2015 Film Tavsiyeleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek
    Austen bunu yazdı

    @ozgunlu

    https://tr.wikipedia.org/wiki/Pop%C3%BCler_k%C3%BClt%C3%BCr

    Biraz daha açmak gerekirse film, edebi olarak hiçbir değeri olmayan kısa sürede tüketilecek bir kitap akımının vizyon hali. Tıpkı Alacakaranlık serisi gibi. 

    Tamamen romantik tumblr gençliğine yönelik hazırlanmış vasatın altı bir film ve kitap serisi. Tabi bunlar benim kişisel yorumlarım. Bu konuda bir otorite olmadığımdan genelleme yaptığım yargısına varılmasın, lütfen.

    IMDB'de 200 bin oy alıp 4.1 ortalamaya sahip olması da bana katılan pek çok insan olduğunu destekliyor gibi görünüyor. Aynı oylama bölümünde yaşlara göre yapılan istatistiklerde de sanırım açıkça ortada. 

    Hocam; film alacakaranlık serisi gibi, hayali bir olay değil. Aslında çoğu kişinin dile getiremediklerini vermiş.

    Neyse olayı o kadar deşmeyeceğim, sadece filmin bu puanı almasının sebebi dünyadan kimsenin haberi olmaması.

    Filmi beğenenlerin 90%' ı da bunu bir farklılık ve hava atma olarak gören yeni ergen nesil.

    Film olarak bakarsanız, herkese hitap etmeyen bir film. Ama sizin dediğiniz gibi, popüler kültür zırvalaması kesinlikle değil.


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Austen
    Austen's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek
    ozgunlu bunu yazdı
    Austen bunu yazdı

    @ozgunlu

    https://tr.wikipedia.org/wiki/Pop%C3%BCler_k%C3%BClt%C3%BCr

    Biraz daha açmak gerekirse film, edebi olarak hiçbir değeri olmayan kısa sürede tüketilecek bir kitap akımının vizyon hali. Tıpkı Alacakaranlık serisi gibi. 

    Tamamen romantik tumblr gençliğine yönelik hazırlanmış vasatın altı bir film ve kitap serisi. Tabi bunlar benim kişisel yorumlarım. Bu konuda bir otorite olmadığımdan genelleme yaptığım yargısına varılmasın, lütfen.

    IMDB'de 200 bin oy alıp 4.1 ortalamaya sahip olması da bana katılan pek çok insan olduğunu destekliyor gibi görünüyor. Aynı oylama bölümünde yaşlara göre yapılan istatistiklerde de sanırım açıkça ortada. 

    Hocam; film alacakaranlık serisi gibi, hayali bir olay değil. Aslında çoğu kişinin dile getiremediklerini vermiş.

    Neyse olayı o kadar deşmeyeceğim, sadece filmin bu puanı almasının sebebi dünyadan kimsenin haberi olmaması.

    Filmi beğenenlerin 90%' ı da bunu bir farklılık ve hava atma olarak gören yeni ergen nesil.

    Film olarak bakarsanız, herkese hitap etmeyen bir film. Ama sizin dediğiniz gibi, popüler kültür zırvalaması kesinlikle değil.

    Hocam düşüncene saygı duyuyorum.

    Sadomazoşizm gibi baskılanan bir yan üzerinden yaklaşıp bunu aktardığını, bastırılmış cinsel dürtüleri yansıttığını düşünüyorsan izlemediysen bir de Lars Von Trier'in Nymphomaniac filmlerine bir göz atmanı öneriyorum. En azından daha eleştirel ve gerçeğe yakın bir anlatım bulursun. İki filmi kıyaslamak ne kadar doğru bilmiyorum ama o filmleri izledikten sonra bu film bildiğin çizgi film gibi kalıyor. İnternette fake sex hikayeleri bile bu filmden daha gerçekçidir. En azından derinliği vardır.

