Yurtdışından Araba Getirmek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    gencbeyin bunu yazdı

    benim anlattığım şey, baya şebeke işi, normal şahıs yapamaz. bağlantıların olmazsa kime değiştirteceksin o numaraları. usta bunları change yapcaz diye sanayide gezemezsin adamlar sopayla kovalar. yani o fantazi kısmı suç geçmişi olmayan adam yapamaz onu.

    eğer 1.18d'yi o paraya getirbiliyorsan, 6 ay bin burda hurdaya ver aracı, hurdacılar çok temiz para verirler adam o arabanın 4 kapısını 11.000'e satıyor çünkü, geri kalan kaporta aksamı motor şanzuman vs. 

    hurdacılar sitesinde bmw parçası satan bi yerle anlaşmak change yapmaktan kolay olur. sonra da polise bi tutanak tutturursun işlem tamam. türk plakalının bile peşine düşmüyorlar cz plakalı arabayı tınmazlar bile.

    geçici olarak arbaya binmek için bak buda olabilir :) TR'de hurdacının vereceği paraya az daha koyup zaten güzel araba alınır ordan :) 
    polise çalındı diye mi tutanak tutturucaz onu anlamadım yalnız hocam. arabayla kaza yaptım yaptırmaktansa hurdaya verdim gitti diyemiyo muyuz :)


    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    sağolun arkadaşlar çok yararlı bilgiler vardı öğrendim baya bi şey ben de :) bu işin sandığımdan kolay olmadığını anladım.. yapacak bi şey yok.

    türkiyede yaşıyorsan bedelini ödeyeceksin. devletin yaptğı bi halt yok kaç kat vergi alıyor.. alsana kocabaşlardan koca koca vergiler.. asgari

    ücretliden vergiyi kaldıracaklarmış. sanki çok para veriyorlarmış da ... gelire göre vergiyi adam gibi alamıyorsun, dangalak bir maliyecilik sistemin

    var, vergi kaçıran kaçırana. engel olayamıyorsun daha bi de yıllardır da oturuyorsun o koltuğa. sizin vergi sisteminizi .....


    Aydınlık sabahı düşün ve durgun karanlık geceyi. Rabb'in seni ne unuttu ne de darıldı. Öteki dünya senin için (hayatının) bu ilk bölümünden mutlaka daha iyi olacak! Ve zamanı geldiğinde Rabb'in sana (kalbinden geçeni) bağışlayacak ve seni hoşnut kılacak. O seni yetim olarak bulup bir sığınak vermedi mi? Ve yolunu kaybetmiş görüp seni doğru yola ulaştırmadı mı? İhtiyaç içinde bulup seni tatmin etmedi mi? Öyleyse yetime haksızlık yapma, yardım isteyeni asla geri çevirme, ve (her zaman) Rabb'ini(n) nimetlerini an.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı

    sağolun arkadaşlar çok yararlı bilgiler vardı öğrendim baya bi şey ben de :) bu işin sandığımdan kolay olmadığını anladım.. yapacak bi şey yok.

    türkiyede yaşıyorsan bedelini ödeyeceksin. devletin yaptğı bi halt yok kaç kat vergi alıyor.. alsana kocabaşlardan koca koca vergiler.. asgari

    ücretliden vergiyi kaldıracaklarmış. sanki çok para veriyorlarmış da ... gelire göre vergiyi adam gibi alamıyorsun, dangalak bir maliyecilik sistemin

    var, vergi kaçıran kaçırana. engel olayamıyorsun daha bi de yıllardır da oturuyorsun o koltuğa. sizin vergi sisteminizi .....

    eskiden en azından 6ayda bi çık-gir yapmak yetiyomuş, o olsaydı o bile işimize gelirdide, onuda kaldırmışlar işte.


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    MaviGozluDev bunu yazdı
     

    eskiden en azından 6ayda bi çık-gir yapmak yetiyomuş, o olsaydı o bile işimize gelirdide, onuda kaldırmışlar işte.

    ne diyim hocam adamlar engellemeye çalışıyorlar böyle olayları :) yapacak bi şey yok.. illa bu devlete para vereceksin gemicikler almaları lazım :)

    birilerinin cebine para girmeden işler olmuyor. bu devir hep vardı yine var olacak..  

    ama hayalini bile kurmak güzeldi :)

     

    gerçi kafamda başka bi yöntem belirdi :) eğer 2 arkadaş isek, biri 6 ay diğer 6 ay şeklinde getirebilir :) ya da eşiyse .. gerçi bu ülkede de yaşamak

    da pek mantıklı değil.. 


