Aglayan Başbakan
-
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
6 saatlık ban ardından tekrar burdayım ama kımseyle polemıge gırmıcem!
Ne konuşsak boş,zaten dedıklerımızı algılayabılen kısı sayısı cok daha az..O yuzden hıcbısey demeye gerek yok!
Referandumun sonucunu hep beraber gorucez! O zaman gelın tartısalım!
"Birde merak ettigim sey,banlanan uyelerın yazıları sılınıyormu? gordugum kadarıyla sılınmemıs bazı uyelerın ama bana ozel ban atmıslar kı silmişler..." İlginc.
-----------------------------http://www.tahribat.com/Uyulmasi-Gereken-Kurallar/Yeni-Konu-Ve-Mesaj-2/Kural-77
senin mesajın bunun için silinmiştir bence saçmalamadan önce kuralları okusaydın bu soruyuda zaten sormazdın.
asıl algılama sorunu olan kişi sensin ve senin gibi düşünen bence söylediklerime mantıklı cevaplar veremediniz milletin postlarını bana alıntı yapma milletin şeyiyle gerdeğe girmeye benzer kim ne söyliyecekse buyursun verecek cevabımız var sırf referandum paketi geçsin diye;
yem olarak 12 eylül düzenlemesini öne sürücekler bizde atlayıp vay bee abi baksana 12 eylül darbecilerini yargılayacaklarmış böyle bi yasa var pakette gerisini salla gitsin diyeceğiz öyle mi :) bi git hocam Allah aşkına
-----------------------------Yorum yapmaya gerek yok,hep bırlıkte gorucez kımın sacmaladıgını...
-
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
6 saatlık ban ardından tekrar burdayım ama kımseyle polemıge gırmıcem!
Ne konuşsak boş,zaten dedıklerımızı algılayabılen kısı sayısı cok daha az..O yuzden hıcbısey demeye gerek yok!
Referandumun sonucunu hep beraber gorucez! O zaman gelın tartısalım!
"Birde merak ettigim sey,banlanan uyelerın yazıları sılınıyormu? gordugum kadarıyla sılınmemıs bazı uyelerın ama bana ozel ban atmıslar kı silmişler..." İlginc.
-----------------------------http://www.tahribat.com/Uyulmasi-Gereken-Kurallar/Yeni-Konu-Ve-Mesaj-2/Kural-77
senin mesajın bunun için silinmiştir bence saçmalamadan önce kuralları okusaydın bu soruyuda zaten sormazdın.
asıl algılama sorunu olan kişi sensin ve senin gibi düşünen bence söylediklerime mantıklı cevaplar veremediniz milletin postlarını bana alıntı yapma milletin şeyiyle gerdeğe girmeye benzer kim ne söyliyecekse buyursun verecek cevabımız var sırf referandum paketi geçsin diye;
yem olarak 12 eylül düzenlemesini öne sürücekler bizde atlayıp vay bee abi baksana 12 eylül darbecilerini yargılayacaklarmış böyle bi yasa var pakette gerisini salla gitsin diyeceğiz öyle mi :) bi git hocam Allah aşkına
-----------------------------Yorum yapmaya gerek yok,hep bırlıkte gorucez kımın sacmaladıgını...
-----------------------------al işte adam hala zeytin yağı gibi üste çıkmaya çalışıyor herkes haksız siz haklısınız zaten ...
-
Yooo ben ole bı kelıme kullanmadım kardesım...!
Haklı haksız dıye bısey olmaz zaten,dusunce ozgurlugu dıye bısey var ancak Saygı duyabılırsın,asla yargılayamazsın!
-
Duygu sömürüsünden başka birşey değil...
-
Kim bu kadar kısa sürede, böylesine içine girer rolünün?
-
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
:) ben yorum yapmayayım yoksa ortalık karısıcak!
Ama sunu unutmayın koskoca Devletın basbakanı 70 mılyon ınsanın karsısında aglamak ıstedıgı ıcın aglamaz! bır nedenı vardır elbet.
Hem aglamak ole gulmek gıbı kolay yapılan bır eylem degıldır...Istenılınce aglanılmaz! Tek taraflı olmayalım lutfen!
-----------------------------bülent arınçın son zamanlarda niçin sık ağladığı düşünülürse mantıklı bir sebebi elbet var.
arınç oğlu vefat ettiği için sürekli bu tür konularda duygusallaşıyor elbet erdoğanında vardır bi nedeni.
rol değildir
-----------------------------ölmüşmü bi hevesle arama yaptım her yerde evlendi yazıyor nerden duydun öldüğünü hoca
-
yalnizturk bunu yazdı:
-----------------------------
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
:) ben yorum yapmayayım yoksa ortalık karısıcak!
Ama sunu unutmayın koskoca Devletın basbakanı 70 mılyon ınsanın karsısında aglamak ıstedıgı ıcın aglamaz! bır nedenı vardır elbet.
Hem aglamak ole gulmek gıbı kolay yapılan bır eylem degıldır...Istenılınce aglanılmaz! Tek taraflı olmayalım lutfen!
-----------------------------bülent arınçın son zamanlarda niçin sık ağladığı düşünülürse mantıklı bir sebebi elbet var.
arınç oğlu vefat ettiği için sürekli bu tür konularda duygusallaşıyor elbet erdoğanında vardır bi nedeni.
rol değildir
-----------------------------ölmüşmü bi hevesle arama yaptım her yerde evlendi yazıyor nerden duydun öldüğünü hoca
-----------------------------bende merak ettim ve arattım 2000 yılında vefat etmiş. Akp bekçimiz sanırım bundan bahsediyor 10 yıldır etkisindeymiş adam artık siyasi ile bağlantısıda ayrı bir durum.
@apokontek Filmlerdeki,dizilerdeki oyuncular nasıl ağlıyorlar?
-
bence nasırı agrıyor andan ağladı madem öyle ihtilali yapanlar neden yargılamıyor neden kanun çıkarmıyor anayasa nasılolsa değişecek bence nasırı ağrıyor
-
Erulluvatar bunu yazdı:
-----------------------------Kim bu kadar kısa sürede, böylesine içine girer rolünün?
---------------------------------
RECEP BEY ve Tayfası tabii ki...
-
cnt bunu yazdı:
-----------------------------
Başbakan ağlasada ağlamasada evet diyecez
-----------------------------Afferim iyi halt ediceksiniz.
Otlatılmaya devam..
Boşbakan ağladı hadi bizde ağlayalım.
