400 Milyon Dolar Çöpe Gidiyor
-
İlk defa halk gerçek tepkisini istemeden de olsa gösterdi. Sen kalkıp ingiltere amerika hesabına göre istanbulda formula 1 biletlerini 150-600 lira arasında fiyatı verirsen talep olmaz tabi. Türkiyede o parayla 1 ay ev geçindiriliyor, formulanızıda alın gidin dallamalar :)
-
Her Sene Aynı Hikeye Hep Bu sene Son Diyorlar Ama Yine Tekrarlanıyor Yapılıyor Yarişlar Seyirci Cekmek için
-
Opara verilecek ve F1 7 sene daha anlaşma yapılacak.Sadece uygun zaman bekleniyor bence.Yanlız bilet fiyatları birazdaha uygun olsa bence çok güzel olur.En azından açık alan fiyatları biraz daha düşmeli diye düşünüyorum.
-
xzxz bunu yazdı:
-----------------------------
heeeç möhim deil , zkmişim F1 i eskiden F1 mi varmış açsın vatandaşın kullanımına devletimiz ; bizim varoş delikanlıları gelsinler yarışsınlar gönüllerince e5te yarışacaklarına doya doya bu pistte takla atsınlar, tuningçi tiki arkadaşları da özellikle bekleriz tabi. çimenlikte de vatandaş yapar mangalını açar rakısını, mini etekli mankenler yerine de getiririz kuştepeden kasımpaşadan kezbanları güllüleri eğlenceyi gör sen - vur patlasın çal oynasın. o pistte nice büyük pilotlar yetişir 3-5 yıla hele bi halka arz edilsin F1 neymiş arkadaşım , birazda vatandaş öttürsün modifiye arabalarını o pistte
-----------------------------hocam hatta orada tahribat buluşması bile yaparük :D
-
xzxz bunu yazdı:
-----------------------------heeeç möhim deil , zkmişim F1 i eskiden F1 mi varmış açsın vatandaşın kullanımına devletimiz ; bizim varoş delikanlıları gelsinler yarışsınlar gönüllerince e5te yarışacaklarına doya doya bu pistte takla atsınlar, tuningçi tiki arkadaşları da özellikle bekleriz tabi. çimenlikte de vatandaş yapar mangalını açar rakısını, mini etekli mankenler yerine de getiririz kuştepeden kasımpaşadan kezbanları güllüleri eğlenceyi gör sen - vur patlasın çal oynasın. o pistte nice büyük pilotlar yetişir 3-5 yıla hele bi halka arz edilsin F1 neymiş arkadaşım , birazda vatandaş öttürsün modifiye arabalarını o pistte
-----------------------------hocam hatta orada tahribat buluşması bile yaparük :D
-
Boşa gitmez,illa ki birşey düşünülüyordur.
Adamlar aptal degildi ki zamanında oaraya o kadar para yatırsın.
Kolay degıl Avrupanın Baskentıyız :)
-
xzxz bunu yazdı:
-----------------------------
heeeç möhim deil , zkmişim F1 i eskiden F1 mi varmış açsın vatandaşın kullanımına devletimiz ; bizim varoş delikanlıları gelsinler yarışsınlar gönüllerince e5te yarışacaklarına doya doya bu pistte takla atsınlar, tuningçi tiki arkadaşları da özellikle bekleriz tabi. çimenlikte de vatandaş yapar mangalını açar rakısını, mini etekli mankenler yerine de getiririz kuştepeden kasımpaşadan kezbanları güllüleri eğlenceyi gör sen - vur patlasın çal oynasın. o pistte nice büyük pilotlar yetişir 3-5 yıla hele bi halka arz edilsin F1 neymiş arkadaşım , birazda vatandaş öttürsün modifiye arabalarını o pistte
-----------------------------Kralsın :)
-
saatlıgıne 100 200 lira cekip arabaların yarışmasına ızın werse hıcte fena olmaz bence kafadan yılda 5 10 milyon $ kaldırır gibime geliyor özellikle sokaktaki genclere böle bi fırsat tanısa fena olmaz hanı ya 5 10 olmasada baya para kaldırır bence ama bu memleket alışkın yaptığı şeylerı heba etmeye :)
-
sokam f1 e....
-
xzxz bunu yazdı:
-----------------------------
heeeç möhim deil , zkmişim F1 i eskiden F1 mi varmış açsın vatandaşın kullanımına devletimiz ; bizim varoş delikanlıları gelsinler yarışsınlar gönüllerince e5te yarışacaklarına doya doya bu pistte takla atsınlar, tuningçi tiki arkadaşları da özellikle bekleriz tabi. çimenlikte de vatandaş yapar mangalını açar rakısını, mini etekli mankenler yerine de getiririz kuştepeden kasımpaşadan kezbanları güllüleri eğlenceyi gör sen - vur patlasın çal oynasın. o pistte nice büyük pilotlar yetişir 3-5 yıla hele bi halka arz edilsin F1 neymiş arkadaşım , birazda vatandaş öttürsün modifiye arabalarını o pistte
-----------------------------son nokta :D
