4G İhalesi 3 Ay Ertelendi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Austen
    Austen's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek
    SpectatorX bunu yazdı

    bizim 3g çoğu avrupa 4g 'sinden hızlı beyler gerçekçi olalım. Almanyada akrabalarım TR' ye gelince internet uçuyor diyor mobilde. Keza Fransa' da , İngiltere'de de öyle. 5g ye geçmek mantıklı. Hükümeti sevmediğinizden herşeyine karşı çıkar oldunuz asıl siz at gözlüğüyle bakıyorsunuz. Kılıçdaroğlu da yapsa bunu ben tamam derim.

    http://www.youtube.com/watch?v=dkvYjZ_Do24

    3:30

    Dünya devleri en erken 2020 derken her şeyini ithal eden Türkiye 2 seneye 5g getirecek öyle mi? :) Bence siz olaya at gözlüğüyle bakıyorsunuz.

    İzmir saat kulesinin orada (şehrin en merkezi yerinde) Turkcell ile dial up hızında 3g bağlanabiliyorsam kimse bana şurada hızlı demesin. Bir iki yerde yapılan testler üzerinden yorumluyorsunuz. Harranlı Emine Harvard'lı Emily'den iyi bağlanıyor değil mi? :)

    http://www.aljazeera.com.tr/al-jazeera-ozel/5g-teknolojisi-2020den-once-gelmeyecek

    Dünyada Erdoğan ve Türk medyaları dışında da haber kaynakları var. Oraları da takip etmek lazım. Dünyada herşey Türkiye ve sayın Cumhurbaşkanımızın ertafında dönmüyor. 

    http://www.pcworld.com/article/2834072/samsung-claims-data-speed-test-30-times-faster-than-lte.html

    It also plans to work with Samsung to introduce core 5G technologies at South Korea’s Pyeongchang Winter Olympics in 2018. Lee said that if that happens, the company could launch 5G services in time for the 2020 Tokyo Olympics.

    Samsung'da vaziyet buyken hiçbir yatırımı olmayan, ekibi dahi bulunmayan Türkiye 2 yıla hazır hale getirecek öyle mi? Güldürmeyin hocam.

     
    Austen tarafından 16/May/15 12:50 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    ozgunlu bunu yazdı
    joe_black bunu yazdı
    SpectatorX bunu yazdı

    bizim 3g çoğu avrupa 4g 'sinden hızlı beyler gerçekçi olalım. Almanyada akrabalarım TR' ye gelince internet uçuyor diyor mobilde. Keza Fransa' da , İngiltere'de de öyle. 5g ye geçmek mantıklı. Hükümeti sevmediğinizden herşeyine karşı çıkar oldunuz asıl siz at gözlüğüyle bakıyorsunuz. Kılıçdaroğlu da yapsa bunu ben tamam derim.

     

    Hocam teknoloji bu ya, geride kalmak kadar mantıksız birşey yok. 3G hızlı falan diye kendini avutma, ülke camiye, avm lere, toki konutlarına yatırım yapana kadar teknolojiye de yatırım yapsaydı şu anda bunlar konuşulmazdı. Bunlar yapılmasın demiyorum ama teknoloji bugün en önemli şey. 2 gün sonra savaş çıksa, bir roketle yokederler burayı. Çıkın artık şu zihniyetten, 3 kuruş alıp karnım doyuyor en azından diye kendinizi kandırmanızdan...

    hocam sen böyle diyon da millet aç kalmaktan korkuyor. yarını düşünen yok. bu gün de karnım doydu şükür diyorlar.

    senin dediğin olay eğitim sistemi değişek artı 20 yıl sonra oraya gelir konu. maalesef ki ülkenin %90ı teknolojiye yatırılan paraya boş gözüyle bakıyorum. acı gerçek şu ki 100 milyar dolar harcayıp 4gye geçmektense, 200 milyar dolar harca her yere okul yap cami yap park yap millet daha hoşnut kalır.

    imza:düzülen

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek
    joe_black bunu yazdı
    ozgunlu bunu yazdı
    joe_black bunu yazdı
    SpectatorX bunu yazdı

    bizim 3g çoğu avrupa 4g 'sinden hızlı beyler gerçekçi olalım. Almanyada akrabalarım TR' ye gelince internet uçuyor diyor mobilde. Keza Fransa' da , İngiltere'de de öyle. 5g ye geçmek mantıklı. Hükümeti sevmediğinizden herşeyine karşı çıkar oldunuz asıl siz at gözlüğüyle bakıyorsunuz. Kılıçdaroğlu da yapsa bunu ben tamam derim.

