3 Mart 2007 Ay Tutulması
-
amk 1 de nası izlicez manisada:D
-
laa daha war sabırlı olun 00:44'te başlayacak diyo :)
-
ooooo az kaldı yaa. heyecanlanıyorum. cenabet filan da değilim. keyifle izliyecem. ama amk ki bir sorun var. bizim evden ay görünmüyo şimdi. terasa veya dışarı çıkmam gerrek :)
-
ya arkadaşlar be çıktım terasa. ne ay var, ne güneş var, ne plüton var, ne samanyolu. hiiç bişe yok yaa:( :S
benim kız arkadaş izledi hepsini. bne hiçbişe göremedim.
ya Trabzonda oLan varsa söylesin gördü mü görmedi mi diye. benim kız arkadaş ist da. o gördü. ben TRB dayım. göremedim -
nickimyok dedi:
tutmayın lan ay ı
-----------------------
bögghhh a.k -
dilek tutun lan dilek :P
pipin düşsün süleymaaaaaaaan -
ay tutulacak diye cıktık baktık yarım saat ay yerine benim boynum tutuldu yukarı baka baka :) bi poka benzemıordu ucundan acıcık gitti okadar
-
Ayı tutayım derken balık tutmayın :p (En iğrenç i bu meydan okuyorum :))
-
canlı yayını da kestiler a.q :) ay yalan oldu ...
-
an itibariyle tamamlandı.
Son iki saatimi an be an izlemek için göğe bakarak geçirdim. :)
Toplam Hit: 2954 Toplam Mesaj: 30
