10 Kasımada Laf Ettiniz
-
08.11.2009 12:38
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan TRT'deki Politik Açılım programında kündeme ilişkin açıklamalarda bulundu.
Erdoğan, 'Demokrasiye Komplo Belgesi' tartışmalarıyla ilgili olarak "Kilidi ıslak imza çözecek. Askeri Yargı, Adli Tıp Raporu'nu esas almalı" açıklamasını yaptı.
Erdoğan Demokratik Açılım'la ilgili 10 Kasım tarihinde oturum yapılacak olmasıyla ilgili eleştirilere de yanıt verdi: "10 Kasım matem günü değil. 10 Kasım'da oturum Atatürk'ün anlayışına uygun."Atatürkü ve onun ilkelerini sevmiyoruz istemiyoruz deseler gam yemiycem..
soruyorum Hangi ülkenin basbakanı diye..kimin kurduğu meclistesiniz.
meclis baskanınıda aynen al birini vur ötekine..
ayıp derler adama ayıp. ar perdesi kalmamış. ingiliz uşağı dedeleri şimdi amerikan uşağı kendileri olmuş. halka inanmıyorlar medeti avrupadan amerikan bekliyor. yabancıların isteğiyle yönetiyorlar ülkeyi
herkes Atatürke laf ediyor. bi basbakanın etmediği kaldı oda etti.
bi kere yurtta sulh cihanda sulhu ağzına almaya hakkı yok.
-
Tayyip ve tayfası artık başlarına gelecekleri biliyorlar, gider ayak ' ne götürsek kârdır' mantığıyla döküyor içini.
ama şundan çok eminim , bu adam gittiği zaman çoğu adamında kellesi gidecek - başta tayyip olmak üzere. -
O kadar şerefsiz çıkmıştır ki bu ülkede atatürk'e hakaret eden. ve birçoğu da makam ve mevki ile ödüllendirilmiştir.
-
Atatürk onların Atası değildir. Türk evladı Atasına karşı saygılı olmuştur. her zaman Atasını sevmiştir.
edit:siz dinci bezirganlar böyle yaptıkça biz Atamızı daha çok seviyoruz..
-
10 kasımda yaygara koparıldı (14.11.1994) Ata'ya saygı duruşunda sap gibi ayakta durmaya gerek yok. gibi sözlerin sahibinden bu tip söylemleri beklememek olanaksız zaten. 10 kasım TÜRK milleti için matem günüdür.Biz bunu gördük bunu biliyoruz.
-
birileri masaya yumrugunu vurmak için daha ne bekliyor acaba..
-
bak böyle konular açıyonuz küfür edince bana kızıyolar :)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
bak böyle konular açıyonuz küfür edince bana kızıyolar :)
-----------------------------sovmezsen adisin. Hatta ben kafasini tutim sen gecir orosbu cocuklarina.
-
ulan taib okadar insanın küfrünü okadar şehitin mebalini çekiceksin.
umarım 10 kasım mecliste ölüm gününüz olur cenazenizi 11 kasımda kıldırırız.
helvanıda amerikaya kendi ellerimle gönderirim.
öl u*an taib. ne b*kuma yaşıyosun taib.
-
ulan daha geçenlerde Bülent Arınç 10 kasım günlerden bir gün demedi mi ? Sen başbakan olmadan önce neler dedin neler.Senin gibi yalancı yok tayyip.Senin gibi düzenbaz yok!...
-
yeter ulan her hafta bir olay
