Aglayan Başbakan
-
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
66albay bunu yazdı:
-----------------------------
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
1903 bunu yazdı:
-----------------------------
insanlar neden başbakanın ağlamasına takıyor anlamıyorum.bakıyorum da söyledikleri hakkında yorum yapan yok.çünkü yapamazsınız.korkarsınız.bir tane yanlışını bulamıyorsunuz ki.ağlamasına, konuşmasına, osuna busuna şusuna kafayı takıyorsunuz.
ne söyledi dinleyen var mı aranızda kardeşim ?
-----------------------------evet dinledim soyadı pehlivan olan birisini asmışlar 12 eylülde onun sömürüsünü yaptı şimdi bende diyorum ki mağdem 12 eylül darbecilerini yargılıyacaksın bunu tek paket halinde niye meclise sunupta yürürlüğe koymuyorsun ? ilk bunu chp önermedimi ? mhp destek veririz demedimi ? sence amaç 12 eylül darbecilerini yargılamak mı yoksa bu anayasapaketinin de geçmesi için ortam hazırlamak mı ?
-----------------------------dinlemişsin tebrik ederim!!!
erdal erenden -ki 17 yaşında idam edildi-, muhsin yazıcıoğlundan bahsetmedi değilmi. ertuğrul günaydan bahsetmedi.
hani şafak türküsü'nün kahramanı olan necdet adalının kaldığı koğuşun başkanı ve adalının samimi arkadaşı solcu mahmut esat güven akp milletvekilidir şu an.
o soyadı pehlivanmış dediğin adam suçsuz yere sırf denge olsun diye asıldı.
-----------------------------Al
http://www.facebook.com/video/video.php?v=133426183359098
benim dinlediğim bu 3 dakika 51 saniye süresi var o bahsettiğin kişileri burada ben duymadım duysamda önemi yok olay zaten belli amaç belli ve sadece o dediğim kişiden bahsetti ha eğer uzun olanı falan varda benim haberim yoksa o ayrı. Ayrıca ben suçlu yere asıldı demedim zaten emin ol en az bende 12 eylülcülerin yargılanmasını istiyorum fakat bunu istiyorum diye akp nin oyununa gelecek değilim çıkarsınlar efendi gibi tek paket halinde referandumada gerek yok zaten tüm partiler destekliyor Mhp si chp si dtp yi sktr et
-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=13zbUxm6-C4
burda tamamı var dostum.
ben hangi maddelere ne sebeple karşı çıktığını çok merak ediyorum. sadece senin değil, tüm hayır diyenlerin...
maddeleri okuyup okumadığını da merak ediyorum...
-
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
nsanlık dışı yargılanmalar falan tamam hepsi yargılansın kimsenin bişey dediği yok bu konuda kuru gürültü dediğin kişiler bunun için evet diyorlar gelin 12 eylülcülere yargı yolu açalım diyorlar bana inanmıyorsan ara bunu çok iyi hatırlıyorum Deniz baykal çıktı gelin yargılayalım dedi Mhp de destek veririz dedi hiç bi sorun yok tayyip takmadı bile. ama şimdi referandumda bu 12 eylül durumunu yem olarak kullanıyorlar anlamıyorsun. Neden referandum ? referandumda tek tek bu evet bu hayır diyemezsin ya hepsi evet ya hepsi hayır.
Şimdi 12 eylülcüler o dediğin kişiler yargılanacak diye o referandum paketindeki diğer tüm maddelere de evet vermek mi zorundayız evet öyle. ama ben bunu istemiyorum.
Eğer bu 12 eylülcüleri yargılamakta kararlıysalar özde istiyorlarsa bunu gelirler mecliste tek paket halinde çıkartırlar ama bunu yapmıyorlar anladın umarım şimdi. yapmak istedikleri bu yasayı diğer paketlerle örtüştürüp hepsini geçirmek aynı oltayı denize atarsın yemi gösteririsn aynı bu hesaba geliyor
-----------------------------kardeşim sen benim yazdığımı anlamıyomusun ? 12 eylülcülerin çoğu öldü diyorum sana.kimi yargılayacaksın.mhp ve chp'nin bu teklifi kuru gürültüden başka bişey değildir.akp'nin referandumda öne sürdüğü bu değil daha farklı şeydir.onuda zaten önceki mesajımda anlattım birdaha anlatmayacağım.diğer maddeleride oku öyle tartışalım.sadece 12 eylül olarak bakma olaya.
