folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yerli Otomobil Prototipinin Görüntüsü (Kamuflajlı)



Yerli Otomobil Prototipinin Görüntüsü (Kamuflajlı)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ReyiZ
    ReyiZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2012
    Erkek

    merakla bekliyoruz :)


    Herkesin imzası var benimde burası boş kalmasın diye yazdım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek
    samaccc bunu yazdı
    DJ_Alper bunu yazdı
    samaccc bunu yazdı

    Allah aşkına neresi yerli üretimmiş bi söylesimler. o arabada türk sanayisinde türk hammadesiyle üretilen 1 tane somon çıksın . gider atarım kendimi 3. köprüden. 

    montaj = üretim değildir.

    sadece birilerini zengin etme çabaları bunlar. bak o araba en az 30.000tl olacak göreceksiniz. 

    bu .......lara  tofaşın yerli olmadığını anlatamamak gibi . 

    edit= bu araba skodanın yeni çıkaracağı skoda vesta modelide olabilir ki yüksek ihtimal o . 14,000tl 0 ı ama vergilerle 30,000 tl olacak araba . 

    inşallah yerlidir ve 10,000 tl ye 0 arabaya bineriz. 

    1. si %100 üretimi kendisi yapan Dünyada fabrika yok

    2. skoda değil o lada

    3. bırakın %100 geyiğini artık

    1. si arabanın % kaçı bizim işçilerimizin çalıştığı sanayide üretilmiş ???    ( ben söylim % 0 )

    2. skoda mı ladamı bilmem adam yerli arabasını 6000$ satıyor. 

    3. sence yerli üretim geyikse konuyu yerli diye neden açıyorsun.  önce yerli diyorsun sonra yerli olamaz diyorsun . kendinle çel,şiyorsun 

    benmi yanlışım senmi alper ?

    Bi işe direk öyle 100% üretim yaparak girilmiyor ne yazık ki. O kadar basit değil.

    Bu noktadan başlanır sonra yavaş yavaş kendi parçalarımızı üretmeye başlarız.

    Ayrıca dışarda 1 liraya satılan şeyi illa yerli olacak diye 5 liraya üretmek de saçma olur, o yüzden 100% yerli hiçbir zaman olmaz.


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Austen
    Austen's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek
    Robinson_Crusoe bunu yazdı

    Nasıl yani a dan z ye Türkiye mi üretti bu otomobili, her detayına kadar,

    Aldığınız Alman, Amerikan arabalarının hiçbirisi A-Z'ye kendilerine ait değil. Hatta senin Türkiye'de aldığın araçlar Türkiye'de Türk işçiler tarafından yurtdışından getirilenler ile üretiliyor. 

    Dünyada %100 kendine ait olan marka sanırım yok. Belki süt ürünleri falandır diyeceğim ama onda da hayvanlar ithal ürünlerle besleniyorlar, ithal ilaçlarla korunuyor büyütülüyorlar. Senin yerli elmanın tohumu bile ithal.

    Ha %100 vardır tabi. Ama 15-20 müşterisi olan ufak bir şirkettir. Ürettiği şey buna elverişlidir. Global çapta, binlerce, milyonlarca üretirken her şeyini %100 üret bakalım araçların fiyatı o zaman ne oluyor. Sokaktaki araç sayısı yarıya düşer.

    Sonuç olarak pratikte hiçbir şey %100 birisine ait değildir. Tıpkı %100 Türküm, Almanım, İtalyanım denilemediği gibi bu tip üretimlerde de %100 diye bir şey yok.

    Bu arada yukarıdaki resim iyiymiş. Birebir aynısı yapılmış, ya da kullanılmış. İç dizayn yapmak çok zor olmasa gerek. Her sene binlerce mezun çıkıyor. Birisi bir işe yarasın ya da yaramasına yardımcı olunsun. 

     

    Austen tarafından 13/Eki/15 13:21 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo
    3d_enjoy bunu yazdı
    CnkGn bunu yazdı

    Buda mı gol değil..
    https://twitter.com/arborinfelix/status/653848529023188992

    Evet tasarım özgün degil kopya peki bu yılların araba firmalarının yaptıkları ne oluyor ??

