0,6 Uçlu Kalem

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adanakebap
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    eet başlıktanda anlaşılabilineceği gibi 0,6 uçlu kalem arıyorum, 2 haftadır takıntıdan beter hale geldi amk, izmirdeki kırtasiyelerin %90ını ne gittim kendim sordum yada sordurttum, heryerde 0,6 tombo uç var ama 0,6 hiçbir kalem yok!!! Lütfen Allah rızası için biri bana ben bulurum desim nekadar para isterse vercem şerefsizim yeter amk 2 haftadır gezmediğim yer gitmediğim toptancı kalmadı. Yeterki bulun b itnae 0,6 kalem bana ya kırtasie tanıdığı filan olan varsa, en olmadı yer tarif edin(izmir içi) gidip alııyım izmirdışındaysa bulursanız gönderiyim parasını yollayın valla çıldırcam ya koskoca izmirde bi tane 0,6 kalem yok!!! :@
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SWAT
    SWAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2005
    Erkek

    benim eskiden vardı cok deli kalem haa :D ama kac senedir gormuyom.uretmiyolar heralde işin zor yani...

    hoca bulursan nerden alıdıgını banada soyle..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mephisto
    mephisto's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2006
    Erkek

    Hoca nerelere baktın ızmırde :p

     İzmir kırtasıyemı ne var kemeraltına dogru orası baya buyuk bı yer oraya sor derım sormadıysan


    Issız kuytu köşelerden and olsun ki döneceğiz !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    kipaya bakın kipaya :D

    Not : O.6 kalem bulursan O.5 uçta kullanabilirsin pek fark etmiyor bulursan banada süle janjanlı olur 


    tahribat.com a can feda
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    utkuts
    utkuts's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek
    napçan 0.6 yı? o.7 kullan ya da 0.5. Bukadar aramaya değermi 0.1lik fark :D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    ankarada istanbulda bütün büyük kırtasiye ve ozalitcilerde 0.1 den 3.0 a kadar her cşitini bulabilirsin fabercastellin üretiikleri var tombonun ürettikleri war

    tavsiyemn üniversite cevresindeki kırtasiyelere git genellikle güzel sanatlar kullanır çünkü derecelenmiş kalemleri...


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    bizim burda kitapsanda olacaktı galiba,0.3 de 0.6 da wardı hatırladıgıma göre 

    bugun yarın gidicem bakayım gidince,

     


    çocuktum,büyüdüm
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adanakebap
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    utkuts bunu yazdı:
    -----------------------------
    napçan 0.6 yı? o.7 kullan ya da 0.5. Bukadar aramaya değermi 0.1lik fark :D
    -----------------------------

    ya asıl nedeni herkez 0,5 veya 0,7 kullanıyo ve zırt pırt uc istiyo şerefsiz tosbağalar, bende sinir oluyom, 0,6 olunca kimse istiyemicek :D  ama bu 2 hafta aradıktan sonra takıntı haline geldi, cimri olduğumu düşünmeyin, uc istesinler 10 kutu alıyım sorun olmazda tek tek istedilermi sinir oluyom :D 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TugrulBaba
    TugrulBaba's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2003
    Erkek

    şimdi gitsem bizim bi tanıdık kırtasiyei var (adam öyle böyle değil tırlarla getirtir malı) 0.1 den artık en sonu neys bunun 09 mudur hepsini bulurum.

    Sen güçlünün dediği gibi üni çevrelerine bak bide mimarlık okuyan tanıdıkların varsa onlardan sor onlar bulurlar. 


    tahribat.com/murid/tugrulbaba
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adanakebap
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    ankarada istanbulda bütün büyük kırtasiye ve ozalitcilerde 0.1 den 3.0 a kadar her cşitini bulabilirsin fabercastellin üretiikleri var tombonun ürettikleri war

    tavsiyemn üniversite cevresindeki kırtasiyelere git genellikle güzel sanatlar kullanır çünkü derecelenmiş kalemleri...

    -----------------------------

    ya hocam sorma 0,35 0,4 0,5 0,7 0,9 1,0 ve buna benzer bi dolu kalınlıkta kalem buldum 0,6 yok hiçbiryerde :D:D:D ne lanet bi kalemmiş anlamadım aq 

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    adam sinir hastası olmuş 0.6 da 0.6

    tahribat.com a can feda
Toplam Hit: 10465 Toplam Mesaj: 46