Aglayan Başbakan
-
Arkadaşlar bu ara facebook ve türevi sitelerde başbakanın aglayan görüntüleri eşliginde aglayan başbakanı görün ve referanduma evet deyin diye videolar paylaşılıyor. Başbakanın yeni numarasıda bu
ne yani başbakan aglıyor diye referandumda evetmi dicez milet a.q du milletin hergün anası aglıyo ya bu nebicm bi zihnyettir sokuym böyle zihniyete yalan yerden agladı diye oy da verelim ozaman referandumada evet diyelim..
timsah göz yaşlarına kanmayalım
-
Arama yapmak güzel bişi... :|
-
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
:) ben yorum yapmayayım yoksa ortalık karısıcak!
Ama sunu unutmayın koskoca Devletın basbakanı 70 mılyon ınsanın karsısında aglamak ıstedıgı ıcın aglamaz! bır nedenı vardır elbet.
Hem aglamak ole gulmek gıbı kolay yapılan bır eylem degıldır...Istenılınce aglanılmaz! Tek taraflı olmayalım lutfen!
-----------------------------bülent arınçın son zamanlarda niçin sık ağladığı düşünülürse mantıklı bir sebebi elbet var.
arınç oğlu vefat ettiği için sürekli bu tür konularda duygusallaşıyor elbet erdoğanında vardır bi nedeni.
rol değildir
-
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
:) ben yorum yapmayayım yoksa ortalık karısıcak!
Ama sunu unutmayın koskoca Devletın basbakanı 70 mılyon ınsanın karsısında aglamak ıstedıgı ıcın aglamaz! bır nedenı vardır elbet.
Hem aglamak ole gulmek gıbı kolay yapılan bır eylem degıldır...Istenılınce aglanılmaz! Tek taraflı olmayalım lutfen!
-----------------------------Bırak allahını seversen ben sana milyon tane adam çıkarırım çıkar elde etmek için 70 milyon önünde aglıycak üstelik başbakanın ki gibi de degil salya sümük aglarlar. Ayrıcada diyelimki gerçekten agladı ne olcak agladı diye oymu vereli bu adama yaptıklarını unutalımmı referanduma evet mi diyelim.
Yarında çıksın kılıçtaroglu aglasın ozaman :) hatta çıksın bütün muhalefet partisi aglasın türkiyeyi komple onlara verelim :D zihniyete bak başbakan boşuna aglamazmış. Biz o başbakanın eski söylediklerinide başkalarının dizinin dibinde agladıklarınıda unutmadık...
-
Darbenin karanlığından, demokrasinin aydınlığına benden de kocaman bir EVET.
-
%60 civarı bi oranla referandum kabul edilecek. demedi deme ibraaam.
@enver;
bununla ilgili bi konu var. keşke arama yapsaydın
-
enver bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar bu ara facebook ve türevi sitelerde başbakanın aglayan görüntüleri eşliginde aglayan başbakanı görün ve referanduma evet deyin diye videolar paylaşılıyor. Başbakanın yeni numarasıda bu
ne yani başbakan aglıyor diye referandumda evetmi dicez milet a.q du milletin hergün anası aglıyo ya bu nebicm bi zihnyettir sokuym böyle zihniyete yalan yerden agladı diye oy da verelim ozaman referandumada evet diyelim..
timsah göz yaşlarına kanmayalım
---------------------Yani Şimdi Hocam Neyin Davasını Yapıyorsunki Adam Ağlamakta Serbest Diğer Mürit Arkadaşlarında Dediği Gibi Belirli Bir Sebebi Var Dmekki Ağlıyor. Bir Video da Başbakanın Ağladığını Görüyorsun Hemen Gelip Burda Başbakanı Kötülüyorsun.Asıl Senin Gibilerin Yüzünden Bu Ülke İlerleyemiyor. Hep Hayır Dedinizde Noldu İşte Darbeler Diz Boyu.Bir Kezde Evet Diyin Hayırlısı Neyse O Olsun.