    Austen tarafından 26/Ara/15 13:55 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek
    Austen bunu yazdı
    ozgunlu bunu yazdı
    Austen bunu yazdı

    @ozgunlu

    https://tr.wikipedia.org/wiki/Pop%C3%BCler_k%C3%BClt%C3%BCr

    Biraz daha açmak gerekirse film, edebi olarak hiçbir değeri olmayan kısa sürede tüketilecek bir kitap akımının vizyon hali. Tıpkı Alacakaranlık serisi gibi. 

    Tamamen romantik tumblr gençliğine yönelik hazırlanmış vasatın altı bir film ve kitap serisi. Tabi bunlar benim kişisel yorumlarım. Bu konuda bir otorite olmadığımdan genelleme yaptığım yargısına varılmasın, lütfen.

    IMDB'de 200 bin oy alıp 4.1 ortalamaya sahip olması da bana katılan pek çok insan olduğunu destekliyor gibi görünüyor. Aynı oylama bölümünde yaşlara göre yapılan istatistiklerde de sanırım açıkça ortada. 

    Hocam; film alacakaranlık serisi gibi, hayali bir olay değil. Aslında çoğu kişinin dile getiremediklerini vermiş.

    Neyse olayı o kadar deşmeyeceğim, sadece filmin bu puanı almasının sebebi dünyadan kimsenin haberi olmaması.

    Filmi beğenenlerin 90%' ı da bunu bir farklılık ve hava atma olarak gören yeni ergen nesil.

    Film olarak bakarsanız, herkese hitap etmeyen bir film. Ama sizin dediğiniz gibi, popüler kültür zırvalaması kesinlikle değil.

    Hocam düşüncene saygı duyuyorum.

    Sadomazoşizm gibi baskılanan bir yan üzerinden yaklaşıp bunu aktardığını, bastırılmış cinsel dürtüleri yansıttığını düşünüyorsan izlemediysen bir de Lars Von Trier'in Nymphomaniac filmlerine bir göz atmanı öneriyorum. En azından daha eleştirel ve gerçeğe yakın bir anlatım bulursun. İki filmi kıyaslamak ne kadar doğru bilmiyorum ama o filmleri izledikten sonra bu film bildiğin çizgi film gibi kalıyor. İnternette fake sex hikayeleri bile bu filmden daha gerçekçidir. En azından derinliği vardır.

    Kelimemiz bu : BDSM.

    Fake sex hikayeleri bile bu filmden daha gerçektir, bilmediğin bir alan üzerinde yorum yapıyorsun hocam. Film 100% gerçektir, aynen ve tam olarak da öyle oluyor. 

    İnsanlar bunları bilmediklerinden absürtçe gelir ve hatta o kadar farkında değilsiniz ki, gerçek olamayacağına bile inandırmış.

    Bahsettiğin film anladığım kadarıyla bir sex filmi, benim anlatmak istediğim o değildi, eğer öyleyse. Çünkü izlemedim o filmi ama izlemeye çalışacağım.

    Ayrıca BDSM nedir, ne değildir, yenilir mi, içilir mi. Size burada sayfalarca yazı yazabilirim. Derinliği olmadığını söylediğiniz bu konu hakkında. Ama yeri değil :)

    Neyse amacım tartışmak değildi, film dediğim gibi dünyanın 95%' ine hitap etmese de edilen kısma göre gayet iyi işlenmişti. Diğer 95% lik kısımda da iyi ya da kötü bir farkındalık yaratılması gayet hoştu.

    Zırva ise kesinlikle değildi, inan bana :) 


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Austen
    Austen's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek

    @ozgunlu

    İşte bu gibi durumlar için "zevkler ve renkler tartışılmaz" denmiş. :)

    Mutlaka izlemeni tavsiye ediyorum hocam. Film sadece bir sex filmi değil. Hatta önceden Trier'ın görüşlerini öğrenebilmek için kısa bir biyografisini okumanı öneririm. Eminim filme bakış açın daha farklı olacaktır.

