1 İnek 2000 Kişiyi Öldürdü :(
-
ArmadA bunu yazdı:
-----------------------------zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
inek 5-6 km den mi düşerki alla alla yani şu var ucak kaç km yükseğe çıkıyorsa hespalamak lazım ağır inek aşşağıya inene kadar çok ağır etki yapar.alıkçı teknesini hayli hayli indirir :) arabaya düşse iş biter.
-----------------------------
2500 kişi üzerinde olan balıkçı teknesi eet. demir yığının üzerine düşüen bi inek allah aşkına ne kadar basınç uygulayabilirki yada gemiyi ortadan 2 ye bölücek hali yok hayrat bişi güle güle öldüm valla haa :P
-----------------------------
ahh ahh bir kaç mesaj üste bakı versen şu mesajdan kurtaracaktın benihttp://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=40344&sayfa=3#351723
Yok görmedim diyorsan alıntı çekim.İllaki dikkat çeken birisi kez yazacak mı abicim ya.Mürid ne güzel yazmış haber buymuş.Bende o haberin gerçeğinin yorumunu yaptım.Bir inek sence balıkçı teknesini o kadar km yüksekten ucup batıramaz mı?
xtlan bunu yazdı:
-----------------------------
bu olay dogru 1-2 yil once tv de ve gazetelerde gormustum.ama 2 yilda haber kulaktan kulaga gele gele 2000 kisi olmus hahah.japon denizi uzerinde kucuk bir ahsap balikci teknesinin uzerine dusmus ve gemi batmisti.2-3 denizcide salih guvenlik ekipleri tarafindan denizden kurtarilmisti :)
----------------------------- -
o inek o yükseklikten düşmeyi nasıl becerdiyse yere vardığında tonlarca ağırlığa ulaşır yükseklikle doğru orantılıdır ve gemiyi batırabilir diye düşünüyorum ki batırmış
ama bu olayın türkiyede gerçekleşmemesine şaşırdım
-
şaşırtıcı bi olay yaa:)) bi inek gemiyi batırıyo..kaynak varmı ya yada resim bakalımm
-
silviyena bunu yazdı:
-----------------------------
şaşırtıcı bi olay yaa:)) bi inek gemiyi batırıyo..kaynak varmı ya yada resim bakalımm
-----------------------------
kaynak olarak gazaltı kaynagını öneriyorum...evet resimde var :) inek düşerkene çekinmişti... D: japonları bilirsin her b*kun resmini cekerler kesin onuda cekmislerdir :D...upload ediom bitince verrim link :) -
arkadaşlar bu olayı bi sitede şu anda okudum aynen c/p yapıyorum ve okuyun :)
Bu olayı bi arkadaşımın babası anlatmıştı bana. O da televizyonda seyretmiş galiba. Japon Denizi’nin ortasında, bi gemi enkazına tutunmuş
3-4 Japon balıkçı, Sahil Güvenlik tarafından kurtarılmış. Yetkililer o gün havanın son derece açık olmasına rağmen gemilerinin nasıl olup da battığını sorduğunda, balıkçılar inanılması güç bi hikaye anlatmış. Güya gökten, güvertenin tam ortasına koccaman bi inek düşmüş. Bunun açtığı delik yüzünden de gemileri bi’kaç dakika içinde batıvermiş. Sahil Güvenlikçiler inanmamış taabi bu hikayeye. Adamlardan şüphelenip gözlem altına almışlar. Balıkçılar bi’kaç hafta nezarette kaldıktan sonra serbest bırakılmış. Çünkü adamlar gerçekten de yalan söylemiyomuş. Bakın şimdi herifler nası aklanmış: O dönemde bi Rus askeri uçağı Japonların hava sahasını ihlal etmiş. Japon hükümeti de doğal olarak Rusya’dan olayı soruşturmasını istemiş. Rusların istemeye istemeye, yarım ağız yaptığı açıklamadan sonra “gökten düşen ineğin” sırrı da çözülmüş. Dışıişleri’nin gönderdiği özür mektubu aynen şöyleymiş. “Maalesef askeri kargo uçaklarımızdan birinin personeli emirlere uymayıp, kuraldışı davrandığından hava sahanız ihlal edilmiştir. Kaptan Pilot Yüzbaşı Arnsky’nin verdiği ifadeye göre uçağa, çalıntı olduğunu tahmin ettiğimiz bi inek alınmış. Ancak havalandıktan bi süre sonra soğuktan huysuzlaşan inek zaptedilemez bi şekilde sağa sola koşmaya başlamış. İneğin koşuşturmaları da uçağın dengesini bozmuş. İşte bu sırada yaşanan panik sırasında rota değişerek hava sahanıza girilmiştir. 30.000 fit yükseklikte ortaya çıkan bu problem ancak inek dışarı atılabildikten sonra çözülmüş ve eski rotaya dönülebilmiştir. Sizden, ortaya çıkan ihlal için özür dileriz. Olayın sorumluları ivedi bir biçimde cezalandırılacaktır. Saygılarımızla...”
-
ok... süper olur ya:) ama gerçek dildir bu ya yani 2000 kişi falan saçma abartılmış,hatta olayın aslı kimbilir nasıldır nese bakalım daa...buaraad teşekkür
