Yurtdışından Araba Getirmek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiSeptiK
    AntiSeptiK's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek

    oh bebek.

    http://www.sauto.cz/osobni/detail/volkswagen/ostatni/9389524?goFrom=list

    bedavaymış bu da.

    http://www.sauto.cz/uzitkova/detail/volkswagen/transporter/11269048?goFrom=list

     


    "Seni hiç tutamadım, ama hissediyorum. Hiç konuşmadın, ama seni duyuyorum. Seni hiç tanıyamadım, ama seni seviyorum."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    hacım 3 sene nceki bilgim bu;

    aracı alıyosun hiç vergi vermeden gümrükten geçiyosun, 6 ay içinde sınır kapısından çık git bi çay iç geri gel 6 ay daha kazan.

    bi arkadaşım bu şekilde yapıyodu. şu an durum ne bilemicem ama çok bişey de değişmemiştir.

    edit: plakası yabancı kalıyo, trafikte falan almancı lan bu diye bi kitleme söz konusu olabilir, çorba parası niyetine ;)

    joe_black tarafından 13/Oca/13 02:13 tarihinde düzenlenmiştir

    Sefih ve cahil bir kimse konuşunca ona cevap verme. Sükut, ona cevap vermekten daha hayırlıdır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    joe_black bunu yazdı

    hacım 3 sene nceki bilgim bu;

    aracı alıyosun hiç vergi vermeden gümrükten geçiyosun, 6 ay içinde sınır kapısından çık git bi çay iç geri gel 6 ay daha kazan.

    bi arkadaşım bu şekilde yapıyodu. şu an durum ne bilemicem ama çok bişey de değişmemiştir.

    edit: plakası yabancı kalıyo, trafikte falan almancı lan bu diye bi kitleme söz konusu olabilir, çorba parası niyetine ;)

    ben de o tarz şeyleri duydum da hocam bilgilerim net değil. gümrükten geçtikten sonra belirli bi süre içinde sigorta yaptırıyormuşsun kalacağın süre kadar. ama işte fikrim yok. belki tanıdığı olan bu işleri bilen biri vardır diye düşündüm de çıkmadı kesin bilgi verecek biri..

    plaka yabancı olsun önemli değil :) polis kitleyecekse ben de türkçe bilmiyor taklidi yaparım :) çek de çok başıma geldi, bi ara tramvaya bilet

    basmamıştım kontrolcü geldi söylediklerini anlıyorum ama çekçe bilmiyorum diyorum ingilizce pasaport falan diyo türkçe konuşuyorum en sonunda

    bıraktılar beni :) 


    Aydınlık sabahı düşün ve durgun karanlık geceyi. Rabb'in seni ne unuttu ne de darıldı. Öteki dünya senin için (hayatının) bu ilk bölümünden mutlaka daha iyi olacak! Ve zamanı geldiğinde Rabb'in sana (kalbinden geçeni) bağışlayacak ve seni hoşnut kılacak. O seni yetim olarak bulup bir sığınak vermedi mi? Ve yolunu kaybetmiş görüp seni doğru yola ulaştırmadı mı? İhtiyaç içinde bulup seni tatmin etmedi mi? Öyleyse yetime haksızlık yapma, yardım isteyeni asla geri çevirme, ve (her zaman) Rabb'ini(n) nimetlerini an.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    hocam daha ucuzları var.. 1500 liraya fordlar falan var :) her üniversite öğrencisinin bi arabası vardır kesin orada :) çok ucuz arabalar. ilk

    gittiğimizde şoklara uğruyorduk ama şimdi alıştım.. 500 liraya bir arkadaş arabasını bırakıyordu bizim arkadaşlara :) türkiyede 8 bin tl o araba

     

    skoda lar çeklerin arabası orada nedense biraz dha pahalı ama yine de yarısı skoda kullanıyor milletin.. türkiyede çok gördüm son modellerini ama

    orada var güzelleri :)

    unbalanced tarafından 13/Oca/13 02:24 tarihinde düzenlenmiştir

    Aydınlık sabahı düşün ve durgun karanlık geceyi. Rabb'in seni ne unuttu ne de darıldı. Öteki dünya senin için (hayatının) bu ilk bölümünden mutlaka daha iyi olacak! Ve zamanı geldiğinde Rabb'in sana (kalbinden geçeni) bağışlayacak ve seni hoşnut kılacak. O seni yetim olarak bulup bir sığınak vermedi mi? Ve yolunu kaybetmiş görüp seni doğru yola ulaştırmadı mı? İhtiyaç içinde bulup seni tatmin etmedi mi? Öyleyse yetime haksızlık yapma, yardım isteyeni asla geri çevirme, ve (her zaman) Rabb'ini(n) nimetlerini an.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı
     

    hocam daha ucuzları var.. 1500 liraya fordlar falan var :) her üniversite öğrencisinin bi arabası vardır kesin orada :) çok ucuz arabalar. ilk

    gittiğimizde şoklara uğruyorduk ama şimdi alıştım.. 500 liraya bir arkadaş arabasını bırakıyordu bizim arkadaşlara :) türkiyede 8 bin tl o araba

