Aglayan Başbakan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    apokontek
    apokontek's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Erkek

    Lathedarkman bunu yazdı:
    -----------------------------

    apokontek bunu yazdı:
    -----------------------------

    6 saatlık ban ardından tekrar burdayım ama kımseyle polemıge gırmıcem!

    Ne konuşsak boş,zaten dedıklerımızı algılayabılen kısı sayısı cok daha az..O yuzden hıcbısey demeye gerek yok!

    Referandumun sonucunu hep beraber gorucez! O zaman gelın tartısalım!

    "Birde merak ettigim sey,banlanan uyelerın yazıları sılınıyormu? gordugum kadarıyla sılınmemıs bazı uyelerın ama bana ozel ban atmıslar kı silmişler..." İlginc.


    -----------------------------

    http://www.tahribat.com/Uyulmasi-Gereken-Kurallar/Yeni-Konu-Ve-Mesaj-2/Kural-77

    senin mesajın bunun için silinmiştir bence saçmalamadan önce kuralları okusaydın bu soruyuda zaten sormazdın.

    asıl algılama sorunu olan kişi sensin ve senin gibi düşünen bence söylediklerime mantıklı cevaplar veremediniz milletin postlarını bana alıntı yapma milletin şeyiyle gerdeğe girmeye benzer kim ne söyliyecekse buyursun verecek cevabımız var sırf referandum paketi geçsin diye; 

    yem olarak 12 eylül düzenlemesini öne sürücekler bizde atlayıp vay bee abi baksana 12 eylül darbecilerini yargılayacaklarmış böyle bi yasa var pakette gerisini salla gitsin diyeceğiz öyle mi :) bi git hocam Allah aşkına


    -----------------------------

    Yorum yapmaya gerek yok,hep bırlıkte gorucez kımın sacmaladıgını...


    Allah büyüktür vesselam...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    apokontek bunu yazdı:
    -----------------------------

    Lathedarkman bunu yazdı:
    -----------------------------

    apokontek bunu yazdı:
    -----------------------------

    6 saatlık ban ardından tekrar burdayım ama kımseyle polemıge gırmıcem!

    Ne konuşsak boş,zaten dedıklerımızı algılayabılen kısı sayısı cok daha az..O yuzden hıcbısey demeye gerek yok!

    Referandumun sonucunu hep beraber gorucez! O zaman gelın tartısalım!

    "Birde merak ettigim sey,banlanan uyelerın yazıları sılınıyormu? gordugum kadarıyla sılınmemıs bazı uyelerın ama bana ozel ban atmıslar kı silmişler..." İlginc.


    -----------------------------

    http://www.tahribat.com/Uyulmasi-Gereken-Kurallar/Yeni-Konu-Ve-Mesaj-2/Kural-77

    senin mesajın bunun için silinmiştir bence saçmalamadan önce kuralları okusaydın bu soruyuda zaten sormazdın.

    asıl algılama sorunu olan kişi sensin ve senin gibi düşünen bence söylediklerime mantıklı cevaplar veremediniz milletin postlarını bana alıntı yapma milletin şeyiyle gerdeğe girmeye benzer kim ne söyliyecekse buyursun verecek cevabımız var sırf referandum paketi geçsin diye; 

    yem olarak 12 eylül düzenlemesini öne sürücekler bizde atlayıp vay bee abi baksana 12 eylül darbecilerini yargılayacaklarmış böyle bi yasa var pakette gerisini salla gitsin diyeceğiz öyle mi :) bi git hocam Allah aşkına


    -----------------------------

    Yorum yapmaya gerek yok,hep bırlıkte gorucez kımın sacmaladıgını...


    -----------------------------

    al işte adam hala zeytin yağı gibi üste çıkmaya çalışıyor herkes haksız siz haklısınız zaten ...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    apokontek
    apokontek's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Erkek

    Yooo ben ole bı kelıme kullanmadım kardesım...!