-
1903 bunu yazdı:
-----------------------------
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
nsanlık dışı yargılanmalar falan tamam hepsi yargılansın kimsenin bişey dediği yok bu konuda kuru gürültü dediğin kişiler bunun için evet diyorlar gelin 12 eylülcülere yargı yolu açalım diyorlar bana inanmıyorsan ara bunu çok iyi hatırlıyorum Deniz baykal çıktı gelin yargılayalım dedi Mhp de destek veririz dedi hiç bi sorun yok tayyip takmadı bile. ama şimdi referandumda bu 12 eylül durumunu yem olarak kullanıyorlar anlamıyorsun. Neden referandum ? referandumda tek tek bu evet bu hayır diyemezsin ya hepsi evet ya hepsi hayır.
Şimdi 12 eylülcüler o dediğin kişiler yargılanacak diye o referandum paketindeki diğer tüm maddelere de evet vermek mi zorundayız evet öyle. ama ben bunu istemiyorum.
Eğer bu 12 eylülcüleri yargılamakta kararlıysalar özde istiyorlarsa bunu gelirler mecliste tek paket halinde çıkartırlar ama bunu yapmıyorlar anladın umarım şimdi. yapmak istedikleri bu yasayı diğer paketlerle örtüştürüp hepsini geçirmek aynı oltayı denize atarsın yemi gösteririsn aynı bu hesaba geliyor
-----------------------------kardeşim sen benim yazdığımı anlamıyomusun ? 12 eylülcülerin çoğu öldü diyorum sana.kimi yargılayacaksın.mhp ve chp'nin bu teklifi kuru gürültüden başka bişey değildir.akp'nin referandumda öne sürdüğü bu değil daha farklı şeydir.onuda zaten önceki mesajımda anlattım birdaha anlatmayacağım.diğer maddeleride oku öyle tartışalım.sadece 12 eylül olarak bakma olaya.
-----------------------------kelime oyunu yapıyorsun kardeşim
"akp'nin referandumda öne sürdüğü bu değil " demişsin e tamam bende bişey demiyorum zaten akp nin 12 eylül içine ne öne sürüyorsa ne düşünüyorsa bunu mecliste önersin ve yasalaştırsın diyorum sana ?? 1 tane millet vekili bile çıkıpta hayır demez o zaman emin ol ama amaç bu değil :) amaç paket bu sayede güzel gözüksün geçsin gitsin.... bunu sende inkar edemiyorsun haksızsam söyle!
-
walla tayyeap hakkında süper yorumlar yapardım ama tahribatın kalitesinden mahrum kalmak istemem...
-
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
1903 bunu yazdı:
-----------------------------
insanlar neden başbakanın ağlamasına takıyor anlamıyorum.bakıyorum da söyledikleri hakkında yorum yapan yok.çünkü yapamazsınız.korkarsınız.bir tane yanlışını bulamıyorsunuz ki.ağlamasına, konuşmasına, osuna busuna şusuna kafayı takıyorsunuz.
ne söyledi dinleyen var mı aranızda kardeşim ?
-----------------------------Dınlemeden,Bılmeden Yorum yapıyorlar ıste! Salla kardesım,yoksa bunlar senıde benıde cıleden cıkarırlar.
-----------------------------siz biliyorsunuzda noluyor ?
-
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
1903 bunu yazdı:
-----------------------------
insanlar neden başbakanın ağlamasına takıyor anlamıyorum.bakıyorum da söyledikleri hakkında yorum yapan yok.çünkü yapamazsınız.korkarsınız.bir tane yanlışını bulamıyorsunuz ki.ağlamasına, konuşmasına, osuna busuna şusuna kafayı takıyorsunuz.
ne söyledi dinleyen var mı aranızda kardeşim ?
-----------------------------Dınlemeden,Bılmeden Yorum yapıyorlar ıste! Salla kardesım,yoksa bunlar senıde benıde cıleden cıkarırlar.
-----------------------------siz biliyorsunuzda noluyor ?
-----------------------------En azından sızın gıbı kendımızı avutmuyoruz...ve yigidi oldurup hakkını vermemezlıkde yapmıyoruz!
