18 Bin Liraniz Olsa?
-
Suan askerden yaziyorum hocam, askerlik yapilabilecek eb guzel ve rahat yerdeyim en iyisinin mk manyak misin ver kurtul
-
yaşı bedelliyi tutup ta parası olmayan ve hiç çalışmayan muridlere tavsiyem,
gidin borç alın, kredi çekin 3 ay 100 ay herneyse. ödersiniz bi şekilde. mutlaka bedelli yapın.
bu konunun artık vatan millet muhabbetine dönme dönemi geçti.
savaş olur, hepimiz aslanlar gibi gideriz.
ama hiçkimse bana 1 sene çoluk çocuğa çay taşıtamaz, yer süpürtemez. vs.
param yoktu, gittim çektim kredimi 36 ay, aslanlar gibi yaptım bedellimi geçen gün.
devletin bazen askere bazen paraya ihtiyacı olur.
Bu gün askere ihtiyacı yok.
S-E-R-H-A-T tarafından 05/Oca/15 11:51 tarihinde düzenlenmiştir -
S-E-R-H-A-T bunu yazdı
yaşı bedelliyi tutup ta parası olmayan ve hiç çalışmayan muridlere tavsiyem,
gidin borç alın, kredi çekin 3 ay 100 ay herneyse. ödersiniz bi şekilde. mutlaka bedelli yapın.
bu konunun artık vatan millet muhabbetine dönme dönemi geçti.
savaş olur, hepimiz aslanlar gibi gideriz.
ama hiçkimse bana 1 sene çoluk çocuğa çay taşıtamaz, yer süpürtemez. vs.
param yoktu, gittim çektim kredimi 36 ay, aslanlar gibi yaptım bedellimi geçen gün.
devletin bazen askere bazen paraya ihtiyacı olur.
Bu gün askere ihtiyacı yok.
Güzel tespit hocam... O paralarla çok güzel askeri yatırımlar yapılabilir, kendi teknolojilerini üretebilirler, birşeyler geliştirebilirler insanlar bunlara para vererek vatani görevini yine yerine getirmiş sayılır bence.
-
zalimadam bunu yazdı
sen gece rüyasından terleyerek uyanıp askerlikten korkan, kulağında küpe olan, konvers gucciden başka ayakkabı giymeyen , devletin her imkanından yararlanıp üstüne esfnaf dükkanı taşlamak için protestolara katılan taş kafalı entel , karşı cins gibi konuşup çıtkırıldım top kılıklı gençlerimizden olma.
her konuda bak her konuda diyorum en az 5-6 kere denk geldim çünkü şu küpe takıp converse giyen gençler hakkında sürekli konuşuyorsun, yaşayamadın di mi gençliğini zamanında o gençler gibi olmak istedin ama olmadı di mi, bu taş kafalı entel gençler dışarıdan fazla marjinal gözüksede bulundukları ortamdan ötürü kültür seviyeleri mecburen yükseliyor, ilerde mağara adamlarını eğitmeye çalışmak yerine bu şimdinin çıtkırıldım ama kültürlü ufku geniş gençleriyle sohbet etmeyi yeğlerim
-
yemeye içmeye gezmeye tozmaya har vurup harman savurmaya meraklı bi insansan 12 ayda askerde harcayacagın para 18 bin tlyi fazlasıyla gecer. hiç bulasma ver parayı kurtul 12 ay degmez inan.
-
Lotus bunu yazdızalimadam bunu yazdı
sen gece rüyasından terleyerek uyanıp askerlikten korkan, kulağında küpe olan, konvers gucciden başka ayakkabı giymeyen , devletin her imkanından yararlanıp üstüne esfnaf dükkanı taşlamak için protestolara katılan taş kafalı entel , karşı cins gibi konuşup çıtkırıldım top kılıklı gençlerimizden olma.
her konuda bak her konuda diyorum en az 5-6 kere denk geldim çünkü şu küpe takıp converse giyen gençler hakkında sürekli konuşuyorsun, yaşayamadın di mi gençliğini zamanında o gençler gibi olmak istedin ama olmadı di mi, bu taş kafalı entel gençler dışarıdan fazla marjinal gözüksede bulundukları ortamdan ötürü kültür seviyeleri mecburen yükseliyor, ilerde mağara adamlarını eğitmeye çalışmak yerine bu şimdinin çıtkırıldım ama kültürlü ufku geniş gençleriyle sohbet etmeyi yeğlerim
müdür ben erken yaştan beri yanlız büyüdüm. hayal ettiğinden fazla özgür ve ufkum geniş yaşadım.