-
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
Dostum bak sımdı! ben sana ne dıyorum sen bana ne dıyosun! Anya ya Konya dıye cevap verıyosun!
Sana ben oy ver mı dedım? veya aglıyo adam emzık mı ver dedım?
Lafı tersten okumamanı tavsıye ederım...Ben sadece Aglamanın ınsan ıcın kolay olmadıgını ve bı basbakan ıcın aglamanın hıc kolay olmayacagını soyledım.Ve orda sadece basbakan aglamadı bırcok mılletımızın vekıllerı agladı! Kameraların gostermedıgı ınsanlar,o zaman onlarda oyun yaptı! Duygusuz ,vıcdansız bu adamlar mı dıyosun?
-----------------------------Arkadaşım benim açtıgım başlıgın açıklmasını okudun mu sen. Ben ne demişim orda bunları paylaşarak oy toplamaya ve referandumda evet demeye davet ediyorlar bu nasıl bi zihniyet demişim deglmi. Yoksa banane başbakanın aglamasından keşke hiç susmadan aglasa hiçde sevmem kendisini yaptıklarından başbakan olmadan önce cüret edip söylediklerinden dizinn dibinde oturduklarında dolayı vs vs. Sen de gelip bunun altına yazarsan başbakan boşuna aglamaz kolay degil falan diye. Bende tabiki sana o adamın aglamasına bile inanmadıgımı söylerim. Aglıyosa onlara degil şehitlere aglasın hergün bi sürü şehit veriyoruz. Ama o anlamaz çünkü çocukları askerlik yapmadı bile. Sende anlamazsın çünkü yerleştirmişler sizin beyninize bu adamı. Sen bu ülkenin başbakanıysan dolandırıcı üç kagıtçı bölücü artist kabadayı olmuycaksın en başta senn çocukların askerlik yapıcak. Aglıycaksan eger en başta şehit cenazesinde aglıycaksın. Ama ben bu başbakan agladı diye buna prim yaptıran zavallılara aglıyorum...
-
yahu adam zaten kesin emin yani bu belli bi sonuç yüzde elli oran üstünde evet oyu çıkacak kabul edilecek daha neden numara yapsın adam ? rol yapanlar salya sümük ağlıyor yaş akıtıyor Erdoğanınkisi içine dönük bi ağlamaydı konuşurken sesi kesildi bunu hiçkimse rol icabı yapamaz! Ama tabi at gözlüğü takmak farklı bi zevk olsa lazım ki çıkarmıyorsunuz.
-
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
enver bunu yazdı:
-----------------------------
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
Dostum bak sımdı! ben sana ne dıyorum sen bana ne dıyosun! Anya ya Konya dıye cevap verıyosun!
Sana ben oy ver mı dedım? veya aglıyo adam emzık mı ver dedım?
Lafı tersten okumamanı tavsıye ederım...Ben sadece Aglamanın ınsan ıcın kolay olmadıgını ve bı basbakan ıcın aglamanın hıc kolay olmayacagını soyledım.Ve orda sadece basbakan aglamadı bırcok mılletımızın vekıllerı agladı! Kameraların gostermedıgı ınsanlar,o zaman onlarda oyun yaptı! Duygusuz ,vıcdansız bu adamlar mı dıyosun?
-----------------------------Arkadaşım benim açtıgım başlıgın açıklmasını okudun mu sen. Ben ne demişim orda bunları paylaşarak oy toplamaya ve referandumda evet demeye davet ediyorlar bu nasıl bi zihniyet demişim deglmi. Yoksa banane başbakanın aglamasından keşke hiç susmadan aglasa hiçde sevmem kendisini yaptıklarından başbakan olmadan önce cüret edip söylediklerinden dizinn dibinde oturduklarında dolayı vs vs. Sen de gelip bunun altına yazarsan başbakan boşuna aglamaz kolay degil falan diye. Bende tabiki sana o adamın aglamasına bile inanmadıgımı söylerim. Aglıyosa onlara degil şehitlere aglasın hergün bi sürü şehit veriyoruz. Ama o anlamaz çünkü çocukları askerlik yapmadı bile. Sende anlamazsın çünkü yerleştirmişler sizin beyninize bu adamı. Sen bu ülkenin başbakanıysan dolandırıcı üç kagıtçı bölücü artist kabadayı olmuycaksın en başta senn çocukların askerlik yapıcak. Aglıycaksan eger en başta şehit cenazesinde aglıycaksın. Ama ben bu başbakan agladı diye buna prim yaptıran zavallılara aglıyorum...