    Aydınlık sabahı düşün ve durgun karanlık geceyi. Rabb'in seni ne unuttu ne de darıldı. Öteki dünya senin için (hayatının) bu ilk bölümünden mutlaka daha iyi olacak! Ve zamanı geldiğinde Rabb'in sana (kalbinden geçeni) bağışlayacak ve seni hoşnut kılacak. O seni yetim olarak bulup bir sığınak vermedi mi? Ve yolunu kaybetmiş görüp seni doğru yola ulaştırmadı mı? İhtiyaç içinde bulup seni tatmin etmedi mi? Öyleyse yetime haksızlık yapma, yardım isteyeni asla geri çevirme, ve (her zaman) Rabb'ini(n) nimetlerini an.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EMRE955
    EMRE955's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek

    takip


    xxx
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    bana nedense hep yabancı plakalı araçlar daha cazip gelmiştir.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı
    MaviGozluDev bunu yazdı
     

    eskiden en azından 6ayda bi çık-gir yapmak yetiyomuş, o olsaydı o bile işimize gelirdide, onuda kaldırmışlar işte.

    ne diyim hocam adamlar engellemeye çalışıyorlar böyle olayları :) yapacak bi şey yok.. illa bu devlete para vereceksin gemicikler almaları lazım :)

    birilerinin cebine para girmeden işler olmuyor. bu devir hep vardı yine var olacak..  

    ama hayalini bile kurmak güzeldi :)

     

    gerçi kafamda başka bi yöntem belirdi :) eğer 2 arkadaş isek, biri 6 ay diğer 6 ay şeklinde getirebilir :) ya da eşiyse .. gerçi bu ülkede de yaşamak

    da pek mantıklı değil.. 

    2 arkadaştan biri yılın yarısını yurtdışında geçirmesi gerek ama :D  ha yok 1i zaten hep tr dışında kalıcaksa dediğin tamamda, o zamanda çıkarken sorarlar hacı arabayı bırakmışın nereye gidiyon diye, arabayı burda birine bırakıp gitmekte yasakmış :D


    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    MaviGozluDev bunu yazdı
    unbalanced bunu yazdı
    MaviGozluDev bunu yazdı
     

    eskiden en azından 6ayda bi çık-gir yapmak yetiyomuş, o olsaydı o bile işimize gelirdide, onuda kaldırmışlar işte.

    ne diyim hocam adamlar engellemeye çalışıyorlar böyle olayları :) yapacak bi şey yok.. illa bu devlete para vereceksin gemicikler almaları lazım :)

    birilerinin cebine para girmeden işler olmuyor. bu devir hep vardı yine var olacak..  

    ama hayalini bile kurmak güzeldi :)

     

    gerçi kafamda başka bi yöntem belirdi :) eğer 2 arkadaş isek, biri 6 ay diğer 6 ay şeklinde getirebilir :) ya da eşiyse .. gerçi bu ülkede de yaşamak

    da pek mantıklı değil.. 

    2 arkadaştan biri yılın yarısını yurtdışında geçirmesi gerek ama :D  ha yok 1i zaten hep tr dışında kalıcaksa dediğin tamamda, o zamanda çıkarken sorarlar hacı arabayı bırakmışın nereye gidiyon diye, arabayı burda birine bırakıp gitmekte yasakmış :D

    bi türkiyede var bu mal sistem.. ab de ne güzel aldığın arabayla direk git istediin yere, istediğin şekilde çalış. ne vize derdi ne bi şey..

    şu schengen e girersek biraz hafifler bu olaylar.. tahminimce 2 yıl sonra bizi schengen birliğine kabul ederler. ab zaten dağılacak..

    biraz gevşetilse bu sistem iyi olur ama bi yandan da kötü olur.araba ucuzlarsa herkes alır, istanbul gibi bi yerde zaten hiiiç çekilmez bu trafik.

    toplu taşıma araçlarına yönlense millet desem, metrobüslerin hallerini görüyoruz. adam gibi 4-5 katlı metro yapsınlar göreyim bakalım trafik

    kalıyor mu bu şehirde:)  tabi halk da yönlenmesi gerek böyle şeylere.. sırf arabam var onla gideyim mantığında olduğumuz için çözüm çok da işe

    yaramayabilir.. ne bileyim nereden bakarsam hep bi çürük nokta geliyor elime.. umudumu kestim zaten :))

     


    Aydınlık sabahı düşün ve durgun karanlık geceyi. Rabb'in seni ne unuttu ne de darıldı. Öteki dünya senin için (hayatının) bu ilk bölümünden mutlaka daha iyi olacak! Ve zamanı geldiğinde Rabb'in sana (kalbinden geçeni) bağışlayacak ve seni hoşnut kılacak. O seni yetim olarak bulup bir sığınak vermedi mi? Ve yolunu kaybetmiş görüp seni doğru yola ulaştırmadı mı? İhtiyaç içinde bulup seni tatmin etmedi mi? Öyleyse yetime haksızlık yapma, yardım isteyeni asla geri çevirme, ve (her zaman) Rabb'ini(n) nimetlerini an.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı
    MaviGozluDev bunu yazdı
    unbalanced bunu yazdı
    MaviGozluDev bunu yazdı
     

    eskiden en azından 6ayda bi çık-gir yapmak yetiyomuş, o olsaydı o bile işimize gelirdide, onuda kaldırmışlar işte.

    ne diyim hocam adamlar engellemeye çalışıyorlar böyle olayları :) yapacak bi şey yok.. illa bu devlete para vereceksin gemicikler almaları lazım :)

    birilerinin cebine para girmeden işler olmuyor. bu devir hep vardı yine var olacak..  

    ama hayalini bile kurmak güzeldi :)

     

    gerçi kafamda başka bi yöntem belirdi :) eğer 2 arkadaş isek, biri 6 ay diğer 6 ay şeklinde getirebilir :) ya da eşiyse .. gerçi bu ülkede de yaşamak

    da pek mantıklı değil.. 

