Acilen İngilizce Öğrenmem Lazım Önemli.
-
zeybekustasi bunu yazdıKuZeTaR bunu yazdı
english grammar in use çok basit, busu'dan takip edin çok iyi olur sizin için..
Bu farklı görüşler beni yoruyor (:
İstiyorum ki bir çıksın "Ben bu kaynaktan öğrendim detayı felan gayet iyi, al bunu çalış" desin.
Ama olmuyor.
busu ne peki ?
hacı ben dizimag'den öğrendim. önce türkçe alt yazılı dizi hastası oldum. sonra fark ettim ki dilimi geliştiriyor ing. altyazılı izlemeye başladım. günde 7-8 bölüm izlediğim oluyordu. fena zevk alıyordum böylece dilim de gelişmiş oldu.
lakin sıfırdan öğretmez temel olması lazım
bir de tr altyazı ile izleyeceksen kendini ayarlaman lazım sadece yazıya odaklanıp ing konuşmaları duymadığı oluyor insanın, onu yapmayacaksın konuşmaları dinlemelisin
-
zeybekustasi bunu yazdıKuZeTaR bunu yazdı
english grammar in use çok basit, busu'dan takip edin çok iyi olur sizin için..
Bu farklı görüşler beni yoruyor (:
İstiyorum ki bir çıksın "Ben bu kaynaktan öğrendim detayı felan gayet iyi, al bunu çalış" desin.
Ama olmuyor.
busu ne peki ?
hacı yukarda yazdık daha neyini soruyorsun
"ONU SATIN AL VE ÇALIŞ"
al yazdım
grammar ı onunla öğrendim
akademik ingilizce için bizim okul onu kullanıyordu
daha sonra diğer renklerinide alırsın -
zeybekustasi bunu yazdıKuZeTaR bunu yazdı
english grammar in use çok basit, busu'dan takip edin çok iyi olur sizin için..
Bu farklı görüşler beni yoruyor (:
İstiyorum ki bir çıksın "Ben bu kaynaktan öğrendim detayı felan gayet iyi, al bunu çalış" desin.
Ama olmuyor.
busu ne peki ?
o kişinin çıkmamasının sebebi, senin ingilizce seviyenle sana tavsiye eden kişilerin ingilizce seviyelerinin farklı olması. bak yukarıda birinin tavsiye ettiğini diğeri çok fazla bilinmeyen kelime oluyor diyerek tavsiye etmemiş. kime göre bilinmeyen? sen önce ne seviyedesin, öğrenme amacın ne onu söyle ondan sonra böyle görüşünü cem yılmaza dayandırarak kanıtlamaya çalışan adamlar gelip konuna yazmaz. daha üretken olur konu.
ben bölümde okutulan kitabın final bölümünü türkçeye çeviriyorum sırf insanlara çalışabileceği bir kaynak olsun diye; grammer bilmiyor olsam, türkçe dil bilgim zayıf olsa nasıl yapabileceğim bu işi? eğer doğru anladıysam senin dil öğrenmekteki amacın tatilde gittiğin turistik mekanda ihtiyaç duyacağın kadar ingilizce öğrenmek değil. iş hayatında işine yarayacak, akıcı şekilde konuşmanı sağlayacak kadar geliştirmek. o yüzden bu 'grammera gerek yok trolleri'ni ciddiye alma derim.
els kullanmadım yorum yapamayacağım ama üniversitelerin yayınları genelde daha iyi oluyor. noname'e katılıyorum ne kadar bilgisayardan öğrenecek olsan da elinde rehber bir kitap olması işini çok fazla kolaylaştırır. en azından onun sırasına göre gidebilirsin. hangi konuya bakacağım derdi olmaz. okulunuzda hangi kitaptan öğretiliyor ingilizce?
-
ulquiorra bunu yazdızeybekustasi bunu yazdıKuZeTaR bunu yazdı
english grammar in use çok basit, busu'dan takip edin çok iyi olur sizin için..
Bu farklı görüşler beni yoruyor (:
İstiyorum ki bir çıksın "Ben bu kaynaktan öğrendim detayı felan gayet iyi, al bunu çalış" desin.
