Ağ Bağlantısı Kafayı Yedirtecek :|
-
bunlarda ayarların ekran şeysi.
ana pcdeki ayarlar
http://img259.imageshack.us/img259/1057/babads6.png
yavrudaki ayarlar
http://img259.imageshack.us/img259/7302/yavrumjs0.png
-
proxy server dedikleri bir program olacak onla denedin mi merak ettim.. bide vala iyi ugrasmissin :/
-
onu bilmiyorum hiç :/ evet baya uğraştım ve sonuca varamadım pes ettim :|
-
dostum ben 98 zamaninda bole bisey yapmistim.. simdi hayal meyal hatirliyorum.. eger iki pc arasinda dosya alisverisi yapabiliyorsannn ve amac yavru pcnin ana pcden internete cikmasi ise sole bisey yapmalisin bence..
ana pc ye bir proxy programi kur..
ve bu prox progrminada gatevey adresi olarak modeminin ip sini ver
sonra yavru pcdede explorar veya firefox icin network ayarlar kismindan gateway adresine "ana mankinanin ip sini" ver..
bir ihtimal bole olmasi lazim... mantigi anlasan yeter..
benim yuruttugum mantik su..
yavru pc internete cikmak icin ana makinaya basvruyor..
ana makinadaki proxy proramida modeme yonlendiriyor olmali..
tabi ben bunu yapali baya bir zaman oldu, simdi benim dedigin gibi proxy programi uzerine yogunlas. ama biaz ingilice bilmek gerekiykor.. proxy programinin adida winproxy yada wingate olacakti .
saygiliarimla..