-----------------------------
avutulacak bişey yok ortada ne avutması gerçek ne ise onu söylüyorum ben asıl avutan araştırmadan etmeden cevap veren sensin. sana diyorum ki neden bu çok met ettiğiniz yasayı komple bir pakete sıkıştırmak yerine mecliste tüm partilerinde desteği ile geçirtmek yerine bu referandumdaki anayasayı bu 12 eylül yasasıyla süslüyorlar ?? ee işlerine gelmiyor dimi ? -
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
1903 bunu yazdı:
-----------------------------
insanlar neden başbakanın ağlamasına takıyor anlamıyorum.bakıyorum da söyledikleri hakkında yorum yapan yok.çünkü yapamazsınız.korkarsınız.bir tane yanlışını bulamıyorsunuz ki.ağlamasına, konuşmasına, osuna busuna şusuna kafayı takıyorsunuz.
ne söyledi dinleyen var mı aranızda kardeşim ?
-----------------------------Dınlemeden,Bılmeden Yorum yapıyorlar ıste! Salla kardesım,yoksa bunlar senıde benıde cıleden cıkarırlar.
-----------------------------siz biliyorsunuzda noluyor ?
-----------------------------En azından sızın gıbı kendımızı avutmuyoruz...ve yigidi oldurup hakkını vermemezlıkde yapmıyoruz!
-----------------------------yigit?
hacım yazıktır şu vatana yau. Çıkarın artık şu at gözlüklerinizi.. Hiçmi gazete dergi okuyup haber dinlemiyorsunuz? Tutmuşlar Dinin ucundan Afedersiniz adam gelip S..se eyvallah deyip geçeceksiniz.
Satılmadık Vatan topragı göstersene bana? özelleştirme diyerek satmadıgı toprak devlet kuruluşu kalmadı. En basit örnek Telekom 1 yıllık Ciroya verildi gitti. Haberleşmemiş bile elin gavurunda. Yarın bi gün savaş olsa kıçınla habeşir artık Askerimiz.
Neye evet dediklerini bide ben anlasam bende gidip evet dicem.
Millet Vatanını savunmadıkça Her gelen s..kmeye Milletimizde s..lmeye devam eder.
-
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
1903 bunu yazdı:
-----------------------------
insanlar neden başbakanın ağlamasına takıyor anlamıyorum.bakıyorum da söyledikleri hakkında yorum yapan yok.çünkü yapamazsınız.korkarsınız.bir tane yanlışını bulamıyorsunuz ki.ağlamasına, konuşmasına, osuna busuna şusuna kafayı takıyorsunuz.
ne söyledi dinleyen var mı aranızda kardeşim ?
-----------------------------Dınlemeden,Bılmeden Yorum yapıyorlar ıste! Salla kardesım,yoksa bunlar senıde benıde cıleden cıkarırlar.
-----------------------------siz biliyorsunuzda noluyor ?
-----------------------------En azından sızın gıbı kendımızı avutmuyoruz...ve yigidi oldurup hakkını vermemezlıkde yapmıyoruz!
-----------------------------
avutulacak bişey yok ortada ne avutması gerçek ne ise onu söylüyorum ben asıl avutan araştırmadan etmeden cevap veren sensin. sana diyorum ki neden bu çok met ettiğiniz yasayı komple bir pakete sıkıştırmak yerine mecliste tüm partilerinde desteği ile geçirtmek yerine bu referandumdaki anayasayı bu 12 eylül yasasıyla süslüyorlar ?? ee işlerine gelmiyor dimi ?
-----------------------------kardesım ben bılmedıgım konu hakkında yorum yapmam,yada altından kalkamıcagım sozlerı sarf etmem...
Baslıgı gordugun uzere "aglayan basbakan"...bole bı baslık olabılır mı bı defa? bu basbakanı sevsekte,sevmesekte bızım ULKEMIZIN basbakanı degıl mı?
Neden baska bı ulkenın,hatta sevmedıgımız bı ulkenın basbakanıymıs gıbı "aglayan basbakan" dıye baslık acmaya ıhtıyac duyuyoruz kı? Ben adamın o konusmayı yaparken samımı oldugunu savunan ınsanlardanım! ben adamın dıger konularını acmıyorum,konunun dısına cıkmıyorum ama sız malesef konuyu aştınız,hatta kendınızı bıle aştınız... Ben referandum felan fılan demıyorum sıze.Demıs oldugum konu bu bızım basbakanımız ve bole konusma ıhtıyacı duydugumuzda o sevmedıgınden kucuk dusursende,o ınsana oy veren halkımızı olayın ıcıne katamazsın dıyorum!
