3 Şehit Daha...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GUARDIAN
    GUARDIAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2005
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben artık böyle konulara bakmıyorum bile. veriyonuz veriyonuz oyunuzu sonra amanın gitti evladım. elini ateşe sokarsan yanar aga. ama o lavuklar hâlâ çıkıp "terörle çok güzel mücadele ettiğimiz için saldırılar arttı, istemiyorlar bizim çalışmalarımızı" diyorlar. 

    durmak yok yola devam kardeşler.


    -----------------------------
    İmza...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamazingo
    zamazingo's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2008
    Erkek

    kımden izin alıcaz kıme soylicez alalım tabanca tufek ne varsa butun turkiye cıksın dağa 1 satte analarını siksin bıraksın yeter bunedir Allah Aşkına Bukadar ailenin ocağını söndürmeye kimsenin hakkı yok


    Yol Güzeldir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HugeBroly
    HugeBroly's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2010
    Erkek

    Halkın sokağa çıkması provokasyonların işe yaradığının kanıtıdır halkın sokağa çıkması hiçbirşey değiştirmez halkın asıl gücü o pusulayı bastığı andadır seçtikleri adamlara güveniyorlarsa neden sokağa cıkıyorlar birileriyle baş etmek için ? bırakın onlar halletsin uzun lafın kısası
    halkın sokakta işi yoktur sokakta güçsüzdür ve kaos ortamı oluşturmaktan başka bi işe yaramaz libya suriye gibi ülkeleri örnek veriyorum

    eğer birşeyler olmasını istiyorsanız o pusulayı basmadan önce düşüncektiniz...selametle


    hoş bedenlerin içine kafanızda hayal ettiginiz ruhları koyup adına aşk diyorsunuz.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkafkaf
    kafkafkaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek

    ExpirE bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    zaten istenilen halkın sokaklara çıkmasıortalığın karışması mısır  libya gibi bize demokrasi getirecekler sonra.. istenilen o halk metin olmalı oyunu iyi kullanmalı askerine sahip çıkmalı.


    -----------------------------

     

    8yıldır terör nerden nereye geldi bu aptal koyun sürüsü hala göremiyor ya... Yazık çok yazık... olan 20 yaşında hayalleri olan İNSANlara oluyor. Sokaklara dökülüp asıp kesmekten daha kolayı daha güzeli mühürü başka yere basmak...


    http://emorcraft.blogspot.com.tr/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    allah rahmet eylesin.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    Sanırım bu durumu çok iyi özetliyor.

     

    Allah rahmet eylesin.


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    kafkafkaf bunu yazdı:
    -----------------------------

    ExpirE bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    zaten istenilen halkın sokaklara çıkmasıortalığın karışması mısır  libya gibi bize demokrasi getirecekler sonra.. istenilen o halk metin olmalı oyunu iyi kullanmalı askerine sahip çıkmalı.


    -----------------------------

     

    8yıldır terör nerden nereye geldi bu aptal koyun sürüsü hala göremiyor ya... Yazık çok yazık... olan 20 yaşında hayalleri olan İNSANlara oluyor. Sokaklara dökülüp asıp kesmekten daha kolayı daha güzeli mühürü başka yere basmak...


    -----------------------------

     

     

    ama birileri kameralar karşısında ağlıyor, kim için 30 yıl önce işkence göre kendi adamları için. bu vatan hergün evladını kaybediyor acaba kaçına ağladılar?

     

    edit : http://www.beyazgazete.com/video/2010/07/20/basbakan-agladi-trthaber.html

    acaba çocuğa mı alıyor yoksa kendi bunlardan zor kurtulduğu zamanları mı hatırlayıp ağlıyor?


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek
    normal şartlarda terörü hükümetler bitirir. teröristle de hükümet mücadele eder. fiili olarak teröristle ordu savaşır. hükümet bu konuda samimiyetsiz. halkın güvenliği ve huzurundan çok teröristin huzurunu ve güvenliğini düşünüyor. ordu komutanlarını da hapse atıyor. onlara göre pkk başları ordu komutanlarından çok daha iyidir. evet malesef böyle düşünüyor hükümet. bu sorunu bu şartlar altında ancak ve ancak halk çözer. haydi halkım dağlara. haydi türkler dağlara. herşeyi devletten beklemeyelim. kendi huzurumuzu kendimiz sağlayalım. haydi türk milleti huzura... her zaman demişimdir pkk nın karşısına onun gibi bir örgüt çıkarılmalı. pkk yı bu örgüt bitirmeli. avrupa dan amerikaya, türkiye ye, suriye, iran ve ıraka kadar her yere bu örgüt yayılmalıdır. anadolu tekrar fethedilmedilir. kuzey ırak önce işgal edilip sonra ilhak edilmelidir.

    Ben yüzmeyi ördeklerden öğrendim.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    balik_ bunu yazdı:
    -----------------------------
    normal şartlarda terörü hükümetler bitirir. teröristle de hükümet mücadele eder. fiili olarak teröristle ordu savaşır. hükümet bu konuda samimiyetsiz. halkın güvenliği ve huzurundan çok teröristin huzurunu ve güvenliğini düşünüyor. ordu komutanlarını da hapse atıyor. onlara göre pkk başları ordu komutanlarından çok daha iyidir. evet malesef böyle düşünüyor hükümet. bu sorunu bu şartlar altında ancak ve ancak halk çözer. haydi halkım dağlara. haydi türkler dağlara. herşeyi devletten beklemeyelim. kendi huzurumuzu kendimiz sağlayalım. haydi türk milleti huzura... her zaman demişimdir pkk nın karşısına onun gibi bir örgüt çıkarılmalı. pkk yı bu örgüt bitirmeli. avrupa dan amerikaya, türkiye ye, suriye, iran ve ıraka kadar her yere bu örgüt yayılmalıdır. anadolu tekrar fethedilmedilir. kuzey ırak önce işgal edilip sonra ilhak edilmelidir.
    -----------------------------

     

    kim yapcak aga bunu? şakirtler mi bozkurtlar mı? yok öyle bi grup. vardıysa da şu an hapiste.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    T.İ.T vardı bir zamanlar, tamam güzel şeyler yaptılar. Bir açıklama yapmışlar 16 ağustosa kadar eylemleriniz durmazsa bizde kanlı eylemler düzenleyeceğiz diye.

    Bekliyoruz bakalım ne yapacaklar. Ama yalan, ama doğru..


    ne diyon?
Toplam Hit: 3568 Toplam Mesaj: 23