-----------------------------Basbakanımıza ettıgın hakaretler yetmıyomus gıbı bır de bana ve bu kısıye oy veren ınsanlarımıza hakaret mı edıyosun? -Evet bence edıyosun bu laflarınla!
" Ama o anlamaz çünkü çocukları askerlik yapmadı bile. Sende anlamazsın çünkü yerleştirmişler sizin beyninize bu adamı."
Kardesım ben cocuk muyum? Yoksa ordan Salak gıbı mı gorunuyorum? kım benım beynımı yıkıcak? Ole bır ınsan var mı? Buna gucu yetecek? hadı benımkını yıkadılar bunca halkımızında mı beynını yıkadılar?
Ne curretle bu lafları soylersınız anlamam kı? tutturmuşsunuz bı chp! felan fılan! ulan senın verdıgın partının lıderı kım? adam mı? Ben hakaret ederım arkadasım cunku haklıyolar! ama sana veya o ınsana oy veren halkımıza bır kelıme demeye hakkım yok! Bunu sende Ogren! Herkesın özrugluk ve esıtlık hakları vardır
Isteyen ıstedıgı partıye oy atar,ısteyen ıstedıgı ınsanı sever,nefret eder Ama senın gıbı bı konuyu ınce ayrıntısına kadar bılmeden konusmaya hakkı yoktur! veya bastakı ınsana oy veren ınsanlara mal muamelesı yapma hakkın yoktur Ama ben yaparım arkadas dersen! O zaman karsında bı tek benı degıl Benım gıbı bırcok kardesımızıde karsında bulursun!
Sıyaset yapmaya meraklıysan gıt okulunu oku ve sıyasetcı(yalancı,uckagatcı...) ol...Tum sıyasetcıler yalan soyler ama senın gıbı "Sadece Recep tayyıp yalancıymıs" gıbı hareket edemz...Sıyasetcılerın Topu yalancı ve duzembazdır...Ama sunu bılıyorum elbette ABICIm benım ya...Sızınkıler hıc kotu olmaz...En ıyısı sızınkılerdır..Chp basta olsaydı kesın sımdı cok daha ıyı yerlerde olurduk!!! Bırakın bu boş işleri kardesım!
-----------------------------Bikere adam ol benimle ulan diye konuşma. Senin çevrenin ve yakınlarının adı belki sizin oralarda ulan diye geçiyodur ama bizim buralarda öyle degil. ikincisi senin oy verdigin partinin lideride bana göre adam degil 2.sınıf adam bile degil. Beynini kim yıkayabilrmiş bilmem ne. Beyninin olmadıgına emin oldugum bir sürü insan var. Aziz nesin zamanında türk halkının yüzde 60 ı aptaldır demişti heralde bugünleri görerek söylemiştir...
-
Türk toplumunun mizaha olan ilgisi sizce zekasından mı ileri geliyor? sorusu üzerine
"Ne zekası? Bu milletin yüzde doksan biri 82 anayasası'na evet demiştir. Geriye kalıyor yüzde dokuz. Hadi biraz iyimser olalım, ama yüzde altmışı aptal bir milletiz" demiştir. Bu cevaptan sonra mahkemeye verilmiştir "Yapmayın, etmeyin. Eğer mahkemeyi ben kazanırsam sizin aptallığınız mahkeme kararı ile tescillenmiş olur" dediyse de alıngan insanlarımıza söz dinletememiş, sonuçta mahkemeyi kazanmıştır.
Al sana aziz nesin :) Şimdinin hayır 82 anayasası kalsın diyenlere aptal diyo :D sende bunun içindesin dostum :)