    2 arkadaştan biri yılın yarısını yurtdışında geçirmesi gerek ama :D  ha yok 1i zaten hep tr dışında kalıcaksa dediğin tamamda, o zamanda çıkarken sorarlar hacı arabayı bırakmışın nereye gidiyon diye, arabayı burda birine bırakıp gitmekte yasakmış :D

    bi türkiyede var bu mal sistem.. ab de ne güzel aldığın arabayla direk git istediin yere, istediğin şekilde çalış. ne vize derdi ne bi şey..

    şu schengen e girersek biraz hafifler bu olaylar.. tahminimce 2 yıl sonra bizi schengen birliğine kabul ederler. ab zaten dağılacak..

    biraz gevşetilse bu sistem iyi olur ama bi yandan da kötü olur.araba ucuzlarsa herkes alır, istanbul gibi bi yerde zaten hiiiç çekilmez bu trafik.

    toplu taşıma araçlarına yönlense millet desem, metrobüslerin hallerini görüyoruz. adam gibi 4-5 katlı metro yapsınlar göreyim bakalım trafik

    kalıyor mu bu şehirde:)  tabi halk da yönlenmesi gerek böyle şeylere.. sırf arabam var onla gideyim mantığında olduğumuz için çözüm çok da işe

    yaramayabilir.. ne bileyim nereden bakarsam hep bi çürük nokta geliyor elime.. umudumu kestim zaten :))

     

    yok hocam TR ortadan 2 ye bölünmedikçe schengen işi yaş, olsa bile kısıtlamalı bişi olur :) sen oraya hiç umut bağlama , en temizi direk yerine gidelim :)


    .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    MaviGozluDev bunu yazdı
     

    yok hocam TR ortadan 2 ye bölünmedikçe schengen işi yaş, olsa bile kısıtlamalı bişi olur :) sen oraya hiç umut bağlama , en temizi direk yerine gidelim :)

    :) ben gireceğimizi düşünüyorum hocam

    http://www.tahribat.com/Forum-Yabanci-Bayanlar-Ile-Evli-Olanlar-Varmi-Aramizda-171075/2/#2042209 

    burada sebeplerinden bahsettim... 2 sene kadar süre verdim kafamda.. olacak bu iş :) egemen bağış bu işin üstüne çok gidiyor. takip ettiğim iki

    bakan var biri egemen bağış biri nihat ergün. ikisinin de uğraştığını düşünüyorum. 

    avrupadaki izlenimlere de bakıyorum, türkiyeye olumlu bakıyorlar yavaş yavaş. ancak türkiyenin reklama ihtiyacı var. bizi araplarla karıştırıyorlar.

    çöllerde develerle dolaştığımızı falan sanıyorlar :) bu izlenimi kırmak için ücretsiz ya da uygun fiyatlı dünya çapında özellikle abd ve avrupa için

    türkiye turları düzenleyip ülkemizi tanıtmak gerekliliğine inanıyorum. bu tarz şeyler kültür yakınlaşması sağlayıp, bu tarz birleşme işlerini

    hızlandırır..  avrupa kültüründen memnun değilim o ayrı konu ama schengen gibi bir oluşum içinde olmak ciddi anlamda türkiyenin gelişmesine

    büyük destek olacaktır.özellikle eğitimsel amaçlarda. şuan gidin konsolosluklara şerefsiz piçler kan kusturuyor öğrencilere.. terörist muamelesi

    görüyorlar.. bi de bunu yapanlar orada çalışan kanı bozuk adı türkler. yeni bi kanun çıkarttılar, artık başka bir ülkede 3 yıl içinde kalmışsan o

    ülkenin konsolosluğundan sabıka kaydını isteyecekmişsin.. bu kadar aşağılanma olur. ama bunların kökünü kurutmak lazım.. kıç kadar ülkelerin

    bize takındıkları tavır zoruma gidiyor

     

     


    Aydınlık sabahı düşün ve durgun karanlık geceyi. Rabb'in seni ne unuttu ne de darıldı. Öteki dünya senin için (hayatının) bu ilk bölümünden mutlaka daha iyi olacak! Ve zamanı geldiğinde Rabb'in sana (kalbinden geçeni) bağışlayacak ve seni hoşnut kılacak. O seni yetim olarak bulup bir sığınak vermedi mi? Ve yolunu kaybetmiş görüp seni doğru yola ulaştırmadı mı? İhtiyaç içinde bulup seni tatmin etmedi mi? Öyleyse yetime haksızlık yapma, yardım isteyeni asla geri çevirme, ve (her zaman) Rabb'ini(n) nimetlerini an.
Toplam Hit: 20695 Toplam Mesaj: 41