folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yerli Otomobil Prototipinin Görüntüsü (Kamuflajlı)



Yerli Otomobil Prototipinin Görüntüsü (Kamuflajlı)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    3d_enjoy
    3d_enjoy's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Kasım/2013
    Erkek
    wert bunu yazdı
    3d_enjoy bunu yazdı
    CnkGn bunu yazdı

    Buda mı gol değil..
    https://twitter.com/arborinfelix/status/653848529023188992

    Evet tasarım özgün degil kopya peki bu yılların araba firmalarının yaptıkları ne oluyor ??

     

    müdür bunlar çalıntı değil firmaların ortak ürettikleri araç 

    Bu tasarımların çalıntı olmayıp ortak üretim oldugunun elbette farkındayım ama suan piyasadaki arabaların çogu birbirine cok benziyor,üstelik bu firmalar yeni değil,coğu yılların üreticisi,bunlar bile risk almadan ve maliyete girmeden piyasada tutulan bir modeli baz alıp ufak tefek oynamalarla üretip piyasaya sunuyor.Bu söylediklerim sadece araba piyasası için degil bir çok sektorde böyle biz biribinin kopyası telefonları,saatleri,bilgisayarları...... vb. satın alıp kullanırken sıkıntı olmuyor kimse eleştirmiyorda kendimiz bunu yapıncamı sıkıntı oluyor:Yerli otoları eleştirenler gerçektende özgün tasarım konusunda o kadar hassaslar mı acaba ? Özgün bir tasarıma sahip olmayan herhangi bir ürünü satın almıyorlar mı ?

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    @3d_enjoy

    Benziyor diyorken neyi kastediyorsun ? Tofaştada 4 lastik var Ferrari'dede. Elma ile armutu karıştırmamak gerek. Örnekte verdiğin Nemo, Fiorino üçlüsünde ise 3 aracın kasalarıda Fiat fabrikasında üretiliyor. Citroen Ford üretimi motor kullanıyor, Peugeout ise kendi üretimi motor.

    Senin sorununa gelecek olursak en azından bir şeyler katılması gerek diye düşünüyorum. Tamam eyvallah motoru üretemiyorsunuz en azından tasarımını kendiniz yapın.

    Ayrıca söz konusu Cadillac modeli anavatanı Amerika'da bile tutulmadı. Gerek pahalı olması gerekte hayvan gibi benzin içmesi yüzünden.

     

    mkyb tarafından 13/Eki/15 20:53 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slanger
    slanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek
    rhodostethia bunu yazdı

    Açıklamalara göre seri üretimi taa 2019 da başlayacak olan bi proje için şuan yapılan tartışmalar bana çok boş geliyo. Üretildi yada üretilmedi, çalıntı yada değil de her fırsatta bu ülkede yaşadığı Türk olduğu halde, bu ülkeyi bu tarz her haberde kıyasıya kötüleyen cnm arkadaşlarım neden siktirip gitmiyosunuz bu ülkeden ? Yok bu ülke yapamaz, bi boku beceremez, biz mi yapmışız? inanmam, bu ülkeden bi bok olmaz tarzında yorum yapan denyolar evlerinde göt büyütmekten başka ülkesi için ne yapmış acaba ?

    Bunların dışında savunma sanayinde yerli üretim %60 larda şu anda. İlla bişey görmek istiyosan biraz araştır. Görmek istemeyen bi boku zaten görmez o ayrı da, bide araştırmaya baslamısken,bu ülkede bi ucak fabrikası projesi vardı eskiden,nolmuş kapanmış mı? kapanmışsa kim neden kapatmış onları da bi araştırıver. İnanmak basarmanın yarısıdır,başlamak başarmanın yarısıdır dersin lafa gelince ama ülkeyi kötülemekten baska yediğin bi bok yok. İbneler ya.

    ya sev ya terket ulan auuuu

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sakabey
    sakabey's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2009
    Erkek
    ArduouS bunu yazdı

    DIşı benziyor içini bari benzetmeseydiniz. Bariz çalıntı.

     

    sakabey tarafından 13/Eki/15 21:04 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Otomobil'in 2020'de trafiğe çıkması planlanıyormuş. Lan gerizekalılar millet o zaman elektrikli arabaya geçecek o zaman bir tek biz mal gibi içten yanmalı motor kullanacağız.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByTechno
    ByTechno's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2008
    Erkek

    sikko sikko konuşuyorsunuz aq bi kerede he diyin la bi yaralı parmağa işeyin... hiç olmamasından iyidir yapıcı olun az aq bu millete yaranmazki.. bende 2012 golf var 70 lira verdim anasını satayım keşke birde bunu full+full kopyalasalarda teşvikli meşvikli ucuza alıp konforun güvenliğin tadını çıkarabilsem.. boş beleş konuşmaya hasretsiniz.. öncüsü akp ya aq vurun kahpeye.. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByTechno
    ByTechno's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2008
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Otomobil'in 2020'de trafiğe çıkması planlanıyormuş. Lan gerizekalılar millet o zaman elektrikli arabaya geçecek o zaman bir tek biz mal gibi içten yanmalı motor kullanacağız.

    hele bi içten yanmalını yap elektriğe geçersin.. senin dediğin tayyibin şu lafına benzedi "siktiredin 4g'yi direk 5g ye geçelim" noldu? götünden element uydurur gibi 4,5g çıkardılar.. allah bilir 4g nin aynısı maksat tükürdüğünü yalamamak 5'te diyemiyosun 4,5 olsun bari.. bu ne şiddet bu celal aq akp düşmanlığı devlet düşmanlığına dönüştü çizginiz kaydı yemin olsun.. 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    ByTechno bunu yazdı

    sikko sikko konuşuyorsunuz aq bi kerede he diyin la bi yaralı parmağa işeyin... hiç olmamasından iyidir yapıcı olun az aq bu millete yaranmazki.. bende 2012 golf var 70 lira verdim anasını satayım keşke birde bunu full+full kopyalasalarda teşvikli meşvikli ucuza alıp konforun güvenliğin tadını çıkarabilsem.. boş beleş konuşmaya hasretsiniz.. öncüsü akp ya aq vurun kahpeye.. 

    Bir laf vardır göte göt denir. Olmamış yani. Seçim öncesi oy toplama malzemesi olduğu belli. Kasmaya gerek yok. Bakanlar zırhlı Mercedeslerinden inip bunlara binsin halkta biner. Tabi önce halkın sırtındanda inmeleri gerek.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Superchicken
    Superchicken's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2014
    Erkek

    Bikerede olumlu konuşun diyen arkadaşlar, takdir edilecek destek verilecek nesi var durumun ? Bir adım atılıyosa bu şekilde mi atılır yani yüzde yüz yerli üretim ARABA. 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xous
    xous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2007
    Erkek

    aq bikerede birşeyi destekleyin.

    reono steyşınla gezersiniz yapılcak arabaya bok atarsınız

     

Toplam Hit: 8730 Toplam Mesaj: 148
otomobil ilk yerli