Vatan Bilgisayar Pişmanlıktır

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusemre
    yunusemre's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2016
    Erkek
    Schwarz bunu yazdı

    Hocalar sivas şubesinde olan kartın kutusu açık ama ekran kartı jelatini duran bi ürün her ne kadar kutusu açık olsada elektrik verilmediği için sıkıntı olmaz vs diye dert yandılar bende yeter lanet olsun farkını verip bi üst modelini alayım dedim böylelikle zamanında 900 tl aldığım kartı bugün 1700 tl almış bulundum kur farkından ve çok süper ekonomimizden dolayı buradan devlet büyüklerinin ellerinden öperim 😁

    Bu saatten sonra vatan bilgisayardan anca çiçek balı alırım.

    Gereksiz olmuş şuan vermek istedikleri sıfır piyasa ederi 1700 civarı olan teşhir ürününü kabul etmemen. Kullanmanın zararı olmazdı bir yana, Kutusu açılmış kullanılmamış diye 100-150 zararına satardın. Yine haksız yere 800 vereceğine 100-150 neyse koyar alırdın aynı ürünü. Neyse, hayırlı olsun. 


    "Programcılar saatler boyunca çalışmak zorunda kalmalarına engel olacak sistemler tasarlamaya saatler boyunca uğraşırlar." David Allen
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    konu sonu üzdü açıkçası.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Schwarz
    Schwarz's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2012
    Erkek

    güncel,

    Arkadaşlar 1700 tl alacağım ekran kartı son dakika ısparta şubesinde bir stok olması yüzünden iptal edildi ve ısparta şubesinin kartı göndermesini bekledik.

    Bugün kart istanbul şubesine geldi ve ben şok ,  gelen ekran kartı 0 diye yollanan teşhir ürünü çıktı içindeki poşet parçalanmış ekran kartı üzerinde gözle görülür çizikler mevcuttu.

    Doğal olarak kabul etmedim ve tartışma çıktı al parçalarınıda git topkapı mağazında topla şöyle böyle yok işte al paranı üstüne koy 1000 tl farklı model al falan tarzı zorlamalara maruz kaldım.

    Asus ile görüştüm kendileri beni penta bilgisayara yönlendirdi,eğer ellerinde stok var ise tarafıma yollanacağı söylendi.Ürün seri numarasını yolladım geri dönüş bekliyorum fakat,

    ben bu vatan bilgisayar ile uğraşmayı kendime borç bildim bunları tüketici hakem heyetine falan şikayet etmek istiyorum.

    Alo 175 arıyorum sürekli meşgul .

    Ne yapmam gerekli , hangi adımları uygulamam gerek bilale anlatır gibi anlatırsanız sevinirim.

     

     


    Ignorance is bliss.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Al parçalarını git falan nedir ? Bu tip diyalogları mahalle arasındaki 20 liraya format atan esnaf bile yapmıyor.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı amk.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Schwarz
    Schwarz's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2012
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Al parçalarını git falan nedir ? Bu tip diyalogları mahalle arasındaki 20 liraya format atan esnaf bile yapmıyor.

    vatan bilgisayar yapıyormuş bugün şahit oldum bu duruma, işin komik tarafı bizde teknik destek yok topkapı şubesinde var al parçaları orta toplattır diyorlar.

    Kendilerine yaw madem teknik destek yoksa benim bilgisayarı neden topladınız diye sorduğum zaman o zaman arkadaş vardı şuan izinde 1 hafta beklersen izinden dönecek gelir toplar veya hiç bekleme al parçanı git topkapı şubesinde toplat diyorlar, evim uzak oraya gidiş gelişim bi ton masraf diyorum bin metrobüse git diyolar şaka gibi resmen benim fiziksel bir şiddet uygulamamı falan bekliyorlar gibi geldi.


    Ignorance is bliss.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    italyan
    italyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek
    Schwarz bunu yazdı

    Ne yapmam gerekli , hangi adımları uygulamam gerek bilale anlatır gibi anlatırsanız sevinirim.

    sRcN bunu yazdı

    tüketici haklarını okumanı tavsiye ederim seçeneklerden birini seçersin bu ürünün değişimi olarak sen seçimini yapmışsın iade istemiyorsun ürünün değişimini istiyorsun bu yüzden sen istediğin sürece deiştirmek zorunda hatta bulamazsa bulunabilen daha yüksek özellikleri olan ekran kartını vermek zorunda eğer faturayı şirket adına kesitrmediysen diret mahkeme yoluna gideceğini belirt ve aç tüketici haklarını bi oku. Hiç bir firma şahısa kesilen faturadan dolayı mahkeme ile uğraşmak istemez çünkü %90 üzerinde müşteri lehine biter mahkeme. Şubede olan lavuklar bi işe yaramaz haklarını bildiğini ve kullanacağını mağaza müdürüne belirtirsen işin çözülür. 

    www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.6502.doc

    800-900 lira verip bana üst modelin teşhirini itelemelerine fırsat tanıyacağıma açar 40 sayfa mevzuatı okurum. Aynısıyla değiştirmiyorlarsa üst modelle değiştirmek zorundalar diyen arkadaşlarla konuşurum. Bu söylediklerinin mesnetini araştırırım. Tüketici hakem heyetine giderim. Uzun lafın kısası uğraşırım. uğraştırırım..


    Gerçek yoktur.Herşey yorumdur. - KKK - Düşünürseniz, acı çekersiniz. Şüphe ederseniz, delirirsiniz. Hissederseniz, yalnız kalırsınız. O yüzden koy goethe