2.Kardak Krizi Olur Mu ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    Lemuria bunu yazdı:
    -----------------------------

    o kriz i çıkartacak basiret tsk da mı akp de mi ? ne olursa olsun yinede muhtemel bi atağımızı durdurabilecek bir ordu yoktur karşımızda;iş tank ta tüfek'te değil;artık savaşlar bu kadar manuel değiller ; ki ben şöyle düşünüyorum Tsk o saha'ya tatbikat bahanesi ile saldırı bile uygulayabilir,arkadaşın birisi garip bir harita göstermiş fakat o füze koruma kalkanıdır;ki emin olun ne amerika ne de avrupa bizi karşısına alma pahasına yunanistan'ın yanında yer almazler çünkü yunanistan'ın statejik açıdan ufacık bir numarası bile yoktur;uç kısımları biraz daha zorlarlarsa kendi boklarında boğulurlar;bu arada o çok korktuğunuz kürt militanlar veya isim almış olan'ı (pkk) bir kırmızı alarm esnasında götlerindeki boku bile silemezler..şu anda sivrilmelerinin nedeni dış politika kaynaklı hem asker in hemde polisin çekimserliğidir,gerçi bir seferberlik durumunda vatansever örgütlerden ne polis e nede asker e görev düşer;çünkü Türk milliyetçileri hain kanına açtır..susamıştır..unutmayalımki başta bordo bereliler olmak üzere(en bilinenleri olduklarından isim veriyorum)birçok silahlı birim bir savaş esnasında halk'ı toparlayıp milis kuvvetler oluşturmak için kuruldular.


    -----------------------------

     

    aynen katılıyorum şuan hadi düzen bozulmasın o militan p.çleri kudurmasın diye farklı bir politika izleniyor(doğru/yanlış). Ancak bu noktaya gelirsek size yemin ediyorum o militan kürtlerden (kürt arkadaşlar militansanız sonuna kadar üzerinize alının değilseniz sözüm size değil) yani pkk problemi çözülür, hepsi temizlenir...


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------


    -----------------------------

    yunanları destekleyen fransa ve alamanya var

    + tüm avrupa birliği bi ambargo yersek boku yiriz :) onun içündür ki zadece sataşmalar ve ufak operasyonlarla geçen gider


    -----------------------------

     

    hajım belki de en hayırlısı öyle olur. şuan tabiri caiz ise ortalık. o.ospusu muamelesi görüyoruz herkes bir yerden dokundurma ama nikahına almama çabasında.

    en azından ambargo koyulursa net çzgiler olur ve bu tepemizdeki karaktersizler ya defolur giderler ya da boyun eğmek zorunda kalırlar...


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    xz bunu yazdı:
    -----------------------------

    Türkler ve yunanlılar arasındaki yüzlerce yıllık husumet, şu andaki yeni dünya düzeninin umrunda değil ve bu iki sadık müttefikinin(!)  aralarında böyle gereksiz ve sonucu olmayan didişmeler yaşanmasına kesinlikle müsade etmezler eğer yunan yada Türk tarafı olayı inada bindirip büyütürse bunun bedelini iki tarafada ödetirler.

    unutmayın ki istesekte istemesek de yunanistan ile aynı ittifaktayız hatta aynı birlikte olmaya çalışıyoruz. Bu bakımdan yunanistan tüm diğer Türk ya da müslüman ülkelerden Türkiye ye daha yakındır daha "dosttur"  ne Türkiye yi ne yunanistanı yöneten , ele geçirmiş küresel güçlerin bu iki memleketin insanlarının birbirinden nefret etmesi ya da birbirine aşık olması şeyinde bile değildir. 

    Türkiye esir bir ülkedir, kendi topraklarındaki eli silahlı teröristle savaşamazken , nato üyesi bir diğer ülkeyi silahı olsun olmasın nüfusu 10bin olsun 10milyon olsun , nasıl iki saatte almayı düşünebiliyorsun?  Türkiye nin ne bağımsız bir hükümeti ne bağımsız bir ordusu var, destur verilmeden ne kardakta ne kandilde savaşabilirsin. Ama uygun görürlerse gidip somalide afganistanda aslanlar gibi savaşıp ölebilirsin mesela. Aynı şekilde yunanistan Türkiye den bile çaresz durumdadır. Yunan halkı Türklerden cidden nefret ediyor olabilir bunu hükümetlerine baskı yapmak içinde kullanıyor olabilirler , ama yunan hükümetide Türkiyenin başına atadıkları hükümet ile aynı efendiye bağlıdır. en fazla bir iki it dalaşı bir iki rencide edici söz söyleyip kamuoyunun gazını alırlar, aynen Türkiye de olduğu gibi


    -----------------------------

     

    xz bazen çok şaşırtıyorsun beni :)

    yazdıklarında haklısın ama ben senden dalalım parçalayalım istila edelim demeni beklerken bu yazı ile şaşırttın beni :):):):)

     

    kızma sakın espri yapıyorum gerçekten doğru söylüyorsun yapacağım demek yetmiyor önce iplerimizi tutan efendiye sormak lazım ne yapmamız gerektiğini...


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    Türkler ve yunanlılar arasındaki yüzlerce yıllık husumet, şu andaki yeni dünya düzeninin umrunda değil ve bu iki sadık müttefikinin(!)  aralarında böyle gereksiz ve sonucu olmayan didişmeler yaşanmasına kesinlikle müsade etmezler eğer yunan yada Türk tarafı olayı inada bindirip büyütürse bunun bedelini iki tarafada ödetirler.

    unutmayın ki istesekte istemesek de yunanistan ile aynı ittifaktayız hatta aynı birlikte olmaya çalışıyoruz. Bu bakımdan yunanistan tüm diğer Türk ya da müslüman ülkelerden Türkiye ye daha yakındır daha "dosttur"  ne Türkiye yi ne yunanistanı yöneten , ele geçirmiş küresel güçlerin bu iki memleketin insanlarının birbirinden nefret etmesi ya da birbirine aşık olması şeyinde bile değildir. 

    Türkiye esir bir ülkedir, kendi topraklarındaki eli silahlı teröristle savaşamazken , nato üyesi bir diğer ülkeyi silahı olsun olmasın nüfusu 10bin olsun 10milyon olsun , nasıl iki saatte almayı düşünebiliyorsun?  Türkiye nin ne bağımsız bir hükümeti ne bağımsız bir ordusu var, destur verilmeden ne kardakta ne kandilde savaşabilirsin. Ama uygun görürlerse gidip somalide afganistanda aslanlar gibi savaşıp ölebilirsin mesela. Aynı şekilde yunanistan Türkiye den bile çaresz durumdadır. Yunan halkı Türklerden cidden nefret ediyor olabilir bunu hükümetlerine baskı yapmak içinde kullanıyor olabilirler , ama yunan hükümetide Türkiyenin başına atadıkları hükümet ile aynı efendiye bağlıdır. en fazla bir iki it dalaşı bir iki rencide edici söz söyleyip kamuoyunun gazını alırlar, aynen Türkiye de olduğu gibi


    herşeyin bir şeyi vardır
Toplam Hit: 5493 Toplam Mesaj: 35