     

    Hocam teknoloji bu ya, geride kalmak kadar mantıksız birşey yok. 3G hızlı falan diye kendini avutma, ülke camiye, avm lere, toki konutlarına yatırım yapana kadar teknolojiye de yatırım yapsaydı şu anda bunlar konuşulmazdı. Bunlar yapılmasın demiyorum ama teknoloji bugün en önemli şey. 2 gün sonra savaş çıksa, bir roketle yokederler burayı. Çıkın artık şu zihniyetten, 3 kuruş alıp karnım doyuyor en azından diye kendinizi kandırmanızdan...

    hocam sen böyle diyon da millet aç kalmaktan korkuyor. yarını düşünen yok. bu gün de karnım doydu şükür diyorlar.

    senin dediğin olay eğitim sistemi değişek artı 20 yıl sonra oraya gelir konu. maalesef ki ülkenin %90ı teknolojiye yatırılan paraya boş gözüyle bakıyorum. acı gerçek şu ki 100 milyar dolar harcayıp 4gye geçmektense, 200 milyar dolar harca her yere okul yap cami yap park yap millet daha hoşnut kalır.

    imza:düzülen

    hocam, inşaat sektörünün dibine vurdular. Elini sallayınca bir binaya çarpıyorsun. Hani konut fiyatları ucuzlasa içim yanmayacak, burda 1+1 eve 200 bin lira istiyorlar. Sonuç yine bize giriyor, ne teknolojiden faydalanıyoruz ne de o bahsettiğin şeylerden. 20 yıl heba edilecekse edilsin, ama adım atılmadığı sürece daha da kötüye gidecek, dolarla euro oluyor 3 lira. Yurtdışına 1 hafta gezmeye çıkıyım desen 3 aylık maaşını gömmek zorundasın, araba aliyim desen keza öyle. Dibimize kadar krediye batıyor herkes.  1 ev için insanlar 10 yıl kredi ödüyor. Yapılan şeyler hiçbirşeyi ucuzlatmıyorsa, aksine tersine gidiyorsa bu işte bir terslik var demektir. Kıçı kırık telefon için bile 2 yıllık tahahüt yapmak zorunda kalıyoruz, amerikada 300 dolarlık alete burda 3000 lira ödüyoruz. 5000 liralık arabaya 40000 lira veriyoruz. Neyi doğru bunların anlamıyorum gerçekten. 


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    mizahi bunu yazdı
    unbalanced bunu yazdı

    daha önce bi konu vardı bu 4g-5g ile ilgili orada açıklama yapmıştım ama neden konu silinmiş anlamadım? loglarda da yok...

    Bir ara server da sikinti oldu, 3 ay geriye gitmistik, o ara gitmistir hocam

    hocam daha dün yazdım konuya :) hatırlamıyor musunuz konuyu ? yazdıktan 1 saat sonra falan konu kayboldu ortadan


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sherlock.
    r10aldinho
    r10aldinho's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2008
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı
    mizahi bunu yazdı
    unbalanced bunu yazdı

    daha önce bi konu vardı bu 4g-5g ile ilgili orada açıklama yapmıştım ama neden konu silinmiş anlamadım? loglarda da yok...

    Bir ara server da sikinti oldu, 3 ay geriye gitmistik, o ara gitmistir hocam

    hocam daha dün yazdım konuya :) hatırlamıyor musunuz konuyu ? yazdıktan 1 saat sonra falan konu kayboldu ortadan

    http://tahribat.com/Forum-2-Sene-Bekleyelim-5g-Ye-Gecelim-205736/11/#2569252

    bundan bahsediyorsun sanırım hocam :)


    İlk batışını ben gördüm güneşin, Gün dönümüne sen yetiştin, Kaptanı benim bu geminin, En son ben çıkarım, Panik etmeyin ___________________________________________________________ iletisim: www.tahribat.com@gmail.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    r10aldinho bunu yazdı
    unbalanced bunu yazdı
    mizahi bunu yazdı
    unbalanced bunu yazdı

    daha önce bi konu vardı bu 4g-5g ile ilgili orada açıklama yapmıştım ama neden konu silinmiş anlamadım? loglarda da yok...

    Bir ara server da sikinti oldu, 3 ay geriye gitmistik, o ara gitmistir hocam

    hocam daha dün yazdım konuya :) hatırlamıyor musunuz konuyu ? yazdıktan 1 saat sonra falan konu kayboldu ortadan

    http://tahribat.com/Forum-2-Sene-Bekleyelim-5g-Ye-Gecelim-205736/11/#2569252

    bundan bahsediyorsun sanırım hocam :)

    aynen bu hocam :) demek ki silinmemiş, aktif konulardan düşmüş demek ki ama sonra yazdığım mesajlara baktım orda da göremedim dedim silinmiş sonra loglara baktım orda da yoktu .. Şimdi konu tarihine baktım da 24 nisan diyor. Eski yazdığım mesajlarda 3. sayfadaymış konu :) o yüzden görememişim. teşekkürler baş dedektif :)

    unbalanced tarafından 16/May/15 13:15 tarihinde düzenlenmiştir

    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
Toplam Hit: 3398 Toplam Mesaj: 27