4G İhalesi 3 Ay Ertelendi
-
SpectatorX bunu yazdı
bizim 3g çoğu avrupa 4g 'sinden hızlı beyler gerçekçi olalım. Almanyada akrabalarım TR' ye gelince internet uçuyor diyor mobilde. Keza Fransa' da , İngiltere'de de öyle. 5g ye geçmek mantıklı. Hükümeti sevmediğinizden herşeyine karşı çıkar oldunuz asıl siz at gözlüğüyle bakıyorsunuz. Kılıçdaroğlu da yapsa bunu ben tamam derim.
http://www.youtube.com/watch?v=dkvYjZ_Do24
3:30
Dünya devleri en erken 2020 derken her şeyini ithal eden Türkiye 2 seneye 5g getirecek öyle mi? :) Bence siz olaya at gözlüğüyle bakıyorsunuz.
İzmir saat kulesinin orada (şehrin en merkezi yerinde) Turkcell ile dial up hızında 3g bağlanabiliyorsam kimse bana şurada hızlı demesin. Bir iki yerde yapılan testler üzerinden yorumluyorsunuz. Harranlı Emine Harvard'lı Emily'den iyi bağlanıyor değil mi? :)
http://www.aljazeera.com.tr/al-jazeera-ozel/5g-teknolojisi-2020den-once-gelmeyecek
Dünyada Erdoğan ve Türk medyaları dışında da haber kaynakları var. Oraları da takip etmek lazım. Dünyada herşey Türkiye ve sayın Cumhurbaşkanımızın ertafında dönmüyor.
http://www.pcworld.com/article/2834072/samsung-claims-data-speed-test-30-times-faster-than-lte.html
It also plans to work with Samsung to introduce core 5G technologies at South Korea’s Pyeongchang Winter Olympics in 2018. Lee said that if that happens, the company could launch 5G services in time for the 2020 Tokyo Olympics.
Samsung'da vaziyet buyken hiçbir yatırımı olmayan, ekibi dahi bulunmayan Türkiye 2 yıla hazır hale getirecek öyle mi? Güldürmeyin hocam.
Austen tarafından 16/May/15 12:50 tarihinde düzenlenmiştir -
ozgunlu bunu yazdıjoe_black bunu yazdıSpectatorX bunu yazdı
bizim 3g çoğu avrupa 4g 'sinden hızlı beyler gerçekçi olalım. Almanyada akrabalarım TR' ye gelince internet uçuyor diyor mobilde. Keza Fransa' da , İngiltere'de de öyle. 5g ye geçmek mantıklı. Hükümeti sevmediğinizden herşeyine karşı çıkar oldunuz asıl siz at gözlüğüyle bakıyorsunuz. Kılıçdaroğlu da yapsa bunu ben tamam derim.
Hocam teknoloji bu ya, geride kalmak kadar mantıksız birşey yok. 3G hızlı falan diye kendini avutma, ülke camiye, avm lere, toki konutlarına yatırım yapana kadar teknolojiye de yatırım yapsaydı şu anda bunlar konuşulmazdı. Bunlar yapılmasın demiyorum ama teknoloji bugün en önemli şey. 2 gün sonra savaş çıksa, bir roketle yokederler burayı. Çıkın artık şu zihniyetten, 3 kuruş alıp karnım doyuyor en azından diye kendinizi kandırmanızdan...
hocam sen böyle diyon da millet aç kalmaktan korkuyor. yarını düşünen yok. bu gün de karnım doydu şükür diyorlar.
senin dediğin olay eğitim sistemi değişek artı 20 yıl sonra oraya gelir konu. maalesef ki ülkenin %90ı teknolojiye yatırılan paraya boş gözüyle bakıyorum. acı gerçek şu ki 100 milyar dolar harcayıp 4gye geçmektense, 200 milyar dolar harca her yere okul yap cami yap park yap millet daha hoşnut kalır.
imza:düzülen
-
joe_black bunu yazdıozgunlu bunu yazdıjoe_black bunu yazdıSpectatorX bunu yazdı
bizim 3g çoğu avrupa 4g 'sinden hızlı beyler gerçekçi olalım. Almanyada akrabalarım TR' ye gelince internet uçuyor diyor mobilde. Keza Fransa' da , İngiltere'de de öyle. 5g ye geçmek mantıklı. Hükümeti sevmediğinizden herşeyine karşı çıkar oldunuz asıl siz at gözlüğüyle bakıyorsunuz. Kılıçdaroğlu da yapsa bunu ben tamam derim.