Bu konuda bana hak vermıyo musun? yanı o zaman herkes bı kısıye oy versın,bızım partımıze oy vermeyenlere ana avrat cakalım mı demek oluyor bu?
-----------------------------Bence çok doğru bir başlık. Bülent Arınç 1 bu 2. Milletin canına okuyup okuyup ağlıyorlar anlamıyorum .
Recep tayyip erdoğan 12 Eylülcüleri Yargılamak mı istiyor ? yargılasın sonuna kadar destek veriyorum meclisteki bütün partilerde destek vereceğinden eminim kaldı ki Chp Buna ön ayak oluyordu hatırlarsan Deniz Baykal çıktı bunu söyledi ardından mhp destek verdi bu konuda kimse yargılamasın demiyor zaten.
Ama burada olay çok farklı, Başbakan'ın bu ağlaması sadece sömürüden ibaret nasıl show yapacağını çok iyi biliyor demogojinin kralını yapıyor hedef belli Referandumu geçirtebilmek. Araç 12 eylül yasası Amaç Referandumu geçirtmek tüm mesele burada. bunu anlaman için konunun uzmanı olmanada gerek yok zaten akıl bali bir insan rahatlıkla anlar tabi anlamak istediğini anlayanları kast etmiyorum onların yürekleri nasır bağlamış ve müslüman parti abi bas oyu çekil kenara en doğrusunu bunlar yapar zaten zihniyetinde değilsek bunu anlaması lazım.
-
başbakanın duygusal biri olduğunu dünyada bilmeyen yok ama bu forumdakiler nedense sürekli bir açığını arayıp ne yapsa b.k atmaya çalışıyorlar akılları sıra başbakana zarar verecekler :D
burda açıkça "başbakan evet dedirtmek için sömürü yapıyor herkes hayır desin" propagandası yapılıyor.
öncelikle referandumda evete karşı olanlar neden karşı olduklarını bile bilmiyorlar.çünkü onlar sadece muhabbet kuşları.kendilerine ne söylenirse onu tekrarlarlar kendileri birşey söyleyemezler buna yetenekleri yoktur.yetenekleri olmadığı gibi birşey söylemeye kalkanlara da iftira atmakta geç kalmazlar.
12 Eylülde oylanacak olan anayasa değişiklik paketine hayır demek için meşru hiçbir gerekçe yok.değişiklik paketinde yapıları değiştirilecek olan anayasa mahkemesi ve hsyk nın avrupa versiyonlarına bakalım.
AVRUPA ÜLKELERİNDE ANAYASA MAHKEMELERİ,
ALMANYA: Federal Mahkeme, 16 üyeden oluşuyor. Üyelerin yarısı millet meclisi, diğer yarısı da senato tarafından seçiliyor.
AVUSTURYA: Mahkeme heyeti; başkan, başkan vekili ile 12 asıl ve 6 yedek üyeden oluşuyor. Başkan, başkanvekili, 6 asıl üye ve 3 yedek üye hükümet tarafından seçilirken, 3 asıl ve 2 yedek üye millet meclisi tarafından, 3 asıl ve 1 yedek üye de senato tarafından seçiliyor.
BELÇİKA: 12 üye Temsilciler Meclisi ve Senato tarafından seçiliyor...FRANSA: Yüksek Mahkeme, 9 üyeden oluşuyor ve eski cumhurbaşkanları mahkemenin doğal üyesi. Üyelerden 3’ü cumhurbaşkanı, 3’ü millet meclisi ve diğer 3’ü de senato başkanı tarafından atanıyor...
İSPANYA: Mahkeme heyetinden 4’ünü millet meclisi, 4’ü senato, 2’si hükümet, 2’si de yargı kurulu tarafından seçiliyor.
İTALYA: 15 üyenin 5'i Parlamento, 5'i Devlet Başkanı, 3'ü Temyiz Mahkemeleri 1'i Danıştay ve 1'i de Sayıştay tarafından belirleniyor.