    Ben BDSM ya da hangi terimi kullanırsanız kullanın o konuları işlemiyor ya da yanlış aktarıyor demiyorum. Doğru aktardığını da, işlediği konuları da biliyorum. Ama işleniş ve filmin konsepti tamamen zırva. Daha sokak jargonuyla basitçe yaklaşırsak "yakışıklı kaslı oğlan" "dibi düşen kız" filmi bile diyebilirim. Benim eleştirim işlenen konuya değil. İşlenme tarzına. Benzer bir bakış açısıyla Alacakaranlık'ta bir aşk hikayesi. Kendi çapında romantizm işleyen bir yapıt. Ama bu o filmlerin çerezlik olduğu gerçeğini benim gözümde değiştirmiyor. Bu arada Alacakaranlık'ı anlamamışsın diyen olacaksa da kitapların hepsini okudum tüm filmleri de izledim. Yer yer keyifte aldım. Akıcıydı. Ama bu popüler kültür ürünü olduğu gerçeğini gözümden düşürmeye yetmiyor. Bestseller klasmanının ötesine geçip kalıcı bir yanı olamayacak kadar çerezlik eserler.

    Konuyu çok farklı yere saptırmadan olayı sonlandırmayı teklif ediyorum. :) Film başlığından seksüel deneyim tartışmasına doğru kaydığımızı hissediyorum.

     

    Austen tarafından 26/Ara/15 14:38 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    7.9 almış ama ben beğenmiştim

    http://www.imdb.com/title/tt3682448/

     


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek
    Austen bunu yazdı

    @ozgunlu

    İşte bu gibi durumlar için "zevkler ve renkler tartışılmaz" denmiş. :)

    Mutlaka izlemeni tavsiye ediyorum hocam. Film sadece bir sex filmi değil. Hatta önceden Trier'ın görüşlerini öğrenebilmek için kısa bir biyografisini okumanı öneririm. Eminim filme bakış açın daha farklı olacaktır.

    Ben BDSM ya da hangi terimi kullanırsanız kullanın o konuları işlemiyor ya da yanlış aktarıyor demiyorum. Doğru aktardığını da, işlediği konuları da biliyorum. Ama işleniş ve filmin konsepti tamamen zırva. Daha sokak jargonuyla basitçe yaklaşırsak "yakışıklı kaslı oğlan" "dibi düşen kız" filmi bile diyebilirim. Benim eleştirim işlenen konuya değil. İşlenme tarzına. Benzer bir bakış açısıyla Alacakaranlık'ta bir aşk hikayesi. Kendi çapında romantizm işleyen bir yapıt. Ama bu o filmlerin çerezlik olduğu gerçeğini benim gözümde değiştirmiyor. Bu arada Alacakaranlık'ı anlamamışsın diyen olacaksa da kitapların hepsini okudum tüm filmleri de izledim. Yer yer keyifte aldım. Akıcıydı. Ama bu popüler kültür ürünü olduğu gerçeğini gözümden düşürmeye yetmiyor. Bestseller klasmanının ötesine geçip kalıcı bir yanı olamayacak kadar çerezlik eserler.

    Konuyu çok farklı yere saptırmadan olayı sonlandırmayı teklif ediyorum. :) Film başlığından seksüel deneyim tartışmasına doğru kaydığımızı hissediyorum.

     

    Aynen hocam konu sapıyor, o yüzden uzatmayacağım. İlk cümlende söylediğin gibi zaten, ben sadece kullandığın kelimeden biraz rahatsız olduğumdan dile geldim. 

    Mutlaka izleyeceğim, uygun bir zamanda, ilk sıraya aldım filmi. Bir de onun üzerinden konuşuruz :)

    Yakışıklılığını bilemicem de güçlü kaslı ve zengin olmasının, onu o noktaya sürükleyen etmenin temelinde o psikoloji barındığı için öyle, kız ise malum tüm dünyadaki klasik kız türlerinden :D


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek

    ant man i izledim.

    vakit kaybı...


    goo.gl/qBNZmW
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Geceye ekmek çıkar burdan, çizelim. 


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blitzx
    blitzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2015
    Erkek

    Straight Outta Compton efsanedir kim ne derse desin

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naruto
    Naruto's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2015
    Erkek

     


    la geldik bi fırtına gidiyoruz bi fırtına
Toplam Hit: 7039 Toplam Mesaj: 42
2015 film tavsiyeleri