3 Mart 2007 Ay Tutulması
-
Gençler bu gece 11"den itibaren ay tutulması başlıyor ve Türkiye"den izlenilebilecek ayrıntılı bilgi için:
http://www.ntvmsnbc.com/news/399689.asp -
Haberdar ettiğin için teşekkürler.
İzlemeye çıkacağız. -
Sağol ilk sefer gökyüzünde birşey izlemek istediğimde hava açık :)
-
Konya'da kamyon farı gibi ay var walla :D
-
Aman dikkat et kamyon falandır gerçekte karanlığın içinden çıkıverir :)) Çizgifilm misali geberme :D
-
tutmayın lan ay ı
-
Gece kamerayla çıkıp çekecem eğer formatı dönüştürürsem iyi bişeye upload ederim :)
-
hoja ya biriniz videoya alında bizde seyredelim biz allahın bile terkettiği yerdeyiz be:)
-
Bu arada 48 dk kaldı. Ayrıca bundan onceki ay tutulmalarından bir kare:
http://www.deviantart.com/view/7034431/
ay kırmızı felan oluyor turuncu ya dönüyor. -
firex hacı bursanın neresinde oturuon sen? ben yıldırımdayım bi görünüo bi görünmüo mikicem böle ayı :D
-
Bu sene olacak tutulmanın şekli ise güneygüneydoğu ile güneygüneybatı arasında olacakmış:
yani soldan kapanmasını beklemeyin sağdan kapanacak :)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7d/Eclipse_lune.jpg
_______________________
Canlı izlemek isteyenler için link:
http://tugsunucu.tug.tubitak.gov.tr/~webcam/
Toplam Hit: 2960 Toplam Mesaj: 30