MACARİSTAN: 11 üyeyi Parlamentonun hukuk, idari ve yargı komiteleri seçiyor.
POLONYA: 15 üyenin tamamını seçme yetkisi Parlamento'ya ait.
PORTEKİZ: 13 üye var. 10 üyeyi Meclis Genel Kurulu belirliyor. 3 üye ise Anayasa Mehkemesi tarafından seçiliyor.
ROMANYA: 9 üyeden 3'ü Bakanlar kurulu, 3'ü Senato ve 3'ü de Devlet Başkanı tarafından belirleniyor...
AVRUPA ÜLKELERİNDE HSYK YAPISI
FRANSA: Kurulun başkanlığını Cumhurbaşkanı başkan yardımcılığını ise Adalet Bakanı yapıyor... 18 üye var. 6 hakim ve 6 savcı meslektaşları tarafından seçiliyor. Danıştay Genel Kurulu 1 üye veriyor. Cumhurbaşkanı, Senato Başkanı ve Meclis Başkanı'nın da birer üye seçme hakkı var.
İTALYA: 27 üyeli kurulun başkanı Cumhurbaşkanı... Yargıtay Başkanı ve Yargıtay Başsavcısı doğal üye. 16 hakim ve savcı meslektaşları arasından seçiliyor. Yüksek Yargı'dan 2, ilk derece mahkemelerden ise 14 üye kurulda yer alıyor. 8 üyeyi belirleme yetkisi ise Parlamento'nun...
PORTEKİZ: 17 üye var. 2'si istinaf, 4'ü ilk derece mahkemelerden seçiliyor... 2 üyeyi Devlet Başkanı, 7 üyeyi de Parlamento belirliyor.
POLONYA: 25 üyeli kurulda Adalet Bakanı doğal üye olarak görev yapıyor. 15 hakim ve savcı meslektaşları tarafından seçiliyor. Parlamento üyeleri arasından 4, Senato üyeleri arasından 2 üye kurulda görev yapıyor. 1 üyeyi seçme yetkisi ise Cumhurbaşkanı'na ait.
HOLLANDA: 5 üye var. Tüm üyeler Adalet Bakanı'nın önerisi üzerine Kral tarafından atanıyor.
İSVEÇ: 11 üyeli kurulun tüm üyeleri Hükümet tarafından atanıyor.
DANİMARKA: Hakimlik mesleğine mensup üyeler dahil, kurulun tüm üyelerini belirleme yetkisi Hükümet'e ait.
Peki Almanya, İngiltere ve Avusturya'da HSYK'nın durumu nedir diyecek olursanız işte cevabı bu ülkelerde HSYK benzeri bir kurum yok... Hakimlerin ataması, eyalet düzeyinde adalet bakanlarından oluşan Hakim Atama Komisyonu ve federal adalet bakanlarınca belirleniyor...
eee şimdi soralım.avrupa mı bizden ilerde yoksa biz mi avrupadan ilerdeyiz ? ...
başbakan ağlayarak sömürü yapıyorsa deniz baykal istifa ederken ağlayanlar ne yapıyordu ? ...
demokrasinin beşiği ve ona benzemeye çalıştığımız avrupa ülkelerinde anayasa mahkemeleri ve hsyk ların durumu ortadayken "hükümet bunları ele geçiriyor" gibi akıl ve mantık dışı iftiralar kimlere hizmet eder ? ...
yahu başbakana b.k atmayı alışkanlık haline getirenler bunları anlayabilir mi ? hadi bırakın anlamayı 12 eylülde neyi oylayacağına bile arayıpta bakmış mı ? ...
(bu yazı düşünen beyinler için yazılmıştır,muhabbet kuşları için değil)
-
Ah Ah keşke Herkes senin gini düşüne bilse be hacım ama nerde yaw sana şerefime diyom
çevremdeki ne kadar adam varsa akp oy vermedik diyo lan bu siktiklerim nasıl kazanıyo benim aklım almıyo sen vermedin ben vermedim eeee kim verdi bu oyları bunlara kim kim.Bu adamlar işi biliyor ama seçim zamanı yakşaltıkta patla bitane haykırış , ağlama , diklik , diklenme tamam amk bizim millete zaten alışmış..... Anladın zaten :)