     

     

    peguot ve citroen aynı firmanın iki şirketi olduğu için olabilir mi?


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaZu
    ZaZu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2012
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı
    3d_enjoy bunu yazdı
    CnkGn bunu yazdı

    Buda mı gol değil..
    https://twitter.com/arborinfelix/status/653848529023188992

    Evet tasarım özgün degil kopya peki bu yılların araba firmalarının yaptıkları ne oluyor ??

     

     

    peguot ve citroen aynı firmanın iki şirketi olduğu için olabilir mi?

    Hadi onların ikis PSA grubunda

    FIAT için ne diceksiniz. Burada tasarım patenti ortak kullanımı gibi bişey var. Patent enstütisinden biri açıklamıştı onun gibi bişey.

    Ayrıca arkadaşın biri söyledi dünya da hiç bir firma %100 yerli değil diye. Çok doğru. OPEL sözde alman, motor (GM) amerikan malı. Volvo da da aynı şey şuan ki motorlar ford. 

     

    ZaZu tarafından 13/Eki/15 13:29 tarihinde düzenlenmiştir

    ShutterStock Portfolio http://shutterstock.com/g/ozkan26
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TurkForces
    TurkForces's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2010
    Erkek

    Arabalarımızın piyasaya çıkış tarihleri hakkında bilgisi olan varmı ?


    Toptan, Perakende Telefon Kılıfı, Ekran Jelatini, Şarj aleti, Batarya Tedarikçisi. ucuzyoldan.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    hırsızlık heriflerin kanına işlemiş

    cadillac adamın götünden kan alır yalnız

    bu arabayı üretemezler zaten o ayrıda

    ülkede akıl izan kalmadığı için şaşırmıyoruz artık

    cahillere araba yaptık diye yuttururlar imzaya döner iş

    türkiyenin tek üreteceği araba moto guzzi lambretta arçelik lambro fln olur

    onu bile sıfırdan yerli üretemez bu ülke ya neyse :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dertli
    dertli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek

    çok iyi yaa.

    ötv - mtv konusunu çözebilirlerse ballı kaymaklı olur. 

    50 binden fazla da olmaz zaten. millet çatır çatır kredi çekiyor almak araba almak için faizine bakmadan. 

    1.49 faiz oranından araç kredisi çeken zihniyetler genelde %100 üretim ararlar. 

    hatta trafiğe çıksın kredileriniz benden lan :DD hemde piyasanın en altında :D

     


    yine abazalıktan kırım kırım kırılıyom a.k// sana cevap vermiyorsam yazacak birşey bulamadığımdan değil. S2me takmadığımdandır. hani bi laf vardır. önce adama bakarım sonra lafa bakarım diye. işte ondan. şimdi sktr git...../// şşş çay varmı çayy..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Janitschar
    Janitschar's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2011
    Erkek

    formula 1 yarışlarında bile rakip takımlar yarıştan yarışa diğer otomobillerden dizayn devşiriyorlar,fark etmiyormusunuz ? arka kanattı,ön paneldi...

    dizayn falan bunlar teferruat önemli olan yerli motor üretebilmek...bu da metalurji ilminde ilerlemekle mümkün yoksa her motor parçasının aynısını sanayide yapar,paraçları birleştirir ve görüntüde güzel milli bir motor inşa edersin...

    lakin o motor bir kaç yüz km'de seni yarı yolda bırakır...

    Yerli oto üretme fikri güzel fikir Türkiye eninde sonunda bunu başaracak...e biraz destek olun olaya,hemen Mustafa Koç gibi YERLİ OTO İNTİHAR OLUR tepkisi vermeyin

     


    Acaip derecede agresifim !
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LeveragEffect
    LeveragEffect's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    Bakan bu ne omoogoyum der gibi bakmıyor mu ya?

Toplam Hit: 9585 Toplam Mesaj: 148
otomobil ilk yerli