3 Mart 2007 Ay Tutulması
-
:) Koptum gülmekten a.k..
Ladybey kopardın beni bu saatte Allah razı olsun :P
"Ay tutulacak diye bakarken boynum tutuldu :P" -
canlı yayını kestiler amk yaaa !!!
hava çok bulutluymuş. gaoyayım sizee. oof of
arkadfaşlar cam ile çeken varsa youtubeye upload etsin yaa :):) hep beraber izleyelim. zikriiiii :) -
yaklasık 10 dklık video cektim tam kararma anı felan var youtube e atacam yarın tahribat konya tayfası bir ilke daha imza attı :) video yakında. :):):):)
-
antepten bi sikm gözükmedi bulut vardı burda.
-
Çok güzeldi 5 dk baktım başım ağrıdı içeri geçtim:) nice ay , güneş tutulmaları görmemize , içelim!
-
içelim deca yapıştır ordan :D
-
hiç zikimde değildi.. "ben olmuşum ay " şiarıyla pc başında kalmaya devam ettim
-
amk niye öyle diyon. Allah'ın gücü kudreti bunlar. bu işler derin işler, içine işleeeer :)
----
konyadan çekim istiyoruuuz. çekmişsin dai hani nerde. ver linki - ver coşkuyuuuuuu -
züperdi babamla manisa çarşısnn ortasnda izldk amk bizi gören belediye bşknı durdu bizle izledi babamın çevre züper yaw:Dçoban ama tatlıcı ama parası yok ama itibarı var
Toplam Hit: 2958 Toplam Mesaj: 30