küpe takmakla özgür olunuyorsa senin hayatı kavrama biçimine düüüüüüttt. sıkıntı burda zaten giyimle özgürlüğün kültürlüğün ne alakası var şimdi.
senin yazdıklarına bakacak olursak ben desemki erkekler artık etek giyip geziyor vay gençliğin haline desem.
sende diyeceksinki onlar çok kültürlü sen mağara adamı olarak kalmışsın diyeceksin.
o bahsettiğim ibneler o ayakkabı ile diğer eşyaları giydiği için ibne olmuyorlar. sadece kendilerini ve düşünce şekillerini karı kız gibi yetiştirdikleri için tepki gösteriyorum. adam ne bok varsa karşı arkkadaş. üstüne yağmur yağsa bu nebiçim devlet yaaaa üniye gidemiyorum yağmurdan diyor amk.
ona baksan bizm aile hekimi bile küpe takıyor. ama adam adam gibi adam doktor olmuş. adamın düşünce tarzı olsun gerektiği gibi amk.
benim söylediklerim canınızı yakıyor olablir. ben sadece gençlerimizin içindeki kükreyen aslanı dışarı çıkartmak için fikir veriyorum.
burada şeyhimizin muridleri olarak herbirimizin gizemli güçleri var. holy ve rene de paşa paşa askerliğini yaptığı için bizde onların yolundan gidiyoruz .
tarikat ruhundan ne anlarsın sen müdür.
-
Açıkca söylüyorum param olmasa bedelliden yararlanamayacak bile olsam askere gideni zksinler. Ver parayı riske atma hayatını. Sanki askere gidince bi bok olacak. Neymiş efendim anılar bırakacakmış. Ulan askere gidipte aklı başında gelen bir tane tanıdığım yok. Sokakta torpil patlasa yataktan sıçrayarak uyanan, sigara kullanmayan adamı esrarkeş yapan bir sistemin amına koyim. Yok savaş olunca silahı nasıl kullanacaksın diye bana gelmeyin diyolar falan abicim sen sanıyormusun öyle ülkecek gidecek bir savaş olsun daha. 300 yıl öncesinde yaşıyor sanki amına koyim rusya yukardan bize saldıracak işgal edecek bizi. O değil almanyada kimseyle zıtlaşmıyorki onlar savaşa girince bizde mal gibi atlayalım savaşa.
-
Siz bakmayın bu vatan haini vs. yakıştırmalarına, fakir oğlu fakirin oğlu askerde gece izmarit toplamayla adam oldum sandığı için bedellicilere kin kusuyor, kullandığın silah belli yaptırdıkları atış sayısı vs. belli, çok meraklıysan gidersin 1haftada hepsini öğrenirsin, anadoluda askere gitmeyene adam denmez deniyor, insanın içi boş teneke olunca etiket peşinde koşması normal. Yoksa %80'i tuvalet temizleyen adamlar, %20 doğuda çarpışan adam var ona da bu bedelliden elde edilen paradan verilmeli ayda 5000'edn aşağı almamalı ama tabi saraya avize lazım o daha önemli...
-
patates bunu yazdıKaan bunu yazdı
6 aylık gelirim(biriktirebildiğim) 18.000'i geçiyorsa basarım parayı, yok 18binin altında kalıyorsa, zaten kalmamda bir amaç yoktur, gider yaparım askerliğimi. Nacizane fikrim.
Ya ben bu yil mufetis olucam gibiyim. Mufetis yardimcisi maasi 3200 ama su var devletteyken askere gidince maasin 3 te 2 si yada 3 te birini devlet sana yine yatiriyo yattigin yerden. O yuzden cok ozel sektordeki gibi nir kaybida olmuyo. Ama bilemedim
hacı yanlış anlamada milletin gtü skiliyo müfetiş olcam diye. kolay değil o kadar. geçen seneki gibi 5bin alımı nah görürüz.
ders veren hocaların 10da 8i müfettiş. öküz gibi de para alıyolar. kendini geliştir özellikle muhasebe ve iktisatçılar iyi para alıyor.
yeterliliğini almış bir müf yaklaşık 4.300 maaş alıyor. sadece h.sonu 10-10 ders versen ayda 80 saat. 80*100=8.000
bi de maaş. mis gibi.
soruna dönersek 18bin keş varsa şeytana uyma git yap askerliğini. ben de para bakınıyom 18bini tamamlasam direkt yatırır kurtulurum mk
-
hoca niye duruyorsun benim param var yaşım tutmuyor yaşım tutsa inanki hic durmam bedelli olarak giderim...
