folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder %99,99 Uzaylı Olduğu Kesinleşen Yaratık!!!



%99,99 Uzaylı Olduğu Kesinleşen Yaratık!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    "2007`de Meksikalı bir çiftçi bir yaratık buldu. Çifti onu gördüğünde ödü patladı. Hemen oracıkta bulduğu bir su birikintisine atıp boğuverdi. Sonra da incelenmesi için yetkilere götürdü. Uzmanlar yaratığın DNA`sını bulamadılar. Bilimadamlarının çoğuna göre bu yaratık türü bulunmamış bir hayvana aitti. "

     

    benim karşıma 5 bacaklı 8 kollu bişey çıksa ve ödüm patlıycak kadar korksam o şeyi öldürmek sanırım pek aklıma gelmezdi. Çiftciye helal olsun has adammış diyelim. Kesin yıllar önce keşfedilen bişeydi bu ve deney yaparken öldürdüler cisimciği sonrada çiftçinin üstüne attılar :D kesin amerikalıların parmağı var bu işde :P

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek
    Yabancı Medyaya Goyam Kac Yıldır Bi Videosunu Göremedik Koyuyorlar Küçük Emrah'ın Ergen Versiyonunu Yok 123124125 Araştırmacı Üzerinde Çalışıyor Yok Uzaylı bulundu Bence Çiftçi Taciz Ettide Öldü Uzaylı

    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ercan
    Ercan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    MUHTARINTORUNU bunu yazdı:
    -----------------------------
    Yabancı Medyaya Goyam Kac Yıldır Bi Videosunu Göremedik Koyuyorlar Küçük Emrah'ın Ergen Versiyonunu Yok 123124125 Araştırmacı Üzerinde Çalışıyor Yok Uzaylı bulundu Bence Çiftçi Taciz Ettide Öldü Uzaylı
    -----------------------------

     haha koptumhocam:)


    IF YOU ARE NOT TİRED, YOU ARE NOT DOING IT RIGHT
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    şimdi bu işte iki ihtimal var. Çünkü medyaya hiçbir zaman inanmam ben.

     

    Ya bu kesinlikle bir uzaylı bildiginiz Marslı.

    Yada bi bok degil karınca cinsi medya abartıyor. Arası olamaz. bukadar kesin diyorum.


    "
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EWELANCHE
    EWELANCHE's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek
    Kesin oradaki başka bir çifçi bir kanguru ile ilişkiye girde ve böyle birşey oldu. :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spyware__007
    Spyware__007's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    SeBasTiAN16 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Spyware__007 bunu yazdı:
    -----------------------------
    kedidir kedi.
    -----------------------------
    yok ag eşektir. Saçmalama hocam yha :D

    -----------------------------

     

     

    ya ben öle diosam öledir =)   yıllardır var bu kavgalar buda benzeri gözümle göreyim gene inanmam anca beni ışınlaması falan lazım belki :)


    Hayat bitiyor be dostum
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek
    aSdFgH bunu yazdı:
    -----------------------------

    MUHTARINTORUNU bunu yazdı:
    -----------------------------
    Yabancı Medyaya Goyam Kac Yıldır Bi Videosunu Göremedik Koyuyorlar Küçük Emrah'ın Ergen Versiyonunu Yok 123124125 Araştırmacı Üzerinde Çalışıyor Yok Uzaylı bulundu Bence Çiftçi Taciz Ettide Öldü Uzaylı
    -----------------------------

     haha koptumhocam:)


    -----------------------------
    Öyle Olucak Hoca %100'ünü Bulamadılar Şu Uzaylıların %99.99'muş Çakma Uzaylı Yani Sk.tr ÇEkmişler Buna Buda Dünyaya Gelmiş :D

    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spyware__007
    Spyware__007's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    aslında düşünülürse birazcık  şopla  gremlinlere benzetilebilir :)

     işin şakasıbuda...

    arkadaşlar gerçekten warmıdır böle bişe yoksa yalan mı inanın bende sizler kadar merak ediyorum ama şu sözü söylemek istiyorum

    birşey ne kadar gerçekse okadar yalan nekadar yalansa okadarda gerçektir..


    Hayat bitiyor be dostum
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ozzzz
    Ozzzz's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2009
    Erkek

    Uzaylı bence bu ag. :/

     

    Geçen Saba Tümer'le Bu gece programında izledim..

    Çiftçi adam bu olaydan 6 7 ay sonra olu bulunmus arabasıyla bi otoyolun kenarında ve arabası ve kendisi tamamen erimiş şekilde..araba kağıt gibi olmuş...

     


    Ben bu insanları anlamıyorum.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    hacı ben baktım bunu yakalayan çiftçi olayın üzerinden 5-6 ay geçtikten sonra arabasının içinde yanarak ölüyo yanarak dediğim cehennem ateşi gibi bişey metali eriten bi sıcaklık arabada adamda eriyerek kayboluyo 

    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
Toplam Hit: 18601 Toplam Mesaj: 107