folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder %99,99 Uzaylı Olduğu Kesinleşen Yaratık!!!



%99,99 Uzaylı Olduğu Kesinleşen Yaratık!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    chelishky
    chelishky's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2008
    Erkek
    10 küsur santimlik canlıyı boğarak öldürmesi garip geldi :|.1 saat boyunca ölmemiş bi de.Uzaylılar gelse biz dostuz falan die güzel olur hep hayal etmişimdir ama 10 santimlerse gelmesinler amk,kimse sklemez

    chelishky.wordpress.com|| Büyük devrimlere gereksinimin kalmayacak kadar devrimci kal yeter!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLaNGuVa
    aLaNGuVa's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Dişi
    Allah dünyayı bizleri yarattıysaki bu aşikar neden başka gezegende başka varlıklarıda yaratmasın ? bence mantıklı.çiftçilerin ölümü biraz ilginç.

    Mutlu olmak için büyük nedenlere gerek yok. Cebimde 75 kuruşum var, havada bahar..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek

    çiftçi gerçekten öldüyse ve ekşın bi şekilde öldüyse bu kesinlikle uzaylıdır. çiftçiyi öldürenler uzaylıyı inceleyen tayfadır ve çiftçinin ölümünede uzaylılar yaptı süsü vererek adamı ortadan kaldırmışlardır...

     

    ya da ultra sallama bi haber :)


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maserati
    maserati's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2006
    Homo

    bunlardan mezar anlayışı yok sanırım, çiftçiden intikamı almışlar ama cesedi ni alıp ana vatanına goturmuyolar :DD


    Türkiyede kim sevdiği işi yapıyor ki?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    Uzaylının Ölümü Bence Bir İntikam Dürtüsünü Tetiklemiş. Uzaylının Akrabaları Kısasa Kısas Uygulamışlar Çiftçiye, Nihayetinde 10 Cm Lik Yaratığı Öldürmesi Gerekmiyomuş, Belkide Bebekti, Uzaylıların Bebeğini Öldürmüş Oldu, Ve Acılı Anne Babası Tarafından Küle Dönüştürülünceye Kadar Yakıldı.

    Gel gelelim, Konuda Kürt Açılımına Enik Açılımı Diyenlere, Utanın Kendinizden Utanın, Burada Kürt=Enik Oluyor Öylemi, Bi Türlü Dürtüklemeseniz Ortalığı Olmuyor değilmi, Olmaz Olamaz, Başka Türlü Nasıl Türklük Rüzgarı Estirilebilirki, Faşizm Yapılabilirki. Bırakın yahu Vatan Sevgisi Bu Değildir. Vatan Böyle Sevilmez, Resmen Kaşmerlik Bu Yaptığınız. 

    İşe Bak yahu, Memlekette Sanki Tüm Sorunlarımız Bitti Irk Ezmece Oynuyoruz, Heleki Kürt Irkı Gibi Bir Irkla İt Dalaşı Oynamak Zevkmi Veriyor bazılarına Anlamış Değilim...  Ülkenin Anasını El Birliği ile Şey Etmek Şeklinde Olan Fikir Rencide edici Tavır Ve Davranışlardan Uzak Durmak Milli Bir Sorumluluktur.

    Ha Açılımı Beğenmiyormusun, Tamam Beğenmezsin, Saygımız Olur, Fikrindir İlla Beğeneceksin diye Bir Şartname Getiremem Kimseye. Ancak Birbirimizin Özlük Haklarına Saygılı Olmalıyız. Kimsenin Irkına Milletine Laf Sokmamalıyız. Kimseyi Germemeliyiz, Birbirimizi Kovar Tavırlar Sergilememeliyiz. Nihayetinde Kimsede Kimseyi Kovamaz...

