A~101 De Muhasebe Veya Bilgi İşlemci Var Mi ?
-
zalimadam bunu yazdı
şu kızlar için yaptıklarımızı bilim için yapsaydık şimdiye o yeşil ölümsüzlük iksirini bulmuştuk yemin ederim.
soda şişelerine doldurup ağzına poşet sarıp lastikle bağladıktan sonra tanesini 1k ya satmıştık.
%98 gerçeğe yakın robot kadın icat etmiştik.
birde bios yapartık robot hatuna. biostan çenesini disable yapar yeniden başlatırdık amk.
yeteneklerini kafamıza göre ayarlardık. ramini yükseltir overclock yapar daha hırçın bir hatuna dönüştürürdük yemn ederim.
adam harbiden zalım beyler
-
Ahahah Zalım fena trollemiş. Ama nasıl paylaşımcı, göz yaşartıyor. Muridi kekler keklemez mevzuyu yığmış konuya.
-
Sencer bunu yazdı
Ahahah Zalım fena trollemiş. Ama nasıl paylaşımcı, göz yaşartıyor. Muridi kekler keklemez mevzuyu yığmış konuya.
bana pm den hangi amaçla kimi aradığını söylemedi. benimde böyle birşey sormaya hakkım yok zaten.
sadece genelde hatun mevzusu için konu açılır. bunu tahmin ederek yazdım.
ayrıca 101 de gerçekten çalıştım. uğur gündüz / manavgat / kavaklı şubesi diye araştırırsan görürsün.
profilimdeki cep numarası ile de eşleştirebilirsin.
bizde hile hurda yalan ifşa olmaz müdür. bizler şeyhimizin elini eteğini öpmüş insanlarız.
içine dua ettikten sonra tükürdüğü mübarek sudan içmişiz. muridlerimizi benimsemişiz.
şeyh köpük partisi helaldir derse helaldir. şeyh ne derse odur.
-
:d zalim
bide bozacı başlıgı felaket olmuş :D
