Vatan Bilgisayar Pişmanlıktır
-
Schwarz bunu yazdı
Hocalar sivas şubesinde olan kartın kutusu açık ama ekran kartı jelatini duran bi ürün her ne kadar kutusu açık olsada elektrik verilmediği için sıkıntı olmaz vs diye dert yandılar bende yeter lanet olsun farkını verip bi üst modelini alayım dedim böylelikle zamanında 900 tl aldığım kartı bugün 1700 tl almış bulundum kur farkından ve çok süper ekonomimizden dolayı buradan devlet büyüklerinin ellerinden öperim 😁
Bu saatten sonra vatan bilgisayardan anca çiçek balı alırım.
Gereksiz olmuş şuan vermek istedikleri sıfır piyasa ederi 1700 civarı olan teşhir ürününü kabul etmemen. Kullanmanın zararı olmazdı bir yana, Kutusu açılmış kullanılmamış diye 100-150 zararına satardın. Yine haksız yere 800 vereceğine 100-150 neyse koyar alırdın aynı ürünü. Neyse, hayırlı olsun.
-
konu sonu üzdü açıkçası.
-
güncel,
Arkadaşlar 1700 tl alacağım ekran kartı son dakika ısparta şubesinde bir stok olması yüzünden iptal edildi ve ısparta şubesinin kartı göndermesini bekledik.
Bugün kart istanbul şubesine geldi ve ben şok , gelen ekran kartı 0 diye yollanan teşhir ürünü çıktı içindeki poşet parçalanmış ekran kartı üzerinde gözle görülür çizikler mevcuttu.
Doğal olarak kabul etmedim ve tartışma çıktı al parçalarınıda git topkapı mağazında topla şöyle böyle yok işte al paranı üstüne koy 1000 tl farklı model al falan tarzı zorlamalara maruz kaldım.
Asus ile görüştüm kendileri beni penta bilgisayara yönlendirdi,eğer ellerinde stok var ise tarafıma yollanacağı söylendi.Ürün seri numarasını yolladım geri dönüş bekliyorum fakat,
ben bu vatan bilgisayar ile uğraşmayı kendime borç bildim bunları tüketici hakem heyetine falan şikayet etmek istiyorum.
Alo 175 arıyorum sürekli meşgul .
Ne yapmam gerekli , hangi adımları uygulamam gerek bilale anlatır gibi anlatırsanız sevinirim.
-
Al parçalarını git falan nedir ? Bu tip diyalogları mahalle arasındaki 20 liraya format atan esnaf bile yapmıyor.
-
mkyb bunu yazdı
Al parçalarını git falan nedir ? Bu tip diyalogları mahalle arasındaki 20 liraya format atan esnaf bile yapmıyor.
vatan bilgisayar yapıyormuş bugün şahit oldum bu duruma, işin komik tarafı bizde teknik destek yok topkapı şubesinde var al parçaları orta toplattır diyorlar.
Kendilerine yaw madem teknik destek yoksa benim bilgisayarı neden topladınız diye sorduğum zaman o zaman arkadaş vardı şuan izinde 1 hafta beklersen izinden dönecek gelir toplar veya hiç bekleme al parçanı git topkapı şubesinde toplat diyorlar, evim uzak oraya gidiş gelişim bi ton masraf diyorum bin metrobüse git diyolar şaka gibi resmen benim fiziksel bir şiddet uygulamamı falan bekliyorlar gibi geldi.
-
Schwarz bunu yazdısRcN bunu yazdı
Ne yapmam gerekli , hangi adımları uygulamam gerek bilale anlatır gibi anlatırsanız sevinirim.
tüketici haklarını okumanı tavsiye ederim seçeneklerden birini seçersin bu ürünün değişimi olarak sen seçimini yapmışsın iade istemiyorsun ürünün değişimini istiyorsun bu yüzden sen istediğin sürece deiştirmek zorunda hatta bulamazsa bulunabilen daha yüksek özellikleri olan ekran kartını vermek zorunda eğer faturayı şirket adına kesitrmediysen diret mahkeme yoluna gideceğini belirt ve aç tüketici haklarını bi oku. Hiç bir firma şahısa kesilen faturadan dolayı mahkeme ile uğraşmak istemez çünkü %90 üzerinde müşteri lehine biter mahkeme. Şubede olan lavuklar bi işe yaramaz haklarını bildiğini ve kullanacağını mağaza müdürüne belirtirsen işin çözülür.
www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.6502.doc
800-900 lira verip bana üst modelin teşhirini itelemelerine fırsat tanıyacağıma açar 40 sayfa mevzuatı okurum. Aynısıyla değiştirmiyorlarsa üst modelle değiştirmek zorundalar diyen arkadaşlarla konuşurum. Bu söylediklerinin mesnetini araştırırım. Tüketici hakem heyetine giderim. Uzun lafın kısası uğraşırım. uğraştırırım..