Hocam teknoloji bu ya, geride kalmak kadar mantıksız birşey yok. 3G hızlı falan diye kendini avutma, ülke camiye, avm lere, toki konutlarına yatırım yapana kadar teknolojiye de yatırım yapsaydı şu anda bunlar konuşulmazdı. Bunlar yapılmasın demiyorum ama teknoloji bugün en önemli şey. 2 gün sonra savaş çıksa, bir roketle yokederler burayı. Çıkın artık şu zihniyetten, 3 kuruş alıp karnım doyuyor en azından diye kendinizi kandırmanızdan...
hocam sen böyle diyon da millet aç kalmaktan korkuyor. yarını düşünen yok. bu gün de karnım doydu şükür diyorlar.
senin dediğin olay eğitim sistemi değişek artı 20 yıl sonra oraya gelir konu. maalesef ki ülkenin %90ı teknolojiye yatırılan paraya boş gözüyle bakıyorum. acı gerçek şu ki 100 milyar dolar harcayıp 4gye geçmektense, 200 milyar dolar harca her yere okul yap cami yap park yap millet daha hoşnut kalır.
imza:düzülen
hocam, inşaat sektörünün dibine vurdular. Elini sallayınca bir binaya çarpıyorsun. Hani konut fiyatları ucuzlasa içim yanmayacak, burda 1+1 eve 200 bin lira istiyorlar. Sonuç yine bize giriyor, ne teknolojiden faydalanıyoruz ne de o bahsettiğin şeylerden. 20 yıl heba edilecekse edilsin, ama adım atılmadığı sürece daha da kötüye gidecek, dolarla euro oluyor 3 lira. Yurtdışına 1 hafta gezmeye çıkıyım desen 3 aylık maaşını gömmek zorundasın, araba aliyim desen keza öyle. Dibimize kadar krediye batıyor herkes. 1 ev için insanlar 10 yıl kredi ödüyor. Yapılan şeyler hiçbirşeyi ucuzlatmıyorsa, aksine tersine gidiyorsa bu işte bir terslik var demektir. Kıçı kırık telefon için bile 2 yıllık tahahüt yapmak zorunda kalıyoruz, amerikada 300 dolarlık alete burda 3000 lira ödüyoruz. 5000 liralık arabaya 40000 lira veriyoruz. Neyi doğru bunların anlamıyorum gerçekten.
-
mizahi bunu yazdıunbalanced bunu yazdı
daha önce bi konu vardı bu 4g-5g ile ilgili orada açıklama yapmıştım ama neden konu silinmiş anlamadım? loglarda da yok...
Bir ara server da sikinti oldu, 3 ay geriye gitmistik, o ara gitmistir hocam
hocam daha dün yazdım konuya :) hatırlamıyor musunuz konuyu ? yazdıktan 1 saat sonra falan konu kayboldu ortadan
-
unbalanced bunu yazdımizahi bunu yazdıunbalanced bunu yazdı
daha önce bi konu vardı bu 4g-5g ile ilgili orada açıklama yapmıştım ama neden konu silinmiş anlamadım? loglarda da yok...
Bir ara server da sikinti oldu, 3 ay geriye gitmistik, o ara gitmistir hocam
hocam daha dün yazdım konuya :) hatırlamıyor musunuz konuyu ? yazdıktan 1 saat sonra falan konu kayboldu ortadan
http://tahribat.com/Forum-2-Sene-Bekleyelim-5g-Ye-Gecelim-205736/11/#2569252
bundan bahsediyorsun sanırım hocam :)
-
r10aldinho bunu yazdıunbalanced bunu yazdımizahi bunu yazdıunbalanced bunu yazdı
daha önce bi konu vardı bu 4g-5g ile ilgili orada açıklama yapmıştım ama neden konu silinmiş anlamadım? loglarda da yok...
Bir ara server da sikinti oldu, 3 ay geriye gitmistik, o ara gitmistir hocam
hocam daha dün yazdım konuya :) hatırlamıyor musunuz konuyu ? yazdıktan 1 saat sonra falan konu kayboldu ortadan
http://tahribat.com/Forum-2-Sene-Bekleyelim-5g-Ye-Gecelim-205736/11/#2569252
bundan bahsediyorsun sanırım hocam :)
aynen bu hocam :) demek ki silinmemiş, aktif konulardan düşmüş demek ki ama sonra yazdığım mesajlara baktım orda da göremedim dedim silinmiş sonra loglara baktım orda da yoktu .. Şimdi konu tarihine baktım da 24 nisan diyor. Eski yazdığım mesajlarda 3. sayfadaymış konu :) o yüzden görememişim. teşekkürler baş dedektif :)
unbalanced tarafından 16/May/15 13:15 tarihinde düzenlenmiştir
