folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder 19 Mayıs Gösterilerinde Öğrenciler Kıyafetler Ve Vakit Gazetesi



19 Mayıs Gösterilerinde Öğrenciler Kıyafetler Ve Vakit Gazetesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bella_ciaa
    bella_ciaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek
    DecaMeroN bunu yazdı:
    -----------------------------
    imran268 bunu yazdı:
    -----------------------------

    AMK

    sizin anlama probleminiz var

    kendinize yakışitırdıktan sonra isterse çıplak çıkın. adam kalkmış ytazmış boşaldım burda dior...

    amk ne olcak bu gov


    -----------------------------

    Sen o mesjadaki ince espriyi anlayamıyorsan sana ne diyelim :D http://www.youtube.com/watch?v=o-nM_RsYeHo bende bu videodaki gibi tüm kara çarşaflılara yan bakıyorum taciz ediyorum yanımdan geçerlerken laf atıyorum ;)


    -----------------------------
    sen beni anlamıyorsun galiba. yada nalamak istemiorsun.

    şimdi o videoya baktım ve ohaaaaaa dedim. sen İsalmın ne olduğunu sanıyorsun. bi kere insanlara buynu yapan müslüman bile değil. ben insanları öyle karay boyanlarn amk.. aynı şekilde böle açnlarında. herkes istediğini yapsın....

    bilmem anlatabildm mi ...?


    Rüyamda Ben Ve hazreti Fethullah hoca abey efendi aynı Keranedeydik. İkimizde Aynı Kaşarı Zükmek İstedik. Ben Qarıyı Ona Vermeyince Fışfışla Fışfışlaya Ağlamaya Ve Vaaz vermeye Başladı. "Evladım Dünya Geçicidir (fışfışpırrt) Paylaşamadığınız bişey Varsa; Önce Arkadaşına İkram Et. Sonra Sen Yap... :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    amma sktiniz koydunuz hocalar yapmayın böyle daha sakin yorumlar yazın, burada kimse kimsenin düşüncesini değiştiremeyecek en fazla birbirinizi kıracaksınız benim düşüncem konunun kilitlenmesi yönünde.kimse kalkıpta "aaa bu böyleymiş" i EN AZINDAN bilgisayar başında, forum sitesinde demez.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bella_ciaa
    bella_ciaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek

    bencede çünkü

    burda bişeyin halolması imkansız.. yüz yüze görüşmek daha iyi bu konuları. amk be.

    siz beni radikal islamcı sandınız. amk öle olsa playboyun ne işi var avatarımda. yanlız  zpruma giden şuki

    bu açık saçık insanlarımıza insan başı kapalılara ise hayvan müdahalesi yapılması. örneğin unv y almama. bunu .. neyse bne artık mesaj bile yazmam. kışkırtmayalım birbirmz. ben dayanamam


    Rüyamda Ben Ve hazreti Fethullah hoca abey efendi aynı Keranedeydik. İkimizde Aynı Kaşarı Zükmek İstedik. Ben Qarıyı Ona Vermeyince Fışfışla Fışfışlaya Ağlamaya Ve Vaaz vermeye Başladı. "Evladım Dünya Geçicidir (fışfışpırrt) Paylaşamadığınız bişey Varsa; Önce Arkadaşına İkram Et. Sonra Sen Yap... :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PeTaL
    PeTaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Dişi
    imran268 bunu yazdı:
    -----------------------------

    bencede çünkü

    burda bişeyin halolması imkansız.. yüz yüze görüşmek daha iyi bu konuları. amk be.

    siz beni radikal islamcı sandınız. amk öle olsa playboyun ne işi var avatarımda. yanlız  zpruma giden şuki

    bu açık saçık insanlarımıza insan başı kapalılara ise hayvan müdahalesi yapılması. örneğin unv y almama. bunu .. neyse bne artık mesaj bile yazmam. kışkırtmayalım birbirmz. ben dayanamam


    -----------------------------
    farkındasın yani işte böle bi yaman celişki içinde hem acılmak gunah haram bakması yasak sorada playboy takıl ne kadar karı kız warsa kes rahatsız et mumkunse taciz et sorada bası acık tahrik oluyorummu diosun hatta ondan playboyluamı adadın kendini..eskidende insanlar boyleydi senin tabirinle acık cok istiosan gosterim anemin babamın 19mayıs gosterilerinden fotoları war kimse tesetturlu degil kimse spor yaparken carsafa dolanmamıs pardesusuyle takılmıo nerdese 40yıl once..

