Acil Ucretli Mail Hack
-
nese hocam 25 milyara hallederim.
-
Ağa ne takıyorsun kafana anlamadım. Kızla herşeyi bitirmişsiniz işte ne yaparsa yapsın. Neden umrunda oluyor ki. Ayrıca seninle birlikteyken kavga konusu olan bir erkekle gidip beraber olmuşsa küresel ısınmadan nasibini alıyor demektir sen niye kendini yoruyorsun. Herkes yoluna baksın sende git bul birini keyfine bak yemişim hotmailini facebookunu.
-
bak bunu sosyal mühendislikle halledebilirsin aslında. oğlanın mailine kızdan gidiyormuş gibi mail gönder fake. oğlana de mail şifreni bi versene falan az cilve naz. sonra oğlanın maili ele geçirdikten sonra kıza yaz yada konuşma özetlerini takip et. hangisi salaksa bunu onun üstünde dene. tabiki ikisininde internet ile arası iyi günde bir kaç kez vakit geçiriyor olması önemli nette. yoksa işe yaramaz. yada fake bi sayfa gönder kıza oğlandna geliyor gibi bilmem ne şunu yaparsan şöyle olur mail şifresi falan girilecekmiş gibi bir oturum aracı falanda olabilir. her türlü gider yav.facebook olsa bi şekilde hallederdim de hotmail dir muhtemelen zor hocam. sosyal mühendislik harici hacklanmesi zor işin açığı. arkadaşın bitanesi demiş 100 liraya yaparım. yaptır derim :)
-
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------
Conquer bunu yazdı:
-----------------------------
acaba hangi dahi arkadasimiz hotmaili hackleyecek,dogrusu merak ettim.. :D
imkansiz olmayabilir fakat aramizda hotmail hackleyecek düzeyde kimse yok.
ancak,kiz arkadasinin mail sifresini keylogger v.b gibi vasitalarla alabilirsin..
hotmail veya yahoo hack demeyle olacak is degil :)
-----------------------------Ya arkadasım Allahınızı seviyosanız söle sacma sapan laf kalabalığı yapmayın ya.Adam zaten size hotmaili hackleyin dememis sadece mail adresini hackleyin demis mail adresi kullanıcının hatalarıyla hacklenebilir.Cok bilmişlik yapıyonuz.
-----------------------------sen bi isine bak hele bayzin efendi.
bak ben yukarida hotmailin hacklenemeyecegini fakat keylogger v.b vasitalarla ele gecirebilecegini izah etmisim.
densiz insan ! belli oluyor cok bilmisligi kimin yaptigi !
-
Conquer bunu yazdı:
-----------------------------
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------
Conquer bunu yazdı:
-----------------------------
acaba hangi dahi arkadasimiz hotmaili hackleyecek,dogrusu merak ettim.. :D
imkansiz olmayabilir fakat aramizda hotmail hackleyecek düzeyde kimse yok.
ancak,kiz arkadasinin mail sifresini keylogger v.b gibi vasitalarla alabilirsin..
hotmail veya yahoo hack demeyle olacak is degil :)
-----------------------------Ya arkadasım Allahınızı seviyosanız söle sacma sapan laf kalabalığı yapmayın ya.Adam zaten size hotmaili hackleyin dememis sadece mail adresini hackleyin demis mail adresi kullanıcının hatalarıyla hacklenebilir.Cok bilmişlik yapıyonuz.
-----------------------------sen bi isine bak hele bayzin efendi.
bak ben yukarida hotmailin hacklenemeyecegini fakat keylogger v.b vasitalarla ele gecirebilecegini izah etmisim.
densiz insan ! belli oluyor cok bilmisligi kimin yaptigi !
-----------------------------acaba hangi dahi arkadasimiz hotmaili hackleyecek,dogrusu merak ettim.. :D
Direk su yazını görünce klavyede 3 harfe dokundu parmaklarım ama sonra sildim sitenin ortasında ayıp olmasın diye :)
Densiz mensiz diyerek konusma benle genco.
-
SeRDaR bunu yazdı:
-----------------------------
bu olaya sinir oluyorum ya bastırıyorum parayı hackimi yaptırıyorum hesabı ya gel hocam parayla program yazdıracağım de eyvallah pararsıyla bu işlerin eğitimini alacağım de ona bile eyvallah ama bastırırım parayı hackimi yaptırırm olayına gıcık oluyorum tbt de genelde hoş karşılanmamıştır.
hoca kusura bakma ama kızın msnini hacklesen eline geçecek kızdan ayrılmışsın herşey bitmiş kız seni değil onu tercih etmiş yani dost acı söyler ama bunu kabullenmilisin bu noktodan sonra senin olayın nedir ? intikam almayı düşünüyoran bu yolla çok sığ bir düşünce sana söylüyüm
-----------------------------Üstüne hiç birşey söylemeye gerek yok tamamen katılıyorum. Kiralık katil gibi hackerlık olmaz.