    Haklı haksız dıye bısey olmaz zaten,dusunce ozgurlugu dıye bısey var ancak Saygı duyabılırsın,asla yargılayamazsın!


    Allah büyüktür vesselam...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    Duygu sömürüsünden başka birşey değil...

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Erulluvatar
    Erulluvatar's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2010
    Erkek

    Kim bu kadar kısa sürede, böylesine içine girer rolünün?


    Onca zamanın üstünde eskimeyen bir düşüncesin şimdi. İnsan hergün anımsar mı aynı gözleri..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------

    apokontek bunu yazdı:
    -----------------------------

    :) ben yorum yapmayayım yoksa ortalık karısıcak!

    Ama sunu unutmayın koskoca Devletın basbakanı 70 mılyon ınsanın karsısında aglamak ıstedıgı ıcın aglamaz! bır nedenı vardır elbet.

    Hem aglamak ole gulmek gıbı kolay yapılan bır eylem degıldır...Istenılınce aglanılmaz! Tek taraflı olmayalım lutfen!


    -----------------------------

    bülent arınçın son zamanlarda niçin sık ağladığı düşünülürse mantıklı bir sebebi elbet var.

    arınç oğlu vefat ettiği için sürekli bu tür konularda duygusallaşıyor elbet erdoğanında vardır bi nedeni.

    rol değildir


    -----------------------------

    ölmüşmü bi hevesle arama yaptım her yerde evlendi yazıyor nerden duydun öldüğünü hoca


    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    yalnizturk bunu yazdı:
    -----------------------------

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------

    apokontek bunu yazdı:
    -----------------------------

    :) ben yorum yapmayayım yoksa ortalık karısıcak!

    Ama sunu unutmayın koskoca Devletın basbakanı 70 mılyon ınsanın karsısında aglamak ıstedıgı ıcın aglamaz! bır nedenı vardır elbet.

    Hem aglamak ole gulmek gıbı kolay yapılan bır eylem degıldır...Istenılınce aglanılmaz! Tek taraflı olmayalım lutfen!


    -----------------------------

    bülent arınçın son zamanlarda niçin sık ağladığı düşünülürse mantıklı bir sebebi elbet var.

    arınç oğlu vefat ettiği için sürekli bu tür konularda duygusallaşıyor elbet erdoğanında vardır bi nedeni.

    rol değildir


    -----------------------------

    ölmüşmü bi hevesle arama yaptım her yerde evlendi yazıyor nerden duydun öldüğünü hoca


    -----------------------------

    bende merak ettim ve arattım 2000 yılında vefat etmiş. Akp bekçimiz sanırım bundan bahsediyor 10 yıldır etkisindeymiş adam artık siyasi ile bağlantısıda ayrı bir durum.

    @apokontek Filmlerdeki,dizilerdeki oyuncular nasıl ağlıyorlar?


    ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    abdullahozcan
    abdullahozcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek

    bence nasırı agrıyor andan ağladı madem öyle ihtilali yapanlar neden yargılamıyor neden kanun çıkarmıyor anayasa nasılolsa değişecek bence nasırı ağrıyor


    Çoğu insan ömrünün en güzel yıllarını, bir apartman dairesinin odasında, televizyon seyrederek geçirir. Çoğu insan yirmi yaşında ölür ve seksen yaşında da gömülür
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enver
    enver's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek

    Erulluvatar bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kim bu kadar kısa sürede, böylesine içine girer rolünün?

    ---------------------------------

     

    RECEP BEY ve Tayfası tabii ki...

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    cnt bunu yazdı:
    -----------------------------

    Başbakan ağlasada ağlamasada evet diyecez


    -----------------------------

     

    Afferim iyi halt ediceksiniz.

    Otlatılmaya devam..

    Boşbakan ağladı hadi bizde ağlayalım.


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
Toplam Hit: 9452 Toplam Mesaj: 74