    rüyaları gerceklestirmenin en guzel yolu uyanmaktır
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naps
    Naps's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2006
    Erkek
    şunu mozaikliyinlere acıyorum abi ya gerçekten... cok acıyorumm

    Hayat Ölüme Giden Yolda Bir Düştür...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    warlife
    warlife's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    amk işte fetullah osuruyo bunlar yarabbi şükür diyo baska acıklaması mı waR ..bu ülkenin hangi köyünde çarşaf war .... ben bildim bileli veya eskilerden de başörtü wardır..siyasi bişey haline getirmeye calışıylar... sansurlersek daha iyi olur falan die .. öle gazete cıkarıyolar işte

    diyalektik için kesin, mutlak hiç bir şey yoktur..Her şeyin bir geçmişi vardir ve bir geleceği olacaktır. Her şey bir kez bulunduğu yerde her zaman icin kesin olarak bulunmaz, ve o bugünki o,kesin ve son değildir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    bide sansürlemişler :D
    demek ki adamlar bu küçük kızlardan bile tahrik oluyo.. bu kadar sapıklar işte..

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    FireX
    FireX's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Ülkemizdeki kılık kıyafet yönetmeliği belli kurallar açıktır.Resimlerde vakitin saçma sansürünün dışında olağandışı birşey göremedim.Bu kıyafetler zaten standart olarak jimnastikçiler tarafından giyilmekte.Diğer açıdan söylendiği gibi 12-15 yaş arası kızlara kötü gözle bakan zihniyetin eseridir bunlar.

    Zaten o fikri savunan yobaz zihniyet kızların 8 yaşından itibaren evlenebileceğini iddaa etmektedir.Ne kadar acınacak durum değil mi? Ülkemizde böyle saçmalıklara yer olmamakla birlikte aksini iddaa edenlere ortadoğu ülkelerinin kapıları sonuna kadar açıktır.

    Karaçarşafla,türbanla kapanmanın tersi çıplaklık değildir.Nasıl giyinmesini gerektiğini aklı ve namusu yerinde olan herkes bilir.Akpnin başa gelmesi bunlara cesaret verdi.Ama indiriyoruz, çok yakında da inecek.O zaman geldikleri yere göndereceğiz onları.Bu zihniyete pabuç bıraktırmayacağız.

    Diğer bir konu buraya gelip din dersi veren,fetva veren insanlar milletin karısına kızına yan gözle bakıp onlarla yatma hayalleri kuruyor.Bu nasıl çelişkidir?


    λ
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kzlyarasa
    kzlyarasa's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2007
    Erkek

    deneme 1-2

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    White_AnGeR
    White_AnGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek
    vay a.k. millet çagdaşlıktan bahsediyor ulen sen avrupayla birmisin senin dinin islam sen ALLAH'a inanıyorsun senin onlardan farkın var çagdaşlık demek yarı çıplak gezmek degildir bizler osmanlıdan geldik(bazı kesimler sadece terihi 1923 ten sonra olarak görüyor ama neyse) balerin diyon senin annen balerincimiydi kardeş ha bizim geleneklerimiz var biz türk tarihinde balerincilik ne zaman vardı bilmiyorum ben ama şunu söylim ordu diyarbakırdaki olaylara çagdaşlık dişi diye bitelenbdiriyor kardeşim ben müslüman çocuguyum (burada başkalarına hırıstiyan vs. demiyorum yanlış anlaşılmasın..)benim kardeşimde öyle kardeşim gidecek ilahi söylerken baş örtüsü takacak benim için sorun yok ister taksın ister takmasın ama çıkıpta bazi kesimler hele hele görevi bu ülkeyi korumak olan tsk bunu yapmamalıydı sonuçta bu mi,lletin inancı ortada bunu yapmak yanlış burada şunu diyorum ben çocuklar balerin yapmış yapmamış önemli degil yarı çıplak çıkmış çıkmamış oda önemli degil bu karelere ordu bişi demez ama çıkıpta ilahi söyleyen kızlara çagdaş dişı diyor ben buna kızıyorum arkadaş ordu işini yapsın dinimizle ugraşmasın.

    Bugünü Yaşadın Yarının Varmı. Gençligine Güvenme Ölen Hep İhtiyarmı... (Hz. MEVLANA)
Toplam Hit: 8229 Toplam Mesaj: 73