-
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------
Conquer bunu yazdı:
-----------------------------
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------
Conquer bunu yazdı:
-----------------------------
acaba hangi dahi arkadasimiz hotmaili hackleyecek,dogrusu merak ettim.. :D
imkansiz olmayabilir fakat aramizda hotmail hackleyecek düzeyde kimse yok.
ancak,kiz arkadasinin mail sifresini keylogger v.b gibi vasitalarla alabilirsin..
hotmail veya yahoo hack demeyle olacak is degil :)
-----------------------------Ya arkadasım Allahınızı seviyosanız söle sacma sapan laf kalabalığı yapmayın ya.Adam zaten size hotmaili hackleyin dememis sadece mail adresini hackleyin demis mail adresi kullanıcının hatalarıyla hacklenebilir.Cok bilmişlik yapıyonuz.
-----------------------------sen bi isine bak hele bayzin efendi.
bak ben yukarida hotmailin hacklenemeyecegini fakat keylogger v.b vasitalarla ele gecirebilecegini izah etmisim.
densiz insan ! belli oluyor cok bilmisligi kimin yaptigi !
-----------------------------acaba hangi dahi arkadasimiz hotmaili hackleyecek,dogrusu merak ettim.. :D
Direk su yazını görünce klavyede 3 harfe dokundu parmaklarım ama sonra sildim sitenin ortasında ayıp olmasın diye :)
Densiz mensiz diyerek konusma benle genco.
-----------------------------konuyu acan arkadas zaten ilk mesajinda hotmail adresi diye belirtmis..benim yazmis oldugum mesajda cok bilmislik felan yok..mahallenin muhtariymis gibi
cevaplar yazma istersen ha.
o yazacagin 3 harfide sana yediririm genco bayzin,merak etme sen..
-
Conquer bunu yazdı:
-----------------------------
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------
Conquer bunu yazdı:
-----------------------------
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------
Conquer bunu yazdı:
-----------------------------
acaba hangi dahi arkadasimiz hotmaili hackleyecek,dogrusu merak ettim.. :D
imkansiz olmayabilir fakat aramizda hotmail hackleyecek düzeyde kimse yok.
ancak,kiz arkadasinin mail sifresini keylogger v.b gibi vasitalarla alabilirsin..
hotmail veya yahoo hack demeyle olacak is degil :)
-----------------------------Ya arkadasım Allahınızı seviyosanız söle sacma sapan laf kalabalığı yapmayın ya.Adam zaten size hotmaili hackleyin dememis sadece mail adresini hackleyin demis mail adresi kullanıcının hatalarıyla hacklenebilir.Cok bilmişlik yapıyonuz.
-----------------------------sen bi isine bak hele bayzin efendi.
bak ben yukarida hotmailin hacklenemeyecegini fakat keylogger v.b vasitalarla ele gecirebilecegini izah etmisim.
densiz insan ! belli oluyor cok bilmisligi kimin yaptigi !
-----------------------------acaba hangi dahi arkadasimiz hotmaili hackleyecek,dogrusu merak ettim.. :D
Direk su yazını görünce klavyede 3 harfe dokundu parmaklarım ama sonra sildim sitenin ortasında ayıp olmasın diye :)
Densiz mensiz diyerek konusma benle genco.
-----------------------------konuyu acan arkadas zaten ilk mesajinda hotmail adresi diye belirtmis..benim yazmis oldugum mesajda cok bilmislik felan yok..mahallenin muhtariymis gibi
cevaplar yazma istersen ha.
o yazacagin 3 harfide sana yediririm genco bayzin,merak etme sen..
-----------------------------Muhtar olmadıgımı nerden biliyorsun delikanlı :F
Bide harfleri yediririm falan demissin hayırdır bu atar gider falan yoksa sende vali misin :F
-
Adam birsey istemis yapacak olan varsa yazsin yoksa da bosuna kirlilik yaratmasin bence adam ucretini verecek tas atipta kolunuz mu yorulacak isi olmayan yapabilir aslinda ...
-
bu arkadaşın işini halledecek bir muhterem çıkarsa sırada ben varım..