     

    skoda lar çeklerin arabası orada nedense biraz dha pahalı ama yine de yarısı skoda kullanıyor milletin.. türkiyede çok gördüm son modellerini ama

    orada var güzelleri :)

    bizi iyi mikiyolar hacı :/


    Sefih ve cahil bir kimse konuşunca ona cevap verme. Sükut, ona cevap vermekten daha hayırlıdır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAgAtAy
    CAgAtAy's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2008
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı

    hocam daha ucuzları var.. 1500 liraya fordlar falan var :) her üniversite öğrencisinin bi arabası vardır kesin orada :) çok ucuz arabalar. ilk

    gittiğimizde şoklara uğruyorduk ama şimdi alıştım.. 500 liraya bir arkadaş arabasını bırakıyordu bizim arkadaşlara :) türkiyede 8 bin tl o araba

     

    skoda lar çeklerin arabası orada nedense biraz dha pahalı ama yine de yarısı skoda kullanıyor milletin.. türkiyede çok gördüm son modellerini ama

    orada var güzelleri :)

    Hocam skoda alman arabası Wolkswagen gruba ait. Eskiden çeklerindi.

    Edit : Bu bebek TL ile ne kadar ediyor acaba. http://www.sauto.cz/osobni/detail/aston-martin/v8-vantage/10478467?goFrom=list

    CAgAtAy tarafından 13/Oca/13 02:47 tarihinde düzenlenmiştir

    Lider doğru işleri yapar; Yönetici işleri doğru yapar;
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    evet eskiden çeklerindi almanların aldığını biliyorum.. skodanın çok ürünü var tramvay, otobüs troleybus falan da üretiyorlar. gerçi yenilerinde var

    mı bilmiyorum eskiden yapıyorlardı ama çünkü bindğimiz şeyler öyleydi..

     

    gösterdğin araç 140 bin lira falan ediyor.. aslında direk çek tl dönüşümü yok.. gerçek parayı hesaplamak için

    kron/25 (euroya çevirdik)

    çıkan sonuç * 2.37  (tl ye çevirdik..)

     

     not: bu adamlarda pazarlık olayı pek yok :) indirim yapar mısınız diyince neden yapayım derler :) yani fiyatı neyse genelde o şekilde alırsınız.

    pazarlık yapmaktan utanırlar, şaşırırlar falan :) maaş için bile patronla pazarlık yapayım dedim, adam bana senin davranışların hiç hoş değil dedi :)

    açıklamaya çalıştım yaa.. anladı gerçi

    unbalanced tarafından 13/Oca/13 03:05 tarihinde düzenlenmiştir

    Aydınlık sabahı düşün ve durgun karanlık geceyi. Rabb'in seni ne unuttu ne de darıldı. Öteki dünya senin için (hayatının) bu ilk bölümünden mutlaka daha iyi olacak! Ve zamanı geldiğinde Rabb'in sana (kalbinden geçeni) bağışlayacak ve seni hoşnut kılacak. O seni yetim olarak bulup bir sığınak vermedi mi? Ve yolunu kaybetmiş görüp seni doğru yola ulaştırmadı mı? İhtiyaç içinde bulup seni tatmin etmedi mi? Öyleyse yetime haksızlık yapma, yardım isteyeni asla geri çevirme, ve (her zaman) Rabb'ini(n) nimetlerini an.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAgAtAy
    CAgAtAy's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2008
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı

    evet eskiden çeklerindi almanların aldığını biliyorum.. skodanın çok ürünü var tramvay, otobüs troleybus falan da üretiyorlar. gerçi yenilerinde var

    mı bilmiyorum eskiden yapıyorlardı ama çünkü bindğimiz şeyler öyleydi..

     

    gösterdğin araç 140 bin lira falan ediyor.. aslında direk çek tl dönüşümü yok.. gerçek parayı hesaplamak için

    kron/25 (euroya çevirdik)

    çıkan sonuç * 2.37  (tl ye çevirdik..)

     

     not: bu adamlarda pazarlık olayı pek yok :) indirim yapar mısınız diyince neden yapayım derler :) yani fiyatı neyse genelde o şekilde alırsınız.

    pazarlık yapmaktan utanırlar, şaşırırlar falan :) maaş için bile patronla pazarlık yapayım dedim, adam bana senin davranışların hiç hoş değil dedi :)

    açıklamaya çalıştım yaa.. anladı gerçi

    Evet hocam o pazarlık konusunda öyleymişler benim peder de prag a gitmişti skodanın toplatısı için töbe pazarlık yapmıyorlarmış neyse o.


    Lider doğru işleri yapar; Yönetici işleri doğru yapar;
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    gümrük bakanımıyız biz hoca :)

    http://www.gumrukticaret.gov.tr/altsayfa/icerik/391/355/yolcu-beraberi-tasitlar.html

    hadi amerikadan kendi bi araban olur bir son model s500 fln olur yazın gelirken gemiyle getirirsinde, senin dediğin araba 3 kuruşluk araba...öyle 365 gün yabancı plakaylada beleşe gezdirmezler adamı, illaki bir vergisi vardır, han kapısı değil burası...

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Araba degilde , yurt dısından ucuza arabaları alip orada parcalayip :D turkiyeye parcasını getırıp satsak fena olur :D:D 

     

    bu arabanın fıyatı ne sımdı turk parasıyla ?

     

    http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/m3/11059514?goFrom=list


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
Toplam Hit: 20689 Toplam Mesaj: 41