folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 400 Milyon Dolar Çöpe Gidiyor



400 Milyon Dolar Çöpe Gidiyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    HoRbY bunu yazdı:
    -----------------------------

    xzxz bunu yazdı:
    -----------------------------

    heeeç möhim deil , zkmişim F1 i  eskiden F1 mi varmış açsın vatandaşın kullanımına  devletimiz ; bizim varoş delikanlıları gelsinler yarışsınlar gönüllerince e5te yarışacaklarına doya doya bu pistte takla atsınlar, tuningçi tiki arkadaşları da özellikle bekleriz tabi.  çimenlikte de vatandaş yapar mangalını açar rakısını, mini etekli mankenler yerine de getiririz kuştepeden kasımpaşadan kezbanları güllüleri eğlenceyi gör sen - vur patlasın çal oynasın. o pistte nice büyük pilotlar yetişir 3-5 yıla hele bi halka arz edilsin F1 neymiş arkadaşım , birazda vatandaş öttürsün modifiye arabalarını o pistte 


    -----------------------------

     

    Bumudur budur :)))


    -----------------------------

    hakikaten amk ne güzel olur


    ...said addicted.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    napnapp
    napnapp's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2010
    Erkek

    olurmu ya hersene orda çalışıyoz kapanmasın amk gerçi geçen senede boyle birseyler vardı pilotlar seyirci yok diye isyan ediyorlardı :)

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    Beyler o F1 sayesinde dünyada teknoloji açısından ne büyük gelişmeler yaşandığını bilerek mi F1' e laf atıyorsunuz.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnt
    cnt's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    orada go-kart yapmak acayip olr lan

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanc
    kivanc's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    gokcan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Beyler o F1 sayesinde dünyada teknoloji açısından ne büyük gelişmeler yaşandığını bilerek mi F1' e laf atıyorsunuz.


    -----------------------------

    evet bilerek!.90 model şahinim var.tüpsüz. sumotoru gibi benzin çekiyo.bana ne yararı var kardeşim? F1 teknolojisi benim arabanın neresindeyse orayı bulup emmek istiyorum.!!!  


    dolmuşta para uzatmamak için ölü taklidi yaptım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pisibaliqi
    Pisibaliqi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    apokontek bunu yazdı:
    -----------------------------

    Boşa gitmez,illa ki birşey düşünülüyordur.

    Adamlar aptal degildi ki zamanında oaraya o kadar para yatırsın.

    Kolay degıl Avrupanın Baskentıyız :)


    -----------------------------

    resmen gazla çalışan bi milletiz


    Fiat Justica Et Ruat Caelum...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    kivanc bunu yazdı:
    -----------------------------

    gokcan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Beyler o F1 sayesinde dünyada teknoloji açısından ne büyük gelişmeler yaşandığını bilerek mi F1' e laf atıyorsunuz.


    -----------------------------

     

    evet bilerek!.90 model şahinim var.tüpsüz. sumotoru gibi benzin çekiyo.bana ne yararı var kardeşim? F1 teknolojisi benim arabanın neresindeyse orayı bulup emmek istiyorum.!!!  


    -----------------------------

     

    F-16 benzin deposu F1 sayesinde bulundu.Arabalardada kullanılmaya başlandı.
    Uzaya gönderilen uyduların dış çeperi F1 sayesinde bulundu.
    Dökme jant dayanıklılığı ile bir çok araba yapımında kullanıldı.Senin doksan model şahininde dahil.

    Bu ve bunun gibi gerek motor yapısı ve soğutma özellikleri olsun gerek fren sistemleri olsun ilk F1 mühendisleri sayesinde gelişiyor.Yeni fren balatası soğutma kuru tutma sistem yapıldı bir kaç sene içerisinde arabalarda kullanılır.Eğer paran olurda iyi araba alırsan fren özelliklerinede baktırırsın.

Toplam Hit: 3781 Toplam Mesaj: 28