3 Şehit Daha...
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------ben artık böyle konulara bakmıyorum bile. veriyonuz veriyonuz oyunuzu sonra amanın gitti evladım. elini ateşe sokarsan yanar aga. ama o lavuklar hâlâ çıkıp "terörle çok güzel mücadele ettiğimiz için saldırılar arttı, istemiyorlar bizim çalışmalarımızı" diyorlar.
durmak yok yola devam kardeşler.
-----------------------------
İmza... -
kımden izin alıcaz kıme soylicez alalım tabanca tufek ne varsa butun turkiye cıksın dağa 1 satte analarını siksin bıraksın yeter bunedir Allah Aşkına Bukadar ailenin ocağını söndürmeye kimsenin hakkı yok
-
Halkın sokağa çıkması provokasyonların işe yaradığının kanıtıdır halkın sokağa çıkması hiçbirşey değiştirmez halkın asıl gücü o pusulayı bastığı andadır seçtikleri adamlara güveniyorlarsa neden sokağa cıkıyorlar birileriyle baş etmek için ? bırakın onlar halletsin uzun lafın kısası
halkın sokakta işi yoktur sokakta güçsüzdür ve kaos ortamı oluşturmaktan başka bi işe yaramaz libya suriye gibi ülkeleri örnek veriyorum
eğer birşeyler olmasını istiyorsanız o pusulayı basmadan önce düşüncektiniz...selametle -
ExpirE bunu yazdı:
-----------------------------
zaten istenilen halkın sokaklara çıkmasıortalığın karışması mısır libya gibi bize demokrasi getirecekler sonra.. istenilen o halk metin olmalı oyunu iyi kullanmalı askerine sahip çıkmalı.
-----------------------------8yıldır terör nerden nereye geldi bu aptal koyun sürüsü hala göremiyor ya... Yazık çok yazık... olan 20 yaşında hayalleri olan İNSANlara oluyor. Sokaklara dökülüp asıp kesmekten daha kolayı daha güzeli mühürü başka yere basmak...
-
allah rahmet eylesin.
-
Sanırım bu durumu çok iyi özetliyor.

Allah rahmet eylesin.
-
kafkafkaf bunu yazdı:
-----------------------------
ExpirE bunu yazdı:
-----------------------------
zaten istenilen halkın sokaklara çıkmasıortalığın karışması mısır libya gibi bize demokrasi getirecekler sonra.. istenilen o halk metin olmalı oyunu iyi kullanmalı askerine sahip çıkmalı.
-----------------------------8yıldır terör nerden nereye geldi bu aptal koyun sürüsü hala göremiyor ya... Yazık çok yazık... olan 20 yaşında hayalleri olan İNSANlara oluyor. Sokaklara dökülüp asıp kesmekten daha kolayı daha güzeli mühürü başka yere basmak...
-----------------------------ama birileri kameralar karşısında ağlıyor, kim için 30 yıl önce işkence göre kendi adamları için. bu vatan hergün evladını kaybediyor acaba kaçına ağladılar?
edit : http://www.beyazgazete.com/video/2010/07/20/basbakan-agladi-trthaber.html
acaba çocuğa mı alıyor yoksa kendi bunlardan zor kurtulduğu zamanları mı hatırlayıp ağlıyor?
-
normal şartlarda terörü hükümetler bitirir. teröristle de hükümet mücadele eder. fiili olarak teröristle ordu savaşır. hükümet bu konuda samimiyetsiz. halkın güvenliği ve huzurundan çok teröristin huzurunu ve güvenliğini düşünüyor. ordu komutanlarını da hapse atıyor. onlara göre pkk başları ordu komutanlarından çok daha iyidir. evet malesef böyle düşünüyor hükümet. bu sorunu bu şartlar altında ancak ve ancak halk çözer. haydi halkım dağlara. haydi türkler dağlara. herşeyi devletten beklemeyelim. kendi huzurumuzu kendimiz sağlayalım. haydi türk milleti huzura... her zaman demişimdir pkk nın karşısına onun gibi bir örgüt çıkarılmalı. pkk yı bu örgüt bitirmeli. avrupa dan amerikaya, türkiye ye, suriye, iran ve ıraka kadar her yere bu örgüt yayılmalıdır. anadolu tekrar fethedilmedilir. kuzey ırak önce işgal edilip sonra ilhak edilmelidir.
-
balik_ bunu yazdı:
-----------------------------
normal şartlarda terörü hükümetler bitirir. teröristle de hükümet mücadele eder. fiili olarak teröristle ordu savaşır. hükümet bu konuda samimiyetsiz. halkın güvenliği ve huzurundan çok teröristin huzurunu ve güvenliğini düşünüyor. ordu komutanlarını da hapse atıyor. onlara göre pkk başları ordu komutanlarından çok daha iyidir. evet malesef böyle düşünüyor hükümet. bu sorunu bu şartlar altında ancak ve ancak halk çözer. haydi halkım dağlara. haydi türkler dağlara. herşeyi devletten beklemeyelim. kendi huzurumuzu kendimiz sağlayalım. haydi türk milleti huzura... her zaman demişimdir pkk nın karşısına onun gibi bir örgüt çıkarılmalı. pkk yı bu örgüt bitirmeli. avrupa dan amerikaya, türkiye ye, suriye, iran ve ıraka kadar her yere bu örgüt yayılmalıdır. anadolu tekrar fethedilmedilir. kuzey ırak önce işgal edilip sonra ilhak edilmelidir.
-----------------------------kim yapcak aga bunu? şakirtler mi bozkurtlar mı? yok öyle bi grup. vardıysa da şu an hapiste.
-
T.İ.T vardı bir zamanlar, tamam güzel şeyler yaptılar. Bir açıklama yapmışlar 16 ağustosa kadar eylemleriniz durmazsa bizde kanlı eylemler düzenleyeceğiz diye.
Bekliyoruz bakalım ne yapacaklar. Ama yalan, ama doğru..
