallahi yıldım tam 1 aydır pc vatan bilgisayar şubesinde tüketici hakem heyetine falan girersem akli dengemi falan kaybederim , ben sabırlı bi insan değilim , az önce lavuk bağırdı çağırdı zaten bana hala sakinleşemedim :D
Schwarz tarafından 29/Ağu/18 20:04 tarihinde düzenlenmiştir -
vatan pismanliktir, eger gidip magazadan alirsan sana yapmadiklari iskence kalmiyor.
Gidip bilgisayar topladim psu ve ekran karti bozuk cikti ayni gun geri goturdum degisim vermediler servise yolladilar, 2 ay servis yolu bekledim.
-
Peki Yetkili Servise teslim ettiğimiz mal;
a-) azami süreler içerisinde tamir edilmedi,
b-)tamir edildikten sonra garanti süresi içerisinde tekrar bozuldu
c-) tamir edilmesinin mümkün olmadığını servis tarafından bize bildirdi,
Bu durumlar karşısında ne yapabiliriz?
Cevap: Bu durum karşısındaki haklarımız seçimlik haklardır.
a-) tüketici malın bedel iadesini, (Malın parasının tamamını isteyebiliriz)
b-) ayıp oranında bedel indirimini(Bozuk kısım kadar malın fiyatından indirim isteyebiliriz)
c-) imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini(Malın aynısının yenisini veya üst modelini isteyebiliriz)
Satıcılar bu taleplerimizden herhangi birisini yerine getirmek zorundadırlar, üretici ve ithalatçıda bu durumda müteselsilen sorumludur.
Ancak Malın yenisi ile değiştirilmesi satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması halinde tüketicinin diğer iki haktan birisini seçmemiz gerekmektedir. Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır. Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, satıcı, malın bedelinin tümünü veya bedelden yapılan indirim tutarını derhal tüketiciye iade etmek zorundadır
https://selfhukuk.com/garantili-urunlerde-tamir-suresi-ve-tuketicinin-haklari/amp/
-
Vatanın üst düzey sorumlularına mail atabilirsin abi , genel olarak mailler işe yarıyor.
yoksa vatanın önünde bisiklet yakalım 😄