Ama olmuyor.
busu ne peki ?
o kişinin çıkmamasının sebebi, senin ingilizce seviyenle sana tavsiye eden kişilerin ingilizce seviyelerinin farklı olması. bak yukarıda birinin tavsiye ettiğini diğeri çok fazla bilinmeyen kelime oluyor diyerek tavsiye etmemiş. kime göre bilinmeyen? sen önce ne seviyedesin, öğrenme amacın ne onu söyle ondan sonra böyle görüşünü cem yılmaza dayandırarak kanıtlamaya çalışan adamlar gelip konuna yazmaz. daha üretken olur konu.
ben bölümde okutulan kitabın final bölümünü türkçeye çeviriyorum sırf insanlara çalışabileceği bir kaynak olsun diye; grammer bilmiyor olsam, türkçe dil bilgim zayıf olsa nasıl yapabileceğim bu işi? eğer doğru anladıysam senin dil öğrenmekteki amacın tatilde gittiğin turistik mekanda ihtiyaç duyacağın kadar ingilizce öğrenmek değil. iş hayatında işine yarayacak, akıcı şekilde konuşmanı sağlayacak kadar geliştirmek. o yüzden bu 'grammera gerek yok trolleri'ni ciddiye alma derim.
els kullanmadım yorum yapamayacağım ama üniversitelerin yayınları genelde daha iyi oluyor. noname'e katılıyorum ne kadar bilgisayardan öğrenecek olsan da elinde rehber bir kitap olması işini çok fazla kolaylaştırır. en azından onun sırasına göre gidebilirsin. hangi konuya bakacağım derdi olmaz. okulunuzda hangi kitaptan öğretiliyor ingilizce?
Birebir bunu yazmak için gelmiştim.
Ayrıca gitmek istediğin yol bence doğru.
Önerebileceğim kitap malesef yok ama bizimkilere hazırlıkta ne veriyorlarsa öğrenir incelerim, muhtemelen gayet güzel ve kullanışlıdır, sen de seversen ve piyasada satılan bir şey değilse de burdan fotokopi-cilt yapıp gönderebilirim.
-
ulquiorra bunu yazdızeybekustasi bunu yazdıKuZeTaR bunu yazdı
english grammar in use çok basit, busu'dan takip edin çok iyi olur sizin için..
Bu farklı görüşler beni yoruyor (:
İstiyorum ki bir çıksın "Ben bu kaynaktan öğrendim detayı felan gayet iyi, al bunu çalış" desin.
Ama olmuyor.
busu ne peki ?
o kişinin çıkmamasının sebebi, senin ingilizce seviyenle sana tavsiye eden kişilerin ingilizce seviyelerinin farklı olması. bak yukarıda birinin tavsiye ettiğini diğeri çok fazla bilinmeyen kelime oluyor diyerek tavsiye etmemiş. kime göre bilinmeyen? sen önce ne seviyedesin, öğrenme amacın ne onu söyle ondan sonra böyle görüşünü cem yılmaza dayandırarak kanıtlamaya çalışan adamlar gelip konuna yazmaz. daha üretken olur konu.
ben bölümde okutulan kitabın final bölümünü türkçeye çeviriyorum sırf insanlara çalışabileceği bir kaynak olsun diye; grammer bilmiyor olsam, türkçe dil bilgim zayıf olsa nasıl yapabileceğim bu işi? eğer doğru anladıysam senin dil öğrenmekteki amacın tatilde gittiğin turistik mekanda ihtiyaç duyacağın kadar ingilizce öğrenmek değil. iş hayatında işine yarayacak, akıcı şekilde konuşmanı sağlayacak kadar geliştirmek. o yüzden bu 'grammera gerek yok trolleri'ni ciddiye alma derim.
els kullanmadım yorum yapamayacağım ama üniversitelerin yayınları genelde daha iyi oluyor. noname'e katılıyorum ne kadar bilgisayardan öğrenecek olsan da elinde rehber bir kitap olması işini çok fazla kolaylaştırır. en azından onun sırasına göre gidebilirsin. hangi konuya bakacağım derdi olmaz. okulunuzda hangi kitaptan öğretiliyor ingilizce?