    Tahribatta Bir Sonraki Açıklamaya Kadar Kürt, Türk Tartışması Yasaklanmıştır. Bu Posta Yanıt Verip Tartışma Açılmasın. Konuda Yön Değiştirmesin. Sadece Hususi Bilgi ile Gayri İhtiyari Uyarıyım dedim. Çünkü Çok Ayıp Edilmektedir...


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    %99,99 uydurma haber dikkat ederseniz herkesin konu hakkında okuduğu başka başka..Bende taşla vurarak öldürdüğünü okumuştum bi yerdede sopayla.. sonra çiftçinin öldürmeden önce fotoğraflarını çektiğini ve yayınlayacağını duyurduğunu okudum kimilerinin okuduğuna göreyse çiftçi 5-6 önce ölmüş benim okuduğumda ise bundan sadece 1- hafta öncesiydi bu olay haliyle çiftçinin ölümünden aylarlar geçmesi söz konusu olamaz.

    Hakkındaki tüm haberler farklı farklı koca karı muhabbetinden başka birşey değil.Cnn deki programı izlemedim ama akdoğanında aklı selim bir insan olduğunu düşünümüyorum antonyaya sormuş etmiş vs. inanmadım açıkçası,yaratıın resimlerinden başka bişey yok canlı yayında hiç mi gösterilmezdi böyle bir yaratık ?ille parayı basan bi tv bunu yapardı şimdiye kadar..

    Canlının canlıya üstünlüğü yoktur ! Vegan olmak bir fedakarlık değil adalet ahlakı gerekliliğidir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatX
    fatX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    karaconda bunu yazdı:
    -----------------------------
    ya uzaylı olsa bile başka birşeye bezemesi lazım. Çünkü milletin hep hayalinden çizmiş olduğu uzaylı modeline benziyo. böyle bi rastlantı olmaz...
    -----------------------------

    aha tam yapıcağım yorumdu :D Uzaylı muzaylı saçma geliyor .. o uzaylı ufo aracı vs. diye yıllardır ortalarda dolaşan görüntülerdeki şey aslında uçakmış mesela ..

    nerde görmüştüm hatırlamıyorm belkide burda görmüşümdür :)


    Altan naptın oğlum :|
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Felony
    Felony's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ocak/2009
    Erkek

    işin içinde Haktan Akdoğan varsa hiç inanmam..

    adam gördüğü herşeye ufo demeye başladı artık..


    Güçsüz halklar güçlü liderler çıkarır, güçlü halklarınsa lidere ihtiyacı yoktur. "Viva ZAPATA"
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JPriest
    JPriest's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    aLaNGuVa bunu yazdı:
    -----------------------------
    Allah dünyayı bizleri yarattıysaki bu aşikar neden başka gezegende başka varlıklarıda yaratmasın ? bence mantıklı.çiftçilerin ölümü biraz ilginç.
    -----------------------------

    Yaratır yaratmaz o ayrı, onların dünyaya ulaşması ayrı şeyler. Işık hızına ulaşsalar bile yıllar süren bir yolculuğa çıkmaları lazım, aklın kesiyor mu senin bunu? Hepsinin olduğunu kabul edelim, ışık hızına yakın hızlarda yolculuk yaptılar yıllarca - o teknolojiye sahip olduklarını da kabul ettik tabi - milyarlarca seçenek arasından dünyayı seçtiler o da tamam. O hızı azaltıp güvenli bir şekilde iniş yaptılar, hemi de Meksika civarı bir yere bu da tamam. Ve gökyüzünü 7/24/365.x izleyen teleskoplara ve radarlara da görünmediler. Hadi bu da tamam. Bütün bunları başarabilen bir canlı sadece kedi kadar. Lanet olsun bu da tamam. Ama git sen fare kapanına yakalan, bu tamam değil işte. Çiftçinin ölümüne yorum yapmaya bile gerek yok.


    Sen hiç kaval çaldın mı?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek
    DNA sı bulunduda bilimadamların %99.99 dünya dışı diyor
Toplam Hit: 18523 Toplam Mesaj: 107