2014 Sıgara Zammı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivirus
    antivirus's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2006
    Erkek
    samaccc bunu yazdı

    PARLIAMENT Uzun / Kisa 10,00 TL
    PARLIAMENT Aqua 10,00 TL
    PARLIAMENT Slims 10,00 TL

    günde 1 paket içen adam bu sigaraya ayda 300 tl mi vericek yani :S

    iyiki bu illeti içmiyorum adamın ocağına incir diker valla bu sigara .


    Nev-i Şahsına Münhasır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    dahas önce bir zamda iyiki zam gelmiş olan arkadaş a küfretmiştim özür diliyorum :) sıgarayı bırakalı bır yıldan fazla oldu artık ıcemıyorum oksuruyorum :) :D bıra ıcerken bıle ıcemıyorum ıcmıyorum yanımda ıcseler canım cekmıyor. 

     hergun bır paket uzun marlboro ve uzun winstonlight ıcerdım   yada 2 paket uzun marlboro ıcerdım 8 liraydı marl. win 6.5 :) 15 tl verıyormusuz gunluk sıgaraya.  bıranda bıraktım bırakın sizde . 

    şimdi hükümete sövmenin yeri yok sistem nedeniyle kim iktidar olursa olsun artacak bu sigaranın fiyatı :) 20 lirada olsa alacağınızı biliyorlar çünkü :) ben olsam bende artırırdım. Sigara üreticileri artık yine kardan kısıp dengelecekler paket başına 10 kuruş kar yapsalar bile üreticiler dengelerler onu merak etmeyin 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hydrazined
    hydrazined's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ekim/2007
    Erkek

    bugun Camel soft aldım 8 tl den


    İki Mavide Bir Hayat
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    akşam 7.5 tl den kaptım 1 paket mutluyum :D zam gelmeden önce kaptım da şimdi yarısı bitti ona üzülüyom.


    Boş İşler Uzmanı..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    casey
    casey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2010
    Erkek

    2 gün önceden murattı bulamıyordum zam gelicek diye herkes kaldırmıştı. Şimdi 8 lira olunca full herkes muratti satar olmuş çakallar.

    Öğrendiğime göre 5 liralık sıgaralar 6 lira olmuş.

    En azından bize 50 kuruş girdi lan teselliye bak mk :D

     


    Zamanı durduramazsın.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Şu an satışını yaptığım tek sigara VIP adlı gürcü sigarasıdır.

    üniversitede koca mühendislik bölümünü bu sigaraya alıştırdım.

    ince sigara olduğundan ben içmem bu iyi değil vb. Cümleler kuranlar şimdi karton karton istiyorlar.

    sağlıklı  yaşam için kullanmayın.

    illada kullanıcam diyorSanız fazladan para vermeyin sigaralara.

     

    daha önce tbt de sigara sattığım arkadaşlar var.konuya yaZarlar görürseler.hiçbi skntı yaşanmadı.

    minimum 3 karton alma şartyla VIP sigarası satıyorum.

    1karton 50tl - 1 kartonda 10 paket var

     

    toplu sigara almanın maddi anlamda faydalarından bahsetmek istemiyorum.biraz düşünün

    bu arada 2 yıldır bende VıP içiyorum.

     

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    albertinajeffley
    albertinajeffley's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2013
    Dişi
    morf1n bunu yazdı

    Kendini zehirlemek aptallıktır,

    Hele birde zehirlenirken para vermek içler acınası...

    kesinlikle:)


    azcık o guzel beynınızı kullansanız hıc fena olmazdı hanı..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    antivirus bunu yazdı
    samaccc bunu yazdı

    PARLIAMENT Uzun / Kisa 10,00 TL
    PARLIAMENT Aqua 10,00 TL
    PARLIAMENT Slims 10,00 TL

    günde 1 paket içen adam bu sigaraya ayda 300 tl mi vericek yani :S

    iyiki bu illeti içmiyorum adamın ocağına incir diker valla bu sigara .

    onu için pek takmıyor 300 tl yi :)))


    matematik24.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    murid arkadaslarim. Hem kesenize hem kendinize zarar. birakin su mereti ya :(


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeyrekli
    zeyrekli's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek
    rakkoc bunu yazdı

    murid arkadaslarim. Hem kesenize hem kendinize zarar. birakin su mereti ya :(

    Amaç zaten bırakan sayısını çoğaltmak.. Hayır bunlar böyle yaptıkça daha da inat oluyor ya. 5-6 senedir almıyorum paket sigara, Türkiye' nin her yerinde tütün yetişiyor neyinize yetmiyor yav, alın benim gibi tütün için istediğiniz kadar sigara. En baba tütünün kilosu 60 tl., yanınada 5 tl lik 200 filtre olay budur.


    Bilmem kaç bin (artık bilmiyorum) özgün makale referansı ile makale yazarlığı.
Toplam Hit: 6007 Toplam Mesaj: 45