2014 Sıgara Zammı
-
samaccc bunu yazdı
PARLIAMENT Uzun / Kisa 10,00 TL
PARLIAMENT Aqua 10,00 TL
PARLIAMENT Slims 10,00 TLgünde 1 paket içen adam bu sigaraya ayda 300 tl mi vericek yani :S
iyiki bu illeti içmiyorum adamın ocağına incir diker valla bu sigara .
-
dahas önce bir zamda iyiki zam gelmiş olan arkadaş a küfretmiştim özür diliyorum :) sıgarayı bırakalı bır yıldan fazla oldu artık ıcemıyorum oksuruyorum :) :D bıra ıcerken bıle ıcemıyorum ıcmıyorum yanımda ıcseler canım cekmıyor.
hergun bır paket uzun marlboro ve uzun winstonlight ıcerdım yada 2 paket uzun marlboro ıcerdım 8 liraydı marl. win 6.5 :) 15 tl verıyormusuz gunluk sıgaraya. bıranda bıraktım bırakın sizde .
şimdi hükümete sövmenin yeri yok sistem nedeniyle kim iktidar olursa olsun artacak bu sigaranın fiyatı :) 20 lirada olsa alacağınızı biliyorlar çünkü :) ben olsam bende artırırdım. Sigara üreticileri artık yine kardan kısıp dengelecekler paket başına 10 kuruş kar yapsalar bile üreticiler dengelerler onu merak etmeyin -
bugun Camel soft aldım 8 tl den
-
akşam 7.5 tl den kaptım 1 paket mutluyum :D zam gelmeden önce kaptım da şimdi yarısı bitti ona üzülüyom.
-
2 gün önceden murattı bulamıyordum zam gelicek diye herkes kaldırmıştı. Şimdi 8 lira olunca full herkes muratti satar olmuş çakallar.
Öğrendiğime göre 5 liralık sıgaralar 6 lira olmuş.
En azından bize 50 kuruş girdi lan teselliye bak mk :D
-
Şu an satışını yaptığım tek sigara VIP adlı gürcü sigarasıdır.
üniversitede koca mühendislik bölümünü bu sigaraya alıştırdım.
ince sigara olduğundan ben içmem bu iyi değil vb. Cümleler kuranlar şimdi karton karton istiyorlar.
sağlıklı yaşam için kullanmayın.
illada kullanıcam diyorSanız fazladan para vermeyin sigaralara.
daha önce tbt de sigara sattığım arkadaşlar var.konuya yaZarlar görürseler.hiçbi skntı yaşanmadı.
minimum 3 karton alma şartyla VIP sigarası satıyorum.
1karton 50tl - 1 kartonda 10 paket var
toplu sigara almanın maddi anlamda faydalarından bahsetmek istemiyorum.biraz düşünün
bu arada 2 yıldır bende VıP içiyorum.
-
morf1n bunu yazdı
Kendini zehirlemek aptallıktır,
Hele birde zehirlenirken para vermek içler acınası...
kesinlikle:)
-
antivirus bunu yazdısamaccc bunu yazdı
PARLIAMENT Uzun / Kisa 10,00 TL
PARLIAMENT Aqua 10,00 TL
PARLIAMENT Slims 10,00 TLgünde 1 paket içen adam bu sigaraya ayda 300 tl mi vericek yani :S
iyiki bu illeti içmiyorum adamın ocağına incir diker valla bu sigara .
onu için pek takmıyor 300 tl yi :)))
-
murid arkadaslarim. Hem kesenize hem kendinize zarar. birakin su mereti ya :(
-
rakkoc bunu yazdı
murid arkadaslarim. Hem kesenize hem kendinize zarar. birakin su mereti ya :(
Amaç zaten bırakan sayısını çoğaltmak.. Hayır bunlar böyle yaptıkça daha da inat oluyor ya. 5-6 senedir almıyorum paket sigara, Türkiye' nin her yerinde tütün yetişiyor neyinize yetmiyor yav, alın benim gibi tütün için istediğiniz kadar sigara. En baba tütünün kilosu 60 tl., yanınada 5 tl lik 200 filtre olay budur.
