Vatan Bilgisayar Pişmanlıktır

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuhammeT
    MuhammeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    Teshir urunu getirsinler incele temizse degerlendir.


    Hangi Cennetten Geldik Bu Cehenneme
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Schwarz
    Schwarz's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2012
    Erkek

    az önce tekrar konuştum bu ürünün aynısı topkapı şubesinde olduğunu ve taaaa sivasa kadar gitmenin mantığı olmadığını söyledim.

    O zaman gel al parçalarını git topkapı şubesine onlar sana yardımcı olsun dediler resmen esnaf ağızı yapıyorlar kafayı yicem


    Ignorance is bliss.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    Schwarz bunu yazdı

    az önce tekrar konuştum bu ürünün aynısı topkapı şubesinde olduğunu ve taaaa sivasa kadar gitmenin mantığı olmadığını söyledim.

    O zaman gel al parçalarını git topkapı şubesine onlar sana yardımcı olsun dediler resmen esnaf ağızı yapıyorlar kafayı yicem

    Ne bekliyodunki kardesim, bizim burda adam dayanamadi kamyonla girdi vatana :) 


  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kara_Mc
    Kara_Mc's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    Schwarz bunu yazdı
    Ar0fer bunu yazdı

    Hocam para iadesi yapıyorlarsa neden pişmanlık olsun ?

    hocam para iadesi eski aldığım fiyata göre yapıyorlar yani 900 tl , ben şuan aynı ekran kartını 1700 tl alabiliyorum 800 tl neden boş yere vereyim ?

     

    Sadece şu tezini çürütmek için girdim konuya.

    900TL aldığın kart bugün 500 Tl olsaydı? Ne düşünecektin? Tüketici kanununda da bu böyledir. Fatura bedeli gözükür. Konunun vatanla da alakası yok. Aldığın kartların üreticisi ile alakalı. Yani asus sana iade imkanı tanıdıysa yine şanslısın. Boşuna yaygara koparma derim.


    Kahpe Dostun Olacağına Delikanlı Düşmanın Olsun....
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siberturq
    siberturq's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2015
    Erkek

    5 6 ay bekletmeseler vereceksin tüketici heyetine birde üzerine tebligat masrafı ödeyecekler.

    Bunlara bu müstahak.

     


    Bir şeyi gerçekten yapmak isterseniz bir yolunu bulursunuz, istemezseniz de bir bahane bulursunuz.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siberturq
    siberturq's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2015
    Erkek
    Kara_Mc bunu yazdı
    Schwarz bunu yazdı
    Ar0fer bunu yazdı

    Hocam para iadesi yapıyorlarsa neden pişmanlık olsun ?

    hocam para iadesi eski aldığım fiyata göre yapıyorlar yani 900 tl , ben şuan aynı ekran kartını 1700 tl alabiliyorum 800 tl neden boş yere vereyim ?

     

    Sadece şu tezini çürütmek için girdim konuya.

    900TL aldığın kart bugün 500 Tl olsaydı? Ne düşünecektin? Tüketici kanununda da bu böyledir. Fatura bedeli gözükür. Konunun vatanla da alakası yok. Aldığın kartların üreticisi ile alakalı. Yani asus sana iade imkanı tanıdıysa yine şanslısın. Boşuna yaygara koparma derim.

    Senin dediğin gibi olsaydı emin ol hiç ikiletmeden değişim yapacaklardı.

    Yani onlarda zarar etmemek için böyle  yapıyorlar. 


    Bir şeyi gerçekten yapmak isterseniz bir yolunu bulursunuz, istemezseniz de bir bahane bulursunuz.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Schwarz
    Schwarz's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2012
    Erkek
    Kara_Mc bunu yazdı
    Schwarz bunu yazdı
    Ar0fer bunu yazdı

    Hocam para iadesi yapıyorlarsa neden pişmanlık olsun ?

    hocam para iadesi eski aldığım fiyata göre yapıyorlar yani 900 tl , ben şuan aynı ekran kartını 1700 tl alabiliyorum 800 tl neden boş yere vereyim ?

     

    Sadece şu tezini çürütmek için girdim konuya.

    900TL aldığın kart bugün 500 Tl olsaydı? Ne düşünecektin? Tüketici kanununda da bu böyledir. Fatura bedeli gözükür. Konunun vatanla da alakası yok. Aldığın kartların üreticisi ile alakalı. Yani asus sana iade imkanı tanıdıysa yine şanslısın. Boşuna yaygara koparma derim.

    ya hoca senin anlamadığın nokta ben aynı eski ürünümü istiyorum para iadesi falan istemiyorum aldığım ürünü temin edin bana kardeşim sorun bu adamlar diyor ki ya teşhir ürünlerinden bi tanesini alacaksın ya da üstüne vereceksin extra para alacaksın farklı model , normal olarak benim eski ürünü alma hakkına sahibim değil mi ? vatan pc de olup olmaması benim sorunum mu ?

    siberturq  hoca vallahi yıldım tam 1 aydır pc vatan bilgisayar şubesinde tüketici hakem heyetine falan girersem akli dengemi falan kaybederim , ben sabırlı bi insan değilim , az önce lavuk bağırdı çağırdı zaten bana hala sakinleşemedim :D

    Schwarz tarafından 29/Ağu/18 20:04 tarihinde düzenlenmiştir

    Ignorance is bliss.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tengri
    Tengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2010
    Erkek

    vatan pismanliktir, eger gidip magazadan alirsan sana yapmadiklari iskence kalmiyor.

    Gidip bilgisayar topladim psu ve ekran karti bozuk cikti ayni gun geri goturdum degisim vermediler servise yolladilar, 2 ay servis yolu bekledim.


    Ben Fight Clubı izledin mi? derken utanıyorum, adam İzlemedim. derken utanmıyor. Bi de nasıl güzel mi, diyo... Bi bitmediniz amk.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    engin01288
    engin01288's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2015
    Erkek

    Peki Yetkili Servise teslim ettiğimiz mal;

    a-) azami süreler içerisinde tamir edilmedi,

    b-)tamir edildikten sonra garanti süresi içerisinde  tekrar bozuldu

    c-) tamir edilmesinin mümkün olmadığını servis tarafından bize bildirdi,

    Bu durumlar karşısında ne yapabiliriz?
    Cevap: Bu durum karşısındaki haklarımız seçimlik haklardır.

    a-) tüketici malın bedel iadesini, (Malın parasının tamamını isteyebiliriz)

    b-) ayıp oranında bedel indirimini(Bozuk kısım kadar malın fiyatından indirim isteyebiliriz)

    c-) imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini(Malın aynısının yenisini veya üst modelini isteyebiliriz)

    Satıcılar bu taleplerimizden herhangi birisini yerine getirmek zorundadırlar, üretici ve ithalatçıda bu durumda müteselsilen sorumludur.

    Ancak Malın yenisi ile değiştirilmesi satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması halinde tüketicinin diğer iki haktan birisini seçmemiz gerekmektedir. Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır. Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, satıcı, malın bedelinin tümünü veya bedelden yapılan indirim tutarını derhal tüketiciye iade etmek zorundadır

     

    https://selfhukuk.com/garantili-urunlerde-tamir-suresi-ve-tuketicinin-haklari/amp/

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    metaman
    metaman's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2014
    Erkek

    Vatanın üst düzey sorumlularına mail atabilirsin abi , genel olarak mailler işe yarıyor.

    yoksa vatanın önünde bisiklet yakalım 😄