folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Abi Bacı İlişkisi



Abi Bacı İlişkisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    VIGILANTE bunu yazdı:
    -----------------------------

    Senin bu ilişkiden ne beklediğine bağlı her şey. Bu kız çocuğunun anası, evinin kadını olsun istiyorsan git abisiyle konuş. Yok öylesine bir flört işte amaç kızı yatağa atmak diyorsan da aile biraz tutucu gibi, katil etme adamları ayrıl kızdan derim. 


    -----------------------------

    Benim yazdığım metni okusun herkes. Duruma en iyi açıklığı getirdim sanırım


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeyQirs
    HeyQirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek
    Güvene Kalırsa Olay Bana Daha Çok Güveniyorlar Buna Çok Emin Ol :)

    forumda yazmıyorum artık okuyorum yeter adam olana.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    VIGILANTE bunu yazdı:
    -----------------------------

    Senin bu ilişkiden ne beklediğine bağlı her şey. Bu kız çocuğunun anası, evinin kadını olsun istiyorsan git abisiyle konuş. Yok öylesine bir flört işte amaç kızı yatağa atmak diyorsan da aile biraz tutucu gibi, katil etme adamları ayrıl kızdan derim. 


    -----------------------------

    art bir niyetim yok hiç olmadıda..


    Boş İşler Uzmanı..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolygaN
    HolygaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek

    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------

    VIGILANTE bunu yazdı:
    -----------------------------

    Senin bu ilişkiden ne beklediğine bağlı her şey. Bu kız çocuğunun anası, evinin kadını olsun istiyorsan git abisiyle konuş. Yok öylesine bir flört işte amaç kızı yatağa atmak diyorsan da aile biraz tutucu gibi, katil etme adamları ayrıl kızdan derim. 


    -----------------------------

    art bir niyetim yok hiç olmadıda..


    -----------------------------

     

    art niyetin olmayabilir. de evliliği falanda düşünüyor olamazsın. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kapil
    kapil's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2007
    Erkek
    faydalı ya sonuna kadar katılıyorum aynı durum bendede var çünkü...

    Orman Mühendisi //
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HAYVANYASAR
    HAYVANYASAR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2009
    Erkek
    FAYDALI bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bak kardeş sana özetleyim benimde kız kardeşim var.

    Bak ben şimdi kız arkadaşımla 3 yıldır çıkıyorum beğendik iyi bilir. Niyetimizde ciddi allahın izniyle evliliğe kadar götüreceğiz bu işi. Allaha şükür neredeyse kızın tüm sülalesi biliyo beni aynen bizim tarafta.

    Şimdi bu olay antalya'da mersinde olsaydı doğaldır oralarda ama Kayseride yaşıyorum burda adamı vururlar böyle meselelerle. Şimdi benim kız arkadaşım var ama kız kardeşimin erkek arkadaşı olsa döverim onu. NEDEN?

    Ben kendime güveniyorum abi! Kızın üstünde hiçbir art niyetim yok! Gördüğünüz gibide niyetim ciddi. Arkasından işler çevirmiyorum. Onu sağdan soldan elin köpeklerinden koruyorum! Bir yerine zarar gelmesin diye kendi canımı ortaya koyuyorum. E hal böyle olunca aileside destekliyorlar yani bana güveniyorlar. Benim hiçbir art niyetim yok mutluyum

    Ama kız kardeşime gelince. Abi ben buna bir erkek olarak eminim benim gibi kız arkadaşına sadık, art niyetsiz adam kalmadı. Ben kız kardeşimi elin namussuzlarının oyuncağı ettirmem. Çünkü onun sevgilisi olacak adamın onu kullanmak istediğine eminim. Benim gibi biri çıkmadığı sürece ben bunu desteklemem o bebenin gider ağzını yüzünü kırarım. Benim gibi adam çıksın, abi beni öldürsende ben kardeşini seviyorum, niyetim ciddi, onu koruyacağım desin başım gözüm üstüne ama çakalların yavru boğaları, geyikleri yemek istemesi gibi niyetleri var.

    Ben o yüzden kız arkadaşımla gezerim tozarım ama kız kardeşimle kimseyi gezdirmem tozdurmam.

    Aksini söyleyen varsa çıksın...


    -----------------------------
    Valla ben kız kardeşim yok ama olsa karışmam hiç. Onun seçimi, istediğiyle çıkar, istediğiyle yatar bana ne... Dünya bir s.kle bir .m üzerine kurulu değil mi zaten. Anca çıktığı adam ne bileyim hapçıdır, alkoliktir, cemaatçidir felan filan kızkardeşime de bulaştırmasın diye engellerim.

    Blogum; http://hayvanyasar.blogspot.com/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    livane
    livane's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2007
    Erkek
    sende abi fantazisi var heralde :)) hep abilileri mi buluyosun.Türk kültüründe bu var  kıskançlık .eğer kız kardeşin varsa bunu anlarsın :)) kıskanırsın korumak istersin tabi sınırları da bilmek gerek :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    livane bunu yazdı:
    -----------------------------
    sende abi fantazisi var heralde :)) hep abilileri mi buluyosun.Türk kültüründe bu var  kıskançlık .eğer kız kardeşin varsa bunu anlarsın :)) kıskanırsın korumak istersin tabi sınırları da bilmek gerek :)
    -----------------------------

    yok abi onlar buluyor :( 


    Boş İşler Uzmanı..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    saçma cahilce davranan insalar işte ne var bunda benim kızkardeşi olsa ben önce tanımak isterdimkkimle arkadaş bilelim artistlenmek ne oluyor

    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    SeRDaR bunu yazdı:
    -----------------------------
    saçma cahilce davranan insalar işte ne var bunda benim kızkardeşi olsa ben önce tanımak isterdimkkimle arkadaş bilelim artistlenmek ne oluyor
    -----------------------------


    cahillikle alakası yok namus denen bi kavram var benim için hele daha. Faydalı bence gayet güzel açıklamış. Eğer ben o kişinin sağlam birisi olduğuna inanırsam dövme ayaklarına zaten gitmem. ama ben onun ne ayak olduğunu biliyosam kardeşimden uzaklaştırmak için epey bi döverim :W

    head sende eğer ciddi düşünüyosan git abisiyle korkmadan konuş. Sen gidip konuşursan daha rahat olur. ama ciddi bi ilişki dieğilse abisiyle hiç öyle bişe konuşma :W bu arada kızkardeşin varsa biraz daha rahat anlarsın. Tabii benim kuzen gibi ferah değilsen.

    @ Vıgılante dünyanın bir sik ile bir am üzerine kurulu olduğu senin düşüncen. Sen karışmayabilirsin ama herkes o kadar ferah olamaz bende dahil.:)

Toplam Hit: 4383 Toplam Mesaj: 37