Zamanları bile tam ayıramayacak kadar uzak kaldım ders yaparken sadece olayı anlıyorum fazla detayı anlamıyorum.
En temelden başlayıp, sonunda yds den geçerli puan alacak seviyeye gelmek istiyorum.
Okulda bize: cambridge nin kitaplarını gösterdiler. oldum olası o kitapları sevmiyorum. Bir kısmında sohbet eden bir kaç insan kısa bir gramer özeti kuşe kağıda baskılı kurşun kalemle yazamadığım quiz sayfaları vardı. Hiç ama hiç sevmedim.
Benim istediğim seviyeyi bir kaç senede en tepeye çıkarmak. Bunuda en temelden almak.
Şuan els den başladım bugünki amacım,
els den 50 sayfa ilerlemek bir sözlükten 50 kelime öğrenmek ve ders kitabımdan 5 sayfa çeviri yapmak.
İlerleyen günlerde izgilizce türkçe filmler izlemek.
Arada essay yazmak.
Zaman içinde çok çok iyi yere geleceğime inanıyorum. Tek korkum şu mesela els den öğreniyorum diyelim. Els bittiğinde gramerin temel kurallarınının bir kaçını bilmediğimi anlarsam yani boşa giderse o zaman üzülürüm o açıdan her şeyi detaylıca öğrenmek gibi bir takıntı halinde öğreneceğim.
Genelde tüm derslerimi böyle kusursuz son detayına kadar çalışmaya çalışıyorum.
Bu mevzuda önemli o yüzden sıfırdan yds ye bir yol hedefim.
zeybekustasi tarafından 12/Şub/14 18:53 tarihinde düzenlenmiştir -
ulquiorra bunu yazdızeybekustasi bunu yazdıKuZeTaR bunu yazdı
english grammar in use çok basit, busu'dan takip edin çok iyi olur sizin için..
Bu farklı görüşler beni yoruyor (:
İstiyorum ki bir çıksın "Ben bu kaynaktan öğrendim detayı felan gayet iyi, al bunu çalış" desin.
Ama olmuyor.
busu ne peki ?
o kişinin çıkmamasının sebebi, senin ingilizce seviyenle sana tavsiye eden kişilerin ingilizce seviyelerinin farklı olması. bak yukarıda birinin tavsiye ettiğini diğeri çok fazla bilinmeyen kelime oluyor diyerek tavsiye etmemiş. kime göre bilinmeyen? sen önce ne seviyedesin, öğrenme amacın ne onu söyle ondan sonra böyle görüşünü cem yılmaza dayandırarak kanıtlamaya çalışan adamlar gelip konuna yazmaz. daha üretken olur konu.
ben bölümde okutulan kitabın final bölümünü türkçeye çeviriyorum sırf insanlara çalışabileceği bir kaynak olsun diye; grammer bilmiyor olsam, türkçe dil bilgim zayıf olsa nasıl yapabileceğim bu işi? eğer doğru anladıysam senin dil öğrenmekteki amacın tatilde gittiğin turistik mekanda ihtiyaç duyacağın kadar ingilizce öğrenmek değil. iş hayatında işine yarayacak, akıcı şekilde konuşmanı sağlayacak kadar geliştirmek. o yüzden bu 'grammera gerek yok trolleri'ni ciddiye alma derim.
els kullanmadım yorum yapamayacağım ama üniversitelerin yayınları genelde daha iyi oluyor. noname'e katılıyorum ne kadar bilgisayardan öğrenecek olsan da elinde rehber bir kitap olması işini çok fazla kolaylaştırır. en azından onun sırasına göre gidebilirsin. hangi konuya bakacağım derdi olmaz. okulunuzda hangi kitaptan öğretiliyor ingilizce?
O grammar trollü olan arkadaş olarak diyorumki, dinle bu müridleri hocam, aylarca yıllarca grammar çalış, ingiliz kraliyet ailesinin bilmeyeceği kuralları öğren. Aynı o videodaki gibi ol, have o zaman got olacak bu diye düşüne düşüne konuş.
Şu ülkede en nefret ettiğim şeylerdendir lisedeki gibi ingilizce eğitimi. Her kuralı, kuralların adlarını bilen adamlar 2 cümle kurmaktan aciz kalıyor.
