folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 400 Milyon Dolar Çöpe Gidiyor



400 Milyon Dolar Çöpe Gidiyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    İlk defa halk gerçek tepkisini istemeden de olsa gösterdi. Sen kalkıp ingiltere amerika hesabına göre istanbulda formula 1 biletlerini 150-600 lira arasında fiyatı verirsen talep olmaz tabi. Türkiyede o parayla 1 ay ev geçindiriliyor, formulanızıda alın gidin dallamalar :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Her Sene Aynı Hikeye Hep Bu sene Son Diyorlar Ama Yine Tekrarlanıyor Yapılıyor Yarişlar Seyirci Cekmek için


    Hayallerinizi Sadece Biz Gerçekleştiririz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EWELANCHE
    EWELANCHE's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    Opara verilecek ve F1 7 sene daha anlaşma yapılacak.Sadece uygun zaman bekleniyor bence.Yanlız bilet fiyatları birazdaha uygun olsa bence çok  güzel olur.En azından açık alan fiyatları biraz daha düşmeli diye düşünüyorum.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muritcan
    Muritcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2007
    Erkek

    xzxz bunu yazdı:
    -----------------------------

    heeeç möhim deil , zkmişim F1 i  eskiden F1 mi varmış açsın vatandaşın kullanımına  devletimiz ; bizim varoş delikanlıları gelsinler yarışsınlar gönüllerince e5te yarışacaklarına doya doya bu pistte takla atsınlar, tuningçi tiki arkadaşları da özellikle bekleriz tabi.  çimenlikte de vatandaş yapar mangalını açar rakısını, mini etekli mankenler yerine de getiririz kuştepeden kasımpaşadan kezbanları güllüleri eğlenceyi gör sen - vur patlasın çal oynasın. o pistte nice büyük pilotlar yetişir 3-5 yıla hele bi halka arz edilsin F1 neymiş arkadaşım , birazda vatandaş öttürsün modifiye arabalarını o pistte 


    -----------------------------

    hocam hatta orada tahribat buluşması bile yaparük :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muritcan
    Muritcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2007
    Erkek

    xzxz bunu yazdı:
    -----------------------------

    heeeç möhim deil , zkmişim F1 i  eskiden F1 mi varmış açsın vatandaşın kullanımına  devletimiz ; bizim varoş delikanlıları gelsinler yarışsınlar gönüllerince e5te yarışacaklarına doya doya bu pistte takla atsınlar, tuningçi tiki arkadaşları da özellikle bekleriz tabi.  çimenlikte de vatandaş yapar mangalını açar rakısını, mini etekli mankenler yerine de getiririz kuştepeden kasımpaşadan kezbanları güllüleri eğlenceyi gör sen - vur patlasın çal oynasın. o pistte nice büyük pilotlar yetişir 3-5 yıla hele bi halka arz edilsin F1 neymiş arkadaşım , birazda vatandaş öttürsün modifiye arabalarını o pistte 


    -----------------------------

    hocam hatta orada tahribat buluşması bile yaparük :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    apokontek
    apokontek's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Erkek

    Boşa gitmez,illa ki birşey düşünülüyordur.

    Adamlar aptal degildi ki zamanında oaraya o kadar para yatırsın.

    Kolay degıl Avrupanın Baskentıyız :)


    Allah büyüktür vesselam...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    xzxz bunu yazdı:
    -----------------------------

    heeeç möhim deil , zkmişim F1 i  eskiden F1 mi varmış açsın vatandaşın kullanımına  devletimiz ; bizim varoş delikanlıları gelsinler yarışsınlar gönüllerince e5te yarışacaklarına doya doya bu pistte takla atsınlar, tuningçi tiki arkadaşları da özellikle bekleriz tabi.  çimenlikte de vatandaş yapar mangalını açar rakısını, mini etekli mankenler yerine de getiririz kuştepeden kasımpaşadan kezbanları güllüleri eğlenceyi gör sen - vur patlasın çal oynasın. o pistte nice büyük pilotlar yetişir 3-5 yıla hele bi halka arz edilsin F1 neymiş arkadaşım , birazda vatandaş öttürsün modifiye arabalarını o pistte 


    -----------------------------

    Kralsın :)


    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clostridium
    Clostridium's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek

    saatlıgıne 100 200 lira cekip arabaların yarışmasına ızın werse hıcte fena olmaz bence kafadan yılda 5 10 milyon $ kaldırır gibime geliyor özellikle sokaktaki genclere böle bi fırsat tanısa fena olmaz hanı ya 5 10 olmasada baya para kaldırır bence ama bu memleket alışkın yaptığı şeylerı heba etmeye :)


    N'oublie pas d'ou tu viens ..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balbazar
    balbazar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2010
    Erkek

    sokam f1 e....

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_zannoq
    by_zannoq's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    xzxz bunu yazdı:
    -----------------------------

    heeeç möhim deil , zkmişim F1 i  eskiden F1 mi varmış açsın vatandaşın kullanımına  devletimiz ; bizim varoş delikanlıları gelsinler yarışsınlar gönüllerince e5te yarışacaklarına doya doya bu pistte takla atsınlar, tuningçi tiki arkadaşları da özellikle bekleriz tabi.  çimenlikte de vatandaş yapar mangalını açar rakısını, mini etekli mankenler yerine de getiririz kuştepeden kasımpaşadan kezbanları güllüleri eğlenceyi gör sen - vur patlasın çal oynasın. o pistte nice büyük pilotlar yetişir 3-5 yıla hele bi halka arz edilsin F1 neymiş arkadaşım , birazda vatandaş öttürsün modifiye arabalarını o pistte 


    -----------------------------

     

    son nokta :D


    afedersiniz ama elalem denilen toplumun amınakoyim! https://twitter.com/anarsikherif burada bazen karalıyorum birşeyler : http://anarsikherif.blogspot.com.tr/
Toplam Hit: 3785 Toplam Mesaj: 28