Ben kendi öğrendiğim methodu söylüyorum, arkadaşlarımın hepsi deli gibi grammar çalıştı vs. Ben sadece dizi, film, şarkı, omegle vs. takıldım. Hoşuma giden ingilizce yazıları okudum ağırlıklı bilgisayar ile alakalı. Sonuç? Writing'de birçoğundan fazla puan aldım, reading'de neredeyse full çektim, listening ve speaking'de baya iyi bir not aldım. Grammar'den kötü puan almama rağmen gene o saatlerce çalışan çoğu kişiden fazla puan aldım. Ve oturup 1 saat bile çalışmadım diyebilirim. Sorsan en basit, artık ilkokul çocuklarının bildiği grammar kurallarının adını dahi bilmem, çünkü hiç çalışmadım. Ama o çalışan arkadaşlarımdan çok daha rahat, akıcı şekilde konuşabiliyorum. Dinlediğimi anlayabiliyorum, writing'de de aklıma geldiği gibi, kulak aşinalığına göre yazıyorum genelde tutuyor.
Ama sen türkiyedeki o yaygın stil ile devam et, grammar monster ol, 2 cümle kurama hocam.
Edit:
Şimdi düz mantık birisi çıkıp dediğimi olduğu gibi anlamasın diye bi edit çekiyorum.
Benim gittiğim yolla öğrenen pek çıkmaz, kolay kolay rastlayamazsın. Grammar'i benim gibi bırak demiyorum, zira ben nefret ederim hiç oturup çalışmam grammar falan. Gene biraz bak, ama o hayatını grammar üzerine kuranlardan olma. Sonra 2 cümle kuramıyo onlar.
pcdoktor636 tarafından 12/Şub/14 19:03 tarihinde düzenlenmiştir -
İngilizce seviyeni bilmiyorsan netten küçük quizler oluyor seviyeye göre onlarda dene kendini.Baktın beginnersın hop al bi grammar kitabı rehberin olsun önünde öyle baştan savma olmasın yani.Kitap olarak birşey diyemem tabikide üniversitedesin madem vardır sizin orda bir bak.Bizim İYTEdeki kitaplar çok iyidi kelime dağarcığı bakımından.İyi bi sözlük indir bilmediğin kelimleri önce türkçesine bak sonrada ingilizce açıklmasını öğren. İngilizce açıklamasını bilmek önemli noktalardan biri kelime öğrenirken vede öyle günde 1 sayfa öğrencem dersen afedersin NAH öğrenirsin 1 sayfa kelimeyi insan beyni bu kendinle alay etme :D Haftada 20 kelime ver kendine onları o hafta içinde sürekli tekrarla beynine kazınsın.Konuşma derdini çözerim demişsin o iyi madem.Reading ayrıca kelime öğrenmekte aşırı önemlidir.Reading için seviye seviye kitaplar oluyor kendi seviyenin üstünü seçme sonra kelime anlamlarını çıkarmaktan kitabı okuyamazsın.
Ben listening olarak
www.china232.com dinlerdim 1. site sana daha uygundur tabi seviyeni bilmiyorum gerçide 2.site iyice günlük hayat dili kelime bakımından okullarda öğretilmeyen bütün onların gerçek konuştuğu şeyler kelimeler kalıplar var.Ben koca bi sene china232 ve engvid arasında gittim geldim hiç ders çalışmadım zaten ing bir ders olmamalı öyle görülememlide.
Ayrıca türkçen iyise zaten hususi çalışma grammar ama bil yani neyin ne olduğunu öteki türlü bende hususi aylarca grammar çalış demem çok büyük yanlış olur bu.Kendine ing öğrenme konusunda yapabilceğin en büyük kötülüklerden biri olur.
dyrnade tarafından 12/Şub/14 19:34 tarihinde düzenlenmiştir -
Hocalar biri söyleyebilir mi English Grammar In Use mu daha iyi şu kırmızı kitap Essential Grammar in Use mu? Ona göre kredi kartıyla çekicem hemen.
-
Tank'a söylelek 2 dakkaya